Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Eto s obzirom da se usvaja i plan saobraćajnica oko KBC a koje povezuju Prokop i Slaviju još jedan dobar signal..a interesuje me da li će se izmestiti i fabrika Bip,jer će zemljište oko Prokopa postai interesantno za investitore..koliko sam čuo i tu je usvojena izmena urb.plana i dozvoljena je izgradnje jedne kule ako se ne varam :kafa:
 
Ne mogu da se setim koja emisija, ali nedavno sam čuo da se urb.plan menja za okolini Prokopa i da će se dozvoliti zidanje barem 1 .kule,ali ništa bez zvaničnog dela naravno..
 
Дај Боже да је то тако, али обзиром на финансијску ситуацију целом свету и паланачки план развоја Београда, ником не верујем док не видим завршену грађевину (па чак ни тад, јер то може лако да буде Потемкиново село).
 
2012":16h209xq je napisao(la):
Eto s obzirom da se usvaja i plan saobraćajnica oko KBC a koje povezuju Prokop i Slaviju još jedan dobar signal..a interesuje me da li će se izmestiti i fabrika Bip,jer će zemljište oko Prokopa postai interesantno za investitore..koliko sam čuo i tu je usvojena izmena urb.plana i dozvoljena je izgradnje jedne kule ako se ne varam :kafa:
Kad se usvaja plan? Ja znam da taj plan postoji kolliko i temelji Prokopa, sto znaci da su plan menjali, ili ga nisu nikada usvojili?
 
Najavili od nove godine ili na proleće ,opet pročitah negde u novini..jasno je da će se slediti upustva i trend iz Eu po tom pitanju..nema ništa sporno, ali je pitanje kako će se sve to odraziti na kvalitet prevoza putnika,recimo BGVoz hoće li biti poseban operater i sl. :kafa:
 
Ruski dolari dovršavaju Prokop
23. novembar 2010. | 00:07 | Izvor: Politika
Beograd -- Izgradnja Beogradskog železničkog čvora, jednog od najvažnijih sistema u železničkoj mreži Srbije, mogla bi da bude nastavljena s proleća.

18144393024ceafeced66cb679282842_450x280.jpg


Tada se, naime, očekuje početak realizacije projekata iz nedavno dogovorenog „ruskog kredita”.

Svih 800 miliona dolara, koliko su istočni partneri spremni da ulože u Srbiju, biće namenjeno razvoju železnice, a uz „Beogradski železnički čvor”, prioritetni projekti su izgradnja pruge Valjevo – Loznica i modernizacija trase Beograd – Bar.

Milutin Milošević, direktor „Beogradskog železničkog čvora”, kaže da će prvenstvo na listi prioriteta unutar prestoničke mreže imati završetak železničke stanice Beograd centar (Prokop), izgradnja drugog koloseka prema Pančevu i zidanje tehničko-putničke stanice Zemun.

"U razgovorima sa ruskom stranom odlučeno je da ova tri projekta budu prioritetno kandidovana za sredstva iz kredita. Načelno je dogovoreno da mi do 1. aprila dostavimo projektnu dokumentaciju, a partner će se izjasniti o modelima i načinu finansiranja", rekao je Milošević.

Ruski aranžman bi dakle mogao da stavi tačku na projekat započet 1977. godine. Procena je da bi za osposobljavanje Prokopa bilo potrebno 145 miliona dolara.

"Tim novcem mogli bi da se završe nedostajući koloseci, izgradi stanična zgrada i objekat poveže sa autoputem. U tu sumu ne ulazi izgradnja poslovnog centra na gornjoj ploči stanice, već samo ono što je neophodno da bi Prokop proradio u osnovnoj nameni", kaže on i dodaje da je građevinski, to lako izvodljiv posao koji ne bi trebalo da traje duže od dve do dve i po godine.

On je podsetio da su Železnice iz sredstava grada Beograda nedavno adaptirale koloseke pet i šest, odnosno izgradile levi banatski kolosek kojim garniture „BG voza” saobraćaju od Prokopa do stanice Vukov spomenik.



