Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Pa kao što videsmo, ako ovako efikasno budu nastavljeni radovi kao što ih sada izvodi Energoprojekt(i u maju potpišu) a u junu nastave (mesec dana je dovoljno za ratifikaciju)onda bi sve moglo da bude over 2011 na jesen ili do kraja god,pa bi otvaranje bilo kad i most na Adi ili ranije,ujedno započeti radovi na gradnji Metroa,pa završena obilaznica.... :kafa: ima li kraja spisku ili fontani želja... :rolleyes:
 
27.04.2010.
image0224.jpg


image0226.jpg


image0225.jpg
 
Nadrealno, jel to fotomontaža?
Da li je iko bio na drugoj strani Prokopa (ka Rakovici i Vuku), šta se tamo dešava?

edit: Zar im nije bilo lakše odmah da postave skretnice za druge koloseke, pa da posle to lakše spoje, nego da ih kasnije ovde ubacuju?
Ili to znači da ne planiraju da u potpunosti završe Prokop narednih 10 godina?
 
Ambassador":2ybbl9cc je napisao(la):
edit: Zar im nije bilo lakše odmah da postave skretnice za druge koloseke, pa da posle to lakše spoje, nego da ih kasnije ovde ubacuju?
Ili to znači da ne planiraju da u potpunosti završe Prokop narednih 10 godina?
Pa ovi radovi nemaju veze sa završetkom prokopa. Jednostavno, grad je rešio da osposobi gradsku železnicu, i da ne bi čekao državu još 20 godina da završi prokop, finansirao je izgradnju neophodnih koloseka za funkcionisanje gradske železnice, mada je i to bio posao države...
 
Da, znam, ali jednostavno bi im bilo lakše da su ubacili samo skretnicu, jer kad ga budu uređivali tad nekad, biće lakše, i bez prekidanja saobraćaja Beovoza. Simple as that.
 
Jerry lepe fotke,Ambassador posle toliko vremena reklo bi se nadrealno,onaj deo prema Vuku je u pripremi verovatno će se za koji dan mašine prebaciti na tu stranu,a trenutno se radovi odvijaju na peronima ispod ploče gde je skoro završeno betoniranje podloge za koloseke 5 i 6,a danas su radili popločavanje platformi mermerom,kao i gletovanje stubova i stepeništa,sve u svemu ok,primetio sam da su donete skretnice koliko sam uspeo da vidim oko 4 kom.pa predpostavljam da će da odrade barem jedan deo, a u vezi završetka cele stanice odgovor ćemo saznati polovinom ili krajem maja kada bi pregovori sa Rusima trebalo da se okončaju nadajmo se uspešno,a prilog tome ide i što su juče istu stvar pominjali i iz gradske uprave pa gde ima dima...
 
Pitanje je šta će biti sa ruskim kreditom. U početku su bili u opticaju i neki projekti koridora x pa su izbačeni ne zna se na čiju inicijativu, tako je i Prokop na dugačkom štapu ali ipak u igri. Sigurno da Prokop može biti realizovan sa rusima ako bude vlada htela, ali ne treba zaboraviti da razni lobisti vuku na svoje projekte.
 
Ah a šta bi me više iznenadilo,ali verujem pre svega da će Rusi prvo od svih projekata odobriti taj,zato što tu najbrže mogu da plasiraju svoje usluge i proizvode vezane za železnicu,pre svega šine,signalnu opremu,pa i vozove kako je sam direktor R.Ž izjavio da su oni najzainteresovaniji pre svega za Prokop i Metro,a i samim tim što Ž.S kupiše njihove vozove je bio znak da će se pozitivno rešiti i rekoše da nema nikakvih prepreka i da su projekti na stručnoj doradi u Moskvi (čitaj,baš da vide gde sve mogu da ubace svoju tehnologiju) mislim da je tu u igri obostrana korist i nadajmo se srećnom kraju,a ko zna možda na samoj završnici uskoči šeik iz Kuvajta koji će sve to pozlatiti :D
 
Ambassador":ozcbzi1s je napisao(la):
Da, znam, ali jednostavno bi im bilo lakše da su ubacili samo skretnicu, jer kad ga budu uređivali tad nekad, biće lakše, i bez prekidanja saobraćaja Beovoza. Simple as that.
Ех, ех, кад је код нас нешто рађено у крајњој варијанти?
 
Kod nas je stvarno teško biti optimista kod bilo kog projekta. Ali i tu postoji rešenje ne trezniti se :)
 
U Prokopu je počelo postavljanje koloseka na betonsku podlogu između perona a ispod ploče. Šine idu direktno na beton a koja tehnologija pričvršćivanja će biti korišćena videćemo. Nadam se da ću sledeći vikend u Bg pa ću videti šta i kako.
 
