Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Проблем је и што су Београђани навикли да им ГСП стаје изпред улаза у зграду изгледа. Небројени број пута сам био сведок узрујаности путника што су у Булевару ушли у погрешну линију или су линије из неког разлога мењале трасу па су морали уместо на Теразијама да изађу из аутобуса код Трга Николе Пашића. Можеш мислити, прошетаћеш 2-3 минута дуже, није смак света. Ако хоћеш да се одвезеш на адресу, плати такси. Но, ово нема толико везе са Прокопом...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891250#p891250:2q4y6kyz je napisao(la):
overdrive » Uto Okt 19, 2021 2:53 pm[/url]":2q4y6kyz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891244#p891244:2q4y6kyz je napisao(la):
lukakaludjerovic » Uto Okt 19, 2021 2:47 pm[/url]":2q4y6kyz]Druga opcija mu je bolja, jer ce na Vukovom spomeniku da stavi torbu na pokretne stepenice, dok ce na NBG da ih vucara pesice uzbrdo. Uzgred ce mu manje vremena trebati preko Vukovog spomenika.

Takodje, onaj koji putuje sa puno stvari u 99% slucajeva nece ici gradskim prevozom, nego ce ga neko odvesti ili ce uzeti taxi. U tom slucaju mu je svejedno sto Prokop nema dobre buseve. Otici ce na onu koja mu je bliza.

Мхм. Да изађе из трамваја, да сачека зелено да пређе улицу, да вуче торбу до улаза, да иде низ степенице, онда опет вуче торбу, па десно скрене и опет низ степенице,... Ту може да направи паузу и да купи карту на станичној благани да не губи време јурцајући по Прокопу и тек кад то уради ОНДА ДОЛАЗЕ ПОКРЕТНЕ СТЕПЕНИЦЕ које возе и возе и возе.... Кад дође на перон, онда чека РВР који има високо постављен под и ту мора да прође 2-3 степеника кад се укрцава и исто кад се искрцава на Прокопу. После тога опет јурца до свог перона и колосека и тек тада улази у воз.

Кад неко има своја кола, онда најчешће и не иде на воз, већ тера до дестинације. Ваљда је циљ олакшати људима да дођу до станице превозом и да се смањи број аутомобила... Или није?

И опет испада да ко нема ауто или неког да га вози негде, нема шта да тражи овде.

Kakvu si ti sad glupost lupio...

Niko normalan nece voziti do destinacije, ako mu je zgodnije da ide vozom. Npr. moram da idem za NS. Ukoliko mogu vozom da stignem brze i jeftinije, bez da se mucim da nadjem parking u NS, logicno da cu ici vozom.

Onaj ko dolazi prevozom do stanice, ne nosi puno stvari i nije mu problem taj prevoz. Onaj koji nosi kofere, ide kolima do stanice. Isto je kao na aerodromu. Koliko ljudi ide 72-kom, a nosi po dva kofera? Skoro niko. Takvi idu kolima sa i do aerodroma. Zeleznicka stanica nije turisticki hotpoint, ne dolazi se na nju da se obilazi, vec da se koristi, isto kao aerodrom.
 
Ево да видимо како то изгледа у другим државама и на чијем језику слушамо назив појмова.

Главна станица у Дрездену. Трамвај, стајалиште, улаз у станичну зграду.

dresden-central-station-dresden-hauptbahnhof-KW60XF.jpg


Не знам стварно ко лупа, да ли прозор или...
 
А што се кофера тиче, ја их носим кроз ГСП када идем на БАС или на неку другу станицу. Никада нисам узео такси у Немачкој, Аустрији и сл. државама иако сам имао кофере. Зашто? Зато што тамо постоји јавни превоз који води до станице.
 
Стајалиште трамваја на главној станицк у Лајпциху. Станична зграда у кадру.

