Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Za minimalno dovodjennje u red, kako bi Beovoz funkcionisao, ovo je odlicno ispalo. Za ostatak, nek se Mrka hvata za glavu....
 
Pa da to je odlična stvar jer je Prokop bio usko grlo tj.infarkt za funkcionisanje Beovoza,sada ovo omogućava da Beovoz nesmetano koristi 15.min.takt,baš kao Metro like sistemi u svetu i još kada bi sredili stanicu Nbg i renovirali ostale,a izgradili barem jednu novu kod Airport C. to bi zaista bio bingo za grad :kafa:
 
Homer Jay":22rui8i0 je napisao(la):
Za minimalno dovodjennje u red, kako bi Beovoz funkcionisao, ovo je odlicno ispalo. Za ostatak, nek se Mrka hvata za glavu....
Не, него за гушу.
2012":22rui8i0 je napisao(la):
Pa da to je odlična stvar jer je Prokop bio usko grlo tj.infarkt za funkcionisanje Beovoza,sada ovo omogućava da Beovoz nesmetano koristi 15.min.takt,baš kao Metro like sistemi u svetu i još kada bi sredili stanicu Nbg i renovirali ostale,a izgradili barem jednu novu kod Airport C. to bi zaista bio bingo za grad :kafa:
Аха. Нарочито са једним колосеком до Панчева.
 
Pa ko je rekao da mora da ide do Pančeva :D rekli su da će graditi i drugi kolosek do Pančeva,ali ko? grad,država videćemo ,do tada L1 će ići od P.Mosta do Zemuna .
 
Па, не знам баш... :/ Више сам склон да верујем да ће ићи скроз до Панчева, као што иде и сада.
 
Zar vam nisam rekao da ce ici od krnjace do zemuna i da nece to funkcjonisati bas kako treba jer se rvr nece moci okretati brzo jer nema dovoljno kolosjeka i ima jos dosta problema
 
direktor":1oa5m6ue je napisao(la):
Zar vam nisam rekao da ce ici od krnjace do zemuna i da nece to funkcjonisati bas kako treba jer se rvr nece moci okretati brzo jer nema dovoljno kolosjeka i ima jos dosta problema
Од Крњаче... Која је сврха тога???? Онда боље да иде од Панчевачког моста.
 
Do Krnjače može jer će grad uraditi dvokolosečnu,a ostatak bi trebalo država .Nisam suguran da prugama može da upravlja Grad već Železnice zbog nadležnosti i stručnosti (u novoj šemi holdinga železnice infrastruktura ostaje državi većinski a da li i grad može da ima vlasništvo nad infrastrukturom Ž.S ne znam), a ceo čvor je multifunkcionalni znači tim prugama će voziti i regionalni i inter-city putnički vozovi a takav sistem mora da ima profesionalno upravljanje s tim da i Beovoz od samog početka ima svoj sistem tj.mozak ali opet je pod upravom železnice mada u svetu su takvi sistemi često izdvojeni ,a recimo stanicama može da upravlja grad zbog protočnosti,protoka,naplate,bezbednosti,info. i dr,a pre toga mora da se formira zajedničko preduzeće sa većinskim vlasništvom grada ne znam zašto još nije došlo do toga,možda čekaju izmene zakona,koji će omogućiti i zakup trasa i nove varijante upravljanja,vidi se da su čekali nešto vezano za propise,ali do jeseni bi to moralo da se pojasni jer recimo deo za Beovoz na Prokopu je završen sada bi trebalo da se sređuju i druge stanice Nbg i dr.ali ko ih sređuje? Grad ili Železnice? :/ Neće valjda da gube dragoceno vreme i građevinsku sezonu--
 
Значи да ће коначно други колосек на Панчевцу бити у функцији? Колико је то поуздана информација?
 
