Ако то "скоро одмах" подразумева _0 година (упиши десетице), онда да.vucko":1stftdr0 je napisao(la):Dok radovi na prokopu mogu poceti skoro odmah.
Pored pomenutog projekta za prugu Beograd - Pančevo, planirano je da 800 miliona dolara bude uloženo i u projekte za izgradnju 68 kilometara duge pruge Valjevo-Loznica za brzine od 120 kilometara na sat, rekonstrukciju pruge na šest deonica na Koridoru 10 u ukupnoj dužini od oko 110 kilometara i nabavku novih dizel-motornih vozova ruske proizvodnje u vrednosti od 100 miliona dolara.
Homer Jay":3ren3vwf je napisao(la):Sizife, ne znam koliko si pratio vesti ovih dana, ali Vucko je u pravu. U svim vestima o dogovoru o zajmu za izgradnju drugog koloseka od Beograda do Panceva pusten je isti spisak projekata koji ce se finansirati iz ruskog kredita:
Pored pomenutog projekta za prugu Beograd - Pančevo, planirano je da 800 miliona dolara bude uloženo i u projekte za izgradnju 68 kilometara duge pruge Valjevo-Loznica za brzine od 120 kilometara na sat, rekonstrukciju pruge na šest deonica na Koridoru 10 u ukupnoj dužini od oko 110 kilometara i nabavku novih dizel-motornih vozova ruske proizvodnje u vrednosti od 100 miliona dolara.
Ovaj citat je konkretno sa Tanjuga, dakle drzavne agencije, te je jako tesko da su "zaboravili" na Prokop. Bukvalno isti spisak se cele nedelje vrti po svim medijima, i nigde se ne pominje Prokop. No, nisam hteo da dizem paniku kao sa Kempinskim
vucko":4pzr3di5 je napisao(la):Nazalost,uopste se nece raditi prokop.Proverih kod rodjaka koji je zeleznicki inzenjer u CIP-u...
Gledah i neko izlaganje mrke danas,samo pominje koridor 10 zeleznicki i virtuelni koridor 11 putni.Regionalni razvoj i ostalo.Kao da namerno nisu hteli prokop da zavrse.Informacije koje imam me navode na to,ali pokusacu da ne budem pesimista.
Najzalije mi je sto bi zavrsetkom prokopa najzad poceo da se aktivira savski amfiteatar izmestanjem glavne zeleznicke stanice i omogucila bi se u blizoj buducnosti izgradnja metro mosta u produzetku Nemanjine.Ovako kao da je pao dogovor.Pa cak i da se trazi metro most,ne moze se graditi zbog zeleznicke i autobuske stanice pa onda ostaje ona budzevina na brankovom mostu.
vucko":1v2boqh1 je napisao(la):Nazalost,uopste se nece raditi prokop.Proverih kod rodjaka koji je zeleznicki inzenjer u CIP-u...
Gledah i neko izlaganje mrke danas,samo pominje koridor 10 zeleznicki i virtuelni koridor 11 putni.Regionalni razvoj i ostalo.Kao da namerno nisu hteli prokop da zavrse.Informacije koje imam me navode na to,ali pokusacu da ne budem pesimista.
Najzalije mi je sto bi zavrsetkom prokopa najzad poceo da se aktivira savski amfiteatar izmestanjem glavne zeleznicke stanice i omogucila bi se u blizoj buducnosti izgradnja metro mosta u produzetku Nemanjine.Ovako kao da je pao dogovor.Pa cak i da se trazi metro most,ne moze se graditi zbog zeleznicke i autobuske stanice pa onda ostaje ona budzevina na brankovom mostu.
spatiotecte":d2tbjlt6 je napisao(la):Ono sto javnost ne zna je da vise od pola sina u savskom amfiteatru cine pruge za teretni saobracaj, takozvana zeleznicka stanica "Beograd spoljna" i koloseci za garaziranje neispravnih putnickih kola ispod Gazele tako da izgradnjom kontejnerskog terminala kod Makisa (za koji je CIP uradio projekat) bi se oslobodio veci deo Savskog amfiteatra i ne bi cak ni moralo da se ceka zavrsetak Prokopa da bi se pocela izgradnja novih ulica i zgrada u SA.