zidar
Advanced
- Učlanjen(a)
- 23.03.2010.
- Poruke
- 2.087
- Pohvaljen
- 3.106
Pendolino":oulcwq8y je napisao(la):Saobraćaj na svim ostalim unutrašnjim linijama treba organizovati po sistemu taktnog saobraćaja. Stajanjem na što više stanica u gradu povećaće se interesovanje putnika.
Sigurno si primetio da autobusi koji dolaze sa niškog puta staju na autokomandi i kod hitne.
Oko prolaznih linija se odavno slazemo, kako za gradsku zeleznicu tako i za ostale vozove
http://www.imamoplan.com/index.php?/sao ... ---beovoz/
Ova ideja za stanicu iznad Sajma bi se baš sviđa. :kk:
Mogli bi vec sutra da je napravimo, sigurno bi imala veci promet od Prokopa.
Samo most bilazanac ovom bi realno koštao oko 150M€, a možda i više.
Novi most blizanac nam ne treba, za sadasnji zeleznicki saobracaj dovoljan je i stari zeleznicki most. A i dalje stoji prazna sredina mosta na Adi.
milanche":oulcwq8y je napisao(la):Iskreno sumnjam da je bilo ko ovde potrudio da nadje studiju/studije Beogradskog cvora, a kamoli procitao i upoznao se sa logikom i nacinom razmisljanja (izvinjavam se pojedincima unapred).
Izvinjenje prihvaceno
Revija Beograd iz 76. koja je onomad okacena na ovom forumu odlicno opisuje ceo projekat.
Preporucujem i knjigu Ljiljane Blagojevic "Novi Beograd - osporeni modernizam" u kojoj izmedju ostalog razmatra ulogu novog cvora kako u formalno/simbolicnom tako i u funkcionalnom razvoju grada i Novog Beograda.
Sa druge strane, u danasnjim okolnostima ne vidim alternativu koja bi bila racionalna i opravdana, ako bi se Prokop izbacio iz putnickog zel cvora i ostao samo za gradsku i prigradski zeleznicu.
U danasnjim okolnostima jadnog novog reda voznje, 40 pari vozova dnevno iz/za Beograd od kojih samo 7 medjunarodnih, bilo koja od postojecih beogradskih stanica mogla bi da bude glavna.
Trenutnom zeleznickom saobracaju novi cvor nazalost nije ni malo potreban. Gradskoj zeleznici je i te kako koristan.
Nazalost sa ovako zalosnim redom voznje postaje svejedno da li ce zeleznica koristiti novi cvor ili ne. Mogli bismo vec danas da zatvorimo Beograd Glavnu i sve vozove teramo
1) preko Prokopa
2) preko starog mosta
sa stajanjima u Rakovici, NBGD i Tosinom bunaru i servisiranju u Rakovici ili Zemunu.
Samo ako odaberemo opciju 2 ne mozemo da pojacamo takt BG:voza ili da uvodimo novu liniju za jug, a sa opcijom 1 mozemo.
boca-ica":oulcwq8y je napisao(la):Trola zbog bolnickog kruga jer nepravi buku
a bolnice postaju saobracajno pristupacnije sa Deligradskim nadvoznjakom
Trole kroz Bolnicu, sto da ne, to ima smisla, ali onda samo trole, bez automobilskog saobracaja.
Ipak nija lako premostiti dolinu Jatagan male, preci preko Prokopa i zakaciti se na bulevar mira, ozbiljan je to posao.
Ali fakat da bi trolejbuska linija Banjica-Prokop-Bolnica-Slavija-Trg rasteretila i Mostar i Autokomandu.
[/quote]SRBIJA | NEDELJA 9.12.2012 | 13:23
Dačić "uzima" kredit za Prokop
IZVOR: TANJUG
Srbija je, odlukom Upravnog odbora da joj odobri kredit od 25 miliona evra
Kroz Beogradski železnicki čvor, čiji je deo Prokop, prolaze međunarodne magistralne pruge koje preko Beograda povezuju Pariz sa Istanbulom, Budimpeštu sa Atinom i Bukurešt sa Barom.
Prolaze pruge, ali nema vozova :bash:
Cemu stanica bez vozova ? Bolje za te pare da napravimo stanicu na Sajmu, korisnija bi bila.
I naravno prilaz sa starog mosta na NBGD