Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Pa na drugoj temi je ponuđeno tri rešenja :)

Wile E. Coyote":1aga7es7 je napisao(la):
Evo par komada:

icon_hang.gif
smiley_emoticons_hangman.gif
the7f6a493.gif
 
Muke Tantalove :rolleyes:

Rusi nas mole za projekte
T. S. | 19. septembar 2011. 20:44 | Komentara: 0

Neizvestan dugo najavljivan kredit od 800 miliona dolara namenjen Železnici Srbije

eko-zeleznica-rusi.jpg


RUSKI pregovarači intenzivirali su, prema informacijama „Novosti“, razgovore sa predstavnicima Vlade Srbije, a kako bi se što pre ušlo u projekte namenjene železnici. Od projektnog dela tzv. ruske milijarde. Međutim, još nije spremna kompletna projektna dokumentacija na kojoj ruska strana insistira kako bi plasirala zajam.

Ruskim kreditom treba da budu finansirani završetak pruge od Valjeva do Loznice, izgradnja Beogradskog železničkog čvora i obnova pruge Beograd - Bar do granice sa Crnom Gorom. Srpske železnice su počele pregovore sa ruskom stranom da 100 miliona dolara iz kredita bude iskorišćeno za nabavku još oko 25 dizel-motornih vozova za lokalni i regionalni saobraćaj.

- Projektno tehnička dokumentacija za rekonstrukciju 15 kilometara pruge između Pančeva i Beograda već je predata ruskoj strani - kažu u „Železnicama Srbije“. - Završeni su i idejni projekti za izgradnju pruge Valjevo-Loznica i izgradnju drugog koloseka pruge Beograd - Pančevo. Ovi projekti su dostavljeni Republičkoj revizionoj komisiji na mišljenje i do kraja septembra bi trebalo da budu dostavljeni i ruskoj strani radi pripreme prvog izvođačkog ugovora. U toku je izrada idejnih projekata za rekonstrukciju i izgradnju tehničko putničke stanice „Zemun“ i „Beograd-Centra“ u Prokopu. Isplata kredita i realizacija posla odvijaće se po fazama.

Izvor Vecernje novosti

Pa, je*******o ga mis da ga je*******o - je l moguce da od sedamdeset i neke na ovamo, konkursa, pocetka radova na stanici, silnih stotina miliona dolara, silnih radova na novom cvoru, Slobinih brzih pruga, Mirinih Kineza, Veljinih Amera i TriGranita, Cvetkovih Arapa i tri godina pregovaranja sa Rusima, mi jos nemamo ni idejni projekat za Prokop???
 
Problem oko prokopa je sto su zlatne 90te donele imene projekta i ideju o trznom centru tipa staklenac na krovu prokopa.Onda ideje dokle da ide betonska ploca,da li se ostatak lufta pokrije staklenim krovom i ostalo.

Zato je CIP i njegovi projektanti rastrzan na sve strane,a vecina projektana za zeleznicu iz CIPA je prekvalifikovano da radi na drugim projektima kao zastitari od pozara i slicno.

Po mom misljenju bi trebalo da preprave projekat da bude sekundarna autobuska stanica i mali trzni centar na krovu prokopa sa tornjem na mestu BIP-a i eveuntualno nekim hotelom.

P.S.Koliko vidim iz teksta sigurno ce raditi prugu do panceva i kupovinu 30 novih dizel lokomotiva sto i nije tako mala stvar.
 
Ajde Homere, ne budi tako preke naravi: ne postizavaju ljudi da privedu kraju sve te silne projekte pored drugih muka koje su im se na nejaka pleća stuštila. Ipak se moraju renovirati stanovi i podizati ploče na kućama. Šta ćemo sa nameštajem, a? Ko će time da se bavi, prepodobna Paraskeva? A obilaženje salona automobila, misliš da to može prekonoć, tek tako?
I sad ti Rusi!
Šta oni hoće? Nutkaju neke pare i još insistiraju da se potroše na pragove, čelik i vozove? U kom, bre, oni veku žive? A i sumnjivi su oni nama, to mora da su neki Nemci, potomci Katarine Velike, naša braća nikad ne bi tako.
Eh, ta EU, lisica je prava: raznoraznim smicalicama i mađijama se služi ne bi li od nas načinila normalnu zemlju. E, vala, neće da može...
 