Grad budućnosti Usklađenost različitih sistema gradskog prevoza
„Prokop“ loše povezan sa gradom
G. S. - M. T. | 14. 05. 2010. - 00:02h | Komentara: 1

Prva linija gradske železnice od Zemuna do Pančevačkog mosta trebalo bi da počne sa radom sledeće godine. Do tada se mora rešiti problem nepovezanosti nekih stanica „Beovoza“ sa gradskim prevozom. Primera radi, stanica „Beograd centar“ („Prokop“) nema nikakvu vezu sa gradskim autobusima pa ne nudi mogućnost putnicima da nastave putovanje po izlasku iz voza.
38048_10_ff.jpg



Za detaljniji prikaz kliknite ovde [+]Vozovi na liniji Zemun - Pančevački most zaustavljaće se na stanicama koje se nalaze u užem gradskom jezgru a to su: „Beograd Centar“, „Karađorđev park“, „Vukov Spomenik“, „Tošin Bunar“, „Zemun“ i „Pančevački most“. U ovom trenutku većina stanica je solidno povezana sa stajalištima GSP, ne računajući stanice „Beograd Centar“ i „Zemun“.

„PROKOP“: Iako su u blizini dva stajališta GSP, jedno u Bulevaru kneza Aleksandra Karađorđevića i drugo u Bulevaru vojvode Putnika, do njih se iz „Prokopa“ teško dolazi. Do stajališta u Vojvode Putnika potrebno je najmanje 10 minuta pešačenja. Deo puta je i neasfaltirana uzbrdica, grmlje i kamenje, gde je potrebno napraviti stepenice. Na „Prokopu“, u visini ploče, postoji i zapuštena okretnica i nekadašnja polazna stanica linije 34, koja više ne saobraća. Do ovog stajališta dolazi se lako, stepenicama sa perona 10 železnićke stanice.
- O vraćanju ove linije razmišljaće se nakon početka rada prve linije gradske železnice. Trenutno su sve stanice buduće gradske železnice dobro povezane sa gradskim prevozom, osim „Beograd centra“ - kaže Snežana Perović, direktor Direkcije za javni prevoz.



„KARAĐORĐEV PARK“: Stanica „Karađorđev park“ ima najbolju vezu sa gradom. Po izlasku iz voza putnici će potrošiti nekoliko minuta do najbližih stajališta gradskog prevoza koja se nalaze kod restorana „Franš“. Odatle na raspolaganju imaju čak 10 linija gradskog prevoza (tri tramvajske i sedam autobuskih). Jedna od alternativa je i presedanje na autobuse 17 i 18 koji kupe putnike na auto-putu i voze ih u pravcu Novog Beograda i Zemuna. Intervali prolaska ovih linija nisu veći od 10 minuta, a poštovanje reda vožnje mogu da poremete jutarnji i popodnevni saobraćajni špic.


„NOVI BEOGRAD”: Ispod železničke stanice „Novi Beograd“, kod „Buvljaka“, nalaze se tramvajsko i autousko stajalište. Da bi stigli do njih, putnicima koji se iskrcaju iz „Beovoza“ potrebno je svega nekoliko minuta pešačenja. U pravcu ka gradu na raspolaganju su tramvaji i autobus 95, mada je ova veza mnogo praktičnija za stanovnike koji žive na periferiji a rade u Novom Beogradu. Valjda se zbog toga na železničkoj stanici „Novi Beograd“ češće sretnu Pančevci, stanovnici Ovče ili Krnjače. Intervali prolaska linija gradskog prevoza ni ovde nisu veći od 10 minuta.


„TOŠIN BUNAR” I „PANČEVAČKI MOST”: U blizini ovih stanica prolazi veliki broj linija gradskog prevoza. Ipak, stručnjaci misle da ovde putnici treba da se ukrcaju u vozove i nastave put do grada, posebno oni koji žive na periferiji. Veza sa linijama gradskog prevoza nije problem ni za stajalište ispod Pančevačkog mosta. Svega dvadesetak koraka deli ovu stanicu od okretnice autobusa na linijama 33, 37, 48 i 58. Poteškoću putnicima “Beovoza” za sada predstavljaju neredovni polasci od kojih su pojedini čak i ukinuti.


„VUKOV SPOMENIK“: Stanica najmodernijeg izgleda sa čak tri stajališta GSP u neposrednoj blizini već sada nudi niz pogodnosti. Ukoliko žele do centra grada putnici koji se voze gradskom železnicom mogu da izađu na ovoj stanici i biraju između nekoliko linija gradskih autobusa ili tramvaja čija stajališta se nalaze bukvalno na izlazu iz stanice u Bulevaru kralja Aleksandra i Ruzveltovoj ulici.
- Putujem svakog dana “Beovozom” iz Krnjače do Vukovog spomenika pošto mi se fakultet nalazi u Ulici 27. marta. Stignem za 15 minuta, ne guram se, a na kraju malo i prošetam. Kada bih išao autobusom bilo bi mi potrebno za tu relaciju skoro sat vremena - priča Aleksandar Dragićević, student prve godine na Tehnološkom fakultetu.



