Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891165#p891165:24oafa1r je napisao(la):
overdrive » Uto Okt 19, 2021 12:26 pm[/url]":24oafa1r]Што је немогуће? Да ли постоји физичко ограничење/препрека да се то изведе?
Postoji. Sve ono sto je izgradjeno nakon ukidanja starog cvora.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891149#p891149:359yi21u je napisao(la):
overdrive » 19 Окт 2021, 11:59[/url]":359yi21u]1. Нигде нисам написао да ми је пала идеја. Немој да фалсификујеш.

скратио сам цитат, не фалсификујем

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891149#p891149:359yi21u je napisao(la):
overdrive » 19 Окт 2021, 11:59[/url]":359yi21u]2. Овај предлог је лош јер је то ћорсокак.

Као што сте говорили да је Прокоп бољи јер је пролазна станица, сад се потрудите да то примените и на линије ГСП-а... Ако је уопште могуће.

трамвајска окретница за две линије. где је ту ћорсокак? каква је разлика између окретнице трамваја и окретнице аутобуса, осим у инфраструктури? нема је, окретница је окретница
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891175#p891175:2ymgww6z je napisao(la):
JohnnyLee » Uto Okt 19, 2021 12:50 pm[/url]":2ymgww6z]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891149#p891149:2ymgww6z je napisao(la):
overdrive » 19 Окт 2021, 11:59[/url]":2ymgww6z]1. Нигде нисам написао да ми је пала идеја. Немој да фалсификујеш.

скратио сам цитат, не фалсификујем

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891149#p891149:2ymgww6z je napisao(la):
overdrive » 19 Окт 2021, 11:59[/url]":2ymgww6z]2. Овај предлог је лош јер је то ћорсокак.

Као што сте говорили да је Прокоп бољи јер је пролазна станица, сад се потрудите да то примените и на линије ГСП-а... Ако је уопште могуће.

трамвајска окретница за две линије. где је ту ћорсокак? каква је разлика између окретнице трамваја и окретнице аутобуса, осим у инфраструктури? нема је, окретница је окретница

Боље је да буде пролазна линија. Спаја два дела града и успут хвата и станицу. Као стара станица што је била и трамваји око ње. Много ефикасније.

Нови Београд је на сву срећу задржао такве линије ГСП-а
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891087#p891087:1863499q je napisao(la):
Пантограф » 19 Okt 2021 08:16[/url]":1863499q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891069#p891069:1863499q je napisao(la):
solecar » 19 Oct 2021 01:55 am[/url]":1863499q]Da je stanica izgrađena na primer na mestu gde je danas SC "25. maj", da li bi bila superiornija u odnosu na Savski trg i sve one linije koje su isti opsluživale, iako bi bila takođe u centru?
Не би. а да је на Славији, било би још боље него на Савском тргу, који је друга или трећа најбоља могућа локација (у конкуренцији оне код Главне поште).
Tačno tako. To što bi nešto imalo centar kao okruženje ne znači automatski i da bi bilo odlično rešenje, što pokazuje i tvoj primer Slavije (u pozitivnom smislu).

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891092#p891092:1863499q je napisao(la):
Дошљак » 19 Okt 2021 08:34[/url]":1863499q]Заборављамо неке ствари. Бивша Главна железничка станица Београд када је изграђена, није ни постојао јавни превоз. Изграђена је на периферији. Трамвај, зграде државних институција и пословна четврт у Савамали су изграђени тек после неколико деценија.
Станица Нови Београд је изграђена у пустињи, далеко од првих зграда на Новом Београду. Чак није било ни кружних петљи код Арене које спајају Палату Србија са станицом, што је замишљњна осовина (СИВ-Арена-Жст НБГ). После је изграђен трамвај, проширена Јурија Гагарина, изграђени су и Делта сити, Белвил, суседни блок 24, дошла је нова пословна зона дуж булевара Милутина Миланковића. Али и ту је прошло неколико деценија до развоја околине, и за то је фалила адекватна друмска и мрежа јавног саобраћаја.
:kk:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891077#p891077:1863499q je napisao(la):
overdrive » 19 Okt 2021 07:14[/url]":1863499q]Ко је насељен код Прокопа? Он служи само оним људима који живе изнад њега. Нови Београд је повезан трамвајима са остатком града, Прокоп нема никакву везу. Друго, број путника на станици НБГ ти говори све везано за то ко има бољи положај и чија сврха постојања је оправдана. Наравно да Прокоп не угрожава НБГ, али се опет поставља питање зашто би постојао као главна станица и која је оправданост толиких трошкова ако ту не долазе људи?

