Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Kog djavola>????


Четвртак, 07. октобар 2010.
Град Београд – Агенција за инвестиције и становање

Хавни позив за подношење понуда на име израде студије и пратеће техничке документације за финансирање завршетка Београдског железничког чвора, од стране Кувајтског фонда за развој
На основу члана 72. став 1. тачка 1. Закона о јавним набавкама
ГРАДСКА УПРАВА ГРАДА БЕОГРАДА
Агенција за инвестиције становање
Трг Николе Пашића 6

упућује

ЈАВНИ ПОЗИВ
ЗА ПОДНОШЕЊЕ ПОНУДА У ОТВОРЕНОМ ПОСТУПКУ ЗА ЈАВНУ НАБАВКУ УСЛУГА: ИЗРАДА СТУДИЈЕ И ПРАТЕЋЕ ТЕХНИЧКЕ ДОКУМЕНТАЦИЈЕ ЗА ФИНАНСИРАЊЕ ЗАВРШЕТКА БЕОГРАДСКОГ ЖЕЛЕЗНИЧКОГ ЧВОРА ОД СТРАНЕ КУВАЈТСКОГ ФОНДА ЗА РАЗВОЈ
(редни број јавне набавке 55/10)

Предмет јавне набавке услуга је израда Студије и пратеће техничке документације за финансирање завршетка београдског железничког чвора од стране кувајтског фонда за развој.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1413651
 
Ne razumem nista vala,i odakle kuvajt sada,jel to ono sto je Mrka trabunjao pa ga niko nije shvatao ozbiljno???
 
Jedino što mi pada na pamet je da nam Kuvajćani možda duguju neke pare za tenkove T-84, pa se sad prebijamo sa njima ?!?
 
I Kuvajćani na Prokopu
G. BULATOVIĆ | 17. mart 2010. 20:49 | Komentara: 5
Premijer Srbije Mirko Cvetković predložio je svom kuvajtskom kolegi, predsedniku Vlade Kuvajta šeik Naseru al Mohamedu saradnju na izgradnji infrastrukturnih objekata u Srbiji. Prvo ponuđen projekat izgradnje dela Beogradskog železničkog čvora

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.69.html:268118-I-Kuvajcani-na-Prokopu

Edit:Ne postoji t 84.U pitanju je tenk m 84. T 80 je ruska oznaka,a nasa modernizacija istog se naziva m 84.Ako si bio u vojsci primetio si da svo oruzje domace proizvodnje (iz yu i sr) ima prefiks M.
 
sto se price o tenkovima tice mi smo ostali duzni Kuvajtu a ne oni nama
takodje M-84 je radjen po ruskoj licenci a da budemo precizni u pitanju je tenk T-72

ima jedna zanimljivost u tom poslu,naime to je bio posao fabrike Djuro Djakovic iz Slavonskog Broda,bili su ukljuceni kooperanti iz cele SFRJ ali ugovor je potpisan neposredno pre samog rata te do pocetka rata nisu isporuceni svi dogovoreni, pa je za vreme samih ratnih operacija u dogovru srpske i hrvatske strane iz Slavonije puvecn odrejen broj i preko luke Bar isporcen za Kuvajt
 
vucko":35zotdue je napisao(la):
I Kuvajćani na Prokopu
G. BULATOVIĆ | 17. mart 2010. 20:49 | Komentara: 5
Premijer Srbije Mirko Cvetković predložio je svom kuvajtskom kolegi, predsedniku Vlade Kuvajta šeik Naseru al Mohamedu saradnju na izgradnji infrastrukturnih objekata u Srbiji. Prvo ponuđen projekat izgradnje dela Beogradskog železničkog čvora

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/aktuelno.69.html:268118-I-Kuvajcani-na-Prokopu

Edit:Ne postoji t 84.U pitanju je tenk m 84. T 80 je ruska oznaka,a nasa modernizacija istog se naziva m 84.Ako si bio u vojsci primetio si da svo oruzje domace proizvodnje (iz yu i sr) ima prefiks M.
Kome sve nisu nudili Prokop jos samo Marsovcima nisu
 
Stigao je i zvanican odgovor Marsovaca.

martians.jpg


A glas ovako:Mrko ne damo ti novi kredit dok ne vratis stari koji si uzeo za beskonacni generator lacoste majci :lool:
 
vucko":rcgrfett je napisao(la):
INe postoji t 84.U pitanju je tenk m 84. T 80 je ruska oznaka,a nasa modernizacija istog se naziva m 84.Ako si bio u vojsci primetio si da svo oruzje domace proizvodnje (iz yu i sr) ima prefiks M.
postoji. to ti je ukrajinska varijanta ruskog tenka T-80, što ti dođe naslednik T-72 čija je varijanta M-84
 
Koliko me sećanje služi Kuvajtćanima su sve stranci gradili , pa i naši odavde išli tamo gradili od od poljskog WCa pa do .... doduše za lepe pare, a sad bi oni nama , ,...saradnju na izgradnji infrastrukturnih objekata ... ,,
najbolje bi bilo konkretno da naručimo još jedan satelit ... :laugh: :lool: :laugh:
 
Još se pregovara o ruskom kreditu
13. oktobar 2010. | 08:06 | Izvor: Blic
Beograd -- Pregovori Rusije sa srpskim partnerima o obnovi železničke infrastrukture u Srbiji teku uspešno, kaže Vladimir Jakunjin, direktor Ruskih državnih železnica.