Povezanost stanica „beovoza“ i stajališta GSP
Linija Interval (minuta)
Stanica „Tošin bunar“
45 (blok 44 - Zemun Novi grad) 6
65 (Zvezdara - Novo bežanijsko groblje) 4 - 5
82 (Kej oslobođenja - Blok 44) 16
71 (Zeleni venac - Ledine) 12 - 16
72 (Zeleni venac - Aerodrom) 48
601 (Glavna železnička stanica - Surčin) 6


Stanica „Novi Beograd“
7 (Blok 45 - Ustanička) 5 - 8
9 (Banjica - Blok 45) 6 - 9
11 (Kalemegdan „Beko“ - Blok 45) 20
95 (Blok 45 - Borča) 4 - 5


Stanica „Beograd centar“
44 (Senjak - Viline vode - Dunav stanica) 27
94 (Miljakovac 1 - Blok 45) 8
40 (zvezdara - banjica 2) 7 - 8
41 (studentski trg - banjica 2) 4 - 5
Stanica „Karađorđev park“
31 (Studentski trg - Konjarnik) 4 - 5
33 (Pančevački most - Kumodraž) 8 - 10
39 (Slavija - Kumodraž 1) 13
47 (Resnik - Slavija) 5 - 6
48 (Miljakovac II - Dunav stanica) 6 - 8
59 (Petlovo brdo - Slavija) 6 - 7
78 (Banjica II - Zemun) 10
9 (Banjica - Blok 45) 6 - 9
10 (Kalemegdan - Banjica II) 11-12
14 (Ustanička - Banjica) 17


Stanica „Vukov spomenik“:
25 (karaburma ii - kumodraž ii) 7 - 9
25p (karaburma ii - mz kumodraž) 14-15
27 (trg republike - mirijevo 3) 4 - 5
74 (omladinski stadion - bežanija) 8-9
2 (Pristanište - Vukov spomenik) 9
5 (Kalemegdan (Beko) - Ustanička) 8
6 (Tašmajdan - Ustanička) 13 - 14
7 (Ustanička - Blok 45) 5 - 8


Stanica „Pančevački most“
16 (Karaburma II - Novi Beograd) 3-5
23 (Karaburma II - Vidikovac) 4-5
27e (Trg republike - Mirijevo IV) 6-7
33 (Pančevački most - Kumodraž) 8-10
35 (Trg republike - Lešće) 10-13
43 (Trg republike - Kotež) 7-8
58 (Pančevački most - Novi Železnik) 14
95 (Novi Beograd - Borča III) 4-5
96 (Trg Republike - Borča III) 6
Napomena: Navedeni intervali računati su samo u periodu kada nema saobraćajnih gužvi
www.blic.rs
 
Malo su se više izlupali s linijama koje prolaze blizu stanica na kraju teksta, ali u principu to je to.

btw, otkad 34 ne ide? I dalje navijam da njena okretnica postane trolejbuska :)
 
Ти си још гори од ових што нам дадоше овај наказни ГУП, задржао би Главну са 10 колосека. :kafa:
 
E u emisiji Beograd .rs, emitovanoj na STB,Gradski Arhitekta se pojavio sa stručnjakom iz Engleske firme koja nadgleda radove na postavljanju šina na betonskoj podlozi u staničoj zgradi,rekao je da se koristi najsavremenija tehnologija za redukciju buke i vibracija ista ona koja je primenjena u glavnoj stanici DB Berlin kao i za Tgv Wateloo stanici,a kako rekoše da bi na ploči mogao da bude sagrađen šoping-komercijalni centar :kafa:
 
JohnnyLee":3c2rx2iv je napisao(la):
ostavio bih samo tih 10 i ništa više. sve ostalo bih poskidao
Pa ne bi mogao da poskidaš jer ostalo su prateći sadržaji da bi tih 10 bilo u funkciji.
Nikako mi nije jasno kako se ne prihvata prosta činjenica da je uložena milijarda (DEM, $, .. ?!) za tunele ispod Beograda da bi se sklonila železnica sa površine da više ne smara i guši normalan život beograđana?
Ovi crteži su ti lepo grafički odrađeni i na najpregledniji način pokazuju svu nepotrebnost prve dve stanice. Jednostavno "Beograd centar" sa sistemom svojih stanica NBG, Pančevački most, Rakovica-Resnik, pokriva sve te pravce i polaske...
Ljudi pre trideset godina pokazaše po ovom pitanju gotovo savršenu viziju ajde da mi u 21. veku bar to ne pokvarimo. Ne njima nego sebi!
 
Vrh