И цела та ствар са пролазним возовима је изнуђена. Сад ће воз да полази из Земуна, где исто нема људи, да стане на НБГ, а онда опет у Прокоп где нема људи, затим у Раковици и тек онда иде даље. Исто важи и за супротни смер кретања. Прави пролазни возови су они којо су ишли са југа на север и запад земље и обратно. Таквих је раније било јако мало, а сада не постоје. Други тип пролазних возова су међународни и њих је било више, али за њих није било неопходно гасити стару станицу и све селити на Прокоп, већ је било довољно да стану на НБГ и да продуже даље ка Мађарској и Хрватској.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891114#p891114:1863499q je napisao(la):
overdrive » 19 Okt 2021 10:03[/url]":1863499q]Сви причају о пасарелама, тунелима, петаљама и окретницама. Нико не пита шта кошта и може ли. Све то улази у цену измештања станице коју плаћа сиротиња.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891149#p891149:1863499q je napisao(la):
overdrive » 19 Okt 2021 11:59[/url]":1863499q]2. Овај предлог је лош јер је то ћорсокак.

Као што сте говорили да је Прокоп бољи јер је пролазна станица, сад се потрудите да то примените и на линије ГСП-а... Ако је уопште могуће.
Dokle god se ide do toga da se čak i uvođenje / preusmerenje jedne linije sa normalnim taktom smatra katastrofom epskih razmera (parafrazirano), dotle se nećemo pomaći sa mrtve tačke, kao i dok se budemo raspravljali oko pogrešnosti stanice i svega što razglabamo a nismo se mrdnuli dalje od polazne tačke svakog od nas. Isto i kada se spomene prolazna linija, usledi odgovor kako ne može prepuna linija, nego mora da se nešto okreće tu (Dragana Mancea), a kada se kaže da se uvede linija koja bi se tu okretala, onda ne može, jer mora prolazna linija.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891165#p891165:1863499q je napisao(la):
overdrive » 19 Okt 2021 12:26[/url]":1863499q]Што је немогуће? Да ли постоји физичко ограничење/препрека да се то изведе?
Uvek može da se baci atonka na grad i da se krene ispočetka, ali nikada se neće desiti da se izgradi baš onako da bude po meri svih nas forumaša, jer smo različiti u tolikoj meri da se na nekim temama to baš lepo vidi.
 
Ok kad smo već kod toga, kratko pitanje - šta bi na kraju sa tom transverzalom između Prokopa i Bulevara Oslobođenja?
 
Ништа, доктори су против, па ћемо да видимо. Уцртана је у планове... али ономад су је архијереји већ највећим делом избрисали из њих.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891181#p891181:305qetzq je napisao(la):
lukakaludjerovic » 19 Okt 2021 12:53[/url]":305qetzq]Stvarno ne razumem, da li namerno trolujes ili stvarno verujes da postoji i promil sanse da ce se BnV rusiti??
Overdrive veruje u to da će se srušiti BNV, isto koliko veruje da se nikad ništa ne može promeniti ulaganjem pismene žalbe na Javni uvid nekog plana i sl. , te da je ovde korisnije razglabati u prazno i doći do nekog zaključka.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891201#p891201:305qetzq je napisao(la):
Bender Rodriguez » 19 Okt 2021 13:21[/url]":305qetzq]Ok kad smo već kod toga, kratko pitanje - šta bi na kraju sa tom transverzalom između Prokopa i Bulevara Oslobođenja?
Kada god ti padne na pamet jedno takvo pitanje, ili bilo kome drugome, dovoljno je da se prisetimo one tvoje "XY teoreme", ili ti u prevodu na prost jezik, "Jedino što se zna sa sigurnošću je da se ništa ne zna.".
 
Pa dobro reko možda je bilo priče o tome na onoj ''javnoj'' raspravi na kojoj je pričala i Grujičićka. Jutrošnji prilog sa Krepija (ono sa Vesićem) sam odgledao, tu nije bilo pominjanja transverzale. Reko možda je bilo negde drugde.
 
