Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Deo (nekadašnjih i sadašnjih) linija kroz Savsku prebaciti da okreću oko Parka Bristol, deo da okreću kod ljubljene Braća Inc. Galerije, a deo da vozi do Prokopa.

I svi zadovoljni! :bubanj:


Dobro, ne baš svi... Braći Inc. ni to ne bi bilo dovoljno. :mrgreen: I baš tu i leži veliki deo problema. Pošto su gmazovi bahati i nezasiti.

Ali, okretnica oko Parka Bristol je stvar koju treba realizovati i imati u vidu i za buduće izmene i dorade. Pogotovu joj treba položiti šine oko parka pa da može da služi kao pomoćna okretnica tramvaja i zamena za onu na Savskom trgu što je propala i zapuštena još pre 20 godina.

A Prokop svakako može da postane domaćin odnosno okretnica nekim linijama. Što na severnoj strani ka autoputu (kad se završi), što na ovoj južnoj. Ali okretnica, ne da se čupaju postojeće linije i neprirodno prisiljavaju tamo. Nego da ovo što bi okretalo u njegovoj blizini, da nešto od toga se preusmeri ka njemu. I eto, vukovi siti a ovce na broju. Samo još da neko ubedi Braću Inc. da olade i da ne mora sve živo na Savskom vencu da okreće kod Galerije.

P.S.
Valjalo bi izvršiti analizu za liniju 44, da li bi bilo bolje da ostane na ovoj sadašnjoj trasi ili da se i ona preusmeri na Prokop. Otkad znam za sebe ta 44, i ona 34 su menjale trase češće nego što su ulice po kojima voze, menjale asfalt. A uvek su bile poluprazne i masa ljudi nije znala/ni ne zna da postoje.
 
До Бристола би ваљало оставити 601 и 511, 46 преусмерити на Прокоп, а Галерији оставити 91, 92, 551, 552 и 553. Е сад шта је проблем. План метроа предвиђа да се нпр. 91, 92, 551, 552, 553 (као и још неке линије које долазе и Војводе Мишића) скрате типа до Бановог брда. Други проблем, јесте то да ако Прокоп буде без адекватног метроа, или ће морати да уводе нове линије (што је парадоксално, пошто увођење метроа у граду треба да има за циљ скраћивање, проређивање и укидање линија а не увођење нових) или да силују неке постојеће. Када би метро прошао кроз Прокоп, онда би тролејбуси 40 и 41 и аутобуси 34, 36 и 46 били довољни.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886356#p886356:22qbez7h je napisao(la):
Дошљак » Pon Okt 04, 2021 7:49 pm[/url]":22qbez7h]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886340#p886340:22qbez7h je napisao(la):
overdrive » Пон Окт 04, 2021 5:55 pm[/url]":22qbez7h]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886330#p886330:22qbez7h je napisao(la):
Дошљак » Pon Okt 04, 2021 6:21 pm[/url]":22qbez7h]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886312#p886312:22qbez7h je napisao(la):
overdrive » Пон Окт 04, 2021 4:37 pm[/url]":22qbez7h]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886297#p886297:22qbez7h je napisao(la):
Дошљак » Pon Okt 04, 2021 5:01 pm[/url]":22qbez7h]Метро, станични трг, и надвожњак преко аутопута су планирани оригиналним планом Прокопа и шире околине. Који ефекат би смо добили пребацивањем аутобуса 91, 92, 511, 551, 552, 553, 46 и 601 на Прокоп? И онако са 91, 92, 511, 551, 552 и 553 већи део путника преседа још код Сајма на 23, 37, 52, 53, 55 и 56 од како су линије пребачене да окрећу испод Газеле, док се 601 празни код Сава центра са преседањем на 95, а 46 код Мостара.

Добијаш ефекат да људи са друмског могу да пређу на шински саобраћај. Добијаш ефекат да железница поново буде приступачна људима и то за мале паре. Добијаш ефекат да људу могу јефтиније да иду по Србији јер воз кошта мање од буса.

Не мораш да грунеш милијарду или две и још измаклу добит док саградиш прву, трећу или двајеспету линију метроа, већ са постојећим средствима пребацујеш људе на јефтинији вид саобраћаја.

