Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

@ Bender
Koje je tvoje mišljenje o trasi 94 preko Mosta na Adi? Zavisno od odgovora ću ti postaviti naredno pitanje.
 
P.S.
Ovih dana idem sa telefonom do Mostara negde oko 14-15h, čekam 18, ulazim i snimam ceo proces putovanja od stajališta Mostar do stajališta Tabanovačka. Pa baš da vidimo da li je ta linija toliko spora kao što neki tvrde, da li zaista toliko ''stoji u gužvama na autoputu'' i da li bi joj bilo bolje da umesto toga, ide preko Bulevara mira i Dragana Mancea.

Mislim ja već znam odgovor. Pošto od nedavno koristim tu 18icu redovno, i to u svim dobima dana, pa i popodnevnom špicu. Ali nema veze. Rado ću da snimim i da pokažem i dokažem tvrdim a bezobraznim glavama ovde.

Ima samo jedan problemčić... Ne možemo da napravimo doslovno poređenje sa scenariom kako bi izgledalo kada bi 17 i 18 išli preko BM i Dragana Mancea jer... ONDA NE BI NI MOGLI DA STANU KOD MOSTARA!!!

Al naravno, koga to briga... Prokop je jedini bitan u ovom gradu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849533#p849533:33podqjp je napisao(la):
solecar » Čet Maj 13, 2021 11:43 pm[/url]":33podqjp]@ Bender
Koje je tvoje mišljenje o trasi 94 preko Mosta na Adi? Zavisno od odgovora ću ti postaviti naredno pitanje.
Ne koristim je, to je jedna od linija koje ne samo da ne koristim, nego sam je za života video možda 10 puta. Ne računajući ono vreme 2000ih, kad je - ako se dobro sećam - išla preko Mostara i Gazele i kad su na njoj vozili Ikari 161. Al to je davno bilo. Otkako je puštena na Most na Adi, mislim da sam je samo video par puta. Tako da ne znam ništa o njoj.
 
Bender Rodriguez":1uc1qcty je napisao(la):
17 i 18 jesu savršeno funkcionalne linije.

Kao neko ko se često vozi njima se u potpunosti ne slažem sa ovom konstatacijom.

Bender Rodriguez":1uc1qcty je napisao(la):
Šta pričaš bre? Šta se foliraš?
Pa za razliku od tebe tako punog znanja o železnicama a lenjog, ja sam dao predloge i rešenja kako da se nesrećni Prokop poveže i tramvajem i midibusom. Dakle koliko god ga mrzeo, ispoštovao sam ga i dao alternative. Ti za svo to vreme kurblom nisi mrdnuo, ali bitno je da se pokenјаš po tuđim idejama i primedbama.

Benderobusom... To je najbolje što znaš?

Ni ne znaš me - a foliram se, lenj sam...O čemu ti pričaš? Hajde da se vratimo na temu. Ti si dao svoje predloge, ja svoje. I, čemu onda takvo ophođenje na granici vređanja. Opusti se...Benderobus, zvučalo mi šaljivo u trenutku. Ako te vređa, izvinjavam se...

Bender Rodriguez":1uc1qcty je napisao(la):
Grad i čelnici itekako crpe ideje i inspiraciju za svoje odluke odavde.

Ako nemaš dokaz za ovo onda je to samo tvoja pretpostavka. Ništa više.

Bender Rodriguez":1uc1qcty je napisao(la):
A što se tiče teme, onaj sa nadimkom u vidu oznake za vagon predloži ovo:
Slika
I cela tema pada u trans. A pritom nema umeća ni da ilustruje to što predlaže, nego sam mu ja napravio ilustraciju.

Nemam vremena da se bavim ilustracijom. Imam pametnija posla..Evo ti si ilustrovao za mene, a da te nisam ni zamolio. Hvala, mada do duše pogrešno si ilustrovao...

Bender Rodriguez":1uc1qcty je napisao(la):
A ja kad predložim midibus liniju koja će pokriti ne samo tu nesrećnu crnu rupu nego i mesta oko KCS i sam KCS, a koja pritom NE ISKLJUČUJE postojanje metroa kroz famozne kasete... dobijem izvrtanje reči, i kliberenje u vidu prepucavanja desetogodišnjaka.
A sve to da bi pojedinci ovde pokušali da na uštrb celog grada spasavaju projekat s kojim gotovo niko ništa ne želi da ima, pa tako ni sami putnici Železnice.