Мислим да смо сви овде сведоци досадашњих времена где је све живо и неживо уцртавано у планове, ти планови усвајани, незнатан део решења из тих планова спроведен, а већина није спроведена. Затим долази нови план који се усваја, пола тих старих решења одбацује, додају нека нова решења, незнатан део тих решења се спроведе, већина не спроведе и затим иде опет нови план и тако у круг...

Елем, оно што ме фасцинира је то да, иако раније су сви били свесни да су ти планови листа жеља, док су могућности много мање, сада одједном сви мисле да ће се ти сви планови у потпуности остварити. Неће! Хоће један мањи или већи део, јер мора да се нешто отвори пред изборе, али гро неће.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891157#p891157:ap64rmhe je napisao(la):
Пантограф » Uto Okt 19, 2021 12:16 pm[/url]":ap64rmhe]Предвиђено је проширење станице НБ за 2 колосека, и то је довољно. Сетим се моје омиљене пролазне станице, Брисел Централ, подземна са 6 колосека, која опслужи 250.000 путника дневно.

Али урбанистички, ж. ст. Нови Београд није ж. ст. Београд. И не може никад да буде.

У Новом Београду су за обављање саобраћаја довољна 2 колосека, с обзиром да су сви возови пролазни, да није предвиђено претицање возова, за шта нема ни потребе с обзиром на близину терминалних станица Земун и Београд Центар. Тек ако изграде планирану пругу за Аеродром и возови буду терминирали на Новом Београду, као што је планирано, онда ће бити потребна 4 колосека и ето тај пети као резерва. Тек уколико буду планирали још неке линије да терминирају на Новом Београду, онда доградња додатних колосека има неког смисла. Овако ће само зврјати празни. Терминирање возова на Новом Београду нема неког смисла, с обзиром на близину Земуна и Београд Центра. Чак ми и ова планирана линија Нови Београд - Аеродром нема смисла, много би логичнија линија била Карабурма - Аеродром.

lukakaludjerovic":ap64rmhe je napisao(la):
Stvarno ne razumem, da li namerno trolujes ili stvarno verujes da postoji i promil sanse da ce se BnV rusiti??

Што се уопште пакћеш са човеком? Нико га не схвата озбиљно.
 
Весић је ово са Лојаницом и НБГ станицом изјавио само зато да би оправдао због чега метро не треба да прође кроз Прокоп.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891222#p891222 je napisao(la):
WLABmz » Uto Okt 19, 2021 1:43 pm[/url]"]Мислим да смо сви овде сведоци досадашњих времена где је све живо и неживо уцртавано у планове, ти планови усвајани, незнатан део решења из тих планова спроведен, а већина није спроведена. Затим долази нови план који се усваја, пола тих старих решења одбацује, додају нека нова решења, незнатан део тих решења се спроведе, већина не спроведе и затим иде опет нови план и тако у круг...

Елем, оно што ме фасцинира је то да, иако раније су сви били свесни

да су ти планови листа жеља, док су могућности много мање, сада одједном сви мисле да ће се ти сви планови у потпуности остварити. Неће! Хоће један мањи или већи део, јер мора да се нешто отвори пред изборе, али гро неће.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891157#p891157 je napisao(la):
Пантограф » Uto Okt 19, 2021 12:16 pm[/url]"]Предвиђено је проширење станице НБ за 2 колосека, и то је довољно. Сетим се моје омиљене пролазне станице, Брисел Централ, подземна са 6 колосека, која опслужи 250.000 путника дневно.

Али урбанистички, ж. ст. Нови Београд није ж. ст. Београд. И не може никад да буде.

У Новом Београду су за обављање саобраћаја довољна 2 колосека, с обзиром да су сви возови пролазни, да није предвиђено претицање возова, за шта нема ни потребе с обзиром на близину терминалних станица Земун и Београд Центар. Тек ако изграде планирану пругу за Аеродром и возови буду терминирали на Новом Београду, као што је планирано, онда ће бити потребна 4 колосека и ето тај пети као резерва. Тек уколико буду планирали још неке линије да терминирају на Новом Београду, онда доградња додатних колосека има неког смисла. Овако ће само зврјати празни. Терминирање возова на Новом Београду нема неког смисла, с обзиром на близину Земуна и Београд Центра. Чак ми и ова планирана линија Нови Београд - Аеродром нема смисла, много би логичнија линија била Карабурма - Аеродром.

lukakaludjerovic je napisao(la):
Stvarno ne razumem, da li namerno trolujes ili stvarno verujes da postoji i promil sanse da ce se BnV rusiti??

