Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Samo da dodam da se tu gde se poklapaju tramvajske i Metro trase, tramvaj treba zadržati jer on pounjava duža rastojanja između Metro stanica,a svuda u svetu trend je da se i pored Metro sistema razvija i tramvajski,posebno zbog ekologije,Prag je jedan od takvih primera,jednostavno te dve mreže ne smetaji jedna drugoj i samo se dopunjavaju i zna se da je tramvaj spasio Prag kada je usled polava Meto sistem bio u prekidu.Verliki gardovi morju da imaju alternativne pod sisteme tako da je jedan od njih i trolejbuski iako su mnogi hteli da ga izbace sada se u svetu opet uvode...
 
medjutim":4pzr4tys je napisao(la):
Činjenica, s tim što mislim da na Banjici i Voždovcu ima smisla da metro prođe i drugim naseljima, a ne direktno ispod Vojvode Stepe, i da mogu da funkcionišu paralelno.
Moja ideja je da bi metro mogao da ide potezom Brace Jerkovic,-Trosarina-Miljakovac-Rakovica-Vidikovac, kao nastavk linije Kalemegdan-Slavija-Prokop-Autokomanda. Plan iz '76 je mozda prevazidjen, ali i dalje smatram da je linija 2 iz prve etape Kalemegdan-Autokomanda dobra i da bi nju prvo trebalo poceti graditi.
 
Siniša":3aiov751 je napisao(la):
ali i dalje smatram da je linija 2 iz prve etape Kalemegdan-Autokomanda dobra i da bi nju prvo trebalo poceti graditi.
Što?
Šta bi njom rešio što bi bilo veće i značajnije od prve linije Zemun-Vukov Spomenik
 
Zbog Prokopa, da bude odmah povezan sa centrom. Prokop je, po meni, poprilicno nepristupacna stanica. Drugo, tu je vec i manji deo ostavljen za metro, da ne kazem, zapocet.
 
Siniša":3vn1nbsy je napisao(la):
Zbog Prokopa, da bude odmah povezan sa centrom. Prokop je, po meni, poprilicno nepristupacna stanica.
Jeste nepristupačan, ali s obzirom na obim saobraćaja železnicom to može da se uradi autobusom ili trolama.

Siniša":3vn1nbsy je napisao(la):
Drugo, tu je vec i manji deo ostavljen za metro, da ne kazem, zapocet.
Hm pa i kod Vuka ima započet deo, mada to nije argument.

Najveći obim saobraćaja postoji na pravcima ka Novom Beogradu, a ne ka autokomandi.
Mada kad idem iz nekog od pravaca koji preleze preko autokomande do grada mogu da shvatim koliko bi to ljudima značilo
 
Pa znas kako, smatrao sam da su i autoput i Kneza Milosa preopterecene ulice, tako da se bas ne bi oslanjao na buseve i trole. I sve sam ovo pisao u nadi da ce Zeleznice Srbije ipak konacno stati na svoje noge. Ah, puste zelje...
 
Siniša":14ql4vh2 je napisao(la):
Pa znas kako, smatrao sam da su i autoput i Kneza Milosa preopterecene ulice, tako da se bas ne bi oslanjao na buseve i trole..
Tacno nema šta,
samo je obim saobraćaja na železničkoj stanici dovoljno mali da to nije problem naročito jer će BeoVoz radit bolje, pa odatle možeš do Vuka, Novog Beograda ili na jug brzo i bez problema

U bre ala verujem našim vlastima da će BeoVoz proraditi
Siniša":14ql4vh2 je napisao(la):
I sve sam ovo pisao u nadi da ce Zeleznice Srbije ipak konacno stati na svoje noge. Ah, puste zelje..
100% se slažemo
 
Siniša":381pbs32 je napisao(la):
Prokop je, po meni, poprilicno nepristupacna stanica.
Што није нерешив проблем кад се изграде прилази довољног капацитета. Наравно да ће и градски превоз бити преусмерен да гравитира Прокопу а не главној (601, 511, 46, мала измена трасе трола итд, итд....)
 
Ruski kredit za rekonstrukcije u ŽS
2. jun 2010. | 16:11 | Izvor: B92
Beograd -- Srpska i ruska strana potpisale danas protokol o uslovima ruskog kredita za Železnicu Srbije, koji će biti upotrebljen za rekonstrukciju dve deonice u Srbiji.

Kako nam rekao direktor Železnica Milovan Marković za B92, realizacija ovog kredita neće biti tako brzo kao što je najavljivano.

Ruski kredit za železnicu, prema sada raspoloživim činjenicama, biće korišćen samo za dve rekonstrukcije. Prva je pruga Valjevo-Loznica, a druga beogradski železnički čvor.

Sve ostalo čeka neki novi kredit. Finansijski uslovi, za ovaj ruski kredit, biće poznati tek za oko dva meseca.

"U prvom mesecu naredne godine uradićemo predračun radova. U toku prvog kvartala iduće godine očekuje se potpisivanje ugovora, do tada ćemo raditi na izgradnji glavnih projekata. I ako sve usaglasimo sredinom iduće godine moći će da krenu radovi na objektima koji su usaglašeni", kaže Milovan Marković, generalni direktor "Železnica Srbije".

Ruski kredit ne podrazumeva samo novac koji ćemo vraćati uz kamatu, već je to za njih izvozni posao, koji će najvećim delom realizovati ruske kompanije.

"Tamo gde je izgradnja pruge oni će doći sa svojom opremom, i minimalno angažovati domaće kompanije, tu je procenat ruskih kompanija veći. Za objekte kod čvora je daleko veće angažovanje domaćih kompanija", kaže Marković.

