Da li ste primetili, kakva je situacija sa ovim pojacanim linijama sto gravitiraju preko Prokopa ( 36, 38l)?
Ja kad sam ih god video, bilo jutro, podne ili vece, busevi su poluprazni.
Takodje, koristio sam i liniju 44 par dana i cini mi se ( mozda gresim), da i ovaj takt koji ima da je " prejak" u odnosu na potrebe linije. Uglavnom poluprazan, mozda ipak malo popunjeniji od ove dve gore pomenute. U nedostatku svega ( vozaca pre svega), vi pojacavate linije koje vecim delom dana idu poluprazne, a " sardina" linije ostavljate bez jednog ili vise vozila. Lepo bi bilo da se svi vozimo " gospodski", da mozemo da se ispruzimo koliko smo dugacki.
P.S. U to ime, vratite nam 27L .
Tu su saobracali " najbolji" izdanci gsp-a i szjp.
Imas opciju da gledas i kroz pod, ne samo kroz prozor .
Da odgovorim u adekvatnoj temi, zato što živim tu pored i upoznat sam sa situacijom.
Što se tiče linije 36, situacija je šarenolika. Ima polazaka gde budemo samo ja i vozač, bude polazaka gde ima nas nekoliko, a ima i polazaka gde bude po 15 - 20 ljudi. Uglavnom je ta velika popunjenost vezana za putnike sa vozova, jer ih dosta viđam sa po jednim koferom ili većom putnom torbom. Takođe viđam i dosta ljudi koji su bez ikakvih torbi, u isto to vrem,e. Ujutru i uveče je popunjenost manja, ali to je i razumljivo, jer ne putuju ljudi u to doba baš toliko. Moje lično mišljenje je da je dobar potez pojačanje 36, ali isto tako i da nisu potrebni zglobovi, kako je predlagao
@Дошљак.
Vezano za liniju 38L, tu nije ništa pojačavano, zato što su tu i pre radila dva vozila. Jedina razlika u odnosu na ranije je što je to sada celodnevno. Što se tiče same popunjenosti, tu se ni ne može očekivati dobra popunjenost, kada se red vožnje ne poštuje, plus se ne ostvaruju polasci. Pisao sam o tome na drugoj temi, ali nikako ne mogu da ga nažem. Poenta je u tome da se polasci linije 38L ostvaruju i po pet minuta ranije sa Prokopa, da vrlo često autobus samo opkruži oko okretnice u Dragana Mancea i umesto da stane ispred stanice kod liftova ispred ulaza u Prokop, i da tu sačeka vreme, vrlo često samo prođe pored, pa tako onaj ko hoće da koristi isti mora da se snalazi. Takođe se ni polasci sa pogona Kosmaj ne ostvaruju. Desilo mi se par puta, uglavnom u popodnevnim časovima, da čekam kod Šumica ili Hotela Srbija, smer ka Prokopu, a da se polasci ne ostvare, iako kada ukucam u BUS PLUS kod, on mi uredno javlja da je autobus na početnoj, a nakon 10 - 15 minuta, kada ponovo proverim, jer znam koliko je potrebno autobusu da dođe, nema ga uopšte u sistemu. A isključena je i mogućnost da je autobus ugasio Bus plus aparat, a da vozi, jer sam bio u situaciji da sam proveo pola sata čekajući, a autobus se nije pojavio.
Iako linija 44 ide u centar grada, daleko manje je korišćena u odnosu na 34. Zato je predlagano, ne samo sa moje strane, da linija kod Rudog skrene ka Prokopu, pa preko Dragana Mancea, Autokomande, Slavije i Kralja Milana, saobraća do Terazija, te dalje svojom redovnom trasom. Bilo je u par navrata da su dolazili puniji na stanicu Rudo (smer ka centru), ali to je bilo verovatno zato što je prethodni polazak bio propušten.
Što se tiče "sardina" linija i onih "gde mogu da se iospruže noge", odgovor bi bio i taj da ljudi idu te "sardina" linije jer ove druge idu kao da su antibiotik, a ko je lud da čeka nešto što ide retko, ako već ima nešto što ide svaki čas.