GTjUNE2DPlagPpxvZc10n2p8bnivx--q1PscBWf-fpmi0dYd0UtgV1d2Zr7B-wQctTh2sNGyiqI1zfHhNIa--XOIz-q4pmqxgwzkU2nIJLoEltF0UMtaf73G5j32FikrgDFv526E


Станица је чеона. :mrgreen:
 
Жел. ст. Александерплац и стајалиште трамваја.

800px-Alexanderplatz_railway_station_Berlin.jpg


Има ли таксија или каквог аутомобила да приђе?
 
Ерфурт

800px-Erfurt_Hauptbahnhof_-_Stra%C3%9Fenbahnhaltestelle_in_der_Bahnhofsunterf%C3%BChrung_%286669542727%29.jpg


Ово највише подсећа на стајалиште испод станице НБГ. Из трамваја у станичну зграду. Додуше, морам да кажем да на НБГ не постоји оваква станична зграда, већ да путник мора уз степенице на перон где га чека стреха, но свакако је лакше за сналажење него станица Земун, Београф Центар и сл.

А што се таксија тиче, њега кад зовете у Београду у последње време, не можете да га добијете.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891254#p891254:7wtq9vk6 je napisao(la):
WLABmz » Uto Okt 19, 2021 2:55 pm[/url]":7wtq9vk6]Проблем је и што су Београђани навикли да им ГСП стаје изпред улаза у зграду изгледа. Небројени број пута сам био сведок узрујаности путника што су у Булевару ушли у погрешну линију или су линије из неког разлога мењале трасу па су морали уместо на Теразијама да изађу из аутобуса код Трга Николе Пашића. Можеш мислити, прошетаћеш 2-3 минута дуже, није смак света. Ако хоћеш да се одвезеш на адресу, плати такси. Но, ово нема толико везе са Прокопом...

Ти Београђани стварно нису низашта... Хоће да им трамвај стане испред зграде и жел. станице као свуда што је стајао још у 19. веку. Хоће да иду јавним превозом на железничку станицу. Неће да плате такси 2000 динара, да купе кола или да иду пешке са торбама 10-15-30 минута.

Какав је то народ, само да ми је знати?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891259#p891259:1u7v6ub3 je napisao(la):
lukakaludjerovic » Uto Okt 19, 2021 3:06 pm[/url]":1u7v6ub3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891250#p891250:1u7v6ub3 je napisao(la):
overdrive » Uto Okt 19, 2021 2:53 pm[/url]":1u7v6ub3]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891244#p891244:1u7v6ub3 je napisao(la):
lukakaludjerovic » Uto Okt 19, 2021 2:47 pm[/url]":1u7v6ub3]Druga opcija mu je bolja, jer ce na Vukovom spomeniku da stavi torbu na pokretne stepenice, dok ce na NBG da ih vucara pesice uzbrdo. Uzgred ce mu manje vremena trebati preko Vukovog spomenika.

Takodje, onaj koji putuje sa puno stvari u 99% slucajeva nece ici gradskim prevozom, nego ce ga neko odvesti ili ce uzeti taxi. U tom slucaju mu je svejedno sto Prokop nema dobre buseve. Otici ce na onu koja mu je bliza.

Мхм. Да изађе из трамваја, да сачека зелено да пређе улицу, да вуче торбу до улаза, да иде низ степенице, онда опет вуче торбу, па десно скрене и опет низ степенице,... Ту може да направи паузу и да купи карту на станичној благани да не губи време јурцајући по Прокопу и тек кад то уради ОНДА ДОЛАЗЕ ПОКРЕТНЕ СТЕПЕНИЦЕ које возе и возе и возе.... Кад дође на перон, онда чека РВР који има високо постављен под и ту мора да прође 2-3 степеника кад се укрцава и исто кад се искрцава на Прокопу. После тога опет јурца до свог перона и колосека и тек тада улази у воз.

Кад неко има своја кола, онда најчешће и не иде на воз, већ тера до дестинације. Ваљда је циљ олакшати људима да дођу до станице превозом и да се смањи број аутомобила... Или није?

