Prouči ti to malo bolje, Srbija je 1884. bila Kraljevina, 20 i neka suverena država na svetu.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885721#p885721:2r01i7vo je napisao(la):orjen » 02 Oct 2021 04:32 pm[/url]":2r01i7vo]1874 Srbija nije bila slobona a kamoli da je postojala industrijalizacija ili struka transportnih delatnosti. Transformacija stanica je zavrsena kada je translocirana, ranije nije nista radena i s time je tehnolosko preslikana s perioda kada je radena - u drustvu gde nije ni postojala dnevna stampa (Politika 1904).
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885722#p885722:2s0h3rsa je napisao(la):Пантограф » Sub Okt 02, 2021 5:33 pm[/url]":2s0h3rsa]Vukov spomenik nije stajalište, nego stanica :wink:
A можда је разлог што нема довољно добар превоз управо њена локација? Да је изграђена, на пример, уз сам аутопут или уз Булевар кнеза Александра Карађорђевића, била би покривена већ постојећим линијама градског превоза које не би морале да се преусмеравају само да би покриле и Прокоп. Такве су ГЖС и Нови Београд, поред њих пролазе линије које би туда пролазиле и да нема железнице. Замисли да треба да се промени траса 17 или 18 само да би се покрио Прокоп. Вероватно би дошло до побуне. А без линија са јаким тактом Прокоп је лоше повезан.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885682#p885682:17bzpm5m je napisao(la):solecar » Суб Окт 02, 2021 4:12 pm[/url]":17bzpm5m]Svaka stanica bi bila na pogrešnom mestu, izuzev Vukovog spomenika, da je ne opslužuje daleko bolji prevoz nego što je slučaj sa Prokopom i Zemun poljem. Te dve stanice imaju najgoru povezanost sa gradskim prevozom, pa shodno tome i ne čudi što imaju najmanji protok putnika. Ovo je podsećanje na onu studiju koju je neko kačio ovde, a koju negira velika većina forumaša.
Какве везе има да ли је на главној оси или ван ње? Три крака су повезана у свим правцима и смеровима. Нико не брани да се уведу возови из Новог Сада, Шида, Ваљева, Ниш итд. до Крњаче или Панчева. Макар они возови на којима возе путничка кола са високим улазом док се не спусте перони. Али очигледно да људи у Србија возу размишљају као и ти.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885720#p885720:17bzpm5m je napisao(la):WLABmz » Суб Окт 02, 2021 5:31 pm[/url]":17bzpm5m][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885674#p885674:17bzpm5m je napisao(la):overdrive » Sub Okt 02, 2021 3:54 pm[/url]":17bzpm5m]Већу шансу има Вуков споменик него ово.
Vračarski tunel je van glavne ose sever-jug, tako da na stajalištu Vukov spomenik staju samo BG voz i vozovi za Vršac. Potencijalno, ako budu ponovo uvedeni, stajaće vozovi za Zrenjanin/Kikindu i Rumuniju. I to je ceo potencijal tog stajališta.
Jel ti to hoćeš da kažeš da je "Karađorđev park" na najboljoj lokaciji, a "Prokop" uz "Zemun polje" i "Rakovicu" najlošije pozicioniran, jer ih opslužuju svega po dve linije?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885762#p885762:34g7js7s je napisao(la):Nikola NS » 02 Okt 2021 18:39[/url]":34g7js7s]A можда је разлог што нема довољно добар превоз управо њена локација?[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885682#p885682:34g7js7s je napisao(la):solecar » Суб Окт 02, 2021 4:12 pm[/url]":34g7js7s]Svaka stanica bi bila na pogrešnom mestu, izuzev Vukovog spomenika, da je ne opslužuje daleko bolji prevoz nego što je slučaj sa Prokopom i Zemun poljem. Te dve stanice imaju najgoru povezanost sa gradskim prevozom, pa shodno tome i ne čudi što imaju najmanji protok putnika. Ovo je podsećanje na onu studiju koju je neko kačio ovde, a koju negira velika većina forumaša.
