Izvini ali očigledno nisi dobro pogledao stanični red vožnje! Uveče između 20 i 22h imaš svega 5 (pet) vozova! Znači 5 vozova za 2 sata!! Najveća gužva na glavnoj stanici je zapravo ujutru kad od oko 7 pa do oko 8 imaš 8 (osam) polazaka (znači u nekih 90-ak minuta)! To je smešno! Bez ikakvih problema bi se odradilo na 4 prolazna koloseka (čak i kada bi neko iz nekog razloga forsirao Prokop pa sve prebacio tamo, što je besmisleno, stara stanica se ne ukida, ostaje).
Dakle, možda sam bio neprecizan, govorio sam o efektivnom korišćenju u datom trenutku. Takođe, treba znati da je glavna stanica čeona, a ne prolazna, samim time je i kapacitet iste (u odnosu na broj koloseka) po definiciji manji. Na Prokopu ni jedan voz ne bi imao potrebu da se zadržava duže od 3-5 minuta, jer Prokop nije ni projektovan ni namenjen kao terminus (to bi trebali da su Rakovica i Zemun), već kao prolazna stanica!
U svakom slučaju, obrni-okreni Prokop je u ovom trenutku čista besmislica kad stara stanica sasvim zadovoljava potrebe (ono što treba izmestiti je Beograd spoljna tako što će se završiti Makiš, čime bi se dobio ogroman prostor u savskom amfiteatru, a o tome se skoro i ne govori), a opet taj isti prokop ne bi mogao da radi bez završetka depoa u Zemunu i Makišu, pa sve i da zanemarimo što je slepo crevo!
Najveći problemi na stanici NBGD su do signalizacije, koja se masnovno krade i oštećuje! I niko o tome ne vodi računa, da se železnička imovina sačuva, a počinioci kazne!
A ionako će vozova biti još manje, jer je u decembru velika seča, posebno međunarodnih... Nedostatak lokomotiva, a ovo malo vagona (posebno Z1) se masovno kvari...