Italijani žele da grade Prokop i autoput Ruma-Šabac
Delegacija Konzorcijuma Italija koju čini 10 italijanskih kompanija iz oblasti građevine i projektovanja želi da učestvuje u natavku izgradnje železničke stanice "Prokop" u Beogradu po modelu javno-privatnog partnerstva, kao i autoputa Ruma - Šabac.
Investicioni fond tog konzorcijuma je na godišnjem nivou oko 300 miliona evra, saopštilo je Ministarstvo saobraćaja.
Ministar saobraćaja Milutin Mrkonjić je juče razgovarao sa potecijalnim investitorima iz Konzorcijuma Italija, posle uvodnog sastanka realizovanog pre mesec dana u Beogradu.
Delegacija konzorcijuma predvodjena predsednikom Linom Imeijem stigla je na drugi sastanak sa konkretnim predlozima o projektima koje bi želeli da realizuju, a oni se pre svega odnose na izgradnju "Prokopa" i deonice autoputa Ruma - Šabac.
Te firme su već aktivno učestvovale u izgradnji velikog tržnog centra u Indjiji.
Konzorcijum od 10 italijanskih firmi u svom portfoliju ima zabeležene vrhunske rezultate pre svega na planu izgradnje autoputeva, velikih tržnih centara, aerodromskih zgrada, objekata iz oblasti multimodalnog saobraćaja, železničke infrastrukture u mnogim zemljama poput Južne Amerike, Italije, Rusije, Hrvatske.
Do sada su realizovali izgradnju više od 50 tržnih centara, kao i najveći tržni centar u Rijeci.
Državni sekretar u ministarstvu saobraćaja Miodrag Poledica i pomoćnik ministra za evropske integracije i medjunarodnu saradnju Mirjana Trifunović saopštili su da je Master planom Srbije za narednih 15 godina planirano da se u infrastrukturu investira 22 milijarde evra.
Jedan deo ovih sredstava predviđen je za izgradnju projektne dokumentacije, pet milijardi evra prema procenama stručnjaka potrebno je za obnovu železnice, a na izgradnju projektne dokumentacije moralo bi da se uloži 200.000 evra.
Da li postoji neka zemlja na ovom svetu a da ne ucestvuje u izgradnji Prokopa... :o Sta je sledece Zagrebacki holding zavrsava Prokop.. :kafa:hazard":5heycqxv je napisao(la):Prokop ce na kraju graditi kuvajtsko-italijansko-rusko-kinesko-azerbejdzanski konzorcijum:
http://www.blic.rs/Vesti/Ekonomija/3446 ... -RumaSabac
Italijani žele da grade Prokop i autoput Ruma-Šabac
Delegacija Konzorcijuma Italija koju čini 10 italijanskih kompanija iz oblasti građevine i projektovanja želi da učestvuje u natavku izgradnje železničke stanice "Prokop" u Beogradu po modelu javno-privatnog partnerstva, kao i autoputa Ruma - Šabac.
Investicioni fond tog konzorcijuma je na godišnjem nivou oko 300 miliona evra, saopštilo je Ministarstvo saobraćaja.
Ministar saobraćaja Milutin Mrkonjić je juče razgovarao sa potecijalnim investitorima iz Konzorcijuma Italija, posle uvodnog sastanka realizovanog pre mesec dana u Beogradu.
Delegacija konzorcijuma predvodjena predsednikom Linom Imeijem stigla je na drugi sastanak sa konkretnim predlozima o projektima koje bi želeli da realizuju, a oni se pre svega odnose na izgradnju "Prokopa" i deonice autoputa Ruma - Šabac.
Te firme su već aktivno učestvovale u izgradnji velikog tržnog centra u Indjiji.
Konzorcijum od 10 italijanskih firmi u svom portfoliju ima zabeležene vrhunske rezultate pre svega na planu izgradnje autoputeva, velikih tržnih centara, aerodromskih zgrada, objekata iz oblasti multimodalnog saobraćaja, železničke infrastrukture u mnogim zemljama poput Južne Amerike, Italije, Rusije, Hrvatske.
Do sada su realizovali izgradnju više od 50 tržnih centara, kao i najveći tržni centar u Rijeci.
Državni sekretar u ministarstvu saobraćaja Miodrag Poledica i pomoćnik ministra za evropske integracije i medjunarodnu saradnju Mirjana Trifunović saopštili su da je Master planom Srbije za narednih 15 godina planirano da se u infrastrukturu investira 22 milijarde evra.
Jedan deo ovih sredstava predviđen je za izgradnju projektne dokumentacije, pet milijardi evra prema procenama stručnjaka potrebno je za obnovu železnice, a na izgradnju projektne dokumentacije moralo bi da se uloži 200.000 evra.
Ako se Prokop ikada zavrsi i stavi u funkciju kao glavna zel. stanica, treba uvesti novo brojanje godina, i oznacavati godine sa n.p. (nakon Prokopa) i p.p. (pre Prokopa).
MilisaV":osqk8pa1 je napisao(la):treba auto put šabac - novi sad. do rume je skraćena varijanta zbog fruške gore zato što tuneli dosta koštaju....
za ovu deonicu treba pravi auto put a ne put za rezervisan za motorna vozila jer spada u najopterećenije magistrale u srbiji, preko 10.000 vozila dnevno..
moto putevi bi mogli da se grade na deonicama koje nisu toliko opterećene, kao na primer požega - boljare, niš - zaječar, batočina - kragujeva.....