Pred Ruse će biti iznet i projekat tehničko-putničke stanice Zemun, koja je u suštini tehnološki deo stanice Beograd centar, namenjen za održavanje elektromotornih garnitura. Drugi kolosek za Pančevo, preko Pančevačkog mosta na kom već postoji ostavljen prostor za šine po sredini, omogućio bi dvosmerni saobraćaj do ovog grada čiji stanovnici u najvećoj meri koriste lokalne vozove.

"Na teritoriji 'Beogradskog čvora' ima investicionog posla za oko 500 miliona evra, a osim ovih projekata, tu su i drugi objekti neophodni za kompletiranje mreže", kaže on.

Milošević dodaje da bi "izgradnja robno-transportnog centra, odnosno kontejnerskog terminala u Makišu, omogućila da Beograd dobije sistem koji bi kombinovao vozove, brodove i kamione za prevoz robe širom zemlje i Evrope, a na ovaj projekat nadovezuje se izgradnja obilazne pruge Beli Potok – Vinča – Pančevo".

"Ta pruga omogućila bi da opasne materije ne prolaze kroz centar grada, ali je njena izgradnja povezana sa projektom trećeg mosta na Dunavu – kod Vinče. Za potrebe gradskog i prigradskog saobraćaja potrebno je očuvati prugu oko Kalemegdana i produžiti je krakom prema Karaburmi. Sve su to investicije koje treba uklopiti, ali je pitanje šta, pored ove tri prioritetne, može da stane u 'ruski kredit'", objašnjava Milošević.
Izvor;www.B92.rs
 
Pa pruga nikad dosta,bolje je da smo "premereženi" nego odsečeni,pa i pored dunava u Budimpešti šibaju vozovi..a i Amsterdamu,Roterdamu se prave nove stanice pored obala reka :kafa:
Image


Bouwputcsbus.jpg

s_amsterdam-centraal-central-station-


Image

Image


www.skyscrapercity.com
 
Da 2012, ali ne u suvom centru grada, koji je uz to i spomenik pod zastitom drzave. :bash:
 
Pa, sada će da nam se centar barem što se obale tiče, proširiti od Ade do Višnijce.. :rolleyes:
 
Za potrebe gradskog i prigradskog saobraćaja potrebno je očuvati prugu oko Kalemegdana i produžiti je krakom prema Karaburmi.
Pa zar nece za potrebe gradskog saobracaja biti izgradjena linija 2 beogradskog metroa koja ce spajati Karaburmu i zapadni deo grada znatno kracom trasom od ove pruge?
rolleyes.gif
 
Lrt lobi se sada ne gadi ni drvenih pragova i rdjavih sina :laugh:
 
da se nadovežem na priču o peronima sa teme vezane za BG-voz. bio sam danas u Subotici poslom, pa sam u pauzi se malo prošetao po gradu i otišao do železničke stanice. visina perona=0. ali bukvalno. znači, ko da sam na stanici Karađorđev park
 
Za potrebe gradskog i prigradskog saobraćaja potrebno je očuvati prugu oko Kalemegdana i produžiti je krakom prema Karaburmi.
Значи, добро сам начуо да генијалци планирају да уствари оставе пруге свугде где су и биле. Што ли су онда градили Прокоп??? И шта ће онда тунели према Карабурми??? :bash:
 
ja jesam da ostane sadašnja stanica sa 3, 4 koloseka (po mogućstvu ukopana), ali pruga oko Kališa? treba je skoniti sve do Dunav stanice
 
JohnnyLee":1hqq4qvk je napisao(la):
ja jesam da ostane sadašnja stanica sa 3, 4 koloseka (po mogućstvu ukopana), ali pruga oko Kališa? treba je skoniti sve do Dunav stanice
Pruga oko Kalemegdana ostaje iz vojno - bezbednosnih razloga!
 
Vrh