И опет испада да ко нема ауто или неког да га вози негде, нема шта да тражи овде.

Kakvu si ti sad glupost lupio...

Niko normalan nece voziti do destinacije, ako mu je zgodnije da ide vozom. Npr. moram da idem za NS. Ukoliko mogu vozom da stignem brze i jeftinije, bez da se mucim da nadjem parking u NS, logicno da cu ici vozom.

Onaj ko dolazi prevozom do stanice, ne nosi puno stvari i nije mu problem taj prevoz. Onaj koji nosi kofere, ide kolima do stanice. Isto je kao na aerodromu. Koliko ljudi ide 72-kom, a nosi po dva kofera? Skoro niko. Takvi idu kolima sa i do aerodroma. Zeleznicka stanica nije turisticki hotpoint, ne dolazi se na nju da se obilazi, vec da se koristi, isto kao aerodrom.

Нови Сад... Кола... Ајд да кажемо да живиш на Коњарнику и да возиш шкоду октавију 1.6 или 1.9 тди. Лако излазиш на ауто пут, брзо стижеш преко моста и до изласка из Београда где ти је ограничење 130. Реално, треба ти 50 мин. са Коњарника, ако возиш 130 на сат, што и можеш, до одредишта у НС. Путарина у оба смера те кошта 480 дин. Гориво... При 80 км/ч нек троши 4,5 литара/100 км, а овде нека је 6 целих. То те изађе 2500 укупно са горивом. Паркинг није толики проблем и може да се нађе, а нарочито ако није центар центра, мада и тамо има начина.

Воз... Прво како доћи до Прокопа? Куда, одакле? Ајде и да дођеш, треба ти сат времена ако идеш овим бусевима које заговарате, а не користите их. Воз путује или ће путовати у најбољу руку 35-40 мин. Карта други разред у једном смеру, ако је веровати овоме из новина, 1000 дин. Кад дођеш тамо, опет мора неки аутобус од станице. Додуше, то је тамо икс пута боље него у БГ и брже иде.

Варијанта са таксијем... Прво га треба добити. Онда, колико кошта вожња до станице? Тамо кад дођеш, опет такси, овог пута мало повољније. И назад да се вратиш таксијем на станицу, па у воз, па опет са Прокопа такси до врата.... А сад замисли то са породицом. Четири возне карте...

Што се аутобуса 72 тиче, на аеродрому сви улазе у такси или их неко чека, јер нико неће да иде преко Ледина до Зеленог венца, ако баш не мора. На терминалу уђе нешто људи, углавном ови што раде на аеродрому, а живе коју станицу даље. Први путници улазе тек када се аутобус домогне пута који води од Сурчина ка Лединама. Онда имаш ону раскрсницу где аутобус скреће лево ка Бежанијској коси. Ту чека доста да би скренуо. Онда Б. Коса са безброј лежећих полицајаца, семафора, раскрсница,... Прва па друга брзина....

Стигнеш после сат времена у центар, а имаш неки проређен такт.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891291#p891291:30eybfkk je napisao(la):
overdrive » Uto Okt 19, 2021 4:18 pm[/url]":30eybfkk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891259#p891259:30eybfkk je napisao(la):
lukakaludjerovic » Uto Okt 19, 2021 3:06 pm[/url]":30eybfkk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891250#p891250:30eybfkk je napisao(la):
overdrive » Uto Okt 19, 2021 2:53 pm[/url]":30eybfkk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891244#p891244:30eybfkk je napisao(la):
lukakaludjerovic » Uto Okt 19, 2021 2:47 pm[/url]":30eybfkk]Druga opcija mu je bolja, jer ce na Vukovom spomeniku da stavi torbu na pokretne stepenice, dok ce na NBG da ih vucara pesice uzbrdo. Uzgred ce mu manje vremena trebati preko Vukovog spomenika.