On dodaje da će, ako sve ostane kako je planirano, krajem godine doći u Beograd na potpisivanje sporazuma.
"Pregovori su, koliko mi je poznato, prošli uspešno. Pre mesec dana je u Beograd išao zamenik ministra finansija Rusije da već dogovara detalje", kaže Jakunjin.

Na pitanje kolika je visina kredita koji će Rusija dati Srbiji za obnovu železnica, on odgovara da će kredit biti veći od 200 miliona evra. "Ako se strane dogovore u koje će svrhe biti iskorišćen kredit i ostanemo pri tome da će veliki deo otići za modernizaciju železničke infrastrukture Srbije, svakako smo zainteresovani da u tome učestvujemo", dodaje Jakunjin.

Direktor Ruskih železnica navodi da bi se radilo na modernizaciji glavnih železničkih pravaca, na mogućoj izgradnji obilaznice oko Beograda, na razvoju železničkih stanica, uključujući one na pravcu ka Makedoniji.

Komentarišući mogućnost da se Srbija priključi tom projektu ruskih železnica koje planiraju da izgrade prugu širokog koloseka do Slovačke i Austrije, on kaže da se o tome još nismo razgovaralo sa srpskom stranom, ali i dodaje da je "savršeno jasno da južni pravac te pruge omogućava Srbiji da se priključi na južni transportni koridor koji može da ide iz Grčke i dalje ka Evropi".

Uskoro o uslovima ruskog kreditiranja

Krajem ovog meseca u Moskvi će biti održan mešoviti komitet, na kome će se susreti Ivica Dačić, potpredsednik Vlade Srbije, i Sergej Šojgu, ruski ministar za vanredne situacije i civilnu odbranu. Očekuje se da će tom prilikom biti razmatrana aktuelna situacija iz oblasti kreditiranja železničke infrastrukture.



Kako kaže Zoran Ćirović, pomoćnik ministra finansija, Srbiji su bitna dva projekta - rekonstrukcija beogradskog železničkog čvora i izgradnja železničke pruge Valjevo - Loznica, ukupne vrednosti od 350 miliona evra.

"Mi smo vrlo jasno naznačili da je izgradnja i rekonstrukcija beogradskog čvora projekat koji ima prioritet. On sadrži četiri manja - završetak železničke stanice Beograd centar (Prokop), izgradnja drugog koloseka na liniji Pančevački most - Pančevo. Zatim izgradnja tehničkih putničkih stanica u Zemunu i Kijevu, kao i železničkog robnog terminala pored postojeće ranžirne stanice Makiš. Drugi projekat je pruga Valjevo - Loznica", kaže Ćirović.
Preostalo je da Saobraćajni institut CIP napravi kompletne idejne projekte i za jedan i za drugi koji će biti dostavljeni ruskoj strani, a na osnovu toga da ona proceni vrednost radova i da finansijsku ponudu u vezi kreditiranja. Po rečima Ćirovića, CIP radi na tome, a orijentacioni rok za završetak je kraj ove godine. Nakon toga prešlo bi se na ugovaranje finansijskih detalja uslova kredita, o čemu će tek biti reči. www.b92 rs.
 
Све је то лепо (осим, сигурно, зеленашких руских камата), само није рекао до краја које године... :rolleyes:
 
Pa smanjice kamatu kada mrka dodje na vlast,ima oni nama da placaju kamatu...Wait a second...
 
Hmm ...deluje mi kao da Rusi dolaze da potpisuju za obilaznicu oko Beograda i prugu prema Skoplju sa Koštunicom,BG Čvor i Prokop im je nepoželjan jer donosi političke poene :kafa:
 
ako cipiripi ne zavrsi projekat bg cvora do kraja godine ukinuti ih.
 
Pa jasno je da je neko iz Beograda hteo da skrene ulaganja umesto u Prokop i Bg čvor u nešto drugo,samo zato što ide izborna godina...tako mi deluje smisao ovog teksta gore,oni kao dolaze da daju pare ali ne za ono za šta smo im tražili.. :kafa:
 
Vrh