Razlog više što se Ruski kredit neće koristiti za Zemun i Makiš je da ne treba dati ćoravog dinara za Prokop dok se to ne završi, jer je ulaganje besmisleno!
vucko":3mp0hz6s je napisao(la):
Slazem se da prokop treba raditi na kraju jer je on samo kolosek odakle krecu vozovi dok se glavne stvari nalaze u makisu i zemunu.Bilo bi lepo kada bi ih uradili pa da se fazno iseljava glavna zeleznicka stanica sve dok ne ostanu 2 koloseka kao sto stoji po GUP-u.
Sve to mora da se radi fazno, nikako preko noći!
Ali tek posle stvaranja tehničkih preduslova.
Ne slazem se da glavna stanica bude na NBG,dovoljno je sto ce tamo biti glavna autobuska,prokop treba biti glavna zeleznicka u starom delu grada.Na taj nacin ce samo ljudima koji zive u starom delu grada zeleznica postati neatraktivna.
Zapravo, ako ćemo pravo glavna stanica ni ne treba da postoji u užem (bukvalnom) smislu te reči!
Sve stanice u BG čvoru treba da budu prolazne i podjednako važne, znači ako voz ide iz Niša ili Vršca on će da završi u Zemunu i obrnuto ako ide iz Subotice on će da završi u Rakovici ili (alternativno) Krnjači i da staje na svim stanicama usput, a putnici izlaze/ulaze tamo gde im je najbliže i najlakše!!
Prokop uopste nije zavucen vec mu fali BB transverzala za deligradsku zahvaljujuci kojoj bi bio na manje od 10 min od slavije!Prokop je na 1.3km od slavije dok je zeleznicka stanica NBG oko 4 km vazdusnom linijom od slavije.Vozovi koji bi kretali sa prokopa bi stajali po 5minuta ili koliko je potrebno na stanici NBG ako bi prolazili kroz nju i eto,resen problem.
Upravo iz tog razloga je zavučen!
U današnjim uslovima ćeš iz svih delova grada lakše i brže do NBGD nego do Prokopa! Zato i kažem da treba tek sačekati da se izgradi Metro linija 2 koja će povezati Prokop na pravi način i tek onda možda nešto napraviti od njega. A kako će to biti u najboljem slučaju tek kroz 15-ak godina ne treba praviti ulaganja bar dok se ona ne sinhronizuju sa gradnjom metroa.
U svakom slučaju ni da je Prokop super povezan nikome sa Vidikovca i Miljakovca recimo neće biti isplativo da idu u Prokop ako mogu da sednu na voz u Rakovici!
Plocu na prokopu bi iskoristio da se recimo na njoj napravi stanica laste,i onako vecina autobusa laste ide za juzne i istocne delove prigradskih naselja Beograda,a ovo je savrsena lokacija na 100m od autoputa.
Generalno ne treba centralizovati uopšte prevoz, već gde god i kad god praviti da isti bude prolazan i usput da kupi putnike, kome gde odgovara!
Ploča na prokopu je vrlo nezgodna stvar jer teško će se naći neki investitor koji bi pristao nešto da gradi tamo jer svi koji imaju iole para žele da ih ulažu nezavisno i iz poznatih razloga beže od železnice glavom bez obzira jer ne žele da imaju posla sa politikom i administracijom jednog javnog preduzeća! Lakše će se pored stanice Rakovica bivši pogoni IMR-a pretvoriti u nešto komercijalno nego ploča na Prokopu!!