Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Урбанизација ће мало да касни, део ка аутопуту почињу тек за 2-3 године.
 
То свакако, али спуштање трола неће подстаћи урбанизацију околине станице. Тек када добијемо станични трг у зони аутопута кренуће урбанизација у тој зони. На другу страну ка солитерима није изводиво.
 
Sjajno napreduju radovi, nadam se da će krenuti urbanizacija celog tog kraja, to će privući nove korisnike železnici i doneti bolju povezanost prokopa. Primetan je veliki porast putnika na Prokopu, rekao bih da pola ljudi uđe na prokopu, pola na Novom Beogradu
Kako ce krenuti urbanizacija tog kraja kada ce se ubaciti ogromne pristupne puteve da bi svaki Beogradjanin autom odmah mogao sici do prokopa.

Umjesto da kao sve druge metropole gledamo kako da izmjestimo autoput iz centra grada, mi ga jos nadogradjujemo i cinimo atraktivnijim.
 
Nije, to je bulevar. Pogledati definiciju autoputa u ZOBS. Navescu samo neke razloge: Nema kontrole pristupa, ogranicenje nije 130, njime saobraca gradski prevoz itd.
На укључењима на тај пут имаш знак "почетак аутопута", па ако ЗОБС лаже...
 
Pa onda ni obilaznica oko Beograda nije autoput jer nema kontrole pristupa. Prilicno je bezveze 'stickovati' se za to sto pise u ZOBS jer ne odgovara pravom stanju stvari.

Ogranicenje brzine je jasno definisano kao 130 na auto-putu van naselja, dok za bilo koji put u naselju, pa samim tim i auto-put kroz Beograd vazi: Izuzetno, na putu u naselju, čiji saobraćajno-tehnički elementi to omogućavaju, može da se saobraćajnim znakom dozvoli kretanje vozilom brzinom i do 80 km/h.

Kad smo kontrole pristupa, vise se ta recenica ne nalazi u definiciji auto-puta: auto-put je javni put posebno izgrađen i namenjen isključivo za saobraćaj motornih vozila, koji je kao auto-put označen propisanim saobraćajnim znakom, koji ima dve fizički odvojene kolovozne trake (zeleni pojas, zaštitna ograda i sl.) za saobraćaj iz suprotnih smerova, bez ukrštanja sa poprečnim putevima i železničkim ili tramvajskim prugama u istom nivou i u čiji se saobraćaj može uključiti, odnosno isključiti samo određenim i posebno izgrađenim priključnim javnim putevima na odgovarajuću kolovoznu traku auto-puta;
 
Хехе, Лука, али кад се укључујеш на аутопут усред Београда имаш и знак "крај насељеног места"... што значи да би макс. брзина могла бити и 130 а не 80 - као што и јесте 100 већ иза Генекса.
 
Хехе, Лука, али кад се укључујеш на аутопут усред Београда имаш и знак "крај насељеног места"... што значи да би макс. брзина могла бити и 130 а не 80 - као што и јесте 100 већ иза Генекса.
Tim pre je stvar nejasnija :)
 
Ваљда се води као булевар у називу, на том делу уз Прокоп као булевар Франше Д'Епереа. Технички јесте аутопут, у пракси би нам одговарала још два таква кроз град, први УМП, само да је денивелисан, и други СМТ, исто да је денивелисан на укрштањима.
 
Poslednja izmena:
Naravno da neće prokišnjavati. Kao što ni sad ne bi prokišnjavalo da nisu otvoreni poklopci na mestima za pokretne stepenice usled potrebe za radovima na ploči.
A pa da onda je sasvim u redu sto je poplava u glavnoj zeleznickoj stanici. Izvinjavam se, navikao sam da je suvo unutra..
 
Na aktivnim gradilištima se svuda dešavaju tu i tamo ovakve minorne gluposti. Ne kažem da je dobro ali uzrok se zna i otkloniće se završetkom stanične zgrade.
Twitter voli dramu zato ga ne treba uzimati ozbiljno za izvor, ništa ozbiljno ne može da stane u sliku i 280 karaktera.
 
Vrh