Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

ACR":zu5yptmz je napisao(la):
- Simboli prošlogodišnje gradnje su most kod Beške, kao i velelepni Most na Adi? Šta će obeležiti 2012?

“Na moje veliko zadovoljstvo, počećemo izgradnju železničke stanice ”Prokop”. Saobraćajni institut CIP radi projektnu dokumentaciju, pošto je projekat tri puta menjan u poslednjih deset godina i to fundamentalno. Taj posao će biti završen za dva, tri meseca”, kaže Mrkonjić.

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2012&mm=01&dd=05&nav_id=571240


Инсајдер ми каже како "лепе плочице буквално где год могу" само да буде што јефтиније. Ако, само нек се заврши.

И даље мислим да је боље да смо то завршили, заједно са земуном, па онда од продаје земиљушта у амфитеатру направили три моста.
 
vucko":2lweew1p je napisao(la):
Boco,tuda nije ni planiran pristup stanici jer ides preko koloseka.Jedino da imaju mozga planeri pa da naprave produzenje betonske ploce do te stanice trola i one gore u Bulevaru ali znamo da nisu.

Joj . . . pa i sama uska betonska stazica bila bi fenomenalna. . . .

čista ali istinita ironija

Hedikepiranom Prokopu
malo Rudo pomgalo
bi omogucilo normalniji ,,život,,

crnjak , ali istinit :lool: :laugh: :lool:
Kako god da je
dal zbog crnjaka ili onog ,,manjka mozga,, , po svemu sudeci od toga nema ništa . . . . :(
 
Da li je istina da ce se intermodalni terminal graditi u Batajnici, a ne u Makisu? Da je ta odluka definitivno doneta?
 
katarina25":29qkqhla je napisao(la):
Da li je istina da ce se intermodalni terminal graditi u Batajnici, a ne u Makisu? Da je ta odluka definitivno doneta?
Pa prezentacija projekta je bila u julu 2011. Mada nikad se ne zna.
 
Batajnica zvuci kao dobar izbor, u neposrednoj blizini su autoput, zaobilaznica, zeleznicki koridor, 2 aerodroma, kineski most za Borcu.

Ima sve prednosti Makisa plus jos nekoliko
 
Почиње јавни увид у Нацрт плана Малешког брда

Јавни увид у Нацрт плана детаљне регулације подручја општине Савски венац омеђеног Булеваром ослобођења, Звечанском улицом, делом планиране „трансферзале”, делом Гучевске, Облаковском улицом и ауто-путем трајаће од 29. фебруара до 29. марта. Јавни увид ће се одржати у згради Градске управе у Улици 27. марта 43-45 (сала 2 у сутерену).

Информације о предложеним решењима даваће представник обрађивача сваког радног дана од 9 до 15 часова. Примедбе на планирана решења могу се писмено доставити Секретаријату за урбанизам и грађевинске послове, Улица 27. марта 43-45, до краја јавног увида.

По завршетку јавног увида, Комисија за планове Скупштине града Београда одржаће 24. априла у 13 часова у истој сали јавну седницу. У току јавне седнице, сва присутна физичка и правна лица која су поднела примедбе у вези с Нацртом плана у писаном облику моћи ће да их образложе пред комисијом.

To je ova lokacija,sa sve planiranim nadvoznjakom preko autoputa :kk:

prokop.png


To jest Lokacija 3 na ovom planu

081017-Prokop-03.jpg
 
Ou jea ;)
Ako sam dobro shvatio, ovo je konačno neki plan za izgradnju nadvožnjaka od okretnice iznad Prokopa do Deligradske. Najs.
Ne vidi se lepo, ali samo da ne sje8u ono šetalište pored autoputa ispod KCS...

edit: koliko ja poznajem stanje na terenu, ako će biti nadvožnjak 1+1 onda je ekproprijacija 0 što znači da je potreban smao mostić od 100ak metara što nije neka lova.
 
U Privrednoj komori Beograda održan skup o železničkoj stanici Prokop
Nova gradska avenija
Autor: B. Karović

Quote:
Železnička stanica Prokop zajvaljujući tome što se nalazi na izuzetnoj lokaciji može postati nova gradska avenija. Ali pre toga moraju da se završe započeti radovi. Taj prostor bi trebalo učiniti atraktivnim, jer jedino tako se mogu privući investitori koji će hteti da grade i investiraju u njega, zaključci su sa jučerašnjeg skupa „Stanje i predlozi rešenja zone železničke stanice Beograd centar“, koji je organizovala Privredna komora Beograda.


