Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Dva koloseka prema starom železnikom mostu? koliko vidim, trenutno postoji samo 1 kolosek, pa je tako i na samom mostu. Odakle ti taj drugi kolosek?

Evo iz poslednjih nekoliko postova zaključak šta na području Savamale ostaje:

ZNAČI SVE ŠTO NIJE OSENČENO I KOLOSECI KOJE NISAM ISCRTAO ODLAZE?

hzn5E.jpg

Desni klik view image za punu rezoluciju
 
До пред сâм мост су два колосека.

38055561.jpg
 
Ма, бре, шта се бринете, лако ћемо да променимо Г(л)УП :)
 
jlaki":243qthkt je napisao(la):
Dva koloseka prema starom železnikom mostu? koliko vidim, trenutno postoji samo 1 kolosek, pa je tako i na samom mostu. Odakle ti taj drugi kolosek?

Evo iz poslednjih nekoliko postova zaključak šta na području Savamale ostaje:

ZNAČI SVE ŠTO NIJE OSENČENO I KOLOSECI KOJE NISAM ISCRTAO ODLAZE?

hzn5E.jpg

Desni klik view image za punu rezoluciju

Upravo ce ostati ovo sto je jlaki nacrtao, trebalo bi cak i pruga pored save da se ukloni.
 
Aли тек после Винчанског моста и железничке обилазнице Бели поток - Панчево.
 
spatiotecte":34h2u2ux je napisao(la):
jlaki":34h2u2ux je napisao(la):
Dva koloseka prema starom železnikom mostu? koliko vidim, trenutno postoji samo 1 kolosek, pa je tako i na samom mostu. Odakle ti taj drugi kolosek?

Evo iz poslednjih nekoliko postova zaključak šta na području Savamale ostaje:

ZNAČI SVE ŠTO NIJE OSENČENO I KOLOSECI KOJE NISAM ISCRTAO ODLAZE?

hzn5E.jpg

Desni klik view image za punu rezoluciju

Upravo ce ostati ovo sto je jlaki nacrtao, trebalo bi cak i pruga pored save da se ukloni.

Misliš na jednu od pruga? Pošto ima dve pruge, jedna teretna koja se sada koristi i druga koja propada, koja je potpuno zarasla u zemlji i to
 
Kad urade teretnu pbilaznicu oko Beograda Beli potok-Pancevo, verovatno ce ukinuti ovu prugu sto ide tik uz Savu na tvom planu.
 
jlaki":3pycxz3m je napisao(la):
Evo iz poslednjih nekoliko postova zaključak šta na području Savamale ostaje:
Misliš na jednu od pruga? Pošto ima dve pruge, jedna teretna koja se sada koristi i druga koja propada, koja je potpuno zarasla u zemlji i to
To je jedna pruga sa dva koloseka. Jedan kolosek nije u funkciji dugo i cak je i demontiran negde (tamo gde je napravljeno novo parce biciklisticke staze) posle beton hale. A, po GUP-u pruga se demontira skroz do luke i stanice Dunav. Sta ce biti sa lukom (da li se seli na levu obalu Dunava) to ne znam...
 
spatiotecte":lblooz7a je napisao(la):
Kad urade teretnu pbilaznicu oko Beograda Beli potok-Pancevo, verovatno ce ukinuti ovu prugu sto ide tik uz Savu na tvom planu.

Izvinite što nisam informisan, ali šta čekaju, odnosno čime su to trenutno zauzeti da ne mogu da se bace na radove svršetka obilaznice?

Možda hoće da natempiraju da se obe obilaznice, drumska i železnička, otvore u isto vreme. Što bi to lepo zvučalo, a?
 
Zato sto je zeleznica zadnja rupa na svirali i dzabe nam ta obilaznica kada je njen glavni zadatak za ne ide tranzit preko pancevca dakle bez mosta preko Vince nista...

Eto jos jednog razloga zasto je most u Vinci vazan za obe obilaznice.
 
Da li neko ima neku preglednu kartu normalne rezolucije gde mogu da vidim tačno kuda prolazi ta pruga? Da ucrtam na mapu
 
Imam ceo projekat te vincanske pruge, ali samo u papirnoj varijanti. Nemam skener, ali videcu kad stignem da forografisem plan, pa da izvuces iz toga...
 
Sad ga nadjoh. Nemam ceo projekat, nazalost nemam projekat trase pruge, ali imam saobracajno - tehnolosku studiju. Na koricama je karta sa ucrtanom prugom, ali malom rezolucijom, pa vidi koliko mozes da izvuces.. Ima cak i drumska obilaznica Bubanj Potok - PA.
Pozzz!

 
Da su pametni pa odmah da urade prugu Bela reka Pancevo da bude dvokolosecna sa dvokolosecnim mostom preko dunava pa da moze da je koristi i gradska zeleznica a ne ovo sto su planirali da bude jednokolosecna i samo za teretni saobracaj. :rolleyes:

BTW 76te je planiran nastavak zeleznicke obilaznice i da je koriste linije Regionalnog metro-a RM2 i RM4.
 
Не видим да би некога интересовао воз Панчево-Болеч-Раковица-центар Београда ако већ постоји директна веза.
 
Bila bi interesantna kruzna linija oko Beograda koja bi spajala sva prigradska naselja:

Pancevo - Bolec - Zeleznik - Surcin - Batajnica.
 
Не би ту било довољно путника за воз.
 