Тако држиш док не полупаш БНВ и онда све вратиш како је било.
То када се посматра тако пластично, доведимо аутобус до Прокопа. Али довођење јавног превоза до Прокопа мора да буде смишљено. За сад би од свих линија које су окретале на Савском једино премештање 46 на Прокоп имало смисла. Прокопу фали веза са центром града. Од аутобуса конкретно фали неки да иде из Кнеза Милоша и да се спусти на плочу. Фале тролејбуски 40 и 41 исто да се спусте, али да буду пролазни. Фале и линије које би повезале Прокоп са Вождовцем у ширем смислу - са Војводе Степе, са Јерковићем, са Медаковићем и са Устаничком, пошто ти делови града немају никакву железницу.

Оно што би имало смисла, а фактички је неизводиво би било да на прокоп пребацимо и аутобуске линије које су пролазне, као и трамвај, али то није могуће.

Није бесмислено и немогуће. Зашто би 601 окретао код ТЦ-а Галерија, а не код станице Београд Центар? Зашто не могу 5хх и 8хх? Је л постоји физичка, законска или морална препрека? Не. Шта спречава возила јавног саобраћаја да буду тамо преусмерена?

Најјефтиније и најефикасније средство за повезивање станице са градом и његовим насељима.
Moгуће јесте, али нема ефекта. Окретница на Савском тргу је имала смисла само скупа са железницом, БАС, трамвајима и пролазним аутобуским линијама 78 и 83. 601 може да окреће и на Прокопу, али ће опет већина путника да изађе код Сава центра. Од Сава центра се лакше стиже до центра града са 95. Прокопу требају линије ка центру града, не кружна 36, већ линије које иду дуж Кнеза Милоша па до Трга, попут тролејбуса 41 и аутобуса 44. Ја сам за преусмерење линије 43 у Кнеза Милоша па до Прокопа. Али није ни то довољно. Фале линије које би спојиле Вождовац и Врачар са Прокопом. Нека линија из Јужног булевара, нека из Устаничке, и нека са Медаковића и Јерковића да иде до Прокопа. И поред свих њих, фали и метро.
Е сад што се тиче 601 и железнице, ту се увек користило преседање код Тошиног бунара на БГ воз. 46 би било корисно да се преусмери на Прокоп. Али је онд неопходан метро, који би био алтернатива линији 23, пошто се 46 од како је осакаћен до Галерије празни на Мостару.

Ако се 601 празни код СЦ-а онда не треба ни да прелази мост. Избаци све тамо и окрене се назад. Ако не може на Прокоп, онда не мора ни до Галерије. Мање цимања и мање горива. Сви су на добитку.

Ја не знам ни куда иде тачно 43, али ако није ишао до сада на Прокоп, не мора ни од сада, пошто је забрањено свим предложеним линијама тамо да окрећу. Позитивна дискриминација може, али не увек.
 
601 prelazi most zato što je posredi logika da se ljudima iz udaljenih naselja ili urbanih delova Beograda koji njega koriste da prilika da bar pređu reku bez naknadnog presedanja. E sad, da li bi njima najviše odgovaralo da im taj autobus okreće na: 1) Prokopu 2) Bristolu 3) Galeriji/Mostaru... to je već pitanje za njih same. Odnosno za detaljnu analizu linije.

A 43 sad ide od Pančeva do Koteža. Dok ga nisu osakatili, išao je od Koteža do Trga republike.

Došljak,
Ja nemam ništa protiv takvog predloga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886360#p886360:2j3g3nqg je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pon Okt 04, 2021 7:57 pm[/url]":2j3g3nqg]Deo (nekadašnjih i sadašnjih) linija kroz Savsku prebaciti da okreću oko Parka Bristol, deo da okreću kod ljubljene Braća Inc. Galerije, a deo da vozi do Prokopa.

I svi zadovoljni! :bubanj:


Dobro, ne baš svi... Braći Inc. ni to ne bi bilo dovoljno. :mrgreen: I baš tu i leži veliki deo problema. Pošto su gmazovi bahati i nezasiti.

Ali, okretnica oko Parka Bristol je stvar koju treba realizovati i imati u vidu i za buduće izmene i dorade. Pogotovu joj treba položiti šine oko parka pa da može da služi kao pomoćna okretnica tramvaja i zamena za onu na Savskom trgu što je propala i zapuštena još pre 20 godina.

