Дошљак
Professional
- Učlanjen(a)
- 31.10.2014.
- Poruke
- 33.810
- Pohvaljen
- 55.948
Све зависи у који део града су се упутили. Парадоксално, тренутно је станица НБГ боље повезана са остатком града, брже се дође у центар са 95 из блока 42 него са 36 са Прокопа.
Верујем да већина путника и нема свест о томе да су за два минута додатне вожње возом могли бити на Новом Београду.
Да се разумемо, без новог чвора не би било ни станица НБГ и Тошин бунар. Све станице новог чвора су једна целина која треба заједнички да функционише. Неке станице имају солидне саобраћајне везе и линије јавног превоза а неке не, и то треба да буде главни фокус када је прича о Прокопу и осталим железничким станицама.
Што се тиче нагиба и узбрдица, нису пријатне али то је просто природа Београда. Узмимо било који уздужни пресек кретања у Београду са Шумадијске стране, свуда имају неке узбрдице или степеништа. Није претерано боље ни на НБГ и Земуну који су географски Војводина. Тога је поштећен једино Банатски тзв. трећи Београд, где су једине степенице за железничку станицу Крњача мост. Остало је све у нивоу.
Верујем да већина путника и нема свест о томе да су за два минута додатне вожње возом могли бити на Новом Београду.
Да се разумемо, без новог чвора не би било ни станица НБГ и Тошин бунар. Све станице новог чвора су једна целина која треба заједнички да функционише. Неке станице имају солидне саобраћајне везе и линије јавног превоза а неке не, и то треба да буде главни фокус када је прича о Прокопу и осталим железничким станицама.
Што се тиче нагиба и узбрдица, нису пријатне али то је просто природа Београда. Узмимо било који уздужни пресек кретања у Београду са Шумадијске стране, свуда имају неке узбрдице или степеништа. Није претерано боље ни на НБГ и Земуну који су географски Војводина. Тога је поштећен једино Банатски тзв. трећи Београд, где су једине степенице за железничку станицу Крњача мост. Остало је све у нивоу.