Prema rečima Miodraga Ferenčeka, urbaniste, Beograd u sebi i ispod sebe ima kolosalnu neiskorišćenu infrastrukturu, a to je deo novobeogradskog železničkog čvora.

- To je 20 kilometara fantastičnih tunela, nekoliko već pripremljenih stanica, zatim veliki magistralni nasip, a ima i započete dve važne putničke stanice: Beograd centar i stanicu Novi Beograd. Međutim, sva ta infrastruktura se minimalno koristi. Potencijal i modernost te infrastrukture su vrlodobri, ali je potrebna dobra organizacija više važnih činilaca, koji moraju zajedno da rade i da se dogovore - smatra Ferenček ističući da bi stanica Prokop trebalo da bude nova gradska avenija. Kao razlog odugovlačenja završetka radova na Prokopu, on navodi problem organizacije, bilo da je reč, kako kaže, o komunistima ili onima koji su došli nakon njih.

Veliki potencijal predstavlja i ploča na stanici Prokop, predviđena za komercijalni prostor, koja zauzima 128.000 metara kvadratnih.

- Taj prostor pokušavamo da prodamo već više od deceniju, ali nema zainteresovanih lica. To je izuzetno atraktivan prostor, ako se uzme u obzir širi prostor, u okolini je „Plaza“, „Stari mlin“, zatim „BIP“ - navodi Dušan Milanović, iz Urbanističkog zavoda Beograda.

S druge strane, kako objašnjava, treba utvrditi i broj putnika koji se očekuje na stanici Prokop, jer ona spada u red niže atraktivnih.

- Planovi koji se odnose na Železnicu datiraju iz perioda sedamdesetih i zato ih treba preispitati i spustiti je na državu koja broji sedam i po miliona stanovnika, a ne 22 miliona, kao nekada - dodaje Milanović.

Ako se nastavi sa dosadašnjom praksom, komercijalni prostor neće biti prodat ni u narednih 15 godina, smatra Slobodan Stamenković iz Železnica Srbije.

- Taj prostor, pre svega, moramo učiniti atraktivnim, jer jedino tako možemo privući investitore koji će hteti da grade i investiraju - kazao je on.

Prema njegovim rečima, za „BG voz“, stanica Prokop je trenutno najmanje atraktivna, jer nema dobre povezanosti sa drugim linijama prevoza, često nema ni dobrog osvetljenja, a problem je i nedostatak infrastrukture.

Uključiti sve sisteme

- Beograd mora da reši saobraćajnu situaciju sagledavajući sve sisteme, a ne samo železnički. Ne može se jedan sistem posmatrati izdvojeno od drugih. Ako se posmatra pojedinačno, neminovno dolazi do razvitka tog sistema, sa značajnim troškom, a sve na štetu razvoja grada - kaže profesor Ivić sa Saobraćajnog fakulteta.
 
Vucko na slic br.2...primetio sam ucrtanu trasu za Metro..M2...Premijera.. :shok:
 
To je plan star 2-3 godine druze.Jasno je da trasa 2 je tu morala ici zbog Slavija-Klinicki centar-Prokop-Sajam,nema tu mnogo cile mile ;)
 
Jeste i koliko sam primetio to je vazeci urbanisticki plan..
 
Nije jos uvek,jer je prokop problematicna lokacija i ne znaju da li da prave 1' saobracajnicu

Razdvojili su ovaj plan na vise delova,pa ce tako plan za malesko brdo,lokaciju 3A biti usvojen uskoro.

Pa onda ostaju jos dva plana da se stave na javni uvid i potom prihvate a to su broj 1 za saobracajnicu(oni je zovu transverzalom) i broj 2,a to je prokop sa BIP-om koji je zapravo najveci problem.
 
да ли они то планирају да од делиградске направе магистрални правац? хајде то још и некако, али само до бирчанинове??

можда треба размисити (ма да не знам како је изводљиво) да направе кружни ток на ЈНА и '1...мада претпостављам да кружни ток захтева равнији терен? не знам, размишљам само наглас..али мислим да је свакако бесмислено да делиградска 2+2(?) иде само до бирчанинове тј не до славије...а притом је то укључење делиградске на славију баш проблематично јер је немањина близу а по 90 степени су...а делиградска се улива малте не у супротан смер славије.
 
