Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Problem je što u regio može da se kupi.. a u regio ekspres ne, ali nigde nije jasno naznačeno. Inače regio ekspres uglavnom ide soko, ali danas je išao flirt.. Dosta ljudi je bilo bez karte..


Пише на сајту Србија воза https://www.srbvoz.rs/cene-prevoza/, а било је и у медијима, који су заправо пренели саопштење Србија воза.

Цена карте у једном смеру износи 300 динара, повратна карта износи 600 динара и односи се и на први и на други резред и примењује се без обзира да ли се карта купује у возу или на благајни. Куповина у возу омогућена је само за Регио воз.

Карта за Inter City и Регио Експрес возове (,,СОКО“) подразумева обавезну резервацију места, која је укључена у цену карте. Улазак у ,,СОКО“ возове није дозвољен без возне карте и резервације.

Ако ради благајна на станици (а чини ми се да раде благајне на свим станицама у време када иду регио експрес возови), не видим зашто би неко ушао у воз без карте. Тим пре што је карта овако јефтина. А зна се и да је у редовним околностима (ван промотивног периода) карта купљена у возу 30% скупља уколико ради благајна.
 
Ipak, u promotivnom periodu ne obračunavaju 20% popusta na povratno putovanje..

Dok god nema neke doplatne karte u vidu kazne koju mogu da izdaju kondukteri na licu mesta u ReEx vozovima (neki) ljudi će ulaziti baz karte..

To da je 30% skuplja ako se kupi u vozilu je pravilo, ali recimo do Pančeva i nazad kad sam poslednji put išao pre par meseci cena je bila ista na blagajni ili u vozu.. Možda se to sad izmenilo, ne znam..
Хм, тај младић код станица, да није био ближе меку? Пре око 6 година сам и ја налетео на сличног.
Pa bio je u meku baš.. a ja seo u baštu pa mi je prišao.. ali pre 6 godina je on bio dete tako da si sigurno naleteo na nekog drugog.. 😊 Nije retkost da se beskućnici i ljudi sa margine društva okupljaju na i oko železničkih stanica i tu provode svoje živote.. Tu je velika koncentracija ljudi što uvek može da znači i neko grebanje o te iste ljude..
 
Današnje fotografije




prokop-zeleznicka-stanica-220330-04.jpg
Kakav je ovo lucni objekat pod zemljom?
 
Стари тунели, писано је детаљно на овој теми о њима.
 
I to dosta cudni sto nisu imali nikakvu prometnu funkciju, cisto vojnicki. Na zalost nema nikakvih dobrih podataka, za vreme drugog svetskog rata, Topcider i Dedinje nisu imali izrazen rezidencijalni karakter kao danas, bilo je to rejnon za izrazitom vojnom postrojenjem i dva dvorska kompleksa. Ako je bilo tih tunela na dosta nebitnom potezu prema nehigjenskom naselju "Prokop", onda je to brdo na svih strana probuseno kao Ementaler sir. Zanimljivo i da je tunel sastavljen od dve cevi, sta je razlog?
 
Može li iko da prognozira kada će betonski radovi na ostatku ploče/stubovima biti gotovi? U najidealnijem slučaju.
 
To bi bilo izuzetno ako je istinito. Skakao bi od sreće da se sruši i deo BIP-a gde je prodavnica a gde je planiran glavni prilaz Prokopu iz pravca autoputa.
 
Da je sreće da čitavo brdo reše sa nekoliko zgrada na grebenu, uz maksimalno zadržavanje zelenila po obodima brda. Prodisao bi čitav kraj. I naravno, ne na štetu ljudi koji tu žive.
 
Mora se biti oprezan prilikom gradnje, jer tu su oni tuneli o kojima smo pričali, tik iznad kojih pametnjakovići planiraju da nakaleme produženu Labsku, a Malešku pretvore u slepu ulicu, umesto da samo Malešku ulicu prilagode planiranoj saobraćajnici iz pravca autoputa.
 
Pa ako ne mozes da udjes bez karte onda je kazna nemoguca. A za REx nema obavestenja

tako da mogu da se slikaju sa kaznom

Ljudi moji, nedugo nakon je krenuo ovaj voz ja se vraćao poslednjim sokolom iz Novog Sada za Beograd i samo ušao u voz, i to pitao nekog tipa u uniformi da li je to voz za Beograd, on mi sa smeškom potvrdio i ja sa drugom ušao, koji minut pre polaska.

Kondukter je doživeo neki moždani kuršlus kad je skontao da nemamo kartu, jer NEKO nije trebalo da nam dozvoli da uđemo u voz bez karte, a on ne može da nam proda u vozu. Onda je otišao po šefa, jer nije znao šta da radi. A vratio se sa radnikom obezbeđenja i dva policajca koji su nas legitimisali u vrlo neprijatnih atmosferi koju su napravili, mene bolelo ćoše i samo sam mirno slušao njihove monologe, drugar se nervirao. Dok nas je u celoj papazjaniji stjuard preterano entuzijastično nudio pićem i hranom i govorio o vozu kao da je svemirski brod i belosvetsko čudo, običan je***i voz, nama nije bilo dobro. Umrli smo od smeha. Ta frka je trajala bukvalno celo putovanje. Bili smo među recimo dvadesetak putnika u vozu. Na kraju nismo ništa platili.
 
