Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886250#p886250:1z5f89es je napisao(la):
solecar » Pon Okt 04, 2021 3:09 pm[/url]":1z5f89es]
Ja hoću da čujem konkretne predloge rešavanja problema, a ne da kada ja ili neko drugi kažemo da je Prokop loše povezan sa gradskim prevozom, od druge strane dobijemo odgovor "Prokop je na pogrešnom mestu".

Predlog rešenja problema i njegov projekat postoji već isto onoliko dugo koliko postoji i projekat novog čvora:

1) metro linija kroz Prokop,
2) stanični trg ka autoputu i dovođenje linija javnog prevoza na isti,
3) spajanje Deligradske, Gučevske i Dragana Mancea nadvožnjakom preko autoputa i uvođenje linija javnog prevoza tim pravcem.

Predlozi su tu već 50 godina. Ne čekaju se oni 50 godina, već njihova realizacija.
 
Sve tri tačke su na gradu Beogradu. Prokop ispada birokratsko siroče jer je u nadležnosti države ali o njemufaktički brine Beograd. Svaka sličnost sa Pančevačkim mostom je (ne)namerna
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886275#p886275:1rvq2ryw je napisao(la):
WLABmz » Pon Okt 04, 2021 3:51 pm[/url]":1rvq2ryw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886250#p886250:1rvq2ryw je napisao(la):
solecar » Pon Okt 04, 2021 3:09 pm[/url]":1rvq2ryw]
Ja hoću da čujem konkretne predloge rešavanja problema, a ne da kada ja ili neko drugi kažemo da je Prokop loše povezan sa gradskim prevozom, od druge strane dobijemo odgovor "Prokop je na pogrešnom mestu".

Predlog rešenja problema i njegov projekat postoji već isto onoliko dugo koliko postoji i projekat novog čvora:

1) metro linija kroz Prokop,
2) stanični trg ka autoputu i dovođenje linija javnog prevoza na isti,
3) spajanje Deligradske, Gučevske i Dragana Mancea nadvožnjakom preko autoputa i uvođenje linija javnog prevoza tim pravcem.

Predlozi su tu već 50 godina. Ne čekaju se oni 50 godina, već njihova realizacija.

То је све прескупо и беспотребно. Много је лакше и јефтиније да се окретница са Савског трга пребаци на плочу изнад Прокопа и аутобуси ту не стоје, него да само приме путнике и назад ка другој окретници.

Спајање поменутих улица је скупо и беспотребно, као и довођење нових линија ГСП-а, а нарочито трамвајских.

Предложени режим саобраћаја треба задржати, све док се Савски трг и амфитеатар не врате у првобитно стање.
 
Метро, станични трг, и надвожњак преко аутопута су планирани оригиналним планом Прокопа и шире околине. Који ефекат би смо добили пребацивањем аутобуса 91, 92, 511, 551, 552, 553, 46 и 601 на Прокоп? И онако са 91, 92, 511, 551, 552 и 553 већи део путника преседа још код Сајма на 23, 37, 52, 53, 55 и 56 од како су линије пребачене да окрећу испод Газеле, док се 601 празни код Сава центра са преседањем на 95, а 46 код Мостара.
 
U suštini, sve se svodi na to da će Prokop biti fantastična železnička stanica...
...onda kad se ceo grad preorijentiše i prilagodi njemu. Sa sve ljudima, naravno.
 
Треба само да се обезбеди адекватан превоз. Град упорно игнорише ту потребу. Више су напора уложили да се обезбеди јавни превоз до Икее и до ТЦ Галерија. Мрзи их чак и да спусте тролејбус до плоче.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886271#p886271:28a88chw je napisao(la):
overdrive » 04 Okt 2021 15:37[/url]":28a88chw]Пусти то. Овде је речено да је Трг небитан и да ту не могу да окрећу возила ГСП-а. Зашто сад не може на Прокоп? 46, 601 и сви 5хх уместо код ТЦ-а?
Kada država, odnosno sila, odluči da nešto radi i kada ima neki svoj interes...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886299#p886299:28a88chw je napisao(la):
Дошљак » 04 Okt 2021 17:05[/url]":28a88chw]Треба само да се обезбеди адекватан превоз. Град упорно игнорише ту потребу. Више су напора уложили да се обезбеди јавни превоз до Икее и до ТЦ Галерија. Мрзи их чак и да спусте тролејбус до плоче.
Pa kad su imali druge planove za trole.
 
