Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Слажем се. Сећам се и аутобуса који су возили, како овде, тако и на приморју.

Ево једне 3д слике преузете са сајта БГ чвора која приказује метро и једну од предложених варијанти станичне зграде Београд Центар.

metro_konstrukcija_animacija.jpg


Испод метроа је окретница аутобуса.
 
Poenta je da mora da postoji terminus na Prokopu. Dzabe linije ako su busevi popunjeni. Mora postojati namenska linija sa Prokopa. I tako vise njih do svih bitnijih delova grada. Takt da se uskladi sa vremenima vozova. To je jedino resenje.
 
Терминус, а и пролазне линије. Најјефтиније решење је да се аутобуси са Савског трга пребаце на Прокоп.
 
Прокопу требају линије до Вождовца, Медаковића, Коњарника и до центра града. Линије са Савског трга су махом приградске осим 46 и делом 601. А и онако ће већина њих бити скраћене до најближих метро станица.
 
Видео снимак постављен пре 12 година на Јутјуб:

https://m.youtube.com/watch?v=xet_Kkk8UbE

Цена изградње Прокопа 108 милиона евра.

Занимљиво је и то да је и тада било предвиђено уклањање станице Београд, Београд Дунав, пруге кроз Топчидер, Савски амфитеатар и Дорћол, а све због урбанизације. Помиње се Европолис.

2009. година.
 
overdrive":20bghcip je napisao(la):
Терминус, а и пролазне линије. Најјефтиније решење је да се аутобуси са Савског трга пребаце на Прокоп.
Nije. Zato što će jednog dana biti vraćeni ponovo, zahedno sa GŽS.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891816#p891816:2m08gpcj je napisao(la):
Дошљак » 20 Okt 2021 22:00[/url]":2m08gpcj]Прокопу требају линије до Вождовца, Медаковића, Коњарника и до центра града. Линије са Савског трга су махом приградске осим 46 и делом 601. А и онако ће већина њих бити скраћене до најближих метро станица.
Sa onom trolejbusklom linijom 41A što sam predložio, većina navedenih stvari se rešava, zato što bi išla kao 41 do Paunove, uz svraćanje na Prokop, da bi dalje produžavala Kružnim puter i Braće Jerković do Medakovića III.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891825#p891825:2dbe3dqr je napisao(la):
solecar » Sre Okt 20, 2021 10:19 pm[/url]":2dbe3dqr]
overdrive":2dbe3dqr je napisao(la):
Терминус, а и пролазне линије. Најјефтиније решење је да се аутобуси са Савског трга пребаце на Прокоп.
Nije. Zato što će jednog dana biti vraćeni ponovo, zahedno sa GŽS.

Sva lepota grada Beograda uz reku Savu :bash: :bash: :bash:
C4-D95-CF5-1397-48-EE-8-ED5-067-B4-E689622.jpg
 
Sve je to moglo da bude kako treba. Primetićeš koliko peroni stanice zapravo malo mesta zauzimaju (ako bi se stavili pod zemlju, onda bi, dabome, još i manje).
 
Zanimljivo je kako je napravljen SA 2 to jest ranžirna Makiš ali niko nije imao hrabrosti da iseli SA i svede ga na taj racio od 2 koloseka po mogućstvu podzemna već je tako stajalo sve do poslednjih događaja.
 
Селидба кошта. Чекали су наређење отприлике.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891825#p891825:3e4py1kx je napisao(la):
solecar » Sre Okt 20, 2021 10:19 pm[/url]":3e4py1kx]
overdrive":3e4py1kx je napisao(la):
Терминус, а и пролазне линије. Најјефтиније решење је да се аутобуси са Савског трга пребаце на Прокоп.
Nije. Zato što će jednog dana biti vraćeni ponovo, zahedno sa GŽS.


Мислио сам привремено. Док се то не уради..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891832#p891832:3rpu4is1 je napisao(la):
lukakaludjerovic » Sre Okt 20, 2021 10:25 pm[/url]":3rpu4is1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891825#p891825:3rpu4is1 je napisao(la):
solecar » Sre Okt 20, 2021 10:19 pm[/url]":3rpu4is1]
overdrive":3rpu4is1 je napisao(la):
Терминус, а и пролазне линије. Најјефтиније решење је да се аутобуси са Савског трга пребаце на Прокоп.
Nije. Zato što će jednog dana biti vraćeni ponovo, zahedno sa GŽS.

Sva lepota grada Beograda uz reku Savu :bash: :bash: :bash:
C4-D95-CF5-1397-48-EE-8-ED5-067-B4-E689622.jpg

Још кад би ти разумео шта треба да се врати у ради, можда би и вредело разговарати.

Ма шта говорили о овоме са слике, људи су од тога имали више користи него од БНВ-а.
 
Зна ли неко да ли је ЖИТ оспособио портални кран за контејнере у Макишу наком селидбе?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891839#p891839:24c3pg3a je napisao(la):
vucko » Sre Okt 20, 2021 10:35 pm[/url]":24c3pg3a]Zanimljivo je kako je napravljen SA 2 to jest ranžirna Makiš ali niko nije imao hrabrosti da iseli SA i svede ga na taj racio od 2 koloseka po mogućstvu podzemna već je tako stajalo sve do poslednjih događaja.


Не ради се ту о храбрости, већ о могућности.

Све време је власт причала како ће то да сели и да склања. Од 70-тих па све до данас. Свака власт и свака гарнитура је без изузетка то најављивала, као и завршетак Прокопа. Раније су се давали рокови од по две године за Прокоп, а нико није пропустио да обећа његов завршетак.

