Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Evo ja koristim BNV u komercijalne svrhe. Hiljade vlasnika stanova ga koristi u svrhu stanovanja. Po mom misljenju jeste doslo do poboljsanja saobracaja. Da nije bilo BNV, ne bi sada bilo novog Savskog trga, koji je mnogo funkcionalniji nego stari.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886396#p886396:20d7v3ll je napisao(la):
WLABmz » Pon Okt 04, 2021 9:20 pm[/url]":20d7v3ll]Тебра, није у реду, ако ви Дорчолци хоћете да рушите и имате пругу кроз свој кварт, не може бре нама Земунцима то да забраните! Долазим сутра с багером на Хотел Југославија. Саћу зовем Мону тебрекселу, зна он да нећу да га продам, сигурно је остало неких половних шина и прагова па да одма' кренемо да постављамо пругу.

Земун као део чвора је исто занимљив. Већина људи не зна где је жел. ст. Земун и та станица је имала јако мали број путника. Сваки пут када бих пролазио туда сам то приметио. Оно што је још важније, није повезана линијама јавног саобраћаја, а исто је тако, као и Прокоп, близу ауто-пута, великих саобраћајница и линија ГСП-а, које су ту негде, али само нису на станици.

Станица НБГ и стајалиште Вуков споменик су најбоље повезане и имају перспективу да повећају број путника у жел. саобраћају. Прокоп је место поред ког сви пролазе (милиони аутомобила на 100 метара одатле), али нико не залази.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886397#p886397:1y5jt2yx je napisao(la):
Дошљак » Pon Okt 04, 2021 9:20 pm[/url]":1y5jt2yx]Прокоп није мана сам за себе, већ је проблем однос града према њему. А то је лош однос града према целокупној саобраћајно инфраструктури. Погледајмо само десетине важних друмских саобраћајница које постоје само у плановима већ деценијама попут СМТ, УМП, тунела ЕКОФ-Ботаничка, проширења Тошиног бунара, Нова Кумодрашка, проширење Деспота Стефана, Макензијеве, Кнеза Милоша... Сличан је однос и према Прокопу. Урађени су само пројекти који су исфорсирани политички - мост преко Аде, Пупинов мост са СМТ, саобаћајнице у БнВ, ова магистрала Сурчин-Блок 72. Погледајмо само колико се отезало на изградњи трамваја на мосту преко Аде, колико се игнорише Панчевац, колико су у Батајници чекали укључење на аутопут...

Tacno tako. Grad ima obavezu da Prokop opskrbi javnim prevozom.
 
Sanjarenje bez osnove. Radio sam analizu razvoja Beograda, razvojne linije su prvenstveno na grebenu uz dve ose a one su vec postojale u turskom dobu. Oko Venecijanske bare se gradsko tkivo samo delimicno formiralo i to iskljucivo Nemanjinom ulicom. Sve ostalo je pratilo stare razvojne ose danasnjih Srpskih vladara koje idu prema Prokopu i Bulevara. Ovo je samo iz jednog casa sto sam pripremio za gimnazijalce ovde.
 

Prilozi

  • transformation.jpg
    transformation.jpg
    131,8 KB · Pregleda: 374
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886399#p886399:2ofd866f je napisao(la):
lukakaludjerovic » Pon Okt 04, 2021 9:25 pm[/url]":2ofd866f]Evo ja koristim BNV u komercijalne svrhe. Hiljade vlasnika stanova ga koristi u svrhu stanovanja. Po mom misljenju jeste doslo do poboljsanja saobracaja. Da nije bilo BNV, ne bi sada bilo novog Savskog trga, koji je mnogo funkcionalniji nego stari.

Ултра је трг. Има мање линија ГСП-а. 83 и 78 стају са једне стране, а са друге не стају. Сви 5хх више не долазе тамо, 601 иде са једне стране, а са друге не иде, трамвај 12 не саобраћа Савском улицом јер још није урађено шта треба итд. 91 и 92 не знам ни где иду и да ли уопште постоје. Гужва у Немањиној је остала. Возачи не знају да не могу да скрену лево у Савску и ту настаје проблем. Трамвај улази у неку ''ес'' кривину када скрене десно и сав се изувија и мора спорије да вози. Некада је тамо стајао аутобус који је возио на аеродром. Не знам да ли сада стаје и куда иде уопште.

Не знам стварно о чему причаш.
 