Da,kada kazes magistralni pravac to mislis na 4 trake.

Nisam pametan,ali verujem da ce ovaj plan biti dosta izmenjen,ipak je ovo prvobitna verzija koja izgleda nije posteno prosla kroz ruke nekih saobracajaca.

Glavno je da ta transverzala omoguci prilaz Prokopu iz pravca Slavije i tog dela grada,i da povrsinski se potera neka linija autobusa ili trolejbusa posto metro linija broj 2 nece skoro.
 
Navijam za Cehe,ali dokle bre vise...... :kafa: A nesto mi govori i da se Metrostav predkvalifikuje za tender i gradnju Metroa...
 
2012ice,ja ti se iskreno divim.

Ovi cesi tesko da mogu da nakrpe i 110 milki za prokop bez komercijalnih sadrzaja,dakle samo za zeleznicke delove,to jest prugu i objekte zeleznice.Mrzi me da trazim,ali tako nas je mrka 2008me farbao za ruse i ostale.
 
Pa kako sam razumeo Cesi su cvsto odlucili da uloze novac u stanicu i komercijalne sadrzaje,hotel,p.prostor ,mall sta god..Metrostav jeste ozbiljna kompanija...u to nema dileme,i ne bih se cudio da zele da investiraju svoj novac..dakle radi se o privatnoj kompaniji a ne nekom drzavnom sporazumu,ako Delta ulaze 200.mil u autokomandu ,vo mi nje mnogo cudno..
Ono sto moze da otera investiranje u su samo domaci politicari.. :kafa:
Drugo, s obzirom da su u planu rekonstrukcije,dodavanje koloseka,stanica,opremanje i sirenje sistema BGVoz izgleda da su Cesi ukalkulisali da ce oni biti napozvaniji da to rade i obezbede sebi posao za pet narednih godina,uz to ce se poajviti na tenderu za metro i razne faze gradnje..meni sve ovo zvuci logicno gledano iz Ceskog ugla..
A evo i nekih komentara iz Novosti..

Svaki dan gledam stanicu Prokop.Vama treba 300 miliona evra samo da je očistite od rđe


Cuvena ceska profesionalnost. Razgovori sa odlazecim ministrom tri nedelje pred izbore. Ko vas ne zna, skupo bi vas platio.
 
Srpsko-kinesko-mađarsko-rusko-kuvajtsko-češki megaprojekat - jedan jedini, naš voljeni "Prokop".

Koridor 10 se makar u mandatu svake vlade asfaltira još nekoliko desetina kilometara, a ovo stoji, pa stoji, a pominju ga pred svake izbore :laugh:
 
Česi imaju kapaciteta za tako nešto samo da ne bude kao sa Češkim kreditom za remont i elektrifikaciju pruge ka Dimitrovgradu od kog ni dan danas nema ništa!
 
Metrostav je privatna korporacija i nema veze sa drzavnim kreditom za Dimitrovgrad..oni odlucuju gde ulazu pare.. :kafa:
 
Za završetak železničke stanice "Prokop" neophodan kuvajtski zajam od 26 miliona evra

prokop_%20%20tekst.jpg


Za završetak radova na železničkoj stanici "Beograd centar", poznatijoj kao "Prokop", potrebno je 108,5 miliona evra, procenili su projektanti sa saobraćajnog instituta CIP. Mašine i kranovi više od deset godina stoje u mestu, a od 2000. urađena su dva koloseka i perona, i to uz finansijsku pomoć Grada Beograda.

Prema poslednjim informacijama, čeka se da Kuvajt odobri kredit da bi radovi bili nastavljeni jer u kasi JP "Železnice Srbije" nema novca za ovakve projekte. Ugovor je vredan oko 26 miliona evra i nalazi se u proceduri odobravanja u Kuvajtu. Naime, još 2010. godine ugovorena je saradnja sa pomenutom zemljom, a navodno je sva dokumentacija spremna i čeka se potvrda od kuvajtskog investicionog fonda.

Radiće se samo ispod ploče, gde nedostaju četiri koloseka (1, 2, 3, 4), jer za obimnije radove za sada nema sredstava.

Izvor: Građevinarstvo.rs

Vest je iz "Blica", ali nemaju je u online izdanju, pa je ovo što je preneo ovaj portal sve što se može naći na netu. Makar smo saznali za šta je predviđen kuvajtski kredit.
 
Vrh