SRBIJA | SUBOTA 29.09.2012 | 12:03
Uskoro nastavak gradnje Prokopa
IZVOR: TANJUG
Beograd -- Relizacija projekta železničke stanice Prokop biće nastavljena posle dužeg zastoja u gradnji, izjavio je direktor Saobraćajnog instituta CIP Milutin Ignjatović.
Ignjatović je za Tanjug kazao kako je opet aktuelna ideja da se proda izgradjena ploča i taj novac iskoristi za izgradnju železničke infrastrukture u stanici.
Ploča bi, prema Ignjatoviću, bila ustupljena nekom investitoru koji bi na njoj mogao da gradi po svojoj volji, što bi CIP mogao da prati projektovanjem.
Ignjatović je istakao da je veoma važno da bude nastavljena gradnja objekta započetog pre nekoliko decenija, kao i da bi dobijanjem tehničko-putničke stanice Zemun mogla da bude iskorišćeno jedno od najboljih zemljišta u Beogradu - tzv. Savski amfiteatar, gde je sada železnička stanica.
Time se stvaraju uslovi da se kompleks Savskog amfiteatra urbanizuje atraktivnim gradskim sadržajima povezanim gradskom železnicom, uz višemilionsku finansijsku korist za Grad Beograd i državu.
Prostor Savskog amfiteatra trenutno je popunjen železničkim postrojenjima različite namene.
Ministar Mrkonjić je nedavno izjavio da je u izgradnju Beogradskog železničkog čvora do sada uloženo oko 900 miliona evra i da je za završetak potrebno još stotinak miliona evra.
Kroz Beogradski železnicki čvor čiji je deo Prokop, prolaze međunarodne magistralne pruge koje preko Beograda povezuju Pariz sa Istanbulom, Budimpeštu sa Atinom i Bukurešt sa Barom. Gradnja Prokopa je počela 1977, ali je ubrzo prekinuta zbog nedostatka finansijskih sredstava, da bi 1990-tih bila nastavljena i prekinuta ponovo 2000. godine.
Na objektu u Prokopu treba opremiti preostala peronska stajališta, podići gornji sprat stanice na kome će se nalaziti komercijalni centar površine 130.000 kvadratnih metara i drugi sadržaji.
Savski amfiteatar na desnoj obali Dunava, od Savske ulice do Brankovog mosta i leva novobeogradska, od Starog železničkog mosta do Gazele, omogućavaju gradjeno više od dva miliona kvadrata.
Radi se o oko 185 hektara ekskluzivnog zemljišta na obe strane reke.
Stanica Beograd Centar odnosno Prokop, predstavlja srce putničkog sistema Beogradskog železnickog čvora i nalazi se u centralnoj zoni grada na desnoj strani Save, kažu u CIP - u.
Ta stanica je prolazna za glavne saobracajne pravce i dobro povezana sa gradom drumskim saobraćajnicama i metroom, a projektovana je kao savremena putnička stanica sa 10 koloseka, šest perona i modernom staničnom zgradom u okviru saobraćajno-poslovno-komercijalnog kompleksa.
Izgradnjom putničke stanice Beograd Centar, tehnickih stanica u Zemunu i Kijevu, Robno transportnog centra u Makišu i obilazne pruge Beli Potok-Vinča-Pančevo, teretni sistem i novi putnički sistem stavljaju se u funkciju po konceptu čvora.
Да, ја сам поставио ту карту на теми Регионални развој: Аутопут Нови Сад – Зворник, ако мислиш на ово :MilisaV":ntz2lq3i je napisao(la):polako drume1.
neko na forumu je kaćio kartu saobraćajnog opterećenja. uglavnom više od pola sata sam potrošio nisam našao kartu, ali sam nešto zapamtio.
deonica šabac ruma, odnosno šabac auto put, je peta najopterećenija deonica u srbiji.
prve dve su naravno deonice autoputeva bg-ns i bg-ni, zatim bg-ši, posle toga ibarska mislim deonica bg-lajkovac, a posle toga na petom mestu je ša-ru.
znači hvala bogu srbija nije samo beograd, ima tu još nekih gradova. gradovi koji gravitiraju ka putu ša-ru su valjevo, loznica, koceljeva, čačak, požega..... ljudi odatle koji žele na zapad kraće im je tim putem pa na auto put, nego ibarskom do bg-a pa atoput.
tako da ova deonica nije slepo crevo, ovo je samo prva od deonica potrebnog auto puta ša-ru-ns-zr-temišvar. a od šabca bi verovatno trebalo da postoje više krakova, ka lo, zatim va, kao i ka bosni.
Homer Jay":1yk8k7zs je napisao(la):Kažu od Šapca ka Loznici, pa dalje ka BiH. Ali to nije ovde nije tema. Idemo na Prokop! Još jedan u nizu scenarija o završetku ove sage:
SRBIJA | SUBOTA 29.09.2012 | 12:03
Uskoro nastavak gradnje Prokopa
IZVOR: TANJUG
... Savski amfiteatar na desnoj obali Dunava, od Savske ulice do Brankovog mosta i leva novobeogradska, od Starog železničkog mosta do Gazele, omogućavaju gradjeno više od dva miliona kvadrata...
MilisaV":20xmefpg je napisao(la):25 milkije malo.
Послато са U8815 користећи Тапаток 2