Do Krnjače može jer će grad uraditi dvokolosečnu,a ostatak bi trebalo država .Nisam suguran da prugama može da upravlja Grad već Železnice zbog nadležnosti i stručnosti (u novoj šemi holdinga železnice infrastruktura ostaje državi većinski a da li i grad može da ima vlasništvo nad infrastrukturom Ž.S ne znam), a ceo čvor je multifunkcionalni znači tim prugama će voziti i regionalni i inter-city putnički vozovi a takav sistem mora da ima profesionalno upravljanje s tim da i Beovoz od samog početka ima svoj sistem tj.mozak ali opet je pod upravom železnice mada u svetu su takvi sistemi često izdvojeni ,a recimo stanicama može da upravlja grad zbog protočnosti,protoka,naplate,bezbednosti,info. i dr,a pre toga mora da se formira zajedničko preduzeće sa većinskim vlasništvom grada ne znam zašto još nije došlo do toga,možda čekaju izmene zakona,koji će omogućiti i zakup trasa i nove varijante upravljanja,vidi se da su čekali nešto vezano za propise,ali do jeseni bi to moralo da se pojasni jer recimo deo za Beovoz na Prokopu je završen sada bi trebalo da se sređuju i druge stanice Nbg i dr.ali ko ih sređuje? Grad ili Železnice? :/ Neće valjda da gube dragoceno vreme i građevinsku sezonu--