Takodje, onaj koji putuje sa puno stvari u 99% slucajeva nece ici gradskim prevozom, nego ce ga neko odvesti ili ce uzeti taxi. U tom slucaju mu je svejedno sto Prokop nema dobre buseve. Otici ce na onu koja mu je bliza.

Мхм. Да изађе из трамваја, да сачека зелено да пређе улицу, да вуче торбу до улаза, да иде низ степенице, онда опет вуче торбу, па десно скрене и опет низ степенице,... Ту може да направи паузу и да купи карту на станичној благани да не губи време јурцајући по Прокопу и тек кад то уради ОНДА ДОЛАЗЕ ПОКРЕТНЕ СТЕПЕНИЦЕ које возе и возе и возе.... Кад дође на перон, онда чека РВР који има високо постављен под и ту мора да прође 2-3 степеника кад се укрцава и исто кад се искрцава на Прокопу. После тога опет јурца до свог перона и колосека и тек тада улази у воз.

Кад неко има своја кола, онда најчешће и не иде на воз, већ тера до дестинације. Ваљда је циљ олакшати људима да дођу до станице превозом и да се смањи број аутомобила... Или није?

И опет испада да ко нема ауто или неког да га вози негде, нема шта да тражи овде.

Kakvu si ti sad glupost lupio...

Niko normalan nece voziti do destinacije, ako mu je zgodnije da ide vozom. Npr. moram da idem za NS. Ukoliko mogu vozom da stignem brze i jeftinije, bez da se mucim da nadjem parking u NS, logicno da cu ici vozom.

Onaj ko dolazi prevozom do stanice, ne nosi puno stvari i nije mu problem taj prevoz. Onaj koji nosi kofere, ide kolima do stanice. Isto je kao na aerodromu. Koliko ljudi ide 72-kom, a nosi po dva kofera? Skoro niko. Takvi idu kolima sa i do aerodroma. Zeleznicka stanica nije turisticki hotpoint, ne dolazi se na nju da se obilazi, vec da se koristi, isto kao aerodrom.

Нови Сад... Кола... Ајд да кажемо да живиш на Коњарнику и да возиш шкоду октавију 1.6 или 1.9 тди. Лако излазиш на ауто пут, брзо стижеш преко моста и до изласка из Београда где ти је ограничење 130. Реално, треба ти 50 мин. са Коњарника, ако возиш 130 на сат, што и можеш, до одредишта у НС. Путарина у оба смера те кошта 480 дин. Гориво... При 80 км/ч нек троши 4,5 литара/100 км, а овде нека је 6 целих. То те изађе 2500 укупно са горивом. Паркинг није толики проблем и може да се нађе, а нарочито ако није центар центра, мада и тамо има начина.

Воз... Прво како доћи до Прокопа? Куда, одакле? Ајде и да дођеш, треба ти сат времена ако идеш овим бусевима које заговарате, а не користите их. Воз путује или ће путовати у најбољу руку 35-40 мин. Карта други разред у једном смеру, ако је веровати овоме из новина, 1000 дин. Кад дођеш тамо, опет мора неки аутобус од станице. Додуше, то је тамо икс пута боље него у БГ и брже иде.

Варијанта са таксијем... Прво га треба добити. Онда, колико кошта вожња до станице? Тамо кад дођеш, опет такси, овог пута мало повољније. И назад да се вратиш таксијем на станицу, па у воз, па опет са Прокопа такси до врата.... А сад замисли то са породицом. Четири возне карте...

Што се аутобуса 72 тиче, на аеродрому сви улазе у такси или их неко чека, јер нико неће да иде преко Ледина до Зеленог венца, ако баш не мора. На терминалу уђе нешто људи, углавном ови што раде на аеродрому, а живе коју станицу даље. Први путници улазе тек када се аутобус домогне пута који води од Сурчина ка Лединама. Онда имаш ону раскрсницу где аутобус скреће лево ка Бежанијској коси. Ту чека доста да би скренуо. Онда Б. Коса са безброј лежећих полицајаца, семафора, раскрсница,... Прва па друга брзина....

