Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

jeste, oni su za Vojvodinu, Požega-Kraljevo i tamo Majdanpek-Zaječar-Niš. a možda ih ubace u Lapovo-Kragujevac-Kraljevo
 
2012":38lkh6mm je napisao(la):
Nagađam da je to bio i jedan od uslova za Prokop ali i pragmatično na ovakvim prugama samo robusnoi čvrsto Rusko vozilo može da preživi..a uz to ovaj vozić je zgodan... :kafa:
Ма нека, само да се коначно Прокоп заврши...
 
Imam jedno pitanje. Ja i bas nisam pratio temu Proko itd. ali video sam danas nove slike prokopa i vidim da se tu nesto radi, pa me zanima jel su to konacno krenuli da zavrse Prokop ili samo rade neki sporedni posao? Bilo bi bas lepo da se konacno izmesti glavna zeleznicka stanica na prokop
 
Vidi pored ranije najvljivanih pompezno nastavka radova, ovi su se nastavili sada uz pomoć Grada i zaista se gradi a napredak je sada postao vidljiv iz pravca Hajdinovog mosta postavlja se ovih dana prvi kolosek mašine rade i svaki dan se napreduje ,ova faza se zapravo odnosi na postavljanje novih koloseka za Gradsku železnicu kao i završetak perona za istu ,međutim raspisan je i tender od Ž.S za nabavku materijala šina pragova za kompletnu trasu P.Most-Batajnica, a Zgop-Novi Sad uveliko izvodi radove u Prokopu zajedno sa Energoprojektom,međutim i na ploči su vidljive pripreme,jer su istovarene oplate,oprema,mikseri oko 5 kom.,kran,nekoliko šlepera,kao i cisterne za beton,dok je fabrika betona pored stanice ponovo u funkciji ja bio svedok,a na samoj ploči su i montirane privremene kućice za radnike i za materijal,a sve to kao priprema za nastavak radova na završetak same ploče a i stanične zgrade , e sad najavljeno je i inteziviranje pregovora u maju za odobrenje kredita sa Rusima za dovršetak celog Prokopa i Železničkog čvora, posle kupovine Ruskih vozova nadamo se i pozitivnom ishodu istih,jer su prestavnici Ruskih Železnica pre nekoliko dana bili u Beogradu i izjavili da se saradnja odvija odlično i po planu,s obzirom da će i njihove firme biti uključene u posao kao i sa isporukom materijala,jednostavno i oni imaju veliki interes da se nastave kompletni radovi u Prokopu.
 
Normalno da se radi kad se izvođač isplaćuje za izvedene radove.

Šta ima nečasno u tome kad nešto uradiš i imaš ugovor o tome da te investitor redovno plaća.
Tu je osnovna razlika između grada i republike.

Mrka samo priča, blebeće i uopšte je nedostojan inžinjera, ustvari on je odavno političar a ne inženjer.

Zato i nismo imali napredak na prokopu, er se puno pričalo a malo plaćalo za urađeno.

Država je najbolji poverilac a najgori dužnik, PDV ti izme do 10 tok u mesecu i baš je briga kad ćeš ti da naplatiš (i da li ćeš) a kad ona treba da plati to je odloženo 60 dana na 10 rata......

Takvim svojim odnosom uništava privredu i sve ono što je zdrvavo u njoj.
 
Pregovori za ruski kredit u maju?
14. april 2010. | 12:38 | Izvor: Beta
Beograd -- Pregovori o ruskom kreditu od 800 miliona dolara za infrastrukturu biće nastavljeni u maju, najavio je generalni direktor Železnica Srbije Milovan Marković
.



"U tim pregovorima nema nikavih prepreka. Na potezu su vlade Srbije i Rusije i ministarstva finansija, koji bi trebalo da ugovore finansijske uslove kredita", rekao je on nakon potpisivanje ugovora sa ruskom kompanijom Metrovagonmaš o kupovini 10 dizel-motornih vozova.

Marković je istakao da su iz Železnica Srbije ruskoj strani dostavljeni projekti koji se odnose na Beogradski železnički čvor, prugu Valjevo-Loznica, elektrifikaciju pruge Niš-Dimitrovgrad i rekonstrukciju pruge Beograd-Bar.