Што се уопште пакћеш са човеком? Нико га не схвата озбиљно.

Не знам што би неко тебе схватао озбиљно. Више пута се испоставило да је неистина оно што говориш.

Вас демантују чак и они чије идеје и дела подржавате.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891225#p891225:3u5xq1lp je napisao(la):
Прле » Uto Okt 19, 2021 1:52 pm[/url]":3u5xq1lp]Весић је ово са Лојаницом и НБГ станицом изјавио само зато да би оправдао због чега метро не треба да прође кроз Прокоп.

То нема везе с тим. Путници радије бирају НБГ, него Београд Центар. Осим тога, пре две године су новине јавно писале да је НБГ фактички главна станица, јер ту долази више људи него на градилиште старо 50 година.

Све станице су приступачније од Београд Центра и путнике тешко да неко може да натера да иду на станицу до које је компликовано дођи и са које се тешко долази до града или превоза.

Као пример исто треба да вам послужи стајалиште на Аутокоманди. Оно је приступачније за неке линије јер је БАС опкољен сада и возила се тешко крећу око њега, а поред тога је и јефтиније јер се не плаћа перонска карта.
 
Увек је јефтиније чекати аутобус на Аутокоманди или код Сава центра за север, и то 190 рсд.
 
Dokle god se ide do toga da se čak i uvođenje / preusmerenje jedne linije sa normalnim taktom smatra katastrofom epskih razmera (parafrazirano), dotle se nećemo pomaći sa mrtve tačke, kao i dok se budemo raspravljali oko pogrešnosti stanice i svega što razglabamo a nismo se mrdnuli dalje od polazne tačke svakog od nas. Isto i kada se spomene prolazna linija, usledi odgovor kako ne može prepuna linija, nego mora da se nešto okreće tu (Dragana Mancea), a kada se kaže da se uvede linija koja bi se tu okretala, onda ne može, jer mora prolazna linija.

Ајде да се вратимо на структуру града.

Београд се као модеран град развија већ 200 година. За то време су оформљена насеља, успостављене су линије јавног превоза, које та насеља и људе повезују међусобно као и са разним установама. То је већ уходан систем који функционише и на који је навикнуто два милиона људи, а град се формирао тако да то све ради.

Ако говоримо конкретно о трамвају, имаш линије 14, 9 и не знам још које што иду преко Аутокоманде. 9 иде на НБГ са Бањице, а 14 ваљда иде до Устаничке. Возе како возе, могли би и брже, ал добро је да их има. На својим трасама оне повезују неке од најбитнијих делова града са насељима. Ти ни сад морао то да пореметиш и да те трамваје преусмериш на Прокоп. Ако то не урадиш, онда би морао да уводиш нове линије, а које би ти заузимале постојећу инфраструктуру. Пошто трамвајска мрежа не може да прими бесконачан број трамваја, можда би морао да редукујеш поласке на линијама 9 и 14. Да будемо прецизни, 14 ретко саобраћа и није никоме у интересу да буде проређен.

Линија 9 је обухватала ГЖС, Славију, Булевар ЈНА (Храм св Саве, Ветеринарски факултет, Институт за онкологију), Аутокоманду (самим тим и Карађорђев парк као и стајалишта за аутобусе), Војводе Степе, Сава Центар, жел. ст. НБГ и све од топлане до Блока 45. Тај трамвај вози поред путника на жел. ст и друге људе. Ради одличан посао. Са друге стране, трамвај који се зауставља на Прокопу ради упола посла јер не продужава даље, а мора доста да се уложи да би се довеле шине до тамо (ако је то могуће). Друго, траћи се трамвајски капацитет. Пантограф је рекао да трамвај има већи капацитет од буса, али пошто Прокоп нема путника и нема циркулацију, онда неће бити у потпуности искоришћен.

Погледајте аутобус 36. Колико има људи у њему? Колико има у 38х? То су линије наменски уведене и то чак нису јуче уведене већ има 5 година. Да ли се масовно користе?

За саобраћај на Прокопу сам дао предлог: да дође окретница аутобуса са Савског трга... Док се не врати стара станица.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891231#p891231:1s1ivklc je napisao(la):
Дошљак » Uto Okt 19, 2021 2:10 pm[/url]":1s1ivklc]Увек је јефтиније чекати аутобус на Аутокоманди или код Сава центра за север, и то 190 рсд.

