Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Па оно глуми кружну линују која је имала за циљ да повеже бившу главну где је БАС, Славију и Аутокоманду као значајна преседачка чворишта.
 
Koji je razlog da 36 ne ide do trga Republike?

Колико се сећам 36 је пре неких 17,18 година ишао Кнеза Милоша, па поред Скупштине и Дома омладине излазио на Трг Републике, онда низ Француску и преко Луке до Дунав станице или Темпа.
 
Poslednja izmena:
Колико се сећам 36 је пре неких 17,18 година ишао Кнеза Милоша, па поред Скупштине и Дома омладине излазио на Трг Републике, онда низ Француску и преко Луке до Дунав станице или Темпа.
Ne. Tadašnja linija 36 je od Trga republike išla Francuskom i Dunavskom do Dunav stanice uz svraćanje do Tempa. Kada je ukinuta linija 43 Senjak - Kotež, tadašnja linija 43L je ponela oznaku 43 i imala trasu koju i danas ima. Za Senjak je uvedena linija 44, koja je saobraćala na relaciji Senjak - Admirala Geprata (Sarajevskom u smeru ka Admirala Geprata a Kneza Miloša ka Senjaku). Nakon toga su stanari Senjaka tražili da se uvede linija koja bi išla do centra. Nakon toga je donesena odluka da se tadašnje linije 44 i 36 spoje u jednu liniju koja je ponela oznaku 44 Senjak - Viline vode - Dunav stanica, trasom kojom ide i dan danas.

Nekoliko decenija ranije je linija 34 imala trasu od ulaza u Prokop sa strane autoputa, pa je autoputem i Savskom išla do Savskog trga i Nemanjine, pa levo u Kneza Miloša. Znam da je išla do Dunav Stanice ili Pančevačkog mosta, ali ne znam tačnu trasu od Kneza Miloša.​
 
Колико се сећам 36 је пре неких 17,18 година ишао Кнеза Милоша, па поред Скупштине и Дома омладине излазио на Трг Републике, онда низ Француску и преко Луке до Дунав станице или Темпа.
To bi bilo odlično da se vrati.
 
Bila je ideja da budu velike table sa dolascima i odlascima, da li je neko upucen kako ce to biti reseno?

Prvobitni render:
Screenshot-2023-10-09-at-11-34-38.png
 
Било би добро да и напољу постоје екрани који показују доласке.
 
Svi ti autobusi i trolebusi do Prokopa ne vrede puno. I nije bitno koji su broj. Od Prokopa do Terazija sam se vozio više od pola sata. Možda čak 45 minuta. Sve je zakrčeno. Bulevar Vojvode Putnika, Kneza Miloša i sve ostale ulice. I tako je svaki dan. Nego vi gledajte kako da SADA negde provučete TRAMVAJ (ako ide po samo za njega rezervisanoj trasi i ako to može brzo da se izvede), a lobirajte za metro. Jer dok se metro ne dočeka, i to ne bilo koja linija nego više linija koje zajedno pokrivaju bar 2/3 potreba (zbirne putne kilometraže) ... ne lipši magare do zelene trave. Da ne spominjam sad Duška Radovića i gde su trenutno Beograđani koji su čekali metro ne pokušavajući ništa drugo u međuvremenu. To nije ili-ili situacija.
 
Трамвај старом трасом низ Кнеза Милоша средином и жута трака да се пребаци ту, па после Руда да скреће лево одмах трасом бициклистичке стазе на плочу. После лево ка Делиградској преко аутопута па право на Славију.
 
И спојио си... Кнеза Милоша и Славију.

Један од најважнијих пројеката у Београду треба да буде спајање Мостара и Аутокоманде трамвајем. Онда нам је и 9-ка из Војводе Степе за 15 минута у Блоковима. Та веза ем што спаја Прокоп, ем даје потпуно нов квалитет трамвајској мрежи.
 
Poslednja izmena:
То би било компликованије због мукотрпне експропријације, али једно није у супротности са другим. Прокоп и треба да буде веће чвориште. За сада је слепо црево.
 
Аутобус/тролејбус из Кнеза Милоша, трамвај на поменутој осовини Мостар-Аутокоманда уз крак ка Булевару ослобођења, у инат Дани Грујичић (онда можемо да имамо и неки трамвај бр. 1: Баново брдо - Прокоп - Славија - Теразије - Калемегдан, охо-хо Пантитју!).

Травелатор до станице код Хитне помоћи, плус нека аутобуска линија да код станице окреће.

То је најбоље што се с Прокопом може, и реално је могуће, кроз две-три фазе.
 
Poslednja izmena:
Ја се плашим да има да се начекамо и за тролејбусе да их спусте доле.
 
Vrh