[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891839#p891839:24c3pg3a je napisao(la):
vucko » Sre Okt 20, 2021 10:35 pm[/url]":24c3pg3a]Zanimljivo je kako je napravljen SA 2 to jest ranžirna Makiš ali niko nije imao hrabrosti da iseli SA i svede ga na taj racio od 2 koloseka po mogućstvu podzemna već je tako stajalo sve do poslednjih događaja.
Не ради се ту о храбрости, већ о могућности.
Све време је власт причала како ће то да сели и да склања. Од 70-тих па све до данас. Свака власт и свака гарнитура је без изузетка то најављивала, као и завршетак Прокопа. Раније су се давали рокови од по две године за Прокоп, а нико није пропустио да обећа његов завршетак.
Да би неко иселио станицу и пругу, морао је да има погодну ситуацију за то. Све док је железница била кичма међунароеног, даљинског, регионалног и локалног саобраћаја, власт није могла да руши станицу и постројења за одржавање возних средстава. Замисли сцену када су полазили возови од 10-15 вагона да неко каже "е нема више, идите на Топчидер или Прокоп па чекајте". Не може.
Колико је раније било полазака, а колико их има данас? Колико је раније било вагона и локомотива, а колико их је данас?
Кад су људи прешли на аутомобиле, аутобусе и мотоцикле, онда је могло.
Други услов је био робни саобраћај. Колико има данас теретних возова, а колико их је било раније? Пропале фабрике, угашени погони, све испражњено.
Није само станица Београд, већ и станица Београд Дунав. Колико дуго већ не саобраћају возови за Букурешт, Темишвар и Русију са те станице? Нема више ни полазака за Зрењанин.
Шта је са Луком Београд и како она послује? Колико робе данас прође туда, а колико је раније пролазило?
Е зато "може" да се склања, а раније није могло.