Kao što napisah ranije. Najlakše i za njih najjeftinije rešenje.Свака част за носаче покретне траке, светско решење.
Ludilo mozga.I tras udaris glavom!
Ударац главом па право под воз на оверу Да не причам о томе што се у овој зони "безбедни" део перона сужава на неких 120цм. Плоча са припадајућим стубовима је у старту лоше испројектована. Тадашња грађ. и пројектантска оператива (част изузецима) се ушушкала у сигурност класичних армирано-бетонских конструкција па их је трпала и где треба и где не треба. Овде у централној зони због метро касета морали бетоном да премошћују али све остало је требало боље, лакше, комфорније.Svez info od majstora na terenu, nosaci travelatora su trajni. Bice ofarbani, a zatim i necim pokriveni.
Radi se na sve strane, deo gde su perioni ce morati da se umije nakon svih radova.