Nikola NS
Higher intermediate
У Србији то уопште није мало вероватно (https://www.politika.rs/scc/clanak/485572/Liftovi-ugradeni-a-kada-ce-da-prorade-ne-zna-se). Ја се не бих зачудио ни када би лифт-окна и рампе за елеваторе годинама стајале неискоришћене. Ти вероватно знаш где ће бити па ћеш нам рећи, зар не? И знаш да ће увек радити?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888471#p888471:3d2dz47p je napisao(la):WLABmz » Пон Окт 11, 2021 12:10 am[/url]":3d2dz47p]Nikola NS":3d2dz47p je napisao(la):бојим се да ће покретне степенице и лифтови више бити у квару него што ће радити тако да путницима који се упуте са стајалишта линија 17, 18, 46, 55 и 70 не гине 113 степеника
Дакле, под претпоставком константног квара свих покретних степеница и лифтова одједном у истом тренутку, што је мало вероватно, притом немаш ни појма где ће се они налазити, одлучио си да ће морати да се прелази 113 степеника сваки пут и то је твој аргумент? Можеш ти боље. :lol:
Не видим да је битна када причамо о удаљености Прокопа од станица аутобуса на ауто-путу. А кад већ спомишњем воз за Бар, ево, ја ујутру кад устанем, прво одем за Бар и обавезно тражим последњи вагон. И тако и већина људи који користе железничке станице у Београду.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888471#p888471:3d2dz47p je napisao(la):WLABmz » Пон Окт 11, 2021 12:10 am[/url]":3d2dz47p]
Nikola NS":3d2dz47p je napisao(la):Не знам зашто је битна дужина перона. Да ли путници дођу на станицу па шетају од почетка до краја перона?
Битна је, зато што у станици Београд Главна, мораш препешачити читаву дужину воза, па онда бочно до станичне зграде, што је у случају последњег вагона поменутог воза из Бара од 14 вагона износи око 350 метара + бочно до станичне зграде. У случају станице Београд Центар то је пола дужине воза (175 метара) + лифт или степенице.
Ја уопште нисам мислио на привремено решење, већ на станичну зграду коју ће градити Railway City. Погледај основу приземља из Идејног решења (ИДР): https://www.mgsi.gov.rs/cir/dokumen...kta-za-izgradnju-objekta-zheleznichke-stanice. Видим да и ти можеш боље. :wink:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=888471#p888471:3d2dz47p je napisao(la):WLABmz » Пон Окт 11, 2021 12:10 am[/url]":3d2dz47p]
Nikola NS":3d2dz47p je napisao(la):Колико ја видим, главни улаз је јужни, ту су шалтери и аутомати за продају карата.
Главни улаз је северни. Садашња шалтер сала на јужној страни је привремено решење до изградње станичне зграде. И нумерација колосека и перона почиње са северне стране. До душе, у Европи је данас све мање шалтера, а већина карата се купује преко интернета и показује кондуктеру на телефону или таблету. Верујем да ће и код нас доћи до тога у скоријој будућности. Србија Воз је увео куповину карата преко интернета за линију Београд - Вршац. Претпостављам да ће ту могућност пружити и на линији Београд - Нови Сад када буде отворена, а затим и на осталим линијама. Дакле, већина путника неће имати потребу да иде до шалтер сале, те ко буде улазио са северне стране, долазиће на пероне одоздо, а ко буде улазио са јужне стране, долазиће на пероне одозго.
Што се тиче Србија воза и куповине карата преко интернета, само ћу се слатко насмејати. :laugh: Мени се чини да њихови рачунари нису одмакли много од бушених картица. А о модерним технологијама у Србаља довољно говори да је у Максију у Ада Молу вечито ред од 5-6 људи на обичним касама, док на самоуслужним касама нема никога, беже од њих као ђаво од крста.