Pa prvo, nije samo ''adekvatan prevoz''. Više puta je objavljivano, i ovde i u javnosti, da treba da se izgradi boga pitaj koliko nadvožnjaka, stepenica, ulica i koječega da bi se ta nesrećna rupa učinila pristupačnijom i privlačnijom pešacima u blizini.

A drugo, znam ja na koji način se misli da se ''obezbedi adekvatan prevoz''. Da se prisili da sve što sada prolazi autoputem pord Steca/ Hitne pomoći, isključi se sa njega, otera na bespotrebno kruženje do Prokopa, tu provlači kroz ''stanični trg prema autoputu'' (jesam li ja jedini kome ovo zvuči nenormalno? (usput, ovo nije upereno protiv WLABmz nego onog ko je taj trg zamislio)) i tek onda pušta da nastavi dalje.


Znači sve što je potrebno da ta stanica zaživi, počne da se koristi i bude posećena je da se prebumba sve oko nje u krugu od 500 metara, da se navuče metro na nju i da se površinski prevoz uslovi da dolazi do same zgrade?

Okej. Evo, dajte meni par hektara zemljišta kod Kovilova i Padinjaka, i napraviću još bolju stanicu, najbolju u Evropi. Uz to mi dajte jedan dubok državni ćup s parama, 50 godina fore, i slobodu da prekrajam sve pruge u krugu 1 km oko nje, sve puteve i sve linije javnog prevoza. I voila! Savršena železnička stanica. :) E sad, dobro bože moj, koštaće malo to prekrajanje, i biće malo zamorno ići čak u Kovilovo da se ukrca na voz, ali dobro šta... pa normalno je da se grad prilagođava železničkoj stanici. Ne obrnuto.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886303#p886303:3cpnchvj je napisao(la):
Bender Rodriguez » 04 Okt 2021 17:13[/url]":3cpnchvj]Znači sve što je potrebno da ta stanica zaživi, počne da se koristi i bude posećena je da se prebumba sve oko nje u krugu od 500 metara, da se navuče metro na nju i da se površinski prevoz uslovi da dolazi do same zgrade?
Čitam ovo i u glavi mi bukvalno BNV i TC Galerija u okviru istog. Nešto je već urađeno, a nešto u planu.
 
Samo što BnV nije pravljen da služi celom gradu. Meni od njegove gradnje ni iz džepa ni u džep. To jest, neke stvari mi idu na štetu, a neke na korist.

Ali od propale, neuspešne železničke stanice bogu iza nogu (u smislu povezanosti i terena, na to mislim) koja se pravi već pola veka, koja će do završetka poždrati nekoliko stotina miliona evra, i koja i dalje iziskuje da se pretumbava pola kraja i gradi 20 pasarela, nadvožnjaka, sakate linije i sve izvrće naopačke... itekako imam štete.


Gledam sad najave novih dodatnih radova i izmena oko Prokopa, i setim se nekih drugih iznetih ranije. I ne mogu da verujem.
E, još samo da se izgradi još ovaj nadvožnjak... I još onaj drugi... E još samo da se puškom nateraju ljudi da sa autoputa skreću i prolaze pored Prokopa... E još samo da se upumpa još koja desetina miliona evra u ovo, pa još koja u ono... I još samo da se natera ceo grad da ide na Prokop umesto na NBG...