Homer Jay":2tib5711 je napisao(la):
Pa, je*******o ga mis da ga je*******o - je l moguce da od sedamdeset i neke na ovamo, konkursa, pocetka radova na stanici, silnih stotina miliona dolara, silnih radova na novom cvoru, Slobinih brzih pruga, Mirinih Kineza, Veljinih Amera i TriGranita, Cvetkovih Arapa i tri godina pregovaranja sa Rusima, mi jos nemamo ni idejni projekat za Prokop???


:lool:
 
@Minnheima
+ 1 :)

Minnheima wrote:
,,. . . . . Ipak se moraju renovirati stanovi i podizati ploče na kućama. Šta ćemo sa nameštajem, a? Ko će time da se bavi, prepodobna Paraskeva? A obilaženje salona automobila, misliš da to može prekonoć, tek tako?
I sad ti Rusi!
A i sumnjivi su oni nama, to mora da su neki Nemci, potomci Katarine Velike, naša braća nikad ne bi tako.
Eh, ta EU, lisica je prava: raznoraznim smicalicama i mađijama se služi ne bi li od nas načinila normalnu zemlju.
E, vala, neće da može... ,, :lool:

Crni Grujane naš . . . E, vala, neće da može. . . :lool: :laugh: :lool:
 
vucko":3s7ad9yc je napisao(la):
Problem oko prokopa je sto su zlatne 90te donele imene projekta i ideju o trznom centru tipa staklenac na krovu prokopa.Onda ideje dokle da ide betonska ploca,da li se ostatak lufta pokrije staklenim krovom i ostalo.

Zato je CIP i njegovi projektanti rastrzan na sve strane,a vecina projektana za zeleznicu iz CIPA je prekvalifikovano da radi na drugim projektima kao zastitari od pozara i slicno.

Po mom misljenju bi trebalo da preprave projekat da bude sekundarna autobuska stanica i mali trzni centar na krovu prokopa sa tornjem na mestu BIP-a i eveuntualno nekim hotelom.

P.S.Koliko vidim iz teksta sigurno ce raditi prugu do panceva i kupovinu 30 novih dizel lokomotiva sto i nije tako mala stvar.

Зар та дилема уопште постоји? Од лепе и отворене локације направише атомско склониште.
 
Komso,to je CIPiripi i ideje vlasti sta ce sa povrsinama na ploci da rade.Tu se vise ne zna ni ko pije a ko placa.Sami sebi jure rep.
 
Ајме мени, израда идејног пројекта. Они су у протеклих 10 година најмање два или три пута потписивали неке сасвим прецизне уговоре по којима ће све бити готово за рецимо 18 или 24 месеца. Била је и она прича у октобру 2008. за завршетак до пролећа 2010. - цифра од 72 милиона, 50 милиона република, 22 милиона град, е сад из којих гаћа су извукли ту цифру и 18 месеци рок ако немају ни идејни пројекат?!? Не зна се ко пије :vops: а ко плаћа то се зна...
 
Delija":3rmd7nor je napisao(la):
Од лепе и отворене локације направише атомско склониште.

Pa ja bi pre rekao da lokacija lici na rupu nego na bilo sta drugo...