A Prokop svakako može da postane domaćin odnosno okretnica nekim linijama. Što na severnoj strani ka autoputu (kad se završi), što na ovoj južnoj. Ali okretnica, ne da se čupaju postojeće linije i neprirodno prisiljavaju tamo. Nego da ovo što bi okretalo u njegovoj blizini, da nešto od toga se preusmeri ka njemu. I eto, vukovi siti a ovce na broju. Samo još da neko ubedi Braću Inc. da olade i da ne mora sve živo na Savskom vencu da okreće kod Galerije.

P.S.
Valjalo bi izvršiti analizu za liniju 44, da li bi bilo bolje da ostane na ovoj sadašnjoj trasi ili da se i ona preusmeri na Prokop. Otkad znam za sebe ta 44, i ona 34 su menjale trase češće nego što su ulice po kojima voze, menjale asfalt. A uvek su bile poluprazne i masa ljudi nije znala/ni ne zna da postoje.

Зашто да иду до Бристола? Има трамвај. Нек иде то. Ако не могу да се окрећу на Прокопу, не треба ни да иду тамо.

Циљ је повезати железницу са људима, а не да станица буде тешко приступачна путем линија које саобраћају на сат времена. Људи су навикли на одређене аутобусе и трамваје и то не треба мењати. Само неко ко не разуме или је малициозан то може да ради. Скраћење и измештање линија изазива конфузију и разочарање код људи и зато сви све више прибегавају куповини аутомобила јер не занима да лутају и да чекају.
 
Dobro, a gde bi ti da okreću? Ne valja ti Prokop, ne valja ti Bristol, ne valja ti Galerija... Okej, evo reci - gde da okreću sve te linije u Savskoj?

Pošto bukvalno šta god ti neko napiše, bilo da je neistomišljenik ili se slaže s tobom, ti nađeš nešto oko čega ćeš da se ukopaš i napraviš novu tačku razdora. Tako da ne znam bukvalno šta više da napišem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886365#p886365:5f4dxe3r je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pon Okt 04, 2021 8:11 pm[/url]":5f4dxe3r]601 prelazi most zato što je posredi logika da se ljudima iz udaljenih naselja ili urbanih delova Beograda koji njega koriste da prilika da bar pređu reku bez naknadnog presedanja. E sad, da li bi njima najviše odgovaralo da im taj autobus okreće na: 1) Prokopu 2) Bristolu 3) Galeriji/Mostaru... to je već pitanje za njih same.

Došljak,
Ja nemam ništa protiv takvog predloga.

И зато им је намештено да им аутобус стаје код ТЦ-а, а не на железничкој станици.

Овде се види да је Прокоп рупетина ван главних праваца кретања путника и да га је немогуће уклопити у саобраћајни систем Београда на природан и функционалан начин, већ да ће то бити нека наметнута имрповизација.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886367#p886367:2e8xy08b je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pon Okt 04, 2021 8:13 pm[/url]":2e8xy08b]Dobro, a gde bi ti da okreću? Ne valja ti Prokop, ne valja ti Bristol, ne valja ti Galerija... Okej, evo reci - gde da okreću sve te linije u Savskoj?

Pošto bukvalno šta god ti neko napiše, bilo da je neistomišljenik ili se slaže s tobom, ti nađeš nešto oko čega ćeš da se ukopaš i napraviš novu tačku razdora. Tako da ne znam bukvalno šta više da napišem.

Сви аутобуси који су окретали на "штајги" треба да окрећу на Прокопу док се не демолира БНВ и све врати како је било.

Сва мудрост стаје у једну реченицу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886368#p886368:5kbi9ylk je napisao(la):
overdrive » Pon Okt 04, 2021 8:15 pm[/url]":5kbi9ylk]
Овде се види да је Прокоп рупетина ван главних праваца кретања путника и да га је немогуће уклопити у саобраћајни систем Београда на природан и функционалан начин, већ да ће то бити нека наметнута имрповизација.
S ovim se apsolutno slažem i pohvaljujem.
A za ostalo sam napiši šta i kako misliš i predlažeš, pa ću prokomentarisati.
overdrive":5kbi9ylk je napisao(la):
Сви аутобуси који су окретали на "штајги" треба да окрећу на Прокопу док се не демолира БНВ и све врати како је било.

Сва мудрост стаје у једну реченицу.
Aha...
Dobro.

A kolike su po tebi šanse za tako nešto?
 