Pa brate s takvim sistemom mogu i ja da napravim savršenu železničku stanicu. Uzmem neogračenu sumu para, neograničeno vreme, prisilim sve u gradu da prolaze pored nje, razvučem pruge i puteve do nje... i eto ga. A kad mi neko kaže da sam malo odlepio, samo mu odbrusim da ako mu se ne sviđa moja najskuplja betonska kutijica na kontinentu, da uvek može da se vrati u svoje bare pune guštera i pacova i da tamo čeka voz. Hm!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886301#p886301:yi0s2jr4 je napisao(la):
solecar » Pon Okt 04, 2021 5:09 pm[/url]":yi0s2jr4]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886271#p886271:yi0s2jr4 je napisao(la):
overdrive » 04 Okt 2021 15:37[/url]":yi0s2jr4]Пусти то. Овде је речено да је Трг небитан и да ту не могу да окрећу возила ГСП-а. Зашто сад не може на Прокоп? 46, 601 и сви 5хх уместо код ТЦ-а?
Kada država, odnosno sila, odluči da nešto radi i kada ima neki svoj interes...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886299#p886299:yi0s2jr4 je napisao(la):
Дошљак » 04 Okt 2021 17:05[/url]":yi0s2jr4]Треба само да се обезбеди адекватан превоз. Град упорно игнорише ту потребу. Више су напора уложили да се обезбеди јавни превоз до Икее и до ТЦ Галерија. Мрзи их чак и да спусте тролејбус до плоче.
Pa kad su imali druge planove za trole.

Полако почињеш да хваташ корак и то је добро.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886306#p886306:1wkhb97s je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pon Okt 04, 2021 5:22 pm[/url]":1wkhb97s]Samo što BnV nije pravljen da služi celom gradu. Meni od njegove gradnje ni iz džepa ni u džep. To jest, neke stvari mi idu na štetu, a neke na korist.

Ali od propale, neuspešne železničke stanice bogu iza nogu (u smislu povezanosti i terena, na to mislim) koja se pravi već pola veka, koja će do završetka poždrati nekoliko stotina miliona evra, i koja i dalje iziskuje da se pretumbava pola kraja i gradi 20 pasarela, nadvožnjaka, sakate linije i sve izvrće naopačke... itekako imam štete.

Зашто би ми сада из својих шупљих џепова морали да плаћамо изградњу надвожњака, довођење трамваја, преусмеравање саобраћаја и пробијање неких улица, када смо већ дали ЏАБЕ онолико земљиште, од ког нисмо видели ни динара?

Да ли је неко израчунао колико кошта изградња приступних саобраћајница (за које нико тачно не зна како изгледају), као и сва измакла добит због дисфункционалности станице Београд Центар и да ли је то скупље од рушења БНВ-а?

Наравно да није и сви дају неки предлог који нема економску оправданост и прорачун.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886297#p886297:yad56fy6 je napisao(la):
Дошљак » Pon Okt 04, 2021 5:01 pm[/url]":yad56fy6]Метро, станични трг, и надвожњак преко аутопута су планирани оригиналним планом Прокопа и шире околине. Који ефекат би смо добили пребацивањем аутобуса 91, 92, 511, 551, 552, 553, 46 и 601 на Прокоп? И онако са 91, 92, 511, 551, 552 и 553 већи део путника преседа још код Сајма на 23, 37, 52, 53, 55 и 56 од како су линије пребачене да окрећу испод Газеле, док се 601 празни код Сава центра са преседањем на 95, а 46 код Мостара.

Добијаш ефекат да људи са друмског могу да пређу на шински саобраћај. Добијаш ефекат да железница поново буде приступачна људима и то за мале паре. Добијаш ефекат да људу могу јефтиније да иду по Србији јер воз кошта мање од буса.

Не мораш да грунеш милијарду или две и још измаклу добит док саградиш прву, трећу или двајеспету линију метроа, већ са постојећим средствима пребацујеш људе на јефтинији вид саобраћаја.

Тако држиш док не полупаш БНВ и онда све вратиш како је било.
 