Hehehehehe... baš si lepo opisao, bukvalno je tako.. ako uđeš bez karte, mogu samo da viču na tebe.. a entuzijastični osmeh stjuardesa, kao neka utopija je, onako su naučeno prijatne, taman do mere da ne ostave prostora za bilo kakvu pogrešno protumačenu neprijatnost.. daju smerne i smirene odgovore, kao da su na drogama..

Jedan momak je pokušao da sedne tamo gde su pića misleći da je to bar, a stjuardesa je najljubaznije rekla da misli da ne bi trebalo tu da sedi, jer tu obično sedi osoblje.. Nije mu rekla kao ne može tu, nego 'misli da ne bi trebalo..' Totalno smo Evropa u Sokolu, vidi se da su ih edukovali..
 
Poslednja izmena:
Da, baš je bilo "idilično" iskustvo, sa jedne strane me miluje Vučićeva autoritarna desnica, a sa druge strane imam simulaciju ljubazne kapitalističke liberalštine. Bukvalno iskustvo života u SNS Srbiji u veoma maloj i komičnoj slici.
 
Na onim automatima za karte ranije nije mogla da se kupi karta za IC ako su karte rasprodate, a sad ne može ni za regio ako su "rasprodate"... Za koji god voz da sam kliknuo danas rasprodate... Plašio sam se da ne bude da ne može ni u vozu da se kupi za regio, al moglo je...
 
Da li ste primetili, kakva je situacija sa ovim pojacanim linijama sto gravitiraju preko Prokopa ( 36, 38l)?
Ja kad sam ih god video, bilo jutro, podne ili vece, busevi su poluprazni.
Takodje, koristio sam i liniju 44 par dana i cini mi se ( mozda gresim), da i ovaj takt koji ima da je " prejak" u odnosu na potrebe linije. Uglavnom poluprazan, mozda ipak malo popunjeniji od ove dve gore pomenute. U nedostatku svega ( vozaca pre svega), vi pojacavate linije koje vecim delom dana idu poluprazne, a " sardina" linije ostavljate bez jednog ili vise vozila. Lepo bi bilo da se svi vozimo " gospodski", da mozemo da se ispruzimo koliko smo dugacki.

P.S. U to ime, vratite nam 27L .
Tu su saobracali " najbolji" izdanci gsp-a i szjp.
Imas opciju da gledas i kroz pod, ne samo kroz prozor .
😄😄🤣🤣
Da odgovorim u adekvatnoj temi, zato što živim tu pored i upoznat sam sa situacijom.

Što se tiče linije 36, situacija je šarenolika. Ima polazaka gde budemo samo ja i vozač, bude polazaka gde ima nas nekoliko, a ima i polazaka gde bude po 15 - 20 ljudi. Uglavnom je ta velika popunjenost vezana za putnike sa vozova, jer ih dosta viđam sa po jednim koferom ili većom putnom torbom. Takođe viđam i dosta ljudi koji su bez ikakvih torbi, u isto to vrem,e. Ujutru i uveče je popunjenost manja, ali to je i razumljivo, jer ne putuju ljudi u to doba baš toliko. Moje lično mišljenje je da je dobar potez pojačanje 36, ali isto tako i da nisu potrebni zglobovi, kako je predlagao @Дошљак.

Vezano za liniju 38L, tu nije ništa pojačavano, zato što su tu i pre radila dva vozila. Jedina razlika u odnosu na ranije je što je to sada celodnevno. Što se tiče same popunjenosti, tu se ni ne može očekivati dobra popunjenost, kada se red vožnje ne poštuje, plus se ne ostvaruju polasci. Pisao sam o tome na drugoj temi, ali nikako ne mogu da ga nažem. Poenta je u tome da se polasci linije 38L ostvaruju i po pet minuta ranije sa Prokopa, da vrlo često autobus samo opkruži oko okretnice u Dragana Mancea i umesto da stane ispred stanice kod liftova ispred ulaza u Prokop, i da tu sačeka vreme, vrlo često samo prođe pored, pa tako onaj ko hoće da koristi isti mora da se snalazi. Takođe se ni polasci sa pogona Kosmaj ne ostvaruju. Desilo mi se par puta, uglavnom u popodnevnim časovima, da čekam kod Šumica ili Hotela Srbija, smer ka Prokopu, a da se polasci ne ostvare, iako kada ukucam u BUS PLUS kod, on mi uredno javlja da je autobus na početnoj, a nakon 10 - 15 minuta, kada ponovo proverim, jer znam koliko je potrebno autobusu da dođe, nema ga uopšte u sistemu. A isključena je i mogućnost da je autobus ugasio Bus plus aparat, a da vozi, jer sam bio u situaciji da sam proveo pola sata čekajući, a autobus se nije pojavio.

Iako linija 44 ide u centar grada, daleko manje je korišćena u odnosu na 34. Zato je predlagano, ne samo sa moje strane, da linija kod Rudog skrene ka Prokopu, pa preko Dragana Mancea, Autokomande, Slavije i Kralja Milana, saobraća do Terazija, te dalje svojom redovnom trasom. Bilo je u par navrata da su dolazili puniji na stanicu Rudo (smer ka centru), ali to je bilo verovatno zato što je prethodni polazak bio propušten.

Što se tiče "sardina" linija i onih "gde mogu da se iospruže noge", odgovor bi bio i taj da ljudi idu te "sardina" linije jer ove druge idu kao da su antibiotik, a ko je lud da čeka nešto što ide retko, ako već ima nešto što ide svaki čas.
 
Да ли ово значи да онај дивљи паркинг на западној страни плоче више није актуелан?
 
Vrh