Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

27.10 je gradska skupstina nalozila da se u roku od 12 meseci napravi regulacioni plan za prokop,BIP,i onaj nadvoznjak ka slaviji.Rok izrade plana 12 meseci.

РЕШЕЊЕ
О НЕПРИСТУПАЊУ ИЗРАДИ СТРАТЕШКЕ ПРОЦЕНЕ
УТИЦАЈА НА ЖИВОТНУ СРЕДИНУ ПЛАНА ДЕТАЉ-
НЕ РЕГУЛАЦИЈЕ ПОДРУЧЈА АУТО-ПУТА, КОМПЛЕ-
КСА БЕОГРАДСКЕ ИНДУСТРИЈЕ ПИВА И БЕЗАЛ-
КОХОЛНИХ ПИЋА, КОМПЛЕКСА ЖЕЛЕЗНИЧКЕ
СТАНИЦЕ „БЕОГРАД – ЦЕНТАР” И ДЕЛА ПЛАНИРА-
НЕ САОБРАЋАЈНИЦЕ ПРВОГ РЕДА – „ТРАНСВЕРЗА-
ЛЕ” ГРАДСКА ОПШТИНА САВСКИ ВЕНАЦ
1. Не приступа се изради стратешке процене утицаја
на животну средину Плана детаљне регулације подручја
ауто-пута, комплекаса Београдске индистрије пива и без-
алкохолних пића, комплекса Железничке станице „Бео-
град – Центар” и дела планиране саобраћајнице првог реда
– „Трансверзале” градска општина Савски венац (у даљем
тексту: план).
2. Израда плана детаљне регулације поверава се ЈУП
„Урбанистички завод Београда”, Палмотићева 30, Београд,
које је дужно да нацрт плана изради у року од 12 месеци од
дана ступања на снагу одлуке. Средства за израду плана де-
таљне регулације обезбедиће се из буџета града Београда.
 
Eh moglo je to i 6 meseci.. ;) Inače već je urađen projekat, sa nekoliko varijanti za samo zgradu stanice Prokop i sada sledi odluka koji će se projekat realizovati.. :kafa: Rusi kažu da se raduju tome.. :/ :rolleyes: :| :) :fijasko:
 
Projekat se radi nevezano od urbanistickog plana.Ovaj plan ce samo definisati kako ce izgledati namena zemljiste okolo,za prokop se zna koja mu je namena vec.Dok radovi na prokopu mogu poceti skoro odmah.Da podsetim CIPiripi je dobio rok do 15 novembra da preda projekat i onda je sve ostalo na rusima.U prevodu pred izbor ce nasi da se fotkaju na prokopu i zapocnu radove,dok ce automobilske prilaze moci da rade tek kada se usvoji plan krajem 2012 godine.
 
Da pa onda se uklapa,ako krenu radovi na zgradi pred pred finale radova projekat regulacionog plana će biti već završen.. :kafa:
 
Definitivno se ne radi prokop od ruskog kredita,zapravo ga vise ne pominju!

Zahvalite Mrki i CIPiripiju na tome :rant:
 
Što je i odlična stvar, jer svako dalje ulaganje u Prokop u ovom trenutku je čisto bacanje para jer stanica je čak i u ovom obimu potpuno nepotrebna a ima toliko prečih stvari na železnici da se uradi! Recimo samo da na međunarodnim koridorima vozovi voze manje od 40 km/h!
 
Није тачно да се не ради Прокоп, већ је за пругу према Панчеву опредељено само првих 50 од потенцијалних 800 милиона долара. Иако нисам Мркин фан (управо супротно, одвратан ми је тај хохштаплер), морам скренути пажњу да је читава сума била предвиђена за неколико целина. Руси су тражили готове пројекте и ово је ваљда први који је довршен. Како буду остали пристизали, тако ће се добијати и средства.
 
Sizife, ne znam koliko si pratio vesti ovih dana, ali Vucko je u pravu. U svim vestima o dogovoru o zajmu za izgradnju drugog koloseka od Beograda do Panceva pusten je isti spisak projekata koji ce se finansirati iz ruskog kredita:

Pored pomenutog projekta za prugu Beograd - Pančevo, planirano je da 800 miliona dolara bude uloženo i u projekte za izgradnju 68 kilometara duge pruge Valjevo-Loznica za brzine od 120 kilometara na sat, rekonstrukciju pruge na šest deonica na Koridoru 10 u ukupnoj dužini od oko 110 kilometara i nabavku novih dizel-motornih vozova ruske proizvodnje u vrednosti od 100 miliona dolara.