BNV neće biti demontiran niti će bivša GŽS biti vraćena, to je prosto nemoguće. Takođe te molim overdrive da više citata ubaciš u jedan post. to bivši moderator govori iz mene :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886308#p886308:m0pwfvmc je napisao(la):
overdrive » 04 Okt 2021 17:28[/url]":m0pwfvmc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886301#p886301:m0pwfvmc je napisao(la):
solecar » Pon Okt 04, 2021 5:09 pm[/url]":m0pwfvmc]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886271#p886271:m0pwfvmc je napisao(la):
overdrive » 04 Okt 2021 15:37[/url]":m0pwfvmc]Пусти то. Овде је речено да је Трг небитан и да ту не могу да окрећу возила ГСП-а. Зашто сад не може на Прокоп? 46, 601 и сви 5хх уместо код ТЦ-а?
Kada država, odnosno sila, odluči da nešto radi i kada ima neki svoj interes...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886299#p886299:m0pwfvmc je napisao(la):
Дошљак » 04 Okt 2021 17:05[/url]":m0pwfvmc]Треба само да се обезбеди адекватан превоз. Град упорно игнорише ту потребу. Више су напора уложили да се обезбеди јавни превоз до Икее и до ТЦ Галерија. Мрзи их чак и да спусте тролејбус до плоче.
Pa kad su imali druge planove za trole.
Полако почињеш да хваташ корак и то је добро.
Ja to znam odavno, samo što drukčije gledam na rešenje nego ti i drugi (određen broj).

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886306#p886306:m0pwfvmc je napisao(la):
Bender Rodriguez » 04 Okt 2021 17:22[/url]":m0pwfvmc]Samo što BnV nije pravljen da služi celom gradu. Meni od njegove gradnje ni iz džepa ni u džep. To jest, neke stvari mi idu na štetu, a neke na korist.

Ali od propale, neuspešne železničke stanice bogu iza nogu (u smislu povezanosti i terena, na to mislim) koja se pravi već pola veka, koja će do završetka poždrati nekoliko stotina miliona evra, i koja i dalje iziskuje da se pretumbava pola kraja i gradi 20 pasarela, nadvožnjaka, sakate linije i sve izvrće naopačke... itekako imam štete.
Kupi si stan u BNV, da izvučeš maksimalno korist. :wink:
 
overdrive":dc5gl6j3 je napisao(la):
То је све прескупо и беспотребно. Много је лакше и јефтиније да се окретница са Савског трга пребаци на плочу изнад Прокопа и аутобуси ту не стоје, него да само приме путнике и назад ка другој окретници.

Спајање поменутих улица је скупо и беспотребно, као и довођење нових линија ГСП-а, а нарочито трамвајских.

Nije bespotrebno, nego prekopotrebno, jer upravo sve to pomenuto je ono što će učiniti Prokop funkcionalnim.

Na Ploči na Prokopu će biti stanična zgrada i objekti koje izgradi Railway City - već je x puta kačeno ovde, tako da nikakva okretnica ne može da bude tu.

overdrive":dc5gl6j3 je napisao(la):
Предложени режим саобраћаја треба задржати, све док се Савски трг и амфитеатар не врате у првобитно стање.

Ja ne znam gde živiš, ali hajde prošetaj se do Savskog trga i Savskog amfiteatra pa mi reci kako to predlažeš da se izvede s obzirom na u međuvremenu izgrađene objekte. Prosto mi je neverovatno da još ima osoba koje misle da je moguće da se GŽS vrati u ovom trenutku.

P.S. Ova tema se potpuno izgubila u nekom besciljnom i nesadržajnom raspisivanju par članova. Mislio sam da ću mojim prethodnim komentarom vratiti smer teme u neke razumne okvire, ali ne vredi. Dok se ne ispucate ili do neke nove vesti... :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886326#p886326:3leyoin8 je napisao(la):
WLABmz » Pon Okt 04, 2021 6:08 pm[/url]":3leyoin8]
P.S. Ova tema se potpuno izgubila u nekom besciljnom i nesadržajnom raspisivanju par članova. Mislio sam da ću mojim prethodnim komentarom vratiti smer teme u neke razumne okvire, ali ne vredi. Dok se ne ispucate ili do neke nove vesti... :sesir:
Tvoj trud i herojstvo će biti upamćeni.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886312#p886312:dqsuqpsr je napisao(la):
overdrive » Пон Окт 04, 2021 4:37 pm[/url]":dqsuqpsr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886297#p886297:dqsuqpsr je napisao(la):
Дошљак » Pon Okt 04, 2021 5:01 pm[/url]":dqsuqpsr]Метро, станични трг, и надвожњак преко аутопута су планирани оригиналним планом Прокопа и шире околине. Који ефекат би смо добили пребацивањем аутобуса 91, 92, 511, 551, 552, 553, 46 и 601 на Прокоп? И онако са 91, 92, 511, 551, 552 и 553 већи део путника преседа још код Сајма на 23, 37, 52, 53, 55 и 56 од како су линије пребачене да окрећу испод Газеле, док се 601 празни код Сава центра са преседањем на 95, а 46 код Мостара.

