Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Прокопу фали основна саобраћајна инфраструктура која је предуслов за смишљенији јавни превоз. И то је све кривица искључиво града, пошто железнице ту немају надлежност. Игнорисање железнице од стране града је испод сваког ниво достојанства.
 
Ne bi mu falila da nije od starta zamisljen i pravljen na promasenoj lokaciji i na promasen nacin.
 
Е сигурно је тако, чим ти то понављаш бесконачно пута и ниси никоме досадио, бар тако мислиш
 
Ne ne, sigurno je kao sto ti i onaj Orjen u oblacima kazete - da ce stanica da zivne od zeleznickog osoblja i ako dovoljno dugo i dovoljno glasno hvalimo Prokop. I dobro je kad vi takvi niste nikome dosadili. Cak ni nakon odvaljivanja da GZS nije bila na dobrom mestu, a Prokop je na savrsenom.
 
Већу шансу има Вуков споменик него ово.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885537#p885537:lfptx1vt je napisao(la):
orjen » Pet Okt 01, 2021 11:54 pm[/url]":lfptx1vt]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885524#p885524:lfptx1vt je napisao(la):
solecar » 01 Oct 2021 10:12 pm[/url]":lfptx1vt]GŽS se nalazila na mestu ukrštanja velikog broja linija gradskog prevoza i BAS - a, na početku šireg centra grada, i zatoi je bila tako puno korišćena. A Prokop je opslužen dvema linijama koje saobraćaju u proseku na 33 minuta. Inače, Google upravo prostor Prokopa ima označen kao geografski centar.
Kad je stanica Beograd gradena nije bilo nista oko nje, pa se narednih 100 godina tuda saobracaj usmerio. Hajde da vidimo sta ce za 100 godina prolaziti u Prokopu.

Ми нећемо видети шта ће бити тамо за 100 година. Можда наши унуци хоће.

За 50 година, људи нису видели ништа и многи који су се надали бољем, нису више овде.
 
Svaka stanica bi bila na pogrešnom mestu, izuzev Vukovog spomenika, da je ne opslužuje daleko bolji prevoz nego što je slučaj sa Prokopom i Zemun poljem. Te dve stanice imaju najgoru povezanost sa gradskim prevozom, pa shodno tome i ne čudi što imaju najmanji protok putnika. Ovo je podsećanje na onu studiju koju je neko kačio ovde, a koju negira velika većina forumaša.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885672#p885672:2ohjr4kz je napisao(la):
Bender Rodriguez » 02 Oct 2021 03:49 pm[/url]":2ohjr4kz] i ako dovoljno dugo i dovoljno glasno hvalimo Prokop. I dobro je kad vi takvi niste nikome dosadili.

Овде су барем видљиви бројеви. Написао си 7 пута више постова, за 3 пута краће време :lol:
Ајде то ни пола јада, него све нешто ексцитовано, нервозно у агресивним високим тоновима... полако бре, пази на здравље, човек је слабо и осетљиво биће :wink:
 
Neki sa ovom obstinacijom o losoj lokaciji bi ovde i rekli da je Hong Kong na takvoj. Hmm, mislim da je tu erudicija na losoj lokaciji, nista vise.
 
Trebas ispraviti termin, stanica se zvala Beograd i nista vise i imala je 10 koloseke, bila je ceona i radila je ranzirene poslove na mocvarnom tlu koje je nasipano uz pomoc rucne asistencije i volovima u 19 veku.
 
citaj lose je radena i jedino vredno je njena fasada koja je ocuvana.
 
Ако станица Београд Центар има добар положај, зашто се толико трудите да убедите људе у то? Ако је то стварно добро решење, зашто то непрекидно понављате и објашњавате људима да јесте?
 
Sa druge strane, ako ima loš položaj, zašto se toliko trudite da ubedite ljude u to? Ako je to stvarno loše rešenje, zašto to neprekidno ponavljate i objašnjavate ljudima da jeste?
 
Zato sto kolicina hvalospeva, preuvelicavanja pa i izmisljanja o Prokopu u zadnje vreme obara sve rekorde. Kao sto rekoh ranije, jeste ovo tema o Prokopu ali od nedavno se ne valja prica samo da je Prokop centar galaksije, nego i da je GZS bila promasaj i ruglo (koje je nemoguce srediti).
 
