Bender Rodriguez
Professional
- Učlanjen(a)
- 12.03.2017.
- Poruke
- 22.400
- Pohvaljen
- 48.274
Deo (nekadašnjih i sadašnjih) linija kroz Savsku prebaciti da okreću oko Parka Bristol, deo da okreću kod ljubljene Braća Inc. Galerije, a deo da vozi do Prokopa.
I svi zadovoljni!
Dobro, ne baš svi... Braći Inc. ni to ne bi bilo dovoljno. :mrgreen: I baš tu i leži veliki deo problema. Pošto su gmazovi bahati i nezasiti.
Ali, okretnica oko Parka Bristol je stvar koju treba realizovati i imati u vidu i za buduće izmene i dorade. Pogotovu joj treba položiti šine oko parka pa da može da služi kao pomoćna okretnica tramvaja i zamena za onu na Savskom trgu što je propala i zapuštena još pre 20 godina.
A Prokop svakako može da postane domaćin odnosno okretnica nekim linijama. Što na severnoj strani ka autoputu (kad se završi), što na ovoj južnoj. Ali okretnica, ne da se čupaju postojeće linije i neprirodno prisiljavaju tamo. Nego da ovo što bi okretalo u njegovoj blizini, da nešto od toga se preusmeri ka njemu. I eto, vukovi siti a ovce na broju. Samo još da neko ubedi Braću Inc. da olade i da ne mora sve živo na Savskom vencu da okreće kod Galerije.
P.S.
Valjalo bi izvršiti analizu za liniju 44, da li bi bilo bolje da ostane na ovoj sadašnjoj trasi ili da se i ona preusmeri na Prokop. Otkad znam za sebe ta 44, i ona 34 su menjale trase češće nego što su ulice po kojima voze, menjale asfalt. A uvek su bile poluprazne i masa ljudi nije znala/ni ne zna da postoje.
I svi zadovoljni!
Dobro, ne baš svi... Braći Inc. ni to ne bi bilo dovoljno. :mrgreen: I baš tu i leži veliki deo problema. Pošto su gmazovi bahati i nezasiti.
Ali, okretnica oko Parka Bristol je stvar koju treba realizovati i imati u vidu i za buduće izmene i dorade. Pogotovu joj treba položiti šine oko parka pa da može da služi kao pomoćna okretnica tramvaja i zamena za onu na Savskom trgu što je propala i zapuštena još pre 20 godina.
A Prokop svakako može da postane domaćin odnosno okretnica nekim linijama. Što na severnoj strani ka autoputu (kad se završi), što na ovoj južnoj. Ali okretnica, ne da se čupaju postojeće linije i neprirodno prisiljavaju tamo. Nego da ovo što bi okretalo u njegovoj blizini, da nešto od toga se preusmeri ka njemu. I eto, vukovi siti a ovce na broju. Samo još da neko ubedi Braću Inc. da olade i da ne mora sve živo na Savskom vencu da okreće kod Galerije.
P.S.
Valjalo bi izvršiti analizu za liniju 44, da li bi bilo bolje da ostane na ovoj sadašnjoj trasi ili da se i ona preusmeri na Prokop. Otkad znam za sebe ta 44, i ona 34 su menjale trase češće nego što su ulice po kojima voze, menjale asfalt. A uvek su bile poluprazne i masa ljudi nije znala/ni ne zna da postoje.