Добијаш ефекат да људи са друмског могу да пређу на шински саобраћај. Добијаш ефекат да железница поново буде приступачна људима и то за мале паре. Добијаш ефекат да људу могу јефтиније да иду по Србији јер воз кошта мање од буса.

Не мораш да грунеш милијарду или две и још измаклу добит док саградиш прву, трећу или двајеспету линију метроа, већ са постојећим средствима пребацујеш људе на јефтинији вид саобраћаја.

Тако држиш док не полупаш БНВ и онда све вратиш како је било.
То када се посматра тако пластично, доведимо аутобус до Прокопа. Али довођење јавног превоза до Прокопа мора да буде смишљено. За сад би од свих линија које су окретале на Савском једино премештање 46 на Прокоп имало смисла. Прокопу фали веза са центром града. Од аутобуса конкретно фали неки да иде из Кнеза Милоша и да се спусти на плочу. Фале тролејбуски 40 и 41 исто да се спусте, али да буду пролазни. Фале и линије које би повезале Прокоп са Вождовцем у ширем смислу - са Војводе Степе, са Јерковићем, са Медаковићем и са Устаничком, пошто ти делови града немају никакву железницу.

Оно што би имало смисла, а фактички је неизводиво би било да на прокоп пребацимо и аутобуске линије које су пролазне, као и трамвај, али то није могуће.
 
Falim te bože, jel ovo znači da si odustao od prisiljavanja putnika JGPa duž autoputa da se isključuju i klackaju do Prokopa?
 
Па за смер Мостар-Аутокоманда ваља изместити стајалиште код Стека на станични трг Прокопа :D Aли видећемо шта ће СМАРТ планери да се договоре са Томом Моном :D
 
Izmeštanje stajališta kod Prokopa dolazi u obzir samo uz igradnju novog izlaza sa autoputa tako da u putu ka Autokomandi, autobusu Prokop bude bukvalno ''usput''. A da se vozim autobusom koji izlazi sa autoputa pa se vraća nazad, pa se vozi do Prokopa, pa nazad na autoput pa tek onda nastavlja svojom trasom... ne pada mi na pamet. Nađite druge ludake da vam opslužuju i vade Prokop iz kanala.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886321#p886321:2o01poil je napisao(la):
vucko » Pon Okt 04, 2021 5:55 pm[/url]":2o01poil]BNV neće biti demontiran niti će bivša GŽS biti vraćena, to je prosto nemoguće. Takođe te molim overdrive da više citata ubaciš u jedan post. to bivši moderator govori iz mene :)

Зашто мислиш да је то немогуће? Да ли су то објекти који физички не могу бити уништени? Да ли су отпорни на све врсте средстава и сваку силу или енергију?

Ако је могла да буде уништена станица, зашто не може ово? Ако су толики објекти код нас и у свету били порушени, зашто не може ово?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886330#p886330:qi1tpw38 je napisao(la):
Дошљак » Pon Okt 04, 2021 6:21 pm[/url]":qi1tpw38]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886312#p886312:qi1tpw38 je napisao(la):
overdrive » Пон Окт 04, 2021 4:37 pm[/url]":qi1tpw38]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886297#p886297:qi1tpw38 je napisao(la):
Дошљак » Pon Okt 04, 2021 5:01 pm[/url]":qi1tpw38]Метро, станични трг, и надвожњак преко аутопута су планирани оригиналним планом Прокопа и шире околине. Који ефекат би смо добили пребацивањем аутобуса 91, 92, 511, 551, 552, 553, 46 и 601 на Прокоп? И онако са 91, 92, 511, 551, 552 и 553 већи део путника преседа још код Сајма на 23, 37, 52, 53, 55 и 56 од како су линије пребачене да окрећу испод Газеле, док се 601 празни код Сава центра са преседањем на 95, а 46 код Мостара.