Ukupna vrednost tih železničkih projekata, kako je naveo, prelazi vrednost ruskog kredita, ali će, dodao je Marković, u dogovoru sa ruskom stranom biti odabrani projekti koji će biti finansirani iz kredita.

On je podstio da je ministarska finanisija Dijana Dragutinović već potpisla u Moskvi ugovor sa ruskom stranom o kreditu od 200 miliona dolara za podršku budžetu Srbije i da ostatak zajma od 800 miliona dolara treba da se upotrebi za infrastrukturne projekte.

Ambsador Rusije u Beogradu Aleksandar Konuzin je istakao da "pregovori o kreditu idu brzo koliko je to moguće" i dodao da nema nerešivih problema.

Srpska strana je trebalo da obavi tehničke dorade projekata, rekao je Konuzin i potvrdio da su projekti dostavljeni ruskoj strani.

Pregovori o ruskom kreditu ukupne vrednosti milijardu dolara počeli su krajem oktobra prošle godine. Ugovor o delu kredita od 200 miliona
dolara za pokriće deficita srpskog budžeta potpisan je 7. aprila 2010. u Moskvi.

Zajam Rusije Srbiji načelno je ugovoren 20. oktobra tokom posete ruskog predsednika Dimitrija Medvedeva Beogradu.
www.b92 rs.

Ipak biće,kada su međudržavne stvari u pitanju ide sporo ali će se završiti..;)
 
2003. kad sam prvi put išao u Bugarsku vozom, bilo je usporavanja i kašnjenja jer je tunelima podizana visina da može da se postavi provodnik.

Koliko ustvari košta ta elektrifikacija kad toliko godina ne mogu da je urade?
 
stek":293wfp9u je napisao(la):
Imam jedno pitanje. Ja i bas nisam pratio temu Proko itd. ali video sam danas nove slike prokopa i vidim da se tu nesto radi, pa me zanima jel su to konacno krenuli da zavrse Prokop ili samo rade neki sporedni posao? Bilo bi bas lepo da se konacno izmesti glavna zeleznicka stanica na prokop
Оно што ти је 2012 на почетку рекао, то је то. Сређују колосеке за Беовоз. Од наставка радова и измештања станице засад нема ништа, тако да остатак његовог поста можеш слободно да бациш у воду.
 
medjutim":2mx6gnqy je napisao(la):
Koliko ustvari košta ta elektrifikacija kad toliko godina ne mogu da je urade?
Elektrifikacija jedne pruge spada u najskuplje radove. Kad se gradi potpuno nova pruga, na nju ode, koliko se secam, i do 50%. Mozda ce neko dati precizniji odgovor. Zeleznicar?
 
@wille
Од наставка радова и измештања станице засад нема ништа, тако да остатак његовог поста можеш слободно да бациш pod metro :lol:
 
Biće ,biće Wile i Đilas se priključio 2012 tici,samo da napomenem (prihvatam samo plaćene funkcije,hvala!) :cool:
 
Надам се да си у праву. Између твог неоснованог оптимизма и мог суровог реализма, истина је вероватно негде у средини. :)
 
Danasnje slike sa Prokopa: :cool:

24zb05v.jpg


2gy7qeh.jpg


2rnd3tg.jpg


2qs7vp4.jpg


a5c66f.jpg


2rgde0n.jpg


70fh5c.jpg


2dqq3cl.jpg


23m3j1j.jpg
 
Opa c.s.i

pa reci koju sta se radi dole... :kk:
 
Insajderske fotke :)
Golem je projekat,tek sad stekoh ustisak,vau!!!Bice lepo kad ga srede jednog dana :gobb:

Hvala csi!
 
I meni je bilo zadovoljstvo da malo istrazujem tamo ;)

Nisam zatekao radnike, ali koklo vidim trenutno se radi na betoniranju podloge na 4 koloseka.
Na ulazu u tunel za Rakovicu su postavljeni reflektori i očigledno se i tamo nešto radi.