На Савском тргу је побољшана само естетика и амбијент.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886403#p886403:11rxvs3v je napisao(la):
orjen » Pon Okt 04, 2021 9:28 pm[/url]":11rxvs3v]Sanjarenje bez osnove. Radio sam analizu razvoja Beograda, razvojne linije su prvenstveno na grebenu uz dve ose a one su vec postojale u turskom dobu. Oko Venecijanske bare se gradsko tkivo samo delimicno formiralo i to iskljucivo Nemanjinom ulicom. Sve ostalo je pratilo stare razvojne ose danasnjih Srpskih vladara koje idu prema Prokopu i Bulevara. Ovo je samo iz jednog casa sto sam pripremio za gimnazijalce ovde.
file.php

Јеси ли им причао како воз не може да иде брже од 10 км/ч због блата, глине и муља?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886375#p886375:2hofr7ch je napisao(la):
WLABmz » 04 Oct 2021 07:29 pm[/url]":2hofr7ch]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885722#p885722:2hofr7ch je napisao(la):
Пантограф » Sub Okt 02, 2021 5:33 pm[/url]":2hofr7ch]Vukov spomenik nije stajalište, nego stanica :wink:

Ipak je stajalište: :dil: :wink:
Ne znam ni kako se povela polemika oko toga da li je stanica ili stajalište.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886403#p886403:2z23q5xq je napisao(la):
orjen » 04 Oct 2021 08:28 pm[/url]":2z23q5xq]Sanjarenje bez osnove. Radio sam analizu razvoja Beograda, razvojne linije su prvenstveno na grebenu uz dve ose a one su vec postojale u turskom dobu. Oko Venecijanske bare se gradsko tkivo samo delimicno formiralo sto je periferija i obuhvatalo je samo industrijsku zonu. Jedino je izuzetak Nemanjina ulica koja je tek postala prestizna posle izgradnje stanice, ali je posle rata izgubila znacaj, kada je Ulica Srpskih Vladara prevladala u svakom pogledu. U sustini je geografski razvoj pratio stare drumske transversale na Beogradskom grebenu. Ovu analizu sam dao gimnazijalcima ovde. Savski amfiteatar ne pripada uzoj centralnoj zoni i samo je periferno razvijen. Nemanjina vec nije sama po sebi zavisna od stanice sto ne prati sadrzaj koji se povezuje sa zeleznicom.
file.php
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886408#p886408:39y4xwpw je napisao(la):
mvbg1 » Пон Окт 04, 2021 8:35 pm[/url]":39y4xwpw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886375#p886375:39y4xwpw je napisao(la):
WLABmz » 04 Oct 2021 07:29 pm[/url]":39y4xwpw]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885722#p885722:39y4xwpw je napisao(la):
Пантограф » Sub Okt 02, 2021 5:33 pm[/url]":39y4xwpw]Vukov spomenik nije stajalište, nego stanica :wink:

Ipak je stajalište: :dil: :wink:
Ne znam ni kako se povela polemika oko toga da li je stanica ili stajalište.
Класично беспотребно поређење Вука и Прокопа, као да су међусобна конкуренција, а не два елемента истог система.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886407#p886407:71x2vd5e je napisao(la):
overdrive » 04 Oct 2021 08:33 pm[/url]":71x2vd5e]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886403#p886403:71x2vd5e je napisao(la):
orjen » Pon Okt 04, 2021 9:28 pm[/url]":71x2vd5e]Sanjarenje bez osnove. Radio sam analizu razvoja Beograda, razvojne linije su prvenstveno na grebenu uz dve ose a one su vec postojale u turskom dobu. Oko Venecijanske bare se gradsko tkivo samo delimicno formiralo i to iskljucivo Nemanjinom ulicom. Sve ostalo je pratilo stare razvojne ose danasnjih Srpskih vladara koje idu prema Prokopu i Bulevara. Ovo je samo iz jednog casa sto sam pripremio za gimnazijalce ovde.
file.php

Јеси ли им причао како воз не може да иде брже од 10 км/ч због блата, глине и муља?
Ne zadatak je transformacija evropskih gradova u razvojnim epohama.
 