Добијаш ефекат да људи са друмског могу да пређу на шински саобраћај. Добијаш ефекат да железница поново буде приступачна људима и то за мале паре. Добијаш ефекат да људу могу јефтиније да иду по Србији јер воз кошта мање од буса.

Не мораш да грунеш милијарду или две и још измаклу добит док саградиш прву, трећу или двајеспету линију метроа, већ са постојећим средствима пребацујеш људе на јефтинији вид саобраћаја.

Тако држиш док не полупаш БНВ и онда све вратиш како је било.
То када се посматра тако пластично, доведимо аутобус до Прокопа. Али довођење јавног превоза до Прокопа мора да буде смишљено. За сад би од свих линија које су окретале на Савском једино премештање 46 на Прокоп имало смисла. Прокопу фали веза са центром града. Од аутобуса конкретно фали неки да иде из Кнеза Милоша и да се спусти на плочу. Фале тролејбуски 40 и 41 исто да се спусте, али да буду пролазни. Фале и линије које би повезале Прокоп са Вождовцем у ширем смислу - са Војводе Степе, са Јерковићем, са Медаковићем и са Устаничком, пошто ти делови града немају никакву железницу.

Оно што би имало смисла, а фактички је неизводиво би било да на прокоп пребацимо и аутобуске линије које су пролазне, као и трамвај, али то није могуће.

Није бесмислено и немогуће. Зашто би 601 окретао код ТЦ-а Галерија, а не код станице Београд Центар? Зашто не могу 5хх и 8хх? Је л постоји физичка, законска или морална препрека? Не. Шта спречава возила јавног саобраћаја да буду тамо преусмерена?

Најјефтиније и најефикасније средство за повезивање станице са градом и његовим насељима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886326#p886326:2at4qr94 je napisao(la):
WLABmz » Pon Okt 04, 2021 6:08 pm[/url]":2at4qr94]
overdrive":2at4qr94 je napisao(la):
То је све прескупо и беспотребно. Много је лакше и јефтиније да се окретница са Савског трга пребаци на плочу изнад Прокопа и аутобуси ту не стоје, него да само приме путнике и назад ка другој окретници.

Спајање поменутих улица је скупо и беспотребно, као и довођење нових линија ГСП-а, а нарочито трамвајских.

Nije bespotrebno, nego prekopotrebno, jer upravo sve to pomenuto je ono što će učiniti Prokop funkcionalnim.

Na Ploči na Prokopu će biti stanična zgrada i objekti koje izgradi Railway City - već je x puta kačeno ovde, tako da nikakva okretnica ne može da bude tu.

overdrive":2at4qr94 je napisao(la):
Предложени режим саобраћаја треба задржати, све док се Савски трг и амфитеатар не врате у првобитно стање.

Ja ne znam gde živiš, ali hajde prošetaj se do Savskog trga i Savskog amfiteatra pa mi reci kako to predlažeš da se izvede s obzirom na u međuvremenu izgrađene objekte. Prosto mi je neverovatno da još ima osoba koje misle da je moguće da se GŽS vrati u ovom trenutku.

P.S. Ova tema se potpuno izgubila u nekom besciljnom i nesadržajnom raspisivanju par članova. Mislio sam da ću mojim prethodnim komentarom vratiti smer teme u neke razumne okvire, ali ne vredi. Dok se ne ispucate ili do neke nove vesti... :sesir:

Јесам, био сам тамо и пре и после. Не видим у чему је проблем и зашто то мора тамо да остане. Не разумем зашто ти објекти не могу да се уклоне.