Pa pisalo je ranije u novinama oni iz grada su davali takve izjave a i bilo nekih grafikona do Krnjače u 2.fazi,a radujem se kraku do Železnika tj.tunel ispod Vidikovca se stavlja u funkciju
pruga-x.jpg
 
Ja ću da se radujem kad vidim da se išta radi ka Železniku, a ne kad ga gledam na papiru.. lepo je to, ali od onda niko nije ni pomenuo..
 
Stanica u Prokopu izgleda kao stanica u nekom provincijskom gradu koji je velika železnička raskrsnica. Plafon je veoma nizak tako da će putnici imati utisak da čekaju voz u tunelu. Po peronima je stotine betonskih stubova koje nose gornju betonsku ploču i smetaju putnicima. Trebalo je i perone i koloseke pokriti jednim velikim visokim lučnim krovom koji izgleda kao krov hale i ne oslanja se na stubove već samo po ivici. Valjda će greške Prokopa izbeći na stanici NBG.
 
dedinje":1dvh744w je napisao(la):
Trebalo je i perone i koloseke pokriti jednim velikim visokim lučnim krovom koji izgleda kao krov hale i ne oslanja se na stubove već samo po ivici. Valjda će greške Prokopa izbeći na stanici NBG.
Samo onda ne bi mogli da grade/prodaju komercijalni prostor na ploči, a da toga nema verovatno nikada ne bi ni završili stanicu.

Inače smatram dato ši rekao imam dosta smilsa
 
@medjutim,pomenuto je više puta od ljudi iz Grada i Železnice eto i u najnovijem članku u listu"Pruga" pa pogledaj na sajtu Ž.S,uostalom potpuno je logično da duple tunele ispod Vidikovca stave u funkciju, znaju i oni koliko to vredi i koliko je koštalo a Železnik dobija brzu vezu sa centrom
@dedinje,ne slažem se sa konstatcijom, jer si video ne dovršenu stanicu koja je grandiozna i ne zaboravi vodi se kao podzemna ja bih rekao velika Metro stanica,a na gornjoj ploči može više rešenja od Mola,do Biznis zone sa Hotelom to će ipak investitor odlučiti ja mislim da će biti sve to zajedno,projektant je i zamislio da se putnici zadržavaju u staničnoj zgradi na gornjoj ploči a da silaze do voza malo pre polaska ili dolazka vestiilima baš kao u Metro stanici tako da su peroni i podhodnici samo komunikacije ..
 
2012":1sgbxotf je napisao(la):
@medjutim,pomenuto je više puta od ljudi iz Grada i Železnice eto i u najnovijem članku u listu"Pruga" pa pogledaj na sajtu Ž.S,uostalom potpuno je logično da duple tunele ispod Vidikovca stave u funkciju, znaju i oni koliko to vredi i koliko je koštalo a Železnik dobija brzu vezu sa centrom
Ja i dalje primećujem suptilnu razliku izmeću pomenuto, krenuto sa radovima i urađeno..
 
Pa rekli su da će podizanje brzina biti do kraja godine tj.zamene šina a Grad je obezbedio šine i ostalu opremu (bio tender i to je nabavljeno) tu nema prevare sve bilo javno, ovaj drugi deo ugradnje je sada do Ž.S a oni su prihvatili dinamiku ugovorom sa Gradom,ono što me brine je da još nije potpisan ugovor o uvođenju ITS a sa Gradom i to je lepo objasnio savetnik direktora Železnice u listu "Pruga" da će oni i dalje vršiti naplatu dok se taj ugovor ne potpiše,drugo rekao je da se i dalje diskutuje s Gradom da li će se formirati zajedničko većinsko Gradsko preduzeće ili nešto drugo po meni to traje isuviše dugo jer se lepo na stol postave primeri iz sveta i izabere najbolje a specifikum je da je i Grad sa Železnicom i Republikom od početka finansirao izgradnju čvora pa ima i udela u vlasništu,s druge strane Železnice kažu da status zavisi od ugovora baš su se zapetljali a vreme ističe.stanice se ne sređuju kao ona na NBG koja je u lošem stanju. :kafa:
 
Da ponovim, pošto te izgleda optimizam sprečava da razumeš šta hoću da kažem:

super je sve to, rekli su, obezbedili su, prihvatili su, ali mnogo ima tih prihvaćenih i dogovorenih stvari, a malo završenih. A i to što je prihvaćeno, nigde ne govori o sređivanju železničkih stanica na tom pravcu, a naročito ne govori o rokovima završetka, koji se ionako ne ispoštuju.