A zamisli tek da se linije preusmere da se okreću oko TC Galerija, šta bi to tek izazvalo.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885762#p885762:34g7js7s je napisao(la):Nikola NS » 02 Okt 2021 18:39[/url]":34g7js7s]Да је изграђена, на пример, уз сам аутопут или уз Булевар кнеза Александра Карађорђевића, била би покривена већ постојећим линијама градског превоза које не би морале да се преусмеравају само да би покриле и Прокоп. Такве су ГЖС и Нови Београд, поред њих пролазе линије које би туда пролазиле и да нема железнице. Замисли да треба да се промени траса 17 или 18 само да би се покрио Прокоп. Вероватно би дошло до побуне. А без линија са јаким тактом Прокоп је лоше повезан.
Ja i dalje podržavam Karlov predlog za preusmerenje linije 51 preko Prokopa, Autokomande i Bul. oslobođenja do Slavije, jer smatram da je to dobar predlog. Čak sam i nadležnima slao ovaj predlog, uz još neke, ali je samo predlog za 34 usvojen. Može da piše i misli ko šta hoće, da se slaže samnom ili ne, ali za razliku od svih njih, ja sam barem uputio konkretne predloge. Isto kao što sam uputio konkretne primedbe na predlog reorganizacije trolejbuskog podsistema, kao i šinskog podsistema, umesto da ovde na forumu držim pridike u prazno kako ništa ne valja što drugi predlože i kako živimo u oblacima sa svojim maštarijama, odvojeni od realnosti. To ne znači da nikada nisam nešto od pomenutog rekao na forumu. Da sam imao malo više vremena, verovatnoi bih stigao i konkretan predlog sa trolejbuskom mapom, koju sam kačio ovde, prosledio nadležnima, kao što sam to uradio u slučaju tramvaja. Ti predlozi su uključivali i nove linije koje bi opsluživale Prokop.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885762#p885762:34g7js7s je napisao(la):Nikola NS » 02 Okt 2021 18:39[/url]":34g7js7s]Апсурд је да је мени је са Бановог брда Прокоп ваздушном линијом најближа станица, али џаба кад није никако повезана градским превозом. До Новог Београда има 4-5 станица трамвајем, до ГЖС је било нешто више станица такође трамвајем или аутобусом. Прокоп је за читав правац од Чукаричке падине до Петловог брда могао бити лако доступан метроом, искористио би своју предност да дође до Прокоп краћом трасом од надземних линија.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885793#p885793:2hl36m6n je napisao(la):orjen » Sub Okt 02, 2021 8:55 pm[/url]":2hl36m6n]Za BNV je radeno priobalno utvrdivanje od Brankovog mosta do Starog zeleznickog mosta.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885819#p885819:2i396gyi je napisao(la):Дошљак » Sub Okt 02, 2021 10:52 pm[/url]":2i396gyi]Прокоп да је урађен само 400 метара западније, да скретнице почну одмах по преласку новог моста и да је плоча скроз до булевара Војводе Путника да се са његовог тротоара одмах приступа станици, ситуација би била неупоредиво боља. То је по мени највећа мана.
Nikad glupljeg predloga, problem visokog vodostaja je jedan problem koji uzrokuje durgi sto je povezan sa geoloskom karakteristikom, koji je formiran radom i talozivanjem reke kroz milenijume. Ko je ikad imao priliku da ulai i izlazi iz zeleznicke stanice Beograd je svakako primetio da je dozvoljena brzina bila ne visa od 10 km/h, a ko razume razliku izmedu visokogradnje i niskogradnje na glinovitoj podlozi zna da oni prvi imaju temelje u dubini a ona zadnje ne.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885840#p885840:1z88m2r6 je napisao(la):overdrive » 02 Oct 2021 11:59 pm[/url]":1z88m2r6][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885793#p885793:1z88m2r6 je napisao(la):orjen » Sub Okt 02, 2021 8:55 pm[/url]":1z88m2r6]Za BNV je radeno priobalno utvrdivanje od Brankovog mosta do Starog zeleznickog mosta.
Исто то или још боље је могло да се уради и за време постојања железничке станице. Да ли бисмо и након тога причали како је то бара, односно мочвара и да све мора да се премести тамо где је сада Прокоп?