Ok, samo je Midibus by Bender jedino pravo rešenje i svako drugo rešenje je pogrešno i onda će Bender sledećih deset strana da kuka, cmizdri i nervira se kad se drugima (tzv. Sekta by Bender) Benderovo rešenje ne svidi...Mani se.

Bender Rodriguez":1uc1qcty je napisao(la):
Nije problem u različitim mišljenjima kao pojavi, nego što biste vi da čupate savršeno funkcionalne linije samo, samo i saaaaamoo da biste održavali Prokop na aparatima. Baš nešto verujem da je @OznakaVagona razmišljao o ''poboljšanju'' 17 i 18 mimo priče o Prokopu. Jes kako da ne, zabole ga uvo. Nego zaljubljenik u Prokop, a vidi kako mu čedo umire na aparatima već godinama. Pa ko veli šta ćemo kako ćemo, ajde malo da pravimo čvorove sa 17 i 18 ne bi li još kojih par desetina putnika više dnevno otišlo na taj nesrećni Prokop.

Hajde sad da završimo sa ovim. Nisam zaljubljenik u Prokop, niti je Prokop moje čedo, niti išta ovde umire na aparatima. A jesam (subjektivno) razmišljao o poboljšanju 17, jer bi mi 17 stajala ispred nosa u Ustaničkoj kada bi išla mojom predloženom trasom.
 
Koliko pisanija i citata da bi se u suštini izrekle dve stvari:
''Ne slažem se sa tobom'' i ''nja nja nja njaaaa ti si glup nja nja njaaa pffftt'' (pa se plazi ko petogodišnjak)
 
Bender Rodriguez":1ybnrktu je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849533#p849533:1ybnrktu je napisao(la):
solecar » Čet Maj 13, 2021 11:43 pm[/url]":1ybnrktu]@ Bender
Koje je tvoje mišljenje o trasi 94 preko Mosta na Adi? Zavisno od odgovora ću ti postaviti naredno pitanje.
Ne koristim je, to je jedna od linija koje ne samo da ne koristim, nego sam je za života video možda 10 puta. Ne računajući ono vreme 2000ih, kad je - ako se dobro sećam - išla preko Mostara i Gazele i kad su na njoj vozili Ikari 161. Al to je davno bilo. Otkako je puštena na Most na Adi, mislim da sam je samo video par puta. Tako da ne znam ništa o njoj.
Imaš dosta ljudi koji smatraju da je mnogo bolje što je linija 94 preusmerena Drajzerovom i preko Mosta na Adi, ali kada pitaš korisnike te linije na delu od Banjice do okretnice na Miljakovcu, 99% njih bi ti reklo da je mnogo bolja bila stara trasa, preko Gazele i Sava centra, jer su mnogo brže i jednostavnije dolazili do Zemuna i drugih delova NBG.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849541#p849541:1ybnrktu je napisao(la):
WLABmz » 14 Maj 2021 00:12[/url]":1ybnrktu]
Bender Rodriguez":1ybnrktu je napisao(la):
Grad i čelnici itekako crpe ideje i inspiraciju za svoje odluke odavde.
Ako nemaš dokaz za ovo onda je to samo tvoja pretpostavka. Ništa više.
Ja imam dokaz, samo ne znam da li bi ti bio prihvatljiv.
 
Ok verujem, samo ne znam kako je to u vezi sa ovim o čemu pričamo. Jer čak i ako je njena trasa menjanja i pomerana, bar nije vezivana u čvor.
I menjana je, verovatno, da bi opslužila jedan deo grada umesto drugog. A ovde se predlaže izmena nekoliko linija samo i saaaamo da bi opslužile Prokop.
Pa lebac mu, ako već neko hoće da ga opsluži, neka uvede nove linije. A ne da drnda i otima stare. To je sva suština onoga o čemu pričam već dve strane.
 
Pa lebac mu, ako je neko već hteo da opsluži Teodora Drajzera i Mosta na Adi, što nije uveo novu liniju, nego izmeštao postojeću. Eto može i tako da se sagleda situacija.
 