Не знам колике су шансе, али то решење је најбоље из саобраћајне, економске, финансијске, еколошке и урбанистичке перспективе. Поред станице, мора се вратити пруга око Калемегдана да теретни возови више не иду кроз Вуков споменик. Тек када се направи обилазница, онда може нека варијанта да се ради.

Овде људи причају и праве неке планове, цртају, пишу, вуку, а ствар је максимално проста.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885722#p885722:37w2khc5 je napisao(la):
Пантограф » Sub Okt 02, 2021 5:33 pm[/url]":37w2khc5]Vukov spomenik nije stajalište, nego stanica :wink:

Ipak je stajalište: :dil: :wink:

vukstajaliste.png
 
Нека је стајалиште. Корисније је и боље повезано од станице Београд Центар. На Вуковом споменику се налази саобраћајно чвориште где се укрштају линије трамваја са доста линија аутобуса, а ту је и окретница. Поред тога имамо техничке факултете, Вишу пословну школу, доста радњи и ресторана, а мало даље су Правни факултет и гробље. То место представља центар неке привредне, саобраћајне и културне активности.

Београд центар је вакуум, црна рупа.
 
overdrive":hx6wsjb6 je napisao(la):
На Вуковом споменику се налази саобраћајно чвориште где се укрштају линије трамваја са доста линија аутобуса, а ту је и окретница. Поред тога имамо техничке факултете, Вишу пословну школу, доста радњи и ресторана, а мало даље су Правни факултет и гробље. То место представља центар неке привредне, саобраћајне и културне активности.

I? Kao da to nismo znali. :mrgreen:
 
Опет СМАРТ планери сматрају да ни Вук није достојан метроа, већ се форсира Јужни булевар са Шуматовачком.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886378#p886378:9ax6yzel je napisao(la):
WLABmz » Pon Okt 04, 2021 8:37 pm[/url]":9ax6yzel]
overdrive":9ax6yzel je napisao(la):
На Вуковом споменику се налази саобраћајно чвориште где се укрштају линије трамваја са доста линија аутобуса, а ту је и окретница. Поред тога имамо техничке факултете, Вишу пословну школу, доста радњи и ресторана, а мало даље су Правни факултет и гробље. То место представља центар неке привредне, саобраћајне и културне активности.

I? Kao da to nismo znali. :mrgreen:

Делујете као да не знате.

Ви сте се залепили за Прокоп као да је то једино могуће решење и као да то мора да буде тако. Не мора. Зашто? Зато што може да се промени. Та станица не може да буде трајно решење за Београд јер она не одговара потребама овог града и саобраћаја. Њен положај је лош и ничим се не може побољшати то стање. Не треба тежити довођењу линија на ту тачку већ треба радити на томе да се све врати како је било. Привремено решење може да буде преусмеравање аутобуса да окрећу тамо, али у перспективи станица Београд мора да се поново оспособи.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886381#p886381:28wqggbk je napisao(la):
overdrive » Pon Okt 04, 2021 8:45 pm[/url]":28wqggbk]Не треба тежити довођењу линија на ту тачку већ треба радити на томе да се све врати како је било.

Super. Ako je tako, hajde onda da vratimo sve staro kako je bilo. Zašto si selektivan? Hajde da vratimo staru trasu pruge na Novom Beogradu, pošto je sadašnja od starog železničkog mosta preko stanice Novi Beograd do Zemuna deo omraženog novog čvora, tj. njegov prvi izgrađen deo. Šta će da fali? I sam kažeš da može sve da se sruši. Eto, na trasi stare pruge kroz Novi Beograd i Zemun su Sava Centar, SIV, Hotel Jugoslavija, par novobeogradskih blokova i delić Zemuna, taman će da uživaju ljudi u romantičnoj vožnji vozom pored Dunava, pa onom oštrom krivinom kroz sadašnju Ulicu Prve pruge. Obnovi se taman i prelepa stara stanica Zemun kod sadašnjeg Hotela Jugoslavija koja je bila lepša i od stanice Beograd. Eto, eto ja bih baš voleo to...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886379#p886379:2pyaa6x8 je napisao(la):
Дошљак » Pon Okt 04, 2021 8:41 pm[/url]":2pyaa6x8]Опет СМАРТ планери сматрају да ни Вук није достојан метроа, већ се форсира Јужни булевар са Шуматовачком.