А обећао си пре пет минута и ја ти дао плус :lol:
 
Stanica "Beograd' je pravljena na mestu zvanom bara Venecija - i ako ovu semanticnu analogiju pratis do kraja - onda je pragmaticni zakljucak da zeleznicka stanica nije u Veneciji sto nije prilagodno nasipati teren za to, pogotovo rucnom asistencijom i volovima kako je radenu u bari. Lose je postavljana i planirana prestonicka stanica u bari Veneciji", nije bila perspektivna i naslo se adekvatna lokacija za brzi transit kroz grad. Uz pomoc krtica i savremenom tehnologijom. Nema u cemu je "Stanica Beograd" bilo u prednosti sem sto se oko nje formirao saobracaj, samo lokacija i stanica su predmet rane industrijalizacije i nepostojece transformacije iste kroz celo stoljece (sem elektrifikacije niste u stanici nije modernizovano). Muzejska vrednost u svakom pogledu.
 
Баре и мочваре су у 19. веку свуда исушиване на исти начин јер нису постојале машине и технологије као што данас постоје. Не знам да ли треба да наводим, али широм Војводине су исушиване баре и мочваре да би се развијала привреда и насељена места као и земљорадња. Овде се о Бари Венеција говори као да није исушена и да још увек постоји, а она је трајно уклоњена.

Не схватам какав је проблем у 21. веку направити боље обезбеђење тог тла од продора воде из реке Саве и омогућити несметано одвијање саобраћаја.

Тврдања да осим електрификације ништа није урађено од 1884. до 2018. године је неистинита и не треба се даље тиме бавити, пошто је излишно.

А ако је бара и мочвара толики проблем, зашто онда туда треба иде метро и то под земљом? Зашто је бара препрека за железницу, а није за метро?
 
Naravno da nije nista radeno kao i na vecini stanica i pruga kroz Vojvodinu. Moravski koridor je takode u preslikavanom stanju 19 veka. Takode je besmislica da je u Beogradu pre nego sto je Pancic postao prvi predsednik SANU i Cvijic prvi rektor univerziteta postojala zeleznicka struka ili transportna nauka koja je bila u stanju da planira zeleznicki saobracaj.

1874 u Beogradu nisu postojali fakultete, prefakultet se zvao Velika skola. A tek u 20 veku je Beograd dobio i univerzitet na kome je Cvijic bio prvi rektor. S time je stanica Beograd planirana od amatera kao privremeno resenje u predindustrijalizovanom drustvu.

Nijednj prestonicka stanicu ni u Berlinu, Minhenu, Londonu ili Becu nije kroz 19 vek prosla vise transformacije, a kamoli kroz 20 vek.

Stanica Beograd je u svakom pogledu muzej predindustrijalizacije koja nije dozivela tehnolosku transformaciju. To je postignuto sa translokacijom na savremeno mesto, uz savremenu opremu i koncepciju savremenog tehnoloskog zadrzaja u Prokopu.
 
Koliko skretanja sa sustine levoi desno samo da se iskonstruise kljakava prica da je GZS bila promasaj i nepopravivo ruglo pa ce sad Prokop to da resi svojom savrsenom izvedbom i jos savrsenijom lokacijom.
 
Почнимо само од сигнала и система па кренимо даље. Јасно је зашто сам рекао да је излишно говорити о томе да ништа није промењено од 1884. године.

Капацитети станице и њена могућност за отпрему и пријем возова се повећавала и мењала временом, као и капацитет за пријем путника.

Надовезивање на Универзитет у Београду такође нема смисла и везе са станицама о којима причамо.

Да је Прокоп био добро и функционално решење, он би давно заживео.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=885674#p885674:ql9oovf1 je napisao(la):
overdrive » Sub Okt 02, 2021 3:54 pm[/url]":ql9oovf1]Већу шансу има Вуков споменик него ово.

Vračarski tunel je van glavne ose sever-jug, tako da na stajalištu Vukov spomenik staju samo BG voz i vozovi za Vršac. Potencijalno, ako budu ponovo uvedeni, stajaće vozovi za Zrenjanin/Kikindu i Rumuniju. I to je ceo potencijal tog stajališta.
 
1874 Srbija nije bila slobona a kamoli da je postojala industrijalizacija ili struka transportnih delatnosti. Transformacija stanica je zavrsena kada je translocirana, ranije nije nista radena i s time je tehnolosko preslikana s perioda kada je radena - u drustvu gde nije ni postojala dnevna stampa (Politika 1904).
 
Vrh