Pa dobro, može. I tu se slažem s tobom.
-----------------------------------------------------

Nešto se sad razmišljam... kada Grad i SNS pokušavaju na gurku i na silu da prebace centar zbivanja sa Kneza i Trga Republike na Savski trg, to nailazi na osude, skepsu, sprdačinu i negodovanje (sa čime se i slažem). Ali kada pojedinci pokušavaju da prebace interes putnika za Železničku stanicu Novi Beograd, na Prokop... i to još po cenu ometanja drugih... onda je to kao u redu... Zanimljivo.
 
Pošto sam umoran sutra kačim snimak i izveštaj, evo do tada izveštaja stanara sa današnjeg sastanka:


Obaveštenje o sastanku održanom danas 13.05.2021 u 17:30h
Informacija koju smo dobili pre 2 dana je sledeća: Dana 13.05.2021 u 17h u MZ u ul. Stjepana Filipovića biće prisutni predstavnici GO Savski Venac koji će odgovarati na pitanja o izgradnji stambenog kompleksa predviđenoj PDR-om. U međuvremenu namena sastanka u MZ je izmenjena, niko iz GO Savski Venac se nije pojavio i sastanak je ostao na nivou komšijskog skupa.
Informacije sa sastanka su sledeće:

Naselje se nalazi na klizištu i svaka gradnja bi mogla da pokrene tlo i ugrozi imovinu i živote stanara
Za žutu zgradu postoji opasnost od urušavanja zbog trakastih temelja koji mogu da se pokažu kao preslabi ako se u blizini budu postavljali šipovi za nove zgrade
PDR nije u skladu sa brojnim zakonima i propisima i nedostaju mu brojna ispitivanja A NAROČITO GEOLOŠKA (ispitivanje stabilnosti zemljišta, ispitivanje kvaliteta života itd…)
Parcela predviđena za zidanje po PGR (planu generalne regulacije) je zemljište namenjeno za javne namene (park, vrtić, igralište…)
Naselje je izgrađeno pre zemljotresa u Skoplju 1963. Godine tako da je moguće da ne ispunjava uslove koji su neophodni u pogledu zaštite od zemljotresa, jer se nakon skopskog zemljotresa promenila i pooštrila građevinska regulativa
Ne gubite nadu, ovo nije konačan oblik plana, još uvek podleže promenama koje najviše zavise od primedbi zainteresovanih građana.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849547#p849547:qgemvq1m je napisao(la):
solecar » Pet Maj 14, 2021 12:24 am[/url]":qgemvq1m]Ja imam dokaz, samo ne znam da li bi ti bio prihvatljiv.

Dokaz je činjenica koja je nedvosmislena. Ako je zaista dokaz, nema tu šta da ja, Pera, Mika ili Žika prihvatamo ili ne.

Bender Rodriguez":qgemvq1m je napisao(la):
Pa lebac mu, ako već neko hoće da ga opsluži, neka uvede nove linije.

Uvedena je nova linija (36), koja je loša i koja je kao aspirin. No, bez obzira šta mi ovde pisali, nešto će sigurno biti urađeno po tom pitanju kada budu krenuli vozovi za Novi Sad. Videćemo šta...

Bender Rodriguez":qgemvq1m je napisao(la):
Ali kada pojedinci pokušavaju da prebace interes putnika za Železničku stanicu Novi Beograd, na Prokop... i to još po cenu ometanja drugih... onda je to kao u redu... Zanimljivo.

Kakvo sad prebacivanje interesa? Imam utisak kao da je jedna stanica Coca Cola, a druga Pepsi. Kao što je mnogo puta razglabano, Prokop i ž.st. NBG nisu nikakvi suparnici, već su jedna celina, ali neki to ili ne žele ili ne umeju da shvate.
 
Coca Cola i Pepsi su i te kako krvavi konkurenti. Sad si me bas nasao da zbunujes. :mrgreen:
 

Prilozi

  • 1000671465.jpg
    1000671465.jpg
    23,6 KB · Pregleda: 842
На страну Кока кола и Пепси, железничке станице Нови Београд и Прокоп су део једног истог система који треба да се сагледа у целини.
 