Za Pancevce sigurno ne moze biti interesantna, dok za nas zvuci delimicno primamljivo. Stanica Bolec je zapravo uglavljena izmedju Boleca, Lestana i Vince (to je, prema popisu, vise od 20.000 ljudi, a verovatno nas je mnogo vise). Voz je komforno i brzo sredstvo transporta i naravno da bi nam prijala direktna veza sa centrom.

Ipak, takva trasa linije (Bolec-Rakovica-Prokop) je nekako predugacka, iako je svako putovanje do centra krace od sat vremena automatska komparativna prednost u odnosu na bus - ali treba stici i do stanice u Bolecu i od Prokopa do krajnje destinacije! Pored toga sto je dugacka, trasa je i malo "neatraktivna", tj. ljudi bi je najvise koristili da stignu do centra, ali ne toliko i usputna stajalista. Mozda bi bilo bolje da ta eventualna linija produzi do NBG-a.

Ono sto plan regionalnog metroa iz '76 cini daleko atraktivnijim jesto to sto bismo iz Boleca imali direktnu zeleznicku vezu sa centrom kroz Kaludjericu i Zvezdaru - sto je mnogo kraca, rentabilnija i atraktivnija trasa. Mada je njena izgradnja preskupa - ne samo sto mora da se rovari kroz celu Zvezdaru da bi se kroz zemlju stiglo do Vuka, vec je sve iza Mirijeva toliko natrpano novogradnjom da bi proterivanje voza povrsinskom trasom zahtevalo dosta rusenja.

Sve alternative bi ipak trebalo uzeti u obzir. Ova naselja se sire suludom brzinom, a veza sa gradom je jako losa (uzan i krivudav Smederevac natrpan automobilima, autobusima, traktorima i kamionima). Onima koji voze automobil je donekle lakse zbog blizine autoputa (koji ce izgradnjom obilaznice i pojedinim intervencijama na kruznom putu svakako postati jos atraktivniji, a situaciju bi dodatno trebalo da popravi i SMT).

No, cak i da ostane samo jednokolosecna pruga namenjena transportu robe i ona ce kao takva imati svrhu jer je stanica Bolec predvidjena usred industrijske zone koja bi tako imala direktan pritup zeleznici dok bi je obilaznica povezala sa lukom u Pancevu i autoputevima za Rumuniju, Madjarsku, Hrvatsku, Crnu Goru, Makedoniju i Bugarsku. Samim tim postala bi mnooogooo atraktivnija za inves
 
Eh,cetvrti krak bg cvora od vukovog spomenika do kaludjerice,boleca/vince i dalje za pancevo.To je ono sto bi bilo puni pogodak,samo sto necemo imati skoro para za tako nesto.
 
Nova vest je objavljena danas po sajtovima,cak pominju i elektrifikaciju do Vrsca i rumunske granice ali nigde ni rec o prokopu i Beogradskom cvoru osim drugog koloseka do panceva koji i nije neki prioritet.

:violina:
 
spatiotecte":3u2d3h3q je napisao(la):
Bila bi interesantna kruzna linija oko Beograda koja bi spajala sva prigradska naselja:

Pancevo - Bolec - Zeleznik - Surcin - Batajnica.

Kruzna linija imala bi potencijal jer ce sa zavrsetkom drumske obilaznice industrijske zone duz kruznog puta biti spojene kako medjusobno tako i sa aerodromom, lukom u Pancevu i zeleznicom.

Homer Jay":3u2d3h3q je napisao(la):
Ono sto plan regionalnog metroa iz '76 cini daleko atraktivnijim jesto to sto bismo iz Boleca imali direktnu zeleznicku vezu sa centrom kroz Kaludjericu i Zvezdaru - sto je mnogo kraca, rentabilnija i atraktivnija trasa. Mada je njena izgradnja preskupa - ne samo sto mora da se rovari kroz celu Zvezdaru da bi se kroz zemlju stiglo do Vuka, vec je sve iza Mirijeva toliko natrpano novogradnjom da bi proterivanje voza povrsinskom trasom zahtevalo dosta rusenja.

4. krak bg:voza ka istoku nekako se prirodno nadovezuje na postojeci cvor, barem sto se simbolike tice, ISTOK/zapad/sever/jug. Inace je jos davne 1948. planirana pruga kroz Mokrolusku dolinu ali je zamenjena autoputem jer su automobili tada postali privlacniji od voza.

31_bgd-1948.gif


Ne poznajem bas detaljno istocnu periferiju Beograda ali pomaze mi uncle Google :)

Evo predloga kako bi se danas proterao bg:voz do tamo a da se ne kopaju kilometri tunela ispod Zvezdare.

- Od Prokopa tunel do Autokomande pa stanica.

- Od Autokomande do Lastinog depoa povrsinskom trasom tik uz autoput (juzna strana). Stanica Konjarnik (plavi most) za presedanje na metro (koji naravno ne sme ici Bulevarom, eto jos jednog argumenta :D )

- kod Laste nadvoznjak preko autoputa pa tunelom (3 km) kroz brdo do potoka u Kaludjerici. Visinske kote su iste sa obe strane tunela, samo ne znam koliko je izvodljivo proterati dalje prugu kroz potok.

- povrsinski iznad potoka od Kaludjerice do Lestana i spajanje sa buducom zeleznickom obilaznicom.

- dalje jedan krak do Vince (A) a drugi do Vrcina (B) ili Umcara.

Tom istom trasom moze i Beovoz za Pozarevac/Smederevo

52_bgvoz-istok-1.png
 
Vrh