Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Koliko sam video tamo sve je završeno s tim što uređuju neke detalje,a ima i dosta novodoveženog materijala kao što su oplate i betonske grede pa mi izgleda da će se radovi na dovršetku ploče i poslednje platforme ipak nastaviti,ima i još neke nove teške mašinerije pa sve na to ukazuje,,,
 
Zavrsena je stanica evo i slika:
Link: http://www.railserbia.net/forum/viewtopic.php?f=18&t=364&start=160


p6170501.jpg

Ovako je isto radjena i nova stanica u Berlinu (mislim na sine)! WOW! :)

p6170509.jpg
 
Otvaranje moze da bude i veceras, ali kakva je vajda od toga kada nije zavrsena obnova svih garnitura BeoVoza?
 
Slika ce se oni,ne brini se,ocekujem Djileta on the face of the place kako bi se reklo po srpski.
 
A sto da ne? Niko nije mogao da pokrene dovrsavanje Prokopa, a on je nekako to uspeo.
 
Ово није још увек покретање довршавања Прокопа. Ово је само оспособљавање тунела који је одавно напуштен.
 
I to sto kaze,nema ovo veze sa republikom,dovrsavanje prokopa zavisi od nje a na gradskoj vlasti je da osposobi beovoz da bi spasila narod od guzvi bar malo.
 
@BOKI S.,na ploči je palniran mega komercijalni centar,tipa mall/a,hotel ,office a planirano je da se prvo proda p.investitoru pa da se zida,a pre toga da se završi stanična zgrada koja ispred ploče prema auto-putu,dok je na ploči u središnjem delu manji prostor rezervisan za železnicu kao što su info pultovi a i silazak vestibilima na perone,evo ti videa pa možeš detaljno da pogledaš;
http://www.youtube.com/watch_popup?v=Sl1hJVtWeSY
E da vam kažem da je jedna platforma odrađena u asfaltu deluje crvenkasto,ali veoma loše,možda su zbog toga i odložili otvaranje,a sa gornje ploče se redovno sliva kišnica,tako da su mermerne ploče dosta oštećene i definitivno im treba glačanje a i u podhodnicima ,ali to će se desiti verovatno ako do nastavka gradnje dođe..
 
zacudilo me je da su posle toliko godina nastavili sa izgradnjom prokopa, pa makar te investicije bile minimalne.


onih 80 % nas sajtu sto pise da je uradjeno sigurno misle samo na donji deo, ovo gore je svemirski brod jbt.

Ispada da je uradjena samo prva i delic druge.

ggggggg-1.jpg



Jbt kada bi svaki stanovnik davao mesecno po deset evra za prokop, bio bi gotov za dve godine.
 
Boki, "Prokop" je sistem tunela i cvorova tako da je u principu ta investicija bila i najveca u celom procesu. Ovo ostalo jeste samo sminkanje u odnosu na ono sto je vec uradjeno.

To sto se gradska vlast bavi Prokopom i BeoVozom je cista DOBRA volja grada jer je sve u nadleznosti Zeleznica koje do skora i nisu bas bile orne da ista prepuste nekom drugom, pa makar i ono u sta se apsolutno ne razumeju (a i sto ne spada u kljucnu delatnost).

Zavrsetak je na neki nacin iniciran, a skeptici na to mogu da gledaju kako im je milo... :)
 
Pa stanica je za Balkanske uslove zaista ogromna,i tu ploču treba nahraniti,po meni kombinacija nekog mall-a i hotela bi bilo najbolje rešenje a pre krize je bilo interesenata za mall,e sad dobra stvar je da je kriza donela renesansu železnice ceo svet joj se vraća pa se očekuju i veća ulaganja kao i krediti,e mi čekamo taj Ruski kako rekoše izvestan je, ali nikako da stigne :D
 
Trebalo je pre svega da bude poslovni prostor uz shopping mall, a oko 10.000 je trebalo da ide Zeleznici za njihove potrebe. To ce verovatno ponovo biti aktuelno za par godina, kada ponovo pocne da raste traznja za poslovnim prostorom i mallovima.