Да ли се неко од вас икада запитао колики проценат Београђана зна где је Прокоп и како да дође до истог? Пешке, колима, аутобусом, возом,... није битно чиме. Да ли људи имају представу где је то и како да му приступе?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886397#p886397:1hl21o8o je napisao(la):
Дошљак » Pon Okt 04, 2021 9:20 pm[/url]":1hl21o8o]Прокоп није мана сам за себе, већ је проблем однос града према њему.
Ne.
1) kad je nešto građeno u rupi nedođiji,
2) dovoljno blizu saobraćajnicama i javnom prevozu da nije nedostižno, ali opet dovoljno daleko da svakoga mrzi da se bakće do njega osim ako baš ne mora
3) kada za svoje postojanje iziskuje kopanje XY tunela, pravljenje nadvožnjaka, pasarela, trgova i koječega...
4) kad je dizajnirano i dimenzirano kao da smo Sovjetski savez u vrhuncu a ne Jugoslavija na zapećku...
5) kad je potrebno da privatna kompanija kupi deo lokacije i obeća kule i gradove na krovu samo da bi privukla ponekog nesrećnika
6) kad ni godinama nakon otvaranja ne može da ni u jednom momentu da nakupi korisnika koliko jedna okretnica Zeleni Venac...

onda to jeste mana sama za sebe.

Vi pojedinci ovde uporno ponavljate fraze koje se svode na ovo: ''Ma nije Prokop toliko loš koliko mi nemamo uslove za njega''.

Rođače... Pa to ti je kao da kupiš Ferrari Enzo (uzimam njega za primer jer ga sad nađoh na listi auta sa najmanjim klirensom) i shvatiš da ne možeš da ga voziš ovde zbog očajnih kolovoza, rupa i nagiba i onda kažeš ''ma nije on toliko loš koliko ja nemam uslove za njega''. Ne brate. Za tebe u toj situaciji - JESTE LOŠ. I ili si ispao slepac onda kad si ga kupio takvog, a znao si da ćeš da živiš u Srbiji, ili je ispao onaj ko ti ga je poklonio.

E isto važi i za Prokop. Šta vam znači to ''nije on toliko loš koliko nije za nas''???!!! Pa za koga se ovde projektuju te stanice? Za duhove ili za građane Beograda odnosno Srbije? Ko treba da ih koristi? Kako? Da leti do njih ili da hoda i priđe im javnim prevozom? Čiji budžet treba da finansira izgradnju te stanice i čuvenog Čvooooura™ ? Budžet Japana ili Budžet Srbije odnosno i tada skromne Jugoslavije? Za koje potrebe se pravi ta stanica i taj čvor? Da služe nekoj svrsi, da budu funkcionalni i da olakšaju život uz povećanje bezbednosti i protoka... ili da budu impozantni na papiru, da im gradilišta postanu svojevrsni mauzoleji i da obiđu celu Jugoslaviju, ali kao metafore i sprdnja za nešto što se gradi duže od piramida...?


Večito ti neki izgovori ''ma nije to toliko loše, koliko nije za nas''. Jbt to sam samo na ovom forumu video.
 
Ne zadatak je transformacija evropskih gradova u razvojnim epohama.

Добро. Да ли видиш да је око станице формиран цео један систем зграда и установа? Да туда иду врло битне улице и мрашуте којима се крећу путници градског и приградског саобраћаја? Да ли си уочио да је то тако већ дуже од 100 година?

Шта је за сво то време, као и данас на Прокопу и његовој околини? Да ли тај део града завређује да буде место на ком треба да буде главна станица?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886415#p886415:2jnrntkk je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pon Okt 04, 2021 9:41 pm[/url]":2jnrntkk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886397#p886397:2jnrntkk je napisao(la):
Дошљак » Pon Okt 04, 2021 9:20 pm[/url]":2jnrntkk]Прокоп није мана сам за себе, већ је проблем однос града према њему.
Ne.
1) kad je nešto građeno u rupi nedođiji,
2) dovoljno blizu saobraćajnicama i javnom prevozu da nije nedostižno, ali opet dovoljno daleko da svakoga mrzi da se bakće do njega osim ako baš ne mora
3) kada za svoje postojanje iziskuje kopanje XY tunela, pravljenje nadvožnjaka, pasarela, trgova i koječega...
4) kad je dizajnirano i dimenzirano kao da smo Sovjetski savez u vrhuncu a ne Jugoslavija na zapećku...
5) kad je potrebno da privatna kompanija kupi deo lokacije i obeća kule i gradove na krovu samo da bi privukla ponekog nesrećnika
6) kad ni godinama nakon otvaranja ne može da ni u jednom momentu da nakupi korisnika koliko jedna okretnica Zeleni Venac...

onda to jeste mana sama za sebe.