Хајде да заборавимо цену карте, него да се бавимо приступачношћу. Људима је лакше и једноставније да јавним превозом дођу до стајалишта на аутопуту него да улазе у гужве које се формирају у Савској, на старом мосту и у Немањиној, а све због БНВ-а. Савска сада има више семафора, две траке за скретање лево, а једна за право, трамвај не ради,... Кроз БНВ је исто гужва, на улазу у БАС због оног кружног тока је застој и чеп. Што би неко чекао ту да прође, када брже стиже аутобусима ГСП-а преко аутопута до стајалишта?

Сад то примени на Прокоп. Замисли човека који живи у Устаничкој и хоће да иде возом. Тај човек има више могућности:

1. Да седне на трамвај 7 и да дође на станицу НБГ;
2. Да седне на трамвај 7 и да преседа на Вуковом споменику на БГ:воз и одатле да иде на Прокоп;
3. Да седне на трамвај 14 и да онда на Славији преседа на 36.

Шта мислите, шта ће да одабере? Опцију 1, наравно. Заћто? Зато што се ту најмање малтретира и најмање размишља. Води га тачно до жел. ст. Нема преседања, нема јурњаве за другим превозом, нема вуцарања торбе низ степенице на Вуковом споменику, нема пешачких прелаза на великим раскрсницама итд. Једна линија од куће до станице.

Ето.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891237#p891237:2xx02iab je napisao(la):
overdrive » Uto Okt 19, 2021 2:33 pm[/url]":2xx02iab]
Замисли човека који живи у Устаничкој и хоће да иде возом. Тај човек има више могућности:

1. Да седне на трамвај 7 и да дође на станицу НБГ;
2. Да седне на трамвај 7 и да преседа на Вуковом споменику на БГ:воз и одатле да иде на Прокоп;
3. Да седне на трамвај 14 и да онда на Славији преседа на 36.

:o

Молим? Па ти не можеш престати са небулозама. Да ли ти имаш две благе о чему причаш? Да ли ти уопште живиш у Београду? Да ли ти знаш одакле докле иде Устаничка улица? Па ниједан човек здраве памети неће изабрати ниједну опцију од ове 3. Не живим у Устаничкој, али живим на 60 секунди од Устаничке. Питам се зашто уопште коментаришем твоје небулозе...
 
Свако ће увек узети опцију која му је једноставнија, то је природно.
Мада БАС ће ускоро исто да лети из Савамале, па можемо очекивати још веће коришћење стајалишта код Аутокоманде.
Једна занимљивост - ма колико сад власт форсирала Савски трг и БнВ као нови центар града, у суштини је Савски трг саобраћајно убијена локација а суштински нови центар града јесте Нови Београд са најпосећенијим тржним центрима, са новом БАС и са приступачнијом Жст, са Ареном, Халом спортова и Сава центром, и пословним објектима. Можда је укрштање две линије метроа требло направити на НБГ баш у блоку 42? Да имамо линије Лабудово брдо-Баново брдо-Блок 42-Општина НБГ-Земун и Блок 45-Блок 42-Сава центар-Ушће-Теразије-Вук-Устаничка, и на крају да се ради трећа линија Миријево-Карабурма-Лука-Теразије-Вождовац-Медаковић-Коњарник?
 
Druga opcija mu je bolja, jer ce na Vukovom spomeniku da stavi torbu na pokretne stepenice, dok ce na NBG da ih vucara pesice uzbrdo. Uzgred ce mu manje vremena trebati preko Vukovog spomenika.

Takodje, onaj koji putuje sa puno stvari u 99% slucajeva nece ici gradskim prevozom, nego ce ga neko odvesti ili ce uzeti taxi. U tom slucaju mu je svejedno sto Prokop nema dobre buseve. Otici ce na onu koja mu je bliza.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891241#p891241:vnurbavj je napisao(la):
WLABmz » Uto Okt 19, 2021 2:44 pm[/url]":vnurbavj]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891237#p891237:vnurbavj je napisao(la):
overdrive » Uto Okt 19, 2021 2:33 pm[/url]":vnurbavj]
Замисли човека који живи у Устаничкој и хоће да иде возом. Тај човек има више могућности:

1. Да седне на трамвај 7 и да дође на станицу НБГ;
2. Да седне на трамвај 7 и да преседа на Вуковом споменику на БГ:воз и одатле да иде на Прокоп;
3. Да седне на трамвај 14 и да онда на Славији преседа на 36.