Za sada bi bilo odlicno kada bi se jednostavno svi peroni sredili za saobracaj, a ploca, o tom po tom...
 
vucko":3n5j2adh je napisao(la):
A koliko perona ima i koliko jos fali da bi sve funkcionisalo?
Пројекат је предвиђао десет колосека и шест перона на 3.000 квадрата, са 10.000 квадрата пратећег пословног простора испод плоче, као и комерцијално-пословни центар од 128.000 квадратних метара изнад плоче.

http://sr.wikipedia.org/sr/Железничка_станица_Београд_Центар

Мораш да дефинишеш шта мислиш под "функционисало". Обзиром на то у каквом је стању путнички превоз на железницама, оне би комотно могле да "функционишу" са рецимо два перона (и четири колосека) на Прокопу, али тешко да би могле да заиста функционишу све и када би се све завршило. Исправно питање је колико перона фали да би ова станица коју граде 33 године као да је нуклеарни реактор а не надземна станица са 10 ј*** колосека била ЗАВРШЕНА! Јер ако све буду крпили до тачке на којој "функционише", нема од тога ништа - потребно је да почну да завршавају ствари, једну по једну.
 
Procitah na vikipediji da im fali jos 80 miliona evra. Mislim i nije tako puno, sobzirom koliko imamo u budzetu + ak bi organizovali neke donatore(gradjane koliko daju) Mislim da bi time imali nekog ucinka.Znam da deluje glupo i idiotski da gradjani finsansiraju, jel je to malo verovatno, ali vredi pokusati, pa ako se za odredjeni vremenski period ne skupi pozamasna suma, taj novac nek se uplati socijanlo ugrozenim gradjanima.
 
Tako je funkcionisala SFRJ. Na taj nacin je zavrsen Sava Centar (Nislije nas i dalje mrze zbog toga).

Ta cifra koju si nasao se odnosi na ko zna sta. Recimo, investicija u poslovni prostor, sa shopping mall-om je trebala da bude oko €140 miliona.

Uzmi sumu potrosenu za osposobljavanje ova dva koloseka, pomnozi sa preostalim kolosecima (/2) i to je to sto je potrebno da stanicni deo bude gotov. Da bi se premestila kompletna infrastruktura glavne zeleznicke stanice, potrebno je uloziti u tih 10.000 m2. Sve ostalo je dodatni prostor koji nije neophodan za funkcionisanje zeleznice, a dovoljan je za izmestanje g.z.s. iz Savskog amfiteatra.
 
Napravili smo obilazak Stanice prokop uz malu foto reportazu. Par fotografija ste mogli vec da vidite preuzete sa railserbia.net foruma ali ovoga puta nesto vise fotografija i veci kvalitet.

http://www.beobuild.rs/read.php/421.html

Taman da se i drugari sa railserbia obraduju novim fotkama :)
 
Da prostite, ali ovi podhodnici i stepenice i platoforme meni izgledaju kao Rodićeva pumpa ka Subotici, tačnije kao WC. Takođe, čini mi se da su stepenice malo nezgodne za "last-minute " stizanja na voz.
 
Pa sve ovo urađeno je privremeno,kao međufaza kada se nastavi sa gradnjom cele stanice sve opet ide na doradu,od mermernih ploča koje su potamnele usled kišnice,do oblaganja stubova i stropa dekor pločama,tako i osvetlenja,podhodnika (koji je pregrađen privremenim zidovima tj ulazi/silazi sa vestibilima,sve što je zaista urađeno su novi koloseci koji ostaju trajno da bi Beovoz imao svoju trasu kroz stanicu,sve ostalo je improvizovano do nastavka gradnje,tako da ne možete da stekne pravu sliku kako će sve izgledati ako se završi kompletan Prokop :kafa:
 
Vrh