I o tome sam ranije napisao pokoju reč. Glavna železnička stanica Beograd se u stvari sastoji iz tri celine: Novi Beograd, Prokop i Topčider. Svaka ima ponešto, a nijedna nema sve što se očekuje od jedne glavne zelezničke stanice. Iako je Prokop veličine omanjeg aerodroma. A opet nema sve što je potrebno. Naravno, ne sumnjam da se na ovoj temi to smatra potpuno normalnim.
 
Погрешно, нема више главне станице. Имамо Топчидер за Барски воз, Прокоп као централну и НБГ на ком стају возови за запад а који крећу са Прокопа.
 
Ah, ta semantika... Kako to menja suštinu onoga što sam malopre rekao? Da je Prokop veličine omanjeg aerodroma a da opet nema sve što je potrebno?
 
Прокоп не може да функционише без метроа због своје позиције чардака ни на небу ни на земљи. Због тога је највећа грешка прве линије метроа што не улази на Прокоп.
 
Јесте, и кад отворимо нову пругу крјем године, и када се из Новог Сада стигне до Београда за мало дуже времена него од неке београдске станице до центра Београда, ситуација ће бити доведена до апсурда.

Зато се то све тако, једноставно, не ради.
 
Meni je bilo najjače kad sam 2019. i 2020. (dakle PRE rekonstrukcije ŽS NBG) čitao, odvojeno, temu o stanici NBG i onda temu o Prokopu gde se pominjalo i ukrcavanje automobila na Topčideru.

I onda razmišljam i shvatim - bog te mazo, znači ako ti treba WC ideš na Novi Beograd. Ako ti treba utovar automobila ideš na Topčider. A ako ti treba zaklon od kiše ili snega, ideš na Prokop. Ne mož' sve u jednom.

Fala bogu pa su bar u međuvremenu uzeli da srede i prošire ŽS NBG, pa će sad bar imati WC.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849669#p849669:2m6sar40 je napisao(la):
stf » 14 May 2021 10:39 am[/url]":2m6sar40]Прокоп не може да функционише без метроа због своје позиције чардака ни на небу ни на земљи. Због тога је највећа грешка прве линије метроа што не улази на Прокоп.
Da, jedino prva linija koja pokriva Prokop može da reši trenutne a i buduće zahteve za javnim prevozom ovog dela grada. Već sa izgradnjom Skylinea će postojeće zakrčenje u Kneza Miloša biti još gore.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849665#p849665:fjervpta je napisao(la):
Bender Rodriguez » Пет Мај 14, 2021 10:37 am[/url]":fjervpta]Ah, ta semantika... Kako to menja suštinu onoga što sam malopre rekao? Da je Prokop veličine omanjeg aerodroma a da opet nema sve što je potrebno?
Није довршен, то је као буквално oгромна кућа без изграђеног крова у коју се улази кроз прозор пошто се улаз зида и која нема стазу кроз двориште до куће.

Проблем није у Прокопу што постоји већ у томе што је стара функционална главна железничка станица стихијски на силу угашена без претходно завршене станице Земун где ће бити утовар аута на аутовоз и без завршене станице Прокоп тако да инфраструктурно и јавним превозом прими све путнике који су користили стару станицу.

Значи на силу имамо привремено решење где аутовоз креће из Топчидера. И Прокоп нема никакве везе с тим потшо воз из Топчидера не иде на Прокоп. А НБГ нема никаквог значаја данас, ту стају само воз за Зворник и БГ воз Овча-Батајница који исто стају на Прокопу. Уствари ево сад гледам на сајту Србија воза, ни воз до Зворника не саобраћа од 4. маја до краја месеца.
 
Вала би било боље да не постоји, ал кад је ту, ваљало би га колико се може интегрисати у град. Ту је метро основна полуга, али наравно не и довољна.
 
Hoće li Prokop jednog dana imati rampu za utovar automobila?

I kako voz iz Topčidera ne ide na Prokop? Zar voz BG - Bar kreće tek od Topčidera??? Nema ništa bliže?
Nisam putovao njime (a ni jednim drugim) od 2013. pa ne znam.
 
Не, Прокоп неће имати рампу за утовар аутомобила, она је предвиђена за Земун, одакле ће кретати воз за Бар. Не, воз за Бар не иде на Прокоп , а од како је угашена стара главна станица, Барски воз креће са Топчидера због рампе за утовар аута.
 
Vrh