Vi pojedinci ovde uporno ponavljate fraze koje se svode na ovo: ''Ma nije Prokop toliko loš koliko mi nemamo uslove za njega''.

Rođače... Pa to ti je kao da kupiš Ferrari Enzo (uzimam njega za primer jer ga sad nađoh na listi auta sa najmanjim klirensom) i shvatiš da ne možeš da ga voziš ovde zbog očajnih kolovoza, rupa i nagiba i onda kažeš ''ma nije on toliko loš koliko ja nemam uslove za njega''. Ne brate. Za tebe u toj situaciji - JESTE LOŠ. I ili si ispao slepac onda kad si ga kupio takvog, a znao si da ćeš da živiš u Srbiji, ili je ispao onaj ko ti ga je poklonio.

E isto važi i za Prokop. Šta vam znači to ''nije on toliko loš koliko nije za nas''???!!! Pa za koga se ovde projektuju te stanice? Za duhove ili za građane Beograda odnosno Srbije? Ko treba da ih koristi? Kako? Da leti do njih ili da hoda i priđe im javnim prevozom? Čiji budžet treba da finansira izgradnju te stanice i čuvenog Čvooooura™ ? Budžet Japana ili Budžet Srbije odnosno i tada skromne Jugoslavije? Za koje potrebe se pravi ta stanica i taj čvor? Da služe nekoj svrsi, da budu funkcionalni i da olakšaju život uz povećanje bezbednosti i protoka... ili da budu impozantni na papiru, da im gradilišta postanu svojevrsni mauzoleji i da obiđu celu Jugoslaviju, ali kao metafore i sprdnja za nešto što se gradi duže od piramida...?


Večito ti neki izgovori ''ma nije to toliko loše, koliko nije za nas''. Jbt to sam samo na ovom forumu video.

Да би Прокоп ''профункционисао'' мора да се изгради читав мали град око њега и да се људи ''навикну''. Солитери, зграде, равнање и копање брда, уништење фабрике, зидање нових мостова, пробијање улица, измишљање нових линија ГСП-а. Колико ће то да кошта и колико ће то да траје? Када ће све бити готово? 2025, 2030, 2040,...? Да ли неко зна како ће то све да изгледа и да функционише? У ком правцу ће да иде и којим темпом?

Пазите једну ствар, да је то све нормално и како треба, па не би линија 36 ишла празна са тактом од пола сата, као и онај аутобус 38икс који сам видео само једном на укључењу на ауто-пут, наравно празан. То вам све говори о положају те станице и о томе како то функционише.
 
Pa da, zato sam i napisao na prošloj strani - Prokop će biti fantastična železnička stanica...onda kad se ceo grad preorijentiše i prilagodi njemu.

Eto, samo toliko. Samo da pretumbamo ceo grad u skladu sa njim i da sve gravitira ka njemu, i biće onda super stanica.
 
Ништа лакше и ништа јефтиније до тога.
 
Nemam nista protiv, stanica na Savskom trgu je bila presudna u razvoju grada i svakako jedan od njabitnijih u istoriji. Predlazem i izvanrednu emisiju kod dva bela goluba o Nemanjinoj ulici. Jasno je, da je Nemanjina izgradena sa drzavnim ustanovama zbog zeleznicke stanice. Posle 1918 Nemanjina prestaje da bude korso grada a i jedan znacajan deo administracije se vremenom premesta na druge lokacije (npr. Skupstina). Mora se i napomenuti da je i lokacija Prokopa izabrana za drzavne ustanovo najviseg ranga, sto podstica na znacaj lokacije.
 
Koje su to državnE ustanovE (množina, vidim) najvišeg ranga u blizini Prokopa?

A to što se Skupština smestila na brdo 200 metara iznad Savkog trga ne znači apsolutno ništa. Prvo, opet je ostala u centru, istorijskom i večnom centru Beograda. A drugo, nije se smestila u rupu između brda koju s jedne strane opkoljava autoput, s druge fabrike i stovarišta, s treće tunelčine i ćorsokaci a tek sa četvrte neka nazovi pristupna saobraćajnica koja nije ni postojala do pre 10 godina. Tako da poređenje je mani ga mito.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886413#p886413:2oe76kdc je napisao(la):
overdrive » 04 Oct 2021 08:38 pm[/url]":2oe76kdc]Да ли се неко од вас икада запитао колики проценат Београђана зна где је Прокоп и како да дође до истог? Пешке, колима, аутобусом, возом,... није битно чиме. Да ли људи имају представу где је то и како да му приступе?
Kazi kuca cveca i rezidencija Tita, i svih kasnijih predsednika drzave pa ce znati.
 