Ovaj citat je konkretno sa Tanjuga, dakle drzavne agencije, te je jako tesko da su "zaboravili" na Prokop. Bukvalno isti spisak se cele nedelje vrti po svim medijima, i nigde se ne pominje Prokop. No, nisam hteo da dizem paniku kao sa Kempinskim ;)
 
Nazalost,uopste se nece raditi prokop.Proverih kod rodjaka koji je zeleznicki inzenjer u CIP-u...

Gledah i neko izlaganje mrke danas,samo pominje koridor 10 zeleznicki i virtuelni koridor 11 putni.Regionalni razvoj i ostalo.Kao da namerno nisu hteli prokop da zavrse.Informacije koje imam me navode na to,ali pokusacu da ne budem pesimista.

Najzalije mi je sto bi zavrsetkom prokopa najzad poceo da se aktivira savski amfiteatar izmestanjem glavne zeleznicke stanice i omogucila bi se u blizoj buducnosti izgradnja metro mosta u produzetku Nemanjine.Ovako kao da je pao dogovor.Pa cak i da se trazi metro most,ne moze se graditi zbog zeleznicke i autobuske stanice pa onda ostaje ona budzevina na brankovom mostu.
 
Ono sto javnost ne zna je da vise od pola sina u savskom amfiteatru cine pruge za teretni saobracaj, takozvana zeleznicka stanica "Beograd spoljna" i koloseci za garaziranje neispravnih putnickih kola ispod Gazele tako da izgradnjom kontejnerskog terminala kod Makisa (za koji je CIP uradio projekat) bi se oslobodio veci deo Savskog amfiteatra i ne bi cak ni moralo da se ceka zavrsetak Prokopa da bi se pocela izgradnja novih ulica i zgrada u SA.
 
a zeleznica bi dobila svoje 4-5 milijarde da dovede na zeljeni nivo sve koridore, mislim jel ta zemlja pripada zeleznicama ili se vode samo kao korisnici a vlasnik je grad ili kako
 
Homer Jay":3ren3vwf je napisao(la):
Sizife, ne znam koliko si pratio vesti ovih dana, ali Vucko je u pravu. U svim vestima o dogovoru o zajmu za izgradnju drugog koloseka od Beograda do Panceva pusten je isti spisak projekata koji ce se finansirati iz ruskog kredita:

Pored pomenutog projekta za prugu Beograd - Pančevo, planirano je da 800 miliona dolara bude uloženo i u projekte za izgradnju 68 kilometara duge pruge Valjevo-Loznica za brzine od 120 kilometara na sat, rekonstrukciju pruge na šest deonica na Koridoru 10 u ukupnoj dužini od oko 110 kilometara i nabavku novih dizel-motornih vozova ruske proizvodnje u vrednosti od 100 miliona dolara.

Ovaj citat je konkretno sa Tanjuga, dakle drzavne agencije, te je jako tesko da su "zaboravili" na Prokop. Bukvalno isti spisak se cele nedelje vrti po svim medijima, i nigde se ne pominje Prokop. No, nisam hteo da dizem paniku kao sa Kempinskim ;)

Moram da kažem da ovde ima neistine, kao i u ostalim stvarima koje objavljuju novinari koji su uglavnom neinformisani. Dakle Železnice Srbije su već obezbedile kreidt od Evropske banke za razvoj u iznosu od 200 miliona evra kako bi radili rekonstrukciju šest deonica na koridoru 10 (i to baš istih tih koje se navode u ovoj vesti), kao i nabavku lokomotiva novije generacije.
 
Trebamo razlikovati kredit od EBRD-a za Elektricne lokomotive i ruski koji ce biti namenjen za dizel vozove kao onaj koji nam je stigao iz rusije.
 
MA oni sami u zeljeznicama nemaju pojam za sta i od koga su uzeli krediti a nista ne realizuju .Neke kredite koje je skupsitna odobrila pocecemo da placamo penale je rnaovac nismo povukli .A sve zbog opste zelje da se zelejznica uproasti i prevoz prebaci na kamione,Svi iz evrope nam se smiju :laugh: .
Kako smo nesposobni .Cilj broj 1 vlade je da upropasti zeljeznicu
 
@kokany

Da citiram druga Iliju Cvorovica: "Moze centrala da pogresi jednom, ali ne 100 puta". Bukvalno svi mediji (ukucaj u googleu "ruski kredit zeleznica" i ogranici pretragu na proteklih mesec dana) navode potpuno identicna cetiri projekta: BG - Panvcevo, Valojevo - Loznica, nabavka dizel vozova i rekonstrukcija sest deonica na Koridoru 10.