Да би неко иселио станицу и пругу, морао је да има погодну ситуацију за то. Све док је железница била кичма међунароеног, даљинског, регионалног и локалног саобраћаја, власт није могла да руши станицу и постројења за одржавање возних средстава. Замисли сцену када су полазили возови од 10-15 вагона да неко каже "е нема више, идите на Топчидер или Прокоп па чекајте". Не може.

Колико је раније било полазака, а колико их има данас? Колико је раније било вагона и локомотива, а колико их је данас?

Кад су људи прешли на аутомобиле, аутобусе и мотоцикле, онда је могло.

Други услов је био робни саобраћај. Колико има данас теретних возова, а колико их је било раније? Пропале фабрике, угашени погони, све испражњено.

Није само станица Београд, већ и станица Београд Дунав. Колико дуго већ не саобраћају возови за Букурешт, Темишвар и Русију са те станице? Нема више ни полазака за Зрењанин.

Шта је са Луком Београд и како она послује? Колико робе данас прође туда, а колико је раније пролазило?

Е зато "може" да се склања, а раније није могло.
 
Било је доста теретних возова и у време гашења главне станице. Сигурно једно 3-4 дневно само на обалској прузи ка Панчеву. Али истина, жаба је скувана прво. Железничка инфраструктура је изругана као стециште змија, пацова и наркомана.
 
И сад људи причају како је то био крш... Све постаје крш ако се не одржава. Живи били па видели какав ће крш да настане од зграда које се масовно зидају по Београду, а што људи представљају као напредак.

Када поменете враћање станице, заговорници БНВ-а кажу да желите да вратите крш. Не може сада да се врати нешто што је исечено бренером и истопљено у пећи. Не може да се врати нешто што је физички бесповратно уништено. На то место треба вратити железничку станицу Београд са свом пратећом инфраструктуром и возним средствима за путнички саобраћај као и за одржавање. Теретни не треба враћати.
 
U tome i jeste problem. Ako bi se ista vracalo, a nece, trebalo bi samo koloseci za putnicki saobracaj. Sve ostalo van grada. Sta ce ranrirna stanica u centru? Sve sto se tice odrzavanja van centra.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891834#p891834:3eg2yu8i je napisao(la):
Пантограф » Sre Okt 20, 2021 10:26 pm[/url]":3eg2yu8i]Sve je to moglo da bude kako treba. Primetićeš koliko peroni stanice zapravo malo mesta zauzimaju (ako bi se stavili pod zemlju, onda bi, dabome, još i manje).

Шта да буде како треба? Какве зграде, какви солитери и хотели.

Перони станице заузимају релативно узан простор, али теби треба и пратећа инфраструктура и погони. Погледај друге станице по Европи. Нигде немаш само 3-4 колосека и около празину. Увек постоје ложионице, колосеци где стоје гарнитуре, вагони, моторни возови, пружна возила итд. Помоћне зграде, радионице, шупе, складишта,... Све то има.

Друго, што би се одрицали пруге око Калемегдана?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891867#p891867:16e1aigh je napisao(la):
lukakaludjerovic » Sre Okt 20, 2021 11:27 pm[/url]":16e1aigh]U tome i jeste problem. Ako bi se ista vracalo, a nece, trebalo bi samo koloseci za putnicki saobracaj. Sve ostalo van grada. Sta ce ranrirna stanica u centru? Sve sto se tice odrzavanja van centra.

Јеси ли прочитао шта сам написао? Теретни вагони ван центра. Све што је везано за путнички саобраћај, као и пратећа инфраструктура, треба да буде ту. Исто важи и за ложионицу.

И одакле ти идеја о кршу? Нови вагони, нове локомотиве, нове зграде, нови колосеци, шине, прагови, скретнице и сигнали.

Све ново.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891640#p891640:2axh5x7i je napisao(la):
Bender Rodriguez » 20 Okt 2021, 15:13[/url]":2axh5x7i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891639#p891639:2axh5x7i je napisao(la):
Дошљак » Sre Okt 20, 2021 4:10 pm[/url]":2axh5x7i]
За Прокоп нема никаквих јасних планова, а у најави су само одустајања.
Pa upravo to pokaz...
tumblr_inline_nx3esh4d3b1r4mf9d_500.gif

Da, upravo to pokazuje, da je ova vlast po meri gradjana. Kakvi gradjani, takva i vlast.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891825#p891825:3v26fp6f je napisao(la):
solecar » 20 Окт 2021, 22:19[/url]":3v26fp6f]Nije. Zato što će jednog dana biti vraćeni ponovo, zahedno sa GŽS.

наравно да неће бити враћена ГЖС
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891945#p891945:1c7yqlhq je napisao(la):
JohnnyLee » Čet Okt 21, 2021 11:16 am[/url]":1c7yqlhq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891825#p891825:1c7yqlhq je napisao(la):
solecar » 20 Окт 2021, 22:19[/url]":1c7yqlhq]Nije. Zato što će jednog dana biti vraćeni ponovo, zahedno sa GŽS.

наравно да неће бити враћена ГЖС

Хоће, исто као што ће бити враћена стара ж.ст. Земун код хотела Југославија. :mrgreen:

c2VydmljZT1pbWFnZXMmc3JjPWh0dHBzJTNBJTJGJTJGd3d3Lm1hc2luYS5ycyUyRndwLWNvbnRlbnQlMkZ1cGxvYWRzJTJGMjAxOSUyRjA2JTJGc3RhcmUtc2xpa2UtemVtdW5hLTMuanBnJmNhY2hlTWFya2VyPTE2MTQzMzY5MDktMTMxODg0JnRva2VuPTQ5Zjk5NGMzN2U3NmM1Njk.q.jpg
 
Онда немојте да се жалите, молим вас.
 
Vrh