Da nam je železnica u problemu znaju čak i oni koji ne putuju vozovima koji poslovično stalno kasne.

Smeta mi prljavština, smeta mi netačnost.

Čistoća, čistoća, čistoća. A kako je sada. Pa, nisam zadovoljna.

Nekad se desi da kasni sat, dva ovaj što kreće iz Podgorice. Ali, bilo je čisto.

Razgovori o finansijskom delu kredita, što znači o rokovima otplate i kamati, tek će biti na dnevnom redu. Vrednost radova za beogradski čvor je 210, a za prugu Valjevo-Loznica 260 miliona evra.

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=06&dd=02&nav_category=9&nav_id=435893
 
Wile E. Coyote":se0ev0jv je napisao(la):
Siniša":se0ev0jv je napisao(la):
Prokop je, po meni, poprilicno nepristupacna stanica.
Што није нерешив проблем кад се изграде прилази довољног капацитета. Наравно да ће и градски превоз бити преусмерен да гравитира Прокопу а не главној (601, 511, 46, мала измена трасе трола итд, итд....)
Prokop je recimo 100 puta pristupacniji od aerodroma. Otkad je ukinut Jatov autobus, postoje 2 puta do aerodroma a da nisu privatnim automobilom: taksi (600-900 dinara zavisno od toga gde ste, sa popustom, ako zaustavite auto na ulicu onda moze da bude i preko 1000, 1500 dinara zavisno od doba dana/lokacije) i gradski prevoz, autobus 72 (jeftino, al vam treba najmanje pola sata od Zelelnog venca, nekad i sat vremena, jer autobus kruzi okolo-naokolo). Pa sve to, ipak, ne zaustavlja ljude da koriste aerodrom. Tako da je ta prica o "losoj povezanosti Prokopa" malo preforsirana. Mislim, ima tu istine, ali nije kao da je stanica negde u Obrenovcu bez ijedne linije gradskog prevoza.

Sto naravno ne menja cinjenicu da ako se nikad bude gradio metro (TM by Njile) da treba da bude stanica metroa u Prokopu, naravno.
 
Jel ovih 210 miliona eura za beogradski cvor ono sto je planirano ukljucujuci prokop ili nema njega u ovom kreditu?2012 bi trebao znati
 
sve, sve, ali koji mozak piše o kreditu za REKONSTRUKCIJU pruge Valjevo-Loznica !?
 
gle cuda,opet nas je mrka lagao,btw uhapsise sarancica

Interesantna vest - preneseno sa RailSerbia foruma:

Quote:
Izgleda da se išaranim i grafitiranim garniturama u saobraćaju, barem u sistemu Beovoza, nazire
kraj. Naime, grad je tražio i platio a Šinvoz iz Zrenjanina nabavio specijalnu materiju kojom će
garniture biti premazane. Ona je bezbojna i ima miris lak farbe a omogućava da se grafiti sa
garniture vrlo lako, i to četkama i vodom, mogu skinuti. Ujedno, ta materija dodatno štiti
karoseriju od atmosferskih prilika i korozije. Šinvoz daje četiri godine garancije na to sredstvo
što je, barem meni, neverovatno. Za sada, ovim sredstvom premazana je garnitura 017-018 i
određeni period nakon mazanja isprskana je sprej farbom. Radnici nege kola su bez problema,
četkom i kantom vode to oprali. Hemija je čudo, kako meni rekoše, a koliko ova ''hemija'' košta
i da li će, zbog cene, biti primenjena na sve garniture, saznaćemo uskoro.

slika iz zemunskog depoa

zemundepo1.jpg
 
Takođe se priča na railserbia da je grad platio posebne čuvare koji čuvaju tu garnituru - a ubuduće i sve garniture Beovoza, i da će se uz svaku garnituru po jedan čuvar stalno i voziti.
 
dobri su im ovi stubići na kojima im stoje šine. to sam slično video u Londonu u metrou. dosta smanjuje buku (znam da im ovde stoji da bi mogli radnici da se spuste ispod voza)
 
Juce je neki manijak zapalio garnituru beoboza vidio sam je na stanici NBG .Jedna prikolica je skroz izgorjela a motorna kola su naceta.Navodno zapaljeno je jedno sjediste i vatra se brzo rasirila .Valjda ce u remontovanim garniturama staviti kamere :bash:
 
Uh, sad opet treba suzbijati dezinformacije. :vops: Direktore, ta garnitura je izgorela u Valjevu, a oni su je prevlačili do Zemuna.
 
Nekako ne mogu da verujem da ćemo dobiti deo ruskog kredita za Prokop.

Ako stvarno završimo Prokop i obilaznicu onda će Beograd da doživi novu renesansu. :)
 
danas sam čitao u politici da će kredit komplet otići na završetak beogradskog železničkog čvora i prugu valjevo-loznica. ono što koči celu priču je što rusi kao traže da imamo glavni projekat i za prokop i za valjda tu ranžirnu stanicu u makišu itd što mi naravno nemamo pa se sad natežu :violina:
 
a za promenu mogao bi taj budjavi cip da odradi projekat a ne mrka da farba i ruse osim sto to radi nama.
 
Ma ima bre projekta,čak je taj predhodni revidiran da bi stanična zgrada najvećim delom bila ispred ploče (zbog budućeg mall-a na ploči) i rečeno je da je to bio teži posao nego da su sve projektovali iz početka, u suštini sa Rusima je dogovoreno da mi odradimo građevinski deo a oni će isporučiti opremu,pa po projektu tamo ima 10-ak vestibila to je ogroman novac.... :o evo filma tu lepo pokazuju št se menja...http://www.youtube.com/watch?v=Sl1hJVtWeSY&feature=player_embedded
 
Vrh