Заборављамо неке ствари. Бивша Главна железничка станица Београд када је изграђена, није ни постојао јавни превоз. Изграђена је на периферији. Трамвај, зграде државних институција и пословна четврт у Савамали су изграђени тек после неколико деценија.
Станица Нови Београд је изграђена у пустињи, далеко од првих зграда на Новом Београду. Чак није било ни кружних петљи код Арене које спајају Палату Србија са станицом, што је замишљњна осовина (СИВ-Арена-Жст НБГ). После је изграђен трамвај, проширена Јурија Гагарина, изграђени су и Делта сити, Белвил, суседни блок 24, дошла је нова пословна зона дуж булевара Милутина Миланковића. Али и ту је прошло неколико деценија до развоја околине, и за то је фалила адекватна друмска и мрежа јавног саобраћаја.
Иначе, пала ми је идеја о трамвају за Прокоп. Треба ићи главним Правцима, а то је у суштини Кнеза Милоша-Војводе Путника-Булевар Кнеза Александра-саобраћајнице за спуштање на плочу и даље од плоче куда год може до Аутокоманде, најбоље би било проширеном Звечанском. Пруга би на другу страну ишла скроз до 27. марта и имала би скретнице у оба смера и ка Немањиној и ка БКА и ка 27.3.
Тако би се добила могућност за успостављање следећих кружних линија које би опслуживале Прокоп:
-Прокоп-Аутокоманда-Славија-Правни-Вук-27. март-Бајлони-Калемегдан-Савски трг-Немањина-Кнеза Милоша-Мостар-Прокоп;
-Прокоп-Аутокоманда-Славија-Немањина-Кнеза Милоша-Мостар-Прокоп;
-Прокоп-Аутокоманда-Славија-Правни-Ташмајдан-Скупштина-Теразије-Калемегдан-Савски трг-Немањина-Кнеза Милоша-Мостар-Прокоп;
-Прокоп-Аутокоманда-Славија-Правни-Вук-27. марта-Таковска-Главна пошта-Кнеза Милоша-Мостар-Прокоп;
Додатно, могле би да се установе пролазне линије Бањица-Аутокоманда-Прокоп-Кнеза Милоша-Теразије-Калемегдан и сл. варијације до Омладинског стадиона, Устаничке и Ташмајдана.
Тако би Прокоп добио најмање пет трамвајских линија које би покривале најгушће језгро центра града уз покривање главних преседачких чворишта у центру. Највећи бољитак би била линија која је фактички двојка која свраћа на Прокоп и Аутокоманду.
Проширењем Звечанске би се остварили услови за реурбанизацију и модернизацију целог тог блока уз аутопут.