Inače u subotu preko pola dana BeoVoz Pančevo - Nova Pazova uopšte nije išao !!! :bash:
Zbog kvara na pruzi vozio je samo na relaciji Vukov spomenik - Pančevo.

Uvedena je ekstremno lagana vožnja u Zemunu. Na oko 600 metera pre ulaska u stanicu (gledano iz pravca Nove Pazove) brzina je ograničena na svega 10 km/h ! :mad:
Takođe se priča da je nova pruga koja je letos postavljena između Batajnice i Nove Pazove već pukla na 2 mesta.
 
C.S.I Dobre slike! ja sam prolazio sa one strane prema mostu,a tamo se zapravo trenutno odvijaju najintezivniji radovi ,postavljen su šine za jedan kolosek a sada rade drugi,kao i u tunelu čak su pre dva dana radili i noću,a radovi koliko sam uspeo da vidim se odvijaju i na suprotnoj strani tj u Banatskom tunelu i tu se vidi da su postavili šine,dok su skretnice istovarene
 
Lepe slike c.s.i., nadam se da će ovo biti lepa i funkcionalna stanica jednog dana.
 
Vidi,ako misliš na ovaj uzorak za zidnu oblogu koji je rebrast a visi sa plafona (kakav opis :D ) da te razočaram, to je uz još dva takva uzorka montirano pre dosta vremena, i može se reći da je davno zastareo i da je leglo golubova,mislim kada dođu do te faze da oblažu strop i stubove koristiti modernije i kvalitetnije obloge,a to će morati da bude isto za ceo Prokop tj.platforme/perone,znači moraće da se sačeka završetak svih perona i koloseka pa da se obloži po projektu,možda i urade nešto privremeno za Beovoz,rsvetu i info sistem sigurno, a i poločavanje mermernim pločama (video sam da su ih istovarili).
2rnd3tg.jpg

44tk.jpg

33hg.jpg

106bh.jpg

Evo primera iz Berlina,moderni,laki za održavanje i minimalistički obloženo,definitivno na Prokopu nema razloga da bude ispod ovoga nivoa,ko je silazio u stanicu Prokop u delu tj stanicu koja funkcioniše za Beovoz, tada opremljena i uređena od Siemensa rasvetom,i opremom kao i projektom,može da vidi sličan princip,u suštini to se montira brzo i lako,čak za razliku od ove u Berlinu u Prokopu je mermer visokog sjaja (princip preuzet od Ruskih Metro stanica) videh kontigent mermernih ploča istih kao do sada ugrađenih istovarenih na ploči, a moram da priznam da je površina koja se poločava mermerom,zaista impozantna,kada siđete dole i vidite koliko su velike i dugačke te platforme zaista se zamislim koliko im samo mermera treba vau! a tek gore na ploči i ispred nje,pa još Metro stanica..., za Evropske uslove grandiozno!
 
2012":tf5drl07 je napisao(la):
...kada siđete dole i vidite koliko su velike i dugačke te platforme zaista se zamislim koliko im samo mermera treba vau! a tek gore na ploči i ispred nje,pa još Metro stanica..., za Evropske uslove grandiozno!
Ako zaista mislis da je stanica Prokop na bilo koji nacin grandiozna, posavetovao bih te da malo vise putujes po Evropi.
 
Prokop bi bio veoma grandiozan da ga nije pregazilo vrijeme tj da je zavrsen onda kada je trebalo prije 30 i kusur godina :kafa:
 
PA dobro, sacekajte...on je jos "rohbau" kako bi se u nemackoj reklo, znaci da samo postoje zidove i kostur i nista drugo, znaci on nije gotov i jos je u izgradnji, tako da ga vreme nije pregazilo jer nema sta da pregazi. Dali ce biti dobar ili ne ce se pokazati ako se napravi plan i finansira totalna izgradnja i zavrsetak projekta, do onda to nije nista drugo nego gradiliste koje se upotrebljava. Isto to vazi i za karadjordjev park.
 
Карађорђев парк је, колико знам, и замишљен да изгледа тако како изгледа.
 
Vrh