I treba naglasiti da kada kazem "svi mediji", tu mislim i na Tanjug i RTS. To je jeako bitno jer je rec o drzavnim medijima, koji su direktno na izvoru (filtriranih) informacija. Ovakve vesti dolaze najcesce u formi saopstenja za stampu, direktno iz Zeleznica ili Ministarstva infrastrukture. Cak i da dodje do greske, vrlo brzo bi neko iz sluzbe za odnose s javnoscu zvao trazeci ispravku.

Znaci - nemoguce je da je Prokop "slucajno" ili "greskom" izostavljen.

@direktor

Ni kamionima nije bolje sa ovakvom drzavom.
 
Da naglasim to stoji i u casopisu zeleznica srbije,a oni ne preuzimaju vesti od tanjuga i bete vec sami imaju svoje novinare koji su dobro upuceni u situaciju.

Zadnji put pominjase prokop pocetkom novembra i da je rok do 15tog novembra da se predaju projekti prokopa rusima.Jer su bila 2 projekta aktuelna.
 
vucko":4pzr3di5 je napisao(la):
Nazalost,uopste se nece raditi prokop.Proverih kod rodjaka koji je zeleznicki inzenjer u CIP-u...

Gledah i neko izlaganje mrke danas,samo pominje koridor 10 zeleznicki i virtuelni koridor 11 putni.Regionalni razvoj i ostalo.Kao da namerno nisu hteli prokop da zavrse.Informacije koje imam me navode na to,ali pokusacu da ne budem pesimista.

Najzalije mi je sto bi zavrsetkom prokopa najzad poceo da se aktivira savski amfiteatar izmestanjem glavne zeleznicke stanice i omogucila bi se u blizoj buducnosti izgradnja metro mosta u produzetku Nemanjine.Ovako kao da je pao dogovor.Pa cak i da se trazi metro most,ne moze se graditi zbog zeleznicke i autobuske stanice pa onda ostaje ona budzevina na brankovom mostu.

Mrka cita moje postove :D

jos kada za par nedelja osvane saopstenje da ce pare za Prokop da se uloze u stanicu NBGD :cool:


Za metro most ima komotno mesta i uzvodno i nizvodno od starog Savskog, stanice ne smetaju, tako da cu budzevina Brankovog ili most jos nizvodnije samo opcije.
 
vucko":1v2boqh1 je napisao(la):
Nazalost,uopste se nece raditi prokop.Proverih kod rodjaka koji je zeleznicki inzenjer u CIP-u...

Gledah i neko izlaganje mrke danas,samo pominje koridor 10 zeleznicki i virtuelni koridor 11 putni.Regionalni razvoj i ostalo.Kao da namerno nisu hteli prokop da zavrse.Informacije koje imam me navode na to,ali pokusacu da ne budem pesimista.

Najzalije mi je sto bi zavrsetkom prokopa najzad poceo da se aktivira savski amfiteatar izmestanjem glavne zeleznicke stanice i omogucila bi se u blizoj buducnosti izgradnja metro mosta u produzetku Nemanjine.Ovako kao da je pao dogovor.Pa cak i da se trazi metro most,ne moze se graditi zbog zeleznicke i autobuske stanice pa onda ostaje ona budzevina na brankovom mostu.


Evo mozda nadjes odgovor u njegovom mini intervju datog u subotu 17 dec.


Ministru Milutinu Mrkonjiću Vamedia postavila tri pitanja:

Vamedia :1.Šta je to što je po Vama obeležilo 2011. godinu?

Ministar Mrkonjić: Pun angažman srpske privrede i srpske politike na realizaciji najvažnijih infrastrukturnih projekata u zemlji i u Evropi. To su Koridor 10 i Koridor 11.

Vamedia :2. Šta se nije desilo u 2011. godini , a Vi ste želeli da bude realizovano?

Ministar Mrkonjić: Što nisam započeo realizaciju projekta beogradskog železničkog čvora koji je vrlo važan objekat na Koridoru 10, upravo zbog toga što smo imali dosta problema sa ruskim kreditom ne zbog Rusa nego zbog nas kod pripreme projektne dokumentacije, ali mi je želja i ne samo želja već obećavam da ćemo to uraditi i pokrenuti u narednih šest meseci i u mandatu ove Vlade taj posao ćemo oročiti.

