kingmanowar
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 10.02.2010.
- Poruke
- 580
- Pohvaljen
- 579
E ako je drug Mrka rekao onda je 100% tacno. Normalno pocece i zavrsice se pre roka.
Delija":287q7617 je napisao(la):Не знам Карло одакле ти то да је Кувајћанима понуђено земљиште у СА на чему си базирао добар део свог става?
Ministar saobraćaja je ranije izjavio da je ponudio predstavnicima Kuvajta da na sadašnjem lokalitetu Glavne železničke stanice u Beogradu, po njenom izmeštanju i izgradnji stanice Prokop, naprave Kuvajtski poslovni centar.
2012":3my1sdis je napisao(la):Da je samo od autobuskog lobija.., već to je bio samo jedan od lobija.Zanemarivanje železnice je inače bio trend i u američkim gradovima,koji smo inače mi njaviše u evropi prigrlili,kada je Bg u pitanju najvidljivije je u slučaju metroa i loših rešenja,kvazi projekata i sl..Da ne zaboravimo u našem slučaju ,energetsku,"urbanističku",investitorsku mafiju,"putraska preduzeća"i brze zarade od gradnje,koja je forsirala gradnju saobraćajnica lošeg kvaliteta,na štetu šinskog saobraćaja sve da danas,mada se tom nazire kraj,konačno.Nadajmo se da nastavak radova na ž.čvoru kao i sada ve ć izvesno velike rekonstukcije i gradnje pruga,i nabavka voznih garnitura iz nekoliko kredita je kraj toj opstrukciji.Politika 1km puta prema 1km metro ili šinskog prevoza u gradu, mora da postani trend,ali i prvo da se nadoknadi zaostajanje u tome.
JohnnyLee":2g0jqllj je napisao(la):НБГ није велика инвестиција. станична зграда испод перона може да се направи за веома мале паре. мислим да би изградња станице (тј. зидање зидова и опремање доњег нивоа), мокри чвор, нове надстрешице и бетонирање перона коштало максимум 10 до 15 милиона €. зидање станице би било око 5 милиона € (и то 60х200 метара да буду димензије, цена је око 400€/м2). ионако не треба више од 5 перона за садашњи обим саобраћаја
+1zidar":1qp57hoe je napisao(la):Pun pogodak :kk:
Z St NBGD moze za godinu ovako da izgleda.
zidar":1qp57hoe je napisao(la):25 miliona za NBGD umesto za Prokop
Pendolino":w34wuo9p je napisao(la):NBG bez Prokopa je ništa, a ona sama nikako ne može da zameni Prokop, tako da ti ovo ne stoji.
Постоји Мркина изјава у новинама, да би у Савском амфитеатру направили некакав Кувајтски центар.Delija":2e81skrc je napisao(la):Не знам Карло одакле ти то да је Кувајћанима понуђено земљиште у СА на чему си базирао добар део свог става?
Према Барајеву и Лазаревцу имамо око 15.000 аутобуских путовања дневно, а према према Рипњу, Раљи и Младеновцу око 45.000. На свако путовање се потроши око пола литра нафте, што је 30 тона нафте дневно радним даном. Ако то помножимо са 300 (због викенда и празника), а литар нафте рачунамо са 1 евро, то је 9 милиона евра годишње. Ако аутобуском ером сматрамо последњих 40 година, то је енорман новац бачен на увоз, а занемаривање могућности шинског приградског саобраћаја.Delija":2e81skrc je napisao(la):Уложише 64 милиона евра у петљу која премошћава те колосеке и још силних милиона у расрпетљу код хиподрома.Ето,да ли си у свој став укалкулисао и то колико стари железнички чвор генерише беспотребног улагања у друмски саобраћај? Тешко...
Чему? Премошћавања и подвожњаци су много јефтиније. Уколико нас је гост Београда толико испоштовао да долази возом, а не да се бахати са оскудним градским простором колима, зашто да му не пружимо долазак по сунчевој светлости? Ту сам за решења са друмским подвожњацима, а пешачко-бициклистичким пасарелама. Евентуално неки надвожњак уз саму Газелу. Ионако, она за одрживи развој потребна пружна веза је на ивици "Савског амфитетра", тако да остаје доста простора за "Чардаке ни на небу ни на земљи".Delija":2e81skrc je napisao(la):Углавном,за мене су прихватљиве само две опције.Смакнути све колосеке из Савског Амфитетара или их укопати.Ова друга опција је свакако боља.
Karlo del Ponte":2r7lp3c7 je napisao(la):Уколико нас је гост Београда толико испоштовао да долази возом, а не да се бахати са оскудним градским простором колима, зашто да му не пружимо долазак по сунчевој светлости?