Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ja mislim skrenuo bi sa tramvajskog mosta ili u tunel Beovoza s obzirom na paralelnu trasu,ili to isto ispod podvožnjaka pa na Prokop,zaista enigma..a lepo napisali predviđeno i odrađeno..bar delom :rolleyes:
 
Imali to na nekom planu trasa tog tramvaja jer ja to nemogu da zamislim gdje bi se ukljucio na mostaru a gdje na autokomandu pregledao sam sajt bg cvor i nisam naisao na nikakvu kartu gdje se to vidi a sad me bas zanima ;)
 
Po mom misljenju, ukljucenje sa autokomande, odnosno Fransa ce morati da se busi i prikljucuje u tunelu ispred Veterinarskog fakulteta, a sto se tice Mostara, mislim da je najlogicnije i najjeftinije da se po izlasku iz tunela trasa spusta ulicom Koste Glavinica i prikljucuje na Mostar ispred BIGZ-a.

ny8d8g.jpg
 
Linija 4 gospodarska mehana/autokomanda 6 vozila interval sledjenja 10min
 
Vec vise od 30 godina postoje planovi za spajanjem Autokomande i Mostara. Po tim mapama vise je bila ideja da ide kroz teren BIP-a. Verujem da se nije odmaklo dalje od ideja.
Na sajtu beogradcvora pise:
Takodje, u železničkoj stanici Beograd centar, ispod nivoa peronskog platoa izvedena je konstrukcija metroa, u dužini od oko 100m, prema trasi kojom se ova stanica povezuje direktno sa istorijskim jezgrom grada, ali i sa drugim delovima grada.
Mozda bi prvo metro trebalo poceti gradit odavde, odnosno liniju Kalemegdan-Trg-Slavija-Prokop-Autokomanda sa krakom prema Sajmu?
 
Koliko znam postojao je plan da se produži tramvajska trasa Resavskom i da preko autoputa stigne do Prokopa. Verujem da neće odustati od tog plana kada se Prokop završi.
 
Evo danas prolazih pored Prokopa,uveliko se trasira strana prema mostu,danas je gigantska mašina pomerala skretnice tj.šine ili ih pozicionirala šteta što nisam snimao impresivno je bilo,bageri su nivelisali šljunak i i čistili kratki tunel pre mosta,a istovarene su i šine ,kao i betonski pragovi,dok sa druge strane Prokopa nije bilo radova, ispod ploče pored impresivnog broja doveženih mašina,bilo je manjih radova i to postavljanje ograde inox tipa na stepeništa pored konvejera,a gomila materijala podloge i granitnih ploča je doveženo.toliko.. ;)
 
Hvala za izvestaj, da li ima neko koga ne bi mrzelo kada prodje pored Prokopa da ga slika? Cisto da mi koji nismo u BG-u mozemo da vidimo sta se radi.

Hvala puno unapred!
 
Šteta nemam digitalni aparat,ali onu mašinu je zaista trebalo slikati ,to je čudo,kreće sa kao pauk,podigne pragove sa montiranim šinama skretnicama,a onda mašina podigne gusenice pa se kao pauk pomeri na poziciju gde treba da ih spusti,to ne videh do sada a što me uveri da naše firme zaista sve mogu da odrade što se rekonstrukcije pruga tiče.. :kafa:
kran5.jpg
kran6.jpg
 
2012ice bio si u pravu

Železnice Srbije kupuju 10 vozova
13. april 2010. | 13:15 | Izvor: Beta
Beograd -- Javno preduzeće Železnica Srbije kupuju od ruske kompanije Metrovagonmaš o kupovini 10 novih dizel-motornih vozova, vredne 34,4 miliona švajcarskih franaka.



Kako se navodi u saopštenju, osim nabavke vozova, ugovorom je obuhvaćena i kupovina alata i opreme za održavanje, potrošnog materijala i rezervnih delova, izrada tehničke dokumentacije i obuka osoblja srpskih železnica.

Ovo je prvi put nakon skoro tri decenije da srpske železnice nabavljaju nove vozove za putnički saobraćaj, koji će, kako je planirano, biti namenjeni unapređenju unutrašnjeg, posebno regionalnog saobraćaja na neelektriificiranim prugama u Srbiji.

Sredstva za nabavku novih vozova obezbedjena su iz kredita međunarodne železničke banke Eurofime, a ruska kompanija izabrana je kao najpovoljnija na međunarodnom javnom tenderu, čiju je realizaciju pratila i Eurofima, dodaje se u saopštenju.

Prvi vozovi trebalo bi da stignu za oko godinu dana, a svih deset dizel-motornih vozova za oko dve godine. Maksimalna brzina vozova je 100 kilometara na sat, a imaće unutrašnji video-nadzor, unutrašnji i spoljni displej, ozvučenje, kao i savremene vakuum toalete namenjene i osobama s posebnim potrebama.

Ovi vozovi biće opremljeni savremenim sistemom klimatizacije, ventilacije i grejanja, kao i sistemom za upravljanje, kontrolu i dijagnostiku, a predvidjeno je da u saobraćaju budu 35 godina.

http://b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2010&mm=04&dd=13&nav_id=424080
 
Jeee baš je lep vozić,a ako se po jutru dan poznaje za godinu dana ga vidimo kako pristaje na Prokopu,nadajmo se da je ovo uvertira za Ruski kredit za Prokop rekoše u maju inteziviranje pregovora,a u listu Pruga rekoše da će se možda i ostalih +10kom.poručiti od Metrovagonmash a tu spada i +30 EMV.Nagađam da je to bio i jedan od uslova za Prokop ali i pragmatično na ovakvim prugama samo robusnoi čvrsto Rusko vozilo može da preživi..a uz to ovaj vozić je zgodan... :kafa:
 
Ovi vozovi bi trebalo pre da idu za vojvodjanske pruge, da zamene sinobuse i Macose. Ali prvo neka remontuju pruge da mogu voziti normalnom brzinom.
 
Vrh