Najprostije moguće, naslušao sam se svačega dosad, i nikome više ne verujem dok ne vidim završen posao, a naročito dok ne vidim da se bar ozbiljno krenulo s poslom..
 
Pa ako si do kraja pročitao moj post ja baš to i kritikujem,ovaj prvi deo priče sa šinama je ok nabavljeno i to..ali dinamiku sređivanja stanica nisu ni objavili ili je i nema ,jer ni jedna se ne rekonstruiše a posebno ona na NBG koja je očajna,a stanicima treba revitalizacija a i izgradnja novih posebno na NBG,nešto je tu zapelo jer puštanje u rad bez ITS je propala priča,a stanice ako ne budu funkcionalne i sređene neće privući ljude da je koriste,jer neko ko radi recimo i starom delu grada treba da se popne na stanicu NBG a u odelu treba na jesen da ga šibaju vetrovi i kiša na brisanom prostoru,mislim da moraju na tim tačkama da vode računa o udobnosti jer bi tet tačke koristili poslovni ljudi ..možda preterujem ali su putnici kvarljiva roba.. :D zato se zalažem da na stanici NBG deo za Beovoz treba da se izgradi ako već ne može cela stanica..
2j4a81x.jpg

P1010156.jpg

DubaiMetro1.jpg

2zzozgz.jpg

2rdyq2x.jpg
 
G. 2012. Rešenje Prokopa je loše kad je u pitanju udobnost putnika. Ne može se porediti ni sa stanicama metroa. Sve stanice boljih "teških" metroa u metropolama Evrope imaju visok plafon, izvanredno čist vazduh i širok i dugačak peron bez ikakvih stubova. Slično kao naša stanica Beovoza kod Vuka. Malo me je razočarao metro u Rimu koji je plitak i ima nizak plafon na stanicama gde su i peroni uski. Podignut je 1953. Ali, ni njihovi uski peroni nemaju nikakve noseće stubove. Sada grade novu liniju koja će sigurno biti mnogo bolja i modernija. Stanica u Prokopu ima oko 100 masivnih betonskih stubova koji nose gornju ploču i koji jako otežavaju kretanje putnika po peronu. Kao što sam već jednom napisao na ovom forumu putnik koji izlazi iz vagona ima veliku šansu da udari u betonski stub. Inače kad god sam pisao o Prokopu naglašavao sam da je njegova lokacija najbolje moguća. Onaj prvi plan za Prokop iz 1975 nije predviđao nikakvu betonsku ploču ni noseće stubove po peronima.
 
Pa ok stvar ličnog ukusa i odnosa prema prostoru,ja misilm da je tamo sve ok projektovano pod uslovom da se kompletna stanica završi mada je rađena izmena orginalnog projekta,u Berlinu je primenjen isti koncept kao i u Minhenu,a stubovi su nužni jer je na ploče predviđen komercijalni centar na 3+1 sprata,i možemo pričati o konceptu da li se više nekom sviđa hala koncept stanice ili metro like ,opet stvar ukusa ali eto i Kinezi u svojim grandioznim projektima stanica su primenili Prokop koncept
 
za admine sajta: Belgrade Eye za Prokop stavite na max. 40%. jer i ono što su uradili je daleko ispod 80% gotovog posla (4 od 10 koloseka i još po nešto stino)
 
Vrh