Vamedia 3. Da li Valjevci u 2012 godini mogu da očekuju da će krenuti nastavak izgradnje pruge Valjevo-Loznica?

Ministar Mrkonjić : Sigurno. Pruga treba da krene 1. marta 2012 godine i autoput , ovaj deo izmedju Obrenovca i Uba i Lajkovca i Ljiga. I naravno, ono što je najvažnije, mislim da ćemo pitanja infrastrukturnih projekata pa i sportske hale načeti prvog marta.

S.V.

http://www.vamedia.info/index.php?option=com_content&task=view&id=808&Itemid=59
 
spatiotecte":d2tbjlt6 je napisao(la):
Ono sto javnost ne zna je da vise od pola sina u savskom amfiteatru cine pruge za teretni saobracaj, takozvana zeleznicka stanica "Beograd spoljna" i koloseci za garaziranje neispravnih putnickih kola ispod Gazele tako da izgradnjom kontejnerskog terminala kod Makisa (za koji je CIP uradio projekat) bi se oslobodio veci deo Savskog amfiteatra i ne bi cak ni moralo da se ceka zavrsetak Prokopa da bi se pocela izgradnja novih ulica i zgrada u SA.

Upravo tako! Makiš je ključ za oslobađanje Savskog amfiteatra a ne Prokop! Prokop čak ni ne bi morao da se završava, bar ne u megalomanskom obliku u kome je zamišljen, a ukidanje postojeće glavne železničke stanice čak nije ni predviđeno (ostaće sa 6 koloseka za putnički saobraćaj) a bilo bi i ogromna besmislica!

Ja ne bih ni dinar dao za Prokop bar sledećih 10 godina dok se ostala infrasturktura i vozna sredstva ne dovedu pod konac. Pa i tada bih se doooobro zamislio šta sa njom da radim. Niko me ne može ubediti u suprotno jer ta stanica ne opravdava ogrmna ulaganja i najsrećniji bih bio da novac poreskih obveznika nije bačen u vetar i da taj betonski sarkofag nije ni napravljen (što je učinjeno iz političkih razloga a ne zdrave pameti) već da je ona ostala u obliku u kome je bila sredinom 90-tih!!

A pošto, na primer, do Subotice (170 km) mora da se putuje 5 sati i to brzim vozom ili do Mladenovca 2 sata (!!!) jer se pruga bukvalno raspada i ograničenje je 30 km/h i pošto železnica nema dovoljno ispravnih lokomotiva i vagona pa vozovi idu sa jednim (obično jako prljavim, jer nema para za pranje) ili "izuzetno ne osaobraćaju" svaka dalja priča o Prokopu je ne samo besmilena nego čak i uvreda za zdrav razum!! Nikome ne treba stanica ako sa nje nema gde da putuje!
 
Beogradska glavna stanica je predvidjena da ostane sa svih 11 koloseka i da opsluzuje vozove koji idu ka jugu i da bude terminal regionalnih vozova. (citaj Beovoz), 6 koloseka je legenda jer na mapama GUP-a su ucrtane 3 linije jedna pored druge pa su ljudi odmah pomislili da se radi o 3x2 koloseka.

Nece biti nikakvog izmestanja glavne i apsolutno nista ne ukazuje na to jer kao prvo UMP ne bi preskakao bilo sta da su planirali ukidanje pruge do Glavne. Inace, planirano je spajanje glavne sa Dunav stanicom u daleku buducnost tako sto ce jedan deo pruge proci ispod glavne i dobicemo sine na 2 nivo-a, jedan povrsinski gde ce biti ceona stanica sa 11 koloseka i jedan podzeman prolazni koji ce nastaviti do Dunav stanice. Na taj nacin ce Glavna postati Hub sa daljinski i gradski saobracaj. kompletirajuci gradske podzemne trase BG Voza.

Za sve to se ne ceka nikakav Prokop, vec zavrsetak Kontejnerskog terminala u Makisu.

Jedino sto ce se ukinuti su sine koje se koriste za teretni saobracaj i koje cine veci deo sina u Savskom amfiteatru.
 
Gup predvidja samo jedan kolosek do glavne zeleznicke stanice,ne znam odakle ti ti podaci?
 
Сигурно ће остати макар 4 колосека од зграде станице до Газеле, два према Топчидеру и два према Старом ж. мосту. ГУП није улазио у детаље саме станице. Не верујем да су толико луди, да ако стара станица већ остаје, изгубе независност возова према та два правца. За 4 колосека и онако треба само 20 м ширине.
 
Vrh