Стигнеш после сат времена у центар, а имаш неки проређен такт.

Ne presages da pises gluposti nevidjenih razmera.

Kao prvo, uzeo si primer voznje sa Konjarnika, za koju po google maps treba 1h15min. Zatim si uzeo potrosnju od 4,5l/100km! :shock: Vozim hibridni auto i znam da je nemoguce imati 4,5l/100km pri vecim brzinama. Hibrid trosi oko 6l/100km na autoputu. Hibride nema puno ljudi u Srbiji, tako da se to ne moze uzeti kao referentan podatak. Realnije je oko 8l/100km, ako ne i vise kod starijih automobila. To sve kad saberes, izadje oko 3200. Ako mogu da idem kolima do Prokopa, parkiram auto tu, udjem u voz za 2000 povratno, radije cu ici tako. Imas jako puno ljudi koji poslovno idu cesto iz Beograda u NS i obrnuto na jedan dan. Eto njima se vise isplati da idu vozom.

Kao drugo, imas i liniju A1 sa aerodroma koja ide na svakih 15 minuta, ili je isla kad sam je poslednji put koristio. O tome kolika je guzva u njoj govori cinjenica da su angazovani minibusevi. Molim te, prekini da pises stvari koje su nonsensi, boli kad procitam 'prva pa druga brzina'. Care, busevi su automatici... :shock: :bash:
 
Ти продај хибрида и купи дизела. Ови мањи троше и до три и по литра ако их не газиш до даске.

Сат и петнаест минута није потребно до НС. До тамо ти је неких 80-90 км. Ко тера 120-130 стиже за испод сат времена на кућну адресу.

Дођеш колима до прокопа, даш паре на гориво, тамо даш опет за такси, јер си послован. Колико то изађе?

Сваки аутоматик има степене преноса... Краљу.

Ако те боли, немој да читаш.
 
Што се тиче парк енд рајд, на Прокопу и нема нешто паркинг места. Нек дође 20-30 људи који размишљају исто као наш члан, настаће проблем и борба око простора. Тих истих 20-30 или 10-15 људи су могли да уђу у неко возило јавног превоза и да брзо и ефикасно, без заузимања паркинг простора, потрошње горива као и окуоације коловозних трака дођу до жел. станице. Свуда у развијеном свету се то примењује, али изгледа да није могуће овде. Онај ко планира развој града и саобраћаја негде на западу, у Кини, у Русији или Јапану, гледа да људи у урбаним срединама и вишемилионским градовима више користе јавни превоз, него аутомобиле. Тако у Берлину пола становника нема приватни аутомобил, јер им фактички не треба. Слична ситуација је и на другим местима.

Замислите како би изгледао Токијо, Петроград, Минхен, Праг, Будимпешта, Пекинг или неки други град када би људи долазили и масовно остављали своја кола на станици?

Зато постоји метро, трамвај и аутобус који возе до станице.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891295#p891295:mqs8vd1d je napisao(la):
overdrive » Uto Okt 19, 2021 4:41 pm[/url]":mqs8vd1d]
Сваки аутоматик има степене преноса... Краљу.

Nije tacno. Hibridi imaju e-CVT menjac koji nema stepene prenosa.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891298#p891298:c8csuhiv je napisao(la):
overdrive » Uto Okt 19, 2021 4:53 pm[/url]":c8csuhiv]Што се тиче парк енд рајд, на Прокопу и нема нешто паркинг места.

По пројекту који је усвојен и који чека завршетак плоче да би кренуо да се гради биће укупно 894 паркинг места на Прокопу, 354 на отвореном и 540 у гаражи.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891314#p891314:pxqchfmm je napisao(la):
lukakaludjerovic » Uto Okt 19, 2021 6:00 pm[/url]":pxqchfmm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891295#p891295:pxqchfmm je napisao(la):
overdrive » Uto Okt 19, 2021 4:41 pm[/url]":pxqchfmm]
Сваки аутоматик има степене преноса... Краљу.