Inace se slazem sa tobom, sad izgleda kao atomsko skloniste. :notok:
 
Železnice na čak 400 deonica morale da uspore vozove

ја имам решење за железнице. укинути их, затворити предузеће ЖС, затим кренути у комплетну обнову свих магистралних и важних регионалних и локалних праваца, па тек онда основати ново предузеће ЖС и набавити нове возове
 
Odlicno, al tesko ostvarivo do kraja ovog veka, mozda pocetkom sledeceg. No sacekajmo budimo strpljivi kao i do sad ;)
 
то све може да се уради за 10 до 15 година, јер набавка возова и реконструкција може паралелно да се ради, и да се пушта у саобраћај део по део (као и метро)
 
Djordje":1941le0e je napisao(la):
Ајме мени, израда идејног пројекта. Они су у протеклих 10 година најмање два или три пута потписивали неке сасвим прецизне уговоре по којима ће све бити готово за рецимо 18 или 24 месеца. Била је и она прича у октобру 2008. за завршетак до пролећа 2010. - цифра од 72 милиона, 50 милиона република, 22 милиона град, е сад из којих гаћа су извукли ту цифру и 18 месеци рок ако немају ни идејни пројекат?!? Не зна се ко пије :vops: а ко плаћа то се зна...
Zna se i ko pije..superhik (Sarancic) je predoziro pa ga poslase na lecenje, ovi ostali se jos drze, pametni, sto na eks kad je gut po gut mnogo ukusnije
 
JohnnyLee":3b8u98s7 je napisao(la):
то све може да се уради за 10 до 15 година, јер набавка возова и реконструкција може паралелно да се ради, и да се пушта у саобраћај део по део (као и метро)
Znas i sam gde zivis, to je trebalo da se uradi jos pre 30 i kusur godina. Samo Savski Amfiteatar se nece srediti ili nece doci na red u narednih......aj da nelupam, 15 god sigurno, ili kakav amfiteatar, pogledaj prokop! A gde je sve ono sto si ti nabrojao....nesmem da mislim
 
знам, на жалост. у нормалној земљи би реално време било 10 до 15 година, код нас једно 100 до 150 година
 
Nema kraja ovoj sapunici....

Kuvajt zainteresovan za beogradski Prokop
D. I. K. | 06. oktobar 2011. 20:56 | Komentara: 0

Delegacija, koju je predvodio predsednik parlamenta Kuvajta Džarsim Muhamed el Harafi, prilikom boravka u Srbiji razgovarala je i o mogućem investiranju oko 26 miliona evra u izgradnju beogradskoj železničkog čvora

eko-kuvajtska-delegacija.jpg


SRBIJI su širom otvorena vrata za svaku saradnju, bilo da je reč o javnom sektoru ili privatnim preduzećima. Mi još pamtimo saradnju iz vremena stare Jugoslavije, i prijateljstvo između Srbije i Kuvajta je ostalo.

Ovim rečima Muhamed al Mutairi, član kuvajtskog parlamenta, komentariše, za „Novosti“, boravak svoje delegacije u Srbiji, i razgovore o predstojećoj ekonomskoj saradnji.

Delegacija, koju je predvodio predsednik parlamenta Kuvajta Džarsim Muhamed el Harafi, prilikom boravka u Srbiji razgovarala je i o mogućem investiranju oko 26 miliona evra u izgradnju beogradskoj železničkog čvora, prvenstveno stanice Prokop.

Tokom posete Bajrakli džamiji u Beogradu, predstavnici ekonomske delegacije Kuvajta razgovarali su, u ime Islamske zajednice Srbije, sa glavnim imamom Mustafom Jusufspahićem. Osim pitanja koja se tiču Islamske zajednice u našoj zemlji, tema razgovora bila je i izvoz robe proizvođača iz Srbije koji poseduju „halal“ sertifikat, u zemlje bliskoistočnog regiona.

Izvor: Vecernje novosti
 
Zaista da bi se nastavila gradnja Prokopa ,mora da se ide da se "gleda"kod Hodže,to su naši starili još govorili :kafa:
 
Cak i da nije smesno, nego ozbiljno, sta se moze sa 26 mil. evra na Prokopu?
 
Pa 26 milki +118 od rusa,znaci da mogu da naprave onaj most preko autoputa.
 
Ja mislim da je tih 26.milki za tržni i poslovni centar na ploči stanice, s obzirom da su rekli da su menjali projekat da stanična zgrada bude ispred ploče...
 
Кувајћани?! А Сингапурћани? Без Марсоваца ништа!
 
Vrh