Oni su plaćeni da "smatraju" šta im se kaže. Prokop i Vukov spomenik moraju biti dve centralne presedačke tačke sa železnice na metro (uz Pančevački most i ž.stanice Novi Beograd i Zemun). Inače smo ga naje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886381#p886381:1m3zfb7w je napisao(la):
overdrive » Pon Okt 04, 2021 8:45 pm[/url]":1m3zfb7w]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886378#p886378:1m3zfb7w je napisao(la):
WLABmz » Pon Okt 04, 2021 8:37 pm[/url]":1m3zfb7w]
overdrive":1m3zfb7w je napisao(la):
На Вуковом споменику се налази саобраћајно чвориште где се укрштају линије трамваја са доста линија аутобуса, а ту је и окретница. Поред тога имамо техничке факултете, Вишу пословну школу, доста радњи и ресторана, а мало даље су Правни факултет и гробље. То место представља центар неке привредне, саобраћајне и културне активности.

I? Kao da to nismo znali. :mrgreen:

Делујете као да не знате.

Ви сте се залепили за Прокоп као да је то једино могуће решење и као да то мора да буде тако. Не мора. Зашто? Зато што може да се промени. Та станица не може да буде трајно решење за Београд јер она не одговара потребама овог града и саобраћаја. Њен положај је лош и ничим се не може побољшати то стање. Не треба тежити довођењу линија на ту тачку већ треба радити на томе да се све врати како је било. Привремено решење може да буде преусмеравање аутобуса да окрећу тамо, али у перспективи станица Београд мора да се поново оспособи.

Jedno je sigurno - BNV se nece rusiti i stanica nece biti gde je bila stara. Ne mogu da se nacudim ni overdrive-u, a ni vama koji njegove reci shvatate za ozbiljne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886388#p886388:3uixlnzy je napisao(la):
WLABmz » Пон Окт 04, 2021 8:04 pm[/url]":3uixlnzy]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886379#p886379:3uixlnzy je napisao(la):
Дошљак » Pon Okt 04, 2021 8:41 pm[/url]":3uixlnzy]Опет СМАРТ планери сматрају да ни Вук није достојан метроа, већ се форсира Јужни булевар са Шуматовачком.

Oni su plaćeni da "smatraju" šta im se kaže. Prokop i Vukov spomenik moraju biti dve centralne presedačke tačke sa železnice na metro (uz Pančevački most i ž.stanice Novi Beograd i Zemun). Inače smo ga naje...
Слажем се, него чисто да вратим причу на прави колосек. Овде се често потеже поређење Прокопа и Вука, а обе станице су део исте идеје. Додаћу и трећу обавезну преседачку тачку железнице и метроа, Нови Београд.
 
Постоји огронмна, да не кажем колосална разлика између Новог Београда и БНВ-а. Пре свега, Нови Београд је функционалан део града, док је БНВ неупотребљив и још није насељен. Сам БНВ је лоше саобраћајно организован и тамо све већ стварају гужве, а још није све изграђено и тек треба да се гради. Солитери који су направљени, нису усељени.

Што се старе станице у Земуну тиче, то је био природнији пут којим је пруга ишла, а њеним гашењем Лауданов шанац је насељен циганима и у њега се баца ђубре. То нико никада није користио као аргумент нити се сада помиње, али је важно да су се на територији станице Београд налазили змије, пацови, наркомани и мрави.

Ја не знам шта ће се страшно десити ако се поруши БНВ. Шта је то што ће изазвати проблем? Да ли се руши болница? Не. Да ли се руши важна саобраћајница? Не. Да ли се нарушава екосистем? Не. Да ли се отежава живот у граду? Не. Само постоје позитивне стране, никако негативне.

Чвор има смисао, али је Прокоп једна од мана тог чвора. И сам знаш да је речено да ће станица НБГ бити заправо најоптерећенија јер је очигледно да је њен положај вишеструко бољи од рупчагетине у коју иде само неко ко мора. Зато из тог чвора треба елиминисати Прокоп и вратити стару станицу и крај. Терај даље.
 
