milanche
Advanced
- Učlanjen(a)
- 28.05.2011.
- Poruke
- 2.121
- Pohvaljen
- 4.860
To je isto kao kada bi ja rekao: za jednu zgradu je potrebna i kanalizacija i vodovod da se uradi, cak i garaze, grejanje, protivpozarna saglasnot, ako ima preko P+4+Pk mora i lift.... pa necemo zgrade da gradimo.spatiotecte":3jiegzn0 je napisao(la):Koliko to zahteva ulaganja da bi se pustilo u funkciju!
-100 miliona evra samo za zavrsetak stanice.
-Izgradnja saobracajnica oko stanice za koje sada postoji samo plan.
-Izgradnja TPS-Zemun i kontejnerski terminal u Makisu.
-Izgradnja druge linije metro-a koja ce poceti da se gradi tek posle 2018te, ako do tada zavrse prvu liniju metro-a, da ne pricam o ceni od Milijardu evra za tu drugu liniju.
Znaci do 2025, ta stanica nece moci da radi onako kako je zamisljeno. Bukvalno treba sve iz pocetka izgraditi da bi mogla da radi.
To je stvarno dugacak period i ogroman novac.
1972 je zapocet projekat, 2025te se moze ocekivati da ga zavrse. Da li stanica koja se gradi 53 godina moze biti dobar projekat?
Jednostavno, sve se moze posmatrati sa pozitivne i negativne strane, nekom je casa do pola puna, nekom poluprazna. Ja gledam Prokop kao razvojnu sansu za Beograd, da generise dalji razvoj kako grada tako i zeleznice, uz pomoc svih stavki koje si naveo.
Naravno da treba da postoji niz stanica, ali mora da postoji u Glavna i u bukvalnom smislu. Cak i u ovakvmom sistemu zeleznice koji je kod nas postoji vise rangova vozova, pa tako brzi voz ili IC sigurno nece stajati na svakoj usputnoj stanici, vec ce polaziti i stizati samo u glavnu. To je normalno. Dalju distibuciju putnika preuzimaju drugi vidovi transporta.markobg":3jiegzn0 je napisao(la):Zapravo, ako ćemo pravo glavna stanica ni ne treba da postoji u užem (bukvalnom) smislu te reči! Sve stanice u BG čvoru treba da budu prolazne i podjednako važne, znači ako voz ide iz Niša ili Vršca on će da završi u Zemunu i obrnuto ako ide iz Subotice on će da završi u Rakovici ili (alternativno) Krnjači i da staje na svim stanicama usput, a putnici izlaze/ulaze tamo gde im je najbliže i najlakše!!
Sto se tice projetantskog/planerskog dela stanice, ja sam u predhodnom postu samo dao stavke koje su mane, ili nedostaci, tj sta se moze javiti kao problem. Moguce je da nijedan od tih nedostataka u narednih 50god nedodje do izrazaja, mada uz sadasnji takt BG:voza od 15min, vrlo brzo ce se javiti potreba za makar jos jednim kolosekom od Nbg-ka prokopu.