:o

Молим? Па ти не можеш престати са небулозама. Да ли ти имаш две благе о чему причаш? Да ли ти уопште живиш у Београду? Да ли ти знаш одакле докле иде Устаничка улица? Па ниједан човек здраве памети неће изабрати ниједну опцију од ове 3. Не живим у Устаничкој, али живим на 60 секунди од Устаничке. Питам се зашто уопште коментаришем твоје небулозе...

Горе на врху, ближе окретници. Или у Булевару. Назови како хоћеш.

Ко живи доле на Коњарнику, тај може да иде на 38х, ако га сачека. Или на 17 па да вуче торбе од хитне помоћи или на 31 па да чека 36 на Славији.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891236#p891236:1aveizq5 je napisao(la):
overdrive » 19 Okt 2021 14:24[/url]":1aveizq5]За саобраћај на Прокопу сам дао предлог: да дође окретница аутобуса са Савског трга... Док се не врати стара станица.
Odoh na Karaburmu da 'vatam voz za Smederevo. ;)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891244#p891244:3qzod6vm je napisao(la):
lukakaludjerovic » Uto Okt 19, 2021 2:47 pm[/url]":3qzod6vm]Druga opcija mu je bolja, jer ce na Vukovom spomeniku da stavi torbu na pokretne stepenice, dok ce na NBG da ih vucara pesice uzbrdo. Uzgred ce mu manje vremena trebati preko Vukovog spomenika.

Takodje, onaj koji putuje sa puno stvari u 99% slucajeva nece ici gradskim prevozom, nego ce ga neko odvesti ili ce uzeti taxi. U tom slucaju mu je svejedno sto Prokop nema dobre buseve. Otici ce na onu koja mu je bliza.

Мхм. Да изађе из трамваја, да сачека зелено да пређе улицу, да вуче торбу до улаза, да иде низ степенице, онда опет вуче торбу, па десно скрене и опет низ степенице,... Ту може да направи паузу и да купи карту на станичној благани да не губи време јурцајући по Прокопу и тек кад то уради ОНДА ДОЛАЗЕ ПОКРЕТНЕ СТЕПЕНИЦЕ које возе и возе и возе.... Кад дође на перон, онда чека РВР који има високо постављен под и ту мора да прође 2-3 степеника кад се укрцава и исто кад се искрцава на Прокопу. После тога опет јурца до свог перона и колосека и тек тада улази у воз.

Кад неко има своја кола, онда најчешће и не иде на воз, већ тера до дестинације. Ваљда је циљ олакшати људима да дођу до станице превозом и да се смањи број аутомобила... Или није?

И опет испада да ко нема ауто или неког да га вози негде, нема шта да тражи овде.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891247#p891247:3ng4tog9 je napisao(la):
solecar » Uto Okt 19, 2021 2:50 pm[/url]":3ng4tog9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891236#p891236:3ng4tog9 je napisao(la):
overdrive » 19 Okt 2021 14:24[/url]":3ng4tog9]За саобраћај на Прокопу сам дао предлог: да дође окретница аутобуса са Савског трга... Док се не врати стара станица.
Odoh na Karaburmu da 'vatam voz za Smederevo. ;)

Срећан пут...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891243#p891243:1qnvrlk0 je napisao(la):
Дошљак » Uto Okt 19, 2021 2:44 pm[/url]":1qnvrlk0]Свако ће увек узети опцију која му је једноставнија, то је природно.
Мада БАС ће ускоро исто да лети из Савамале, па можемо очекивати још веће коришћење стајалишта код Аутокоманде.
Једна занимљивост - ма колико сад власт форсирала Савски трг и БнВ као нови центар града, у суштини је Савски трг саобраћајно убијена локација а суштински нови центар града јесте Нови Београд са најпосећенијим тржним центрима, са новом БАС и са приступачнијом Жст, са Ареном, Халом спортова и Сава центром, и пословним објектима. Можда је укрштање две линије метроа требло направити на НБГ баш у блоку 42? Да имамо линије Лабудово брдо-Баново брдо-Блок 42-Општина НБГ-Земун и Блок 45-Блок 42-Сава центар-Ушће-Теразије-Вук-Устаничка, и на крају да се ради трећа линија Миријево-Карабурма-Лука-Теразије-Вождовац-Медаковић-Коњарник?

Браво. Ово је већ далеко бољи и зрелији закључак.
 
Vrh