Tvoje misljenje je da je BNV neupotrebljiv. Pogresno ti je misljenje. BNV se nece rusiti. Ni promil sanse ne postoji da se sve do sad izgradjeno porusi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886389#p886389:fk59hw8y je napisao(la):
lukakaludjerovic » Pon Okt 04, 2021 9:07 pm[/url]":fk59hw8y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886381#p886381:fk59hw8y je napisao(la):
overdrive » Pon Okt 04, 2021 8:45 pm[/url]":fk59hw8y]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886378#p886378:fk59hw8y je napisao(la):
WLABmz » Pon Okt 04, 2021 8:37 pm[/url]":fk59hw8y]
overdrive":fk59hw8y je napisao(la):
На Вуковом споменику се налази саобраћајно чвориште где се укрштају линије трамваја са доста линија аутобуса, а ту је и окретница. Поред тога имамо техничке факултете, Вишу пословну школу, доста радњи и ресторана, а мало даље су Правни факултет и гробље. То место представља центар неке привредне, саобраћајне и културне активности.

I? Kao da to nismo znali. :mrgreen:

Делујете као да не знате.

Ви сте се залепили за Прокоп као да је то једино могуће решење и као да то мора да буде тако. Не мора. Зашто? Зато што може да се промени. Та станица не може да буде трајно решење за Београд јер она не одговара потребама овог града и саобраћаја. Њен положај је лош и ничим се не може побољшати то стање. Не треба тежити довођењу линија на ту тачку већ треба радити на томе да се све врати како је било. Привремено решење може да буде преусмеравање аутобуса да окрећу тамо, али у перспективи станица Београд мора да се поново оспособи.

Jedno je sigurno - BNV se nece rusiti i stanica nece biti gde je bila stara. Ne mogu da se nacudim ni overdrive-u, a ni vama koji njegove reci shvatate za ozbiljne.

Види да ти кажем нешто:

Овај град се 140 година у низу формирао око те станице и око Савског трга. Не може неко да дође преко ноћи да каже како тога више нема и да сада све иде у неку рупу. Стварност демантује све ваше наводе и планове јер ово не ради како треба. Ви можете да пишете до сутра и да правите планове, али стварност каже ''не ради''.

Да су Обреновићи размишљали као ви, никад ништа не би створили. Данашњи градови у Србији су настали тако што су уништавани читави делови градова, а које су градили Турци, да би на њиховом месту ницале нове целине, које су биле организоване по узору на запад. Тако је и Београд био формиран након ослобођења од турског ропства, а станица Београд је један од симбола савременог и европског Београда и представља неотуђиви и неизоставни део те целине. Њеним гашењем, Београд се враћа у 1804. годину, а можда и много даље уназад.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886393#p886393:1cj6i79d je napisao(la):
lukakaludjerovic » Pon Okt 04, 2021 9:15 pm[/url]":1cj6i79d]Tvoje misljenje je da je BNV neupotrebljiv. Pogresno ti je misljenje. BNV se nece rusiti. Ni promil sanse ne postoji da se sve do sad izgradjeno porusi.

Ко користи БНВ и у које сврхе? Зашто би неко тамо ишао? Да ли се ту одвија нека активност од јавног значаја? Не. Да ли је његовом изградњом дошло до побољшања саобраћајне ситуације у граду? Не. Да ли је дошло до побољшања неке друге ситуације? Можда за неког појединца.

Да су људи тако размишљали, ово би још увек био турски град и касаба.
 
Тебра, није у реду, ако ви Дорчолци хоћете да рушите и имате пругу кроз свој кварт, не може бре нама Земунцима то да забраните! Долазим сутра с багером на Хотел Југославија. Саћу зовем Мону тебрекселу, зна он да нећу да га продам, сигурно је остало неких половних шина и прагова па да одма' кренемо да постављамо пругу.
 
Прокоп није мана сам за себе, већ је проблем однос града према њему. А то је лош однос града према целокупној саобраћајно инфраструктури. Погледајмо само десетине важних друмских саобраћајница које постоје само у плановима већ деценијама попут СМТ, УМП, тунела ЕКОФ-Ботаничка, проширења Тошиног бунара, Нова Кумодрашка, проширење Деспота Стефана, Макензијеве, Кнеза Милоша... Сличан је однос и према Прокопу. Урађени су само пројекти који су исфорсирани политички - мост преко Аде, Пупинов мост са СМТ, саобаћајнице у БнВ, ова магистрала Сурчин-Блок 72. Погледајмо само колико се отезало на изградњи трамваја на мосту преко Аде, колико се игнорише Панчевац, колико су у Батајници чекали укључење на аутопут...
 
Vrh