Da, sigurno su svi oni do sad koristili železnicu i Prokop da dođu do Kuće cveća. Nikako autobus.

Evo i ja gledam po ljudima u svom okruženju, kad god neko putuje negde po regionu, svi odma prvo zovu Železnice da vide imaju li linije. Autobus im je poslednja, nužna opcija koju prihvataju samo ako nema ništa drugo.


Al kad bi se zezali...
 
Много си им помогао.

Пази, ајде дај тај план људима у Немачкој и питај их шта мисле о томе. Да видимо шта они мисле о станици која се налази ван свих праваца кретања и до које мораш да вучеш кофер 200-300 метара пешице или да идеш аутобусом који иде на пола сата однекуд. Замисли да у том Минхену до главне станице иде неки соло бус на сваких пола сата или S-bahn да се прореди као БГ воз у Београду. На шта би то личило и како би народ реаговао?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886424#p886424:2x4zb5o4 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 04 Oct 2021 08:54 pm[/url]":2x4zb5o4]Koje su to državnE ustanovE (množina, vidim) najvišeg ranga u blizini Prokopa?

A to što se Skupština smestila na brdo 200 metara iznad Savkog trga ne znači apsolutno ništa. Prvo, opet je ostala u centru, istorijskom i večnom centru Beograda. A drugo, nije se smestila u rupu između brda koju s jedne strane opkoljava autoput, s druge fabrike i stovarišta, s treće tunelčine i ćorsokaci a tek sa četvrte neka nazovi pristupna saobraćajnica koja nije ni postojala do pre 10 godina. Tako da poređenje je mani ga mito.
Radi se o ustanovama na Dedinju, imas Titovu i Karadordevih rezidencija, Arhiv Jugoslavije, i ako hoces i znacajne ambasade kao sto je americka. One su na tom potezu a ne trga Republike. Sto mi je deda bio kapetan garde, znam sta je tamo, a nabrojao bi jos i marsalat (srusen) i svim drugim vojnim ustanovama na Dedinju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886427#p886427:3bvs1u11 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Pon Okt 04, 2021 9:59 pm[/url]":3bvs1u11]Da, sigurno su svi oni do sad koristili železnicu i Prokop da dođu do Kuće cveća. Nikako autobus.

Evo i ja gledam po ljudima u svom okruženju, kad god neko putuje negde po regionu, svi odma prvo zovu Železnice da vide imaju li linije. Autobus im je poslednja, nužna opcija koju prihvataju samo ako nema ništa drugo.


Al kad bi se zezali...

Нико не жели да се малтретира док путује. Сваки путник гледа најмање напоран вид путовања и који најкраће траје. Сад можемо и да причамо о томе колико би просечном становнику Бановог брда са једном великом торбом и једним ранцем требало да дође до станице Београд центар и да се укрца на воз. Да ли неко има идеју?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886430#p886430:194osebp je napisao(la):
orjen » Pon Okt 04, 2021 10:01 pm[/url]":194osebp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=886424#p886424:194osebp je napisao(la):
Bender Rodriguez » 04 Oct 2021 08:54 pm[/url]":194osebp]Koje su to državnE ustanovE (množina, vidim) najvišeg ranga u blizini Prokopa?

A to što se Skupština smestila na brdo 200 metara iznad Savkog trga ne znači apsolutno ništa. Prvo, opet je ostala u centru, istorijskom i večnom centru Beograda. A drugo, nije se smestila u rupu između brda koju s jedne strane opkoljava autoput, s druge fabrike i stovarišta, s treće tunelčine i ćorsokaci a tek sa četvrte neka nazovi pristupna saobraćajnica koja nije ni postojala do pre 10 godina. Tako da poređenje je mani ga mito.
Radi se o ustanovama na Dedinju, imas Titovu i Karadordevih rezidencija, Arhiv Jugoslavije, i ako hoces i znacajne ambasade kao sto je americka. One su na tom potezu a ne trga Republike.

Колико има пешке да се иде од стајалишта тролејбуса 41 до перона? Ко жели тиме да се бави?

Где је архив Југославије, а где је Прокоп? Где је америчка амбасада?
 
Vrh