Nije tacno. Hibridi imaju e-CVT menjac koji nema stepene prenosa.

Је л 72 тојота пријус или је БМЦ, Соларис,....? ЕЦВТ свакако мења преносни однос....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891320#p891320:vtwwgh8s je napisao(la):
WLABmz » Uto Okt 19, 2021 7:06 pm[/url]":vtwwgh8s]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891298#p891298:vtwwgh8s je napisao(la):
overdrive » Uto Okt 19, 2021 4:53 pm[/url]":vtwwgh8s]Што се тиче парк енд рајд, на Прокопу и нема нешто паркинг места.

По пројекту који је усвојен и који чека завршетак плоче да би кренуо да се гради биће укупно 894 паркинг места на Прокопу, 354 на отвореном и 540 у гаражи.

Оће гаража да буде бесплатна? Гориво + паркинг + возна карта.

Ово само поспешује употребу аутомобила и тера људе да купе кола, а сада и да би дошли до жел. станице.
 
Zbog Prokopa ce se da se kupe automibila. Na nemackom se kaze da "bu**** nosi najlepsu krunu" - ovo ne mislim licno nega na konstantaciju aktio -reaktijo. Sto vise parkiralista na Prokopu sto ce se prodaja automobila povecavati - treba naucno dokazivat - predmet za PhD.
 
Оволики степен ароганције нисам до сада никада видео, али за све постоји први пут. Као што сам већ рекао, када једна страна нема аргументе, онда се окреће вређању, ниподаштавању и исмевањем.

Ако постоји нешто што ти није јасно, можеш да се вратиш на претходну страну и да видиш фотографије станица из Немачке о којој толико причаш.
 
Nije mi jasno kako neko moze da izjavi banalnosti, a da misli da je pametan.
 
Vodis opstu raspravu o svacemu, pa se zavrsavas na banalnim opazanjima. Jel mozemo sad da govorimo koliko Prokop ugrozave kornjace i druge gmizavce.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891334#p891334:124xf8o5 je napisao(la):
orjen » Uto Okt 19, 2021 8:28 pm[/url]":124xf8o5]Vodis opstu raspravu o svacemu, pa se zavrsavas na banalnim opazanjima. Jel mozemo sad da govorimo koliko Prokop ugrozave kornjace i druge gmizavce.

Откуд сад корњаче и гмизавци? Зар ниси рекао да је то резервисано за водоплавни Савски трг?
 
Трамвајско стајалиште Hauptbahnhof/Theater на главној железничкој станици у Гери. Чак и мањи градови у Немачкој имају везу железничког транспорта са трамвајским саобраћајем. Стајалиште је на траси и не представља окретницу.

niederflurbahn-am-hauptbahnhof-gera--6581.jpg
 
Не знам зашто се људи толико узбуђују око ове теме, железница у Србији је одавно мртва, у последњих 20 година нисам никад чуо, па чак ни из друге руке да је неко негде из Београда или по Србији путовао возом, ја сам последњи пут мислим негде 1993/94 из Лесковца за БГ и неким шинобусом за Суботицу, а Беовозом можда неке 2010. не значи да тих људи нема, али у односу на укупна путовања аутобусом,колима.. они који иду возом чине можда О,5%.
 
Ја се слажем у потпуности, али ту постоји један проблем. Ако се већ улаже у нешто, онда ајде да то буде како треба. Прокоп није џабе и још ће на њега да се троши. Не само на њега, него и на друге објекте. Ако већ иду паре, онда дај да то ради.

Друга ствар је поскупљење цена горива. Железница је после водног саобраћаја најјефтинији вид превоза. Ако дајемо толико новца за ове пројекте, дај да нам служе. Дај да можемо да путујемо возом и да терамо робу.

Ниси ни први ни последњк који је ово рекао и ја то знам врло добро.
 
Vrh