Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Баш сам хтео да кажем да би сијалице биле полупане у року од 12 сати :D
 
обрати се са овим предлогом пројектантима реконструкција фонтана у београду, као и диско скупштине, сигуран сам да ће бити одушевљени.
 
Fenomenalna ideja. Treba vise stvari u duginim bojama ovom gradu, mnogo je siv.
 
jlaki":2x90ab6p je napisao(la):
Ideja za prokop:

tumblr_mcu37bu61b1qhop1zo1_500.jpg


tumblr_mcu37bu61b1qhop1zo2_500.jpg

jao nemoj leba ti

dosta nam je sarenila na moskvi, palati albanije, skupstini i fontanama

ne mora sve da izgleda kao diskoteka
 
Moja poenta je da ako imaš samo siv beton, onda što ne probati da se malo oživi, baš kao npr. Prokop ili Karađorđev park.
Što svakako ne važi za skupštinu i sl.
 
mekbejn":22je*******hai je napisao(la):
Mislim da lajt šou <<< kamen kad je u pitanju cena.

A kad je cena bila problem? Ovde samo treba, kako se popularno kaže, POLITIČKE VOLJE!!! :D
 
слажем се са мекбејном... с тим што је овде претерано са интензивношћу боја. да не кажем да су боје презасићене...
међутим не за прокоп, већ неку споредну станицу. карађорђев парк је мени супер иначе...
 
Video prilog Studija B o Prokopu. Pričaju o tome šta će se uraditi od kuvajtskih para, koliko još para treba za završetak cele stanice, šta je uloga grada u projektu, a snimili su i početak tunela za metro ka Banovom Brdu.

Vesti :: Beograd

Nazire se završetak izgradnje Prokopa »

14. Novembar. 2012 | 18:09, Izvor : Studio B, Komentari: 0 :: video prilog

Železnička stanica Prokop u izgradnji je od 1975. godine. Još jedna vest o konačnom kraju gradnje, nedavno je stigla iz Vlade Srbije.

prokop26092012.jpg


Posle dve godine pregovora, Kuvajtski fond za arapski ekonomski razvoj u decembru će i zvanično odobriti 25 miliona evra zajma. Šta se može s tim novcem i da li će Prokop biti završen, pre nego što uđe u petu deceniju izgradnje?

VIDEO PRILOG: http://youtu.be/TPJ7whyDJaw

Izvor: Studio B
 
осим што савски амфитеатар неће бити ослобођен завршетком прокопа.
 
Kinezi nude partnerski odnos za Prokop

Kineski investitori nude Vladi Srbije javno-privatno partnerstvo za Železničku stanicu Prokop i deo autoputa Koridora 11.

Kineski investitori sve su aktivniji na srpskom tržištu. Prati ih kineska razvojna banaka Eksim, koja je već namenila oko 850 miliona evra kredita izgradnji autoputa od Pojata preko Kruševca do Čačka, i dela Koridora 11 od Beograda do Ljiga. Međutim, kineskim firmama taj obim poslova nije dovoljan.

Prvi put nude Vladi Srbije javno-privatno partnerstvo za dva projekta: Železničku stanicu Prokop i deo autoputa Koridora 11 od Požege do Čačka.

Kineska građevinska firma FSDI šesta po veličini u svetu ponudila je da posle izgradnje i finasiranja auto-puta i Prokopa zajedno sa Vladom Srbije novac od investicije vrati putem naplate putarine i iznajmljivanjem 150 hiljada kvadrata poslovnog prostora.

Ovakav način izgradnje bio bio bi povoljan i za poreske obveznike a i za bilans zaduženja zemlje, tvrde analitičari.

"Ovaj način koji nude Kinezi dobrodošao je kod nas jer ukoliko se ostvari taj model to bi značilo da Kinezi finasiraju u partnerski odnos i tako ne bi bilo problema za poreske obveznike da posle izgradnje otplaćuju kamatu", rekao je ekonomista Mahmut Bušatlija.

Konsultatnt Milan Kovačević kaže da su veće šanse da sa kineskim privatnim kapitalom uđemo u neku investiciju, i da Kinezi zbog nepoznavanja tržiša i dalje insisitiraju na državi kao partneru.

Ovo je prvi put da neka strana kompanija ponudi Vladi javno-privatno partnerstvo.

"Spremni smo da vašoj vladi ponudimo partnerski odnos za gradnju stanice Prokop i dela Koridora 11. Imamo interes da investicija bude zajednička, pri čemu bi naša kompanija uloženo vratila iz putarine ili zakupa poslovnog prostora, kako se dogovorimo. Nadamo se posle naše posete Vladi i minstru Velimiru Iliću da će se i ova naša ponuda uzeti u razmatranje", kaže Džu Lindz iz FSDI.

Kineska firma FSDI, koja zapošljava 240 hiljada ljudi, samo prošle godine imala je promet od 50 milijardi evra. Gradila je najveću prugu na svetu koja spaja Kinu i Tibet, dugu 2.350 kilometara i prugu Peking-Šangaj, kojom vozovi idu brzinom od 486 kilometara na sat.

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story ... okop+.html
 
Mislim da su Kinezi jedina nada za ovaj projekat. Ako ga oni ne zavrse niko nece.
 
+1

od Rusa nema vajde...

... sad vidoh:
drum1":17ikes9d je napisao(la):
осим што савски амфитеатар неће бити ослобођен завршетком прокопа.
Zbog čega to misliš?

Ja ne vidim ni jedan jedini razlog da se na rekonstrukciju stare stanice Beograd i Beograd spoljna skrka više desetina miliona evra (koji ionako nema)
 
Ma jok ajmo da molimo MMF i evropsku banku, losi su Kinezi...
 
Vrh