Предлажем ти да потражиш на интернету како нестају и како се динамитом руше читави делови градова у свету, на свим континентима.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886340#p886340:2ngo6196 je napisao(la):
overdrive » Пон Окт 04, 2021 5:55 pm[/url]":2ngo6196]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886330#p886330:2ngo6196 je napisao(la):
Дошљак » Pon Okt 04, 2021 6:21 pm[/url]":2ngo6196]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886312#p886312:2ngo6196 je napisao(la):
overdrive » Пон Окт 04, 2021 4:37 pm[/url]":2ngo6196]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886297#p886297:2ngo6196 je napisao(la):
Дошљак » Pon Okt 04, 2021 5:01 pm[/url]":2ngo6196]Метро, станични трг, и надвожњак преко аутопута су планирани оригиналним планом Прокопа и шире околине. Који ефекат би смо добили пребацивањем аутобуса 91, 92, 511, 551, 552, 553, 46 и 601 на Прокоп? И онако са 91, 92, 511, 551, 552 и 553 већи део путника преседа још код Сајма на 23, 37, 52, 53, 55 и 56 од како су линије пребачене да окрећу испод Газеле, док се 601 празни код Сава центра са преседањем на 95, а 46 код Мостара.

Добијаш ефекат да људи са друмског могу да пређу на шински саобраћај. Добијаш ефекат да железница поново буде приступачна људима и то за мале паре. Добијаш ефекат да људу могу јефтиније да иду по Србији јер воз кошта мање од буса.

Не мораш да грунеш милијарду или две и још измаклу добит док саградиш прву, трећу или двајеспету линију метроа, већ са постојећим средствима пребацујеш људе на јефтинији вид саобраћаја.

Тако држиш док не полупаш БНВ и онда све вратиш како је било.
То када се посматра тако пластично, доведимо аутобус до Прокопа. Али довођење јавног превоза до Прокопа мора да буде смишљено. За сад би од свих линија које су окретале на Савском једино премештање 46 на Прокоп имало смисла. Прокопу фали веза са центром града. Од аутобуса конкретно фали неки да иде из Кнеза Милоша и да се спусти на плочу. Фале тролејбуски 40 и 41 исто да се спусте, али да буду пролазни. Фале и линије које би повезале Прокоп са Вождовцем у ширем смислу - са Војводе Степе, са Јерковићем, са Медаковићем и са Устаничком, пошто ти делови града немају никакву железницу.

Оно што би имало смисла, а фактички је неизводиво би било да на прокоп пребацимо и аутобуске линије које су пролазне, као и трамвај, али то није могуће.

Није бесмислено и немогуће. Зашто би 601 окретао код ТЦ-а Галерија, а не код станице Београд Центар? Зашто не могу 5хх и 8хх? Је л постоји физичка, законска или морална препрека? Не. Шта спречава возила јавног саобраћаја да буду тамо преусмерена?

Најјефтиније и најефикасније средство за повезивање станице са градом и његовим насељима.
Moгуће јесте, али нема ефекта. Окретница на Савском тргу је имала смисла само скупа са железницом, БАС, трамвајима и пролазним аутобуским линијама 78 и 83. 601 може да окреће и на Прокопу, али ће опет већина путника да изађе код Сава центра. Од Сава центра се лакше стиже до центра града са 95. Прокопу требају линије ка центру града, не кружна 36, већ линије које иду дуж Кнеза Милоша па до Трга, попут тролејбуса 41 и аутобуса 44. Ја сам за преусмерење линије 43 у Кнеза Милоша па до Прокопа. Али није ни то довољно. Фале линије које би спојиле Вождовац и Врачар са Прокопом. Нека линија из Јужног булевара, нека из Устаничке, и нека са Медаковића и Јерковића да иде до Прокопа. И поред свих њих, фали и метро.
Е сад што се тиче 601 и железнице, ту се увек користило преседање код Тошиног бунара на БГ воз. 46 би било корисно да се преусмери на Прокоп. Али је онд неопходан метро, који би био алтернатива линији 23, пошто се 46 од како је осакаћен до Галерије празни на Мостару.
 
Vrh