Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

Ma kako da ne. Pogotovu tamo kod JNA, pa u tesnacu Dragana Mancea, pa onda opet pored Ruda niz nadvožnjak i na petlju-uključenja ka Gazeli.

Ne budite smešni. Opseo vas Prokopski sindrom do te mere da ćete da žrtvujete druge funkcionalne stvari samo da biste opravdali njegovo postojanje.
Kažem vam, spašavajte ga do mile volje, radite mu šta hoćete, ali ostavite postojeće linije na miru.


Prokop postoji zbog Beograda. Ne obrnuto.
 
Оптимално би било одустати од свега тога и обрисати из постојања (можда сачувати у историји и терати студенте урбанизма да уче док им на уши не изађе, да виде шта не треба радити, заувек и у векове векова), али пошто нећемо имати пара за такво куробецање у догледној будућности, идемо на оно што имамо.

Решење за саобраћајно умрежавање - лако. Изградити надвожњак до Булевара Ослобођења, а за превоз пустити линију која би ишла са југозапада (Чукарица или Раковица) на североисток (Палилула, Звездара, лева обала), и која би ту "обилазила" Кнеза Милоша и ишла директ на Славију па надаље
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849335#p849335:2pr9wzsg je napisao(la):
stf » 13 Maj 2021 14:39[/url]":2pr9wzsg]Стим што спуштањем тролејбуса до Прокопа становници солитера не добијају ништа јер су им они онда још и даљи него сад.
Oni koji žive u prvom i drugom soliteru, i dalje će ići ka Rudom, kao što rade i sada. Svi ostali mogu na stanicu u Dragana Mancea. Stanovnicima žute zgrade bi bilo bliže nego što je sada, kao i stanovnicima petice, koja je tik uz Dragana Mancea.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849338#p849338:2pr9wzsg je napisao(la):
vucko » 13 Maj 2021 14:45[/url]":2pr9wzsg]Da, pogledao sam trasu uživo i zaključio da spuštanjem trole samo izgubiti stanovnici koji će 10tak minuta putovati trolom duže do centra ili Dedinja-Banjice.
Ne gubi se tu deset minuta. Pet minuta u vrh glave, sa sve kruženjem oko okretnice u Dragana Mancea. Često idem sa 34 od Senjaka do skretanja iz Dragana Mancea. Pomenuto parče, kada je gužva u 34, prelazi za 8 minuta. U drugim situacijama mu je potrebno 5 minuta.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849396#p849396:2pr9wzsg je napisao(la):
Bender Rodriguez » 13 Maj 2021 16:45[/url]":2pr9wzsg]U pravu si, pomešao sam trasu 17 sa trasom 18 istočno od Autokomande.

Svejedno vas lepo molim da se okanete dr**nja postojećih linija i putnika zarad spašavanja Crne rupe Beograda.

Rado ću pomoći i ilustrovati sve druge predloge i ideje. Ali samo ako se ne svode na kasapljenje postojećih funkcionalnih linija da bi se spasila propast od projekta koga su ljudi pre 50 godina osmislili i ostavili tako blizu a tako daleko saobraćajnicama i javnom prevozu. Nisam ni ja ni ostali putnici tih linija dužni da ispravljamo slepilo i defekte projektanata tog objekta.

Plemenito je što želite da spasite tu zgradu i okolinu od propasti i pustoši, ali to vam ne daje pravo da drugima remetite savršeno funkcionalne linije.
Kad samo pomislim na to da 46 i 55 znaju po petnaestak minuta da idu od stanice Franš na autoputu do prve stanice u Južnom bulevaru, ne mogu a da se ne zapitam kako je ovo bolje od izmeštanja linija sa gornje strane Prokopa? Ovo je samo primer i ne znači da treba da se baš ove linije prebace.
 
Za 46 i 55 ne znam jer ih nikad u zivotu nisam koristio. Prosto nikad nisam bio u prilici da idem tim trasama. Ali za 17 i 18 - 18 od nedavno redovno koristim - ja prvi ne dam da se cupaju i lepe na Prokop da bi ga drzali u zivotu.


Muka mi je od prokletog Prokopa. Ko hoce da se bavi njime, slobodno, podrzavam. Ali bez unistavanja drugih linija.


Ja taj Prokop mrzim, kao sto se zna. ALI sam u nekoliko navrata dao svoje predloge kako da se on poveze sa ostatkom grada. Razradio sam predlog za tramvaj kroz kasete. Razradio sam predlog za midibus pored njega. Podrzavam i zelje i predloge da se, ako ne tramvaj, onda metro provuce kroz njega. Znaci "mrzim" ga ali ga ispostujem uvek. I ne opstruiram njegovo povezivanje na postojece strukture.

I sad ni sve to nije dovoljno dobro nego bi pojedinci da cupaju postojece funkcionalne linije da bi njega odrzavali u zivotu? Epa ne moze. Dosta.

Za 46 i 55 ostajem neutralan, jer kazem, u zivotu ih nisam koristio. Ali drndati bilo sta drugo (postojece) zarad toga je stvarno bezobrazluk. Nije bre Beograd sluga Prokopa.
 
Dobro de Bendere, nemoj se nerviraš toliko. :mrgreen:

Ništa ovo ne bih predlagao da metro 1 lepo prolazi kroz Prokop. Što će reći da Beograd zaista nije sluga Prokopa nego je Beograd sluga BGH2O.
 
Naravno da cu da se nerviram kada neko uzme da cupa i premesta savrseno funkcionalne linije da bi doveo 200 ljudi dnevno do propale stanice koju ceo grad ignorise.

A sve to zato sto je nekome ispod casti da se od 2022. vozi midibusom do Prokopa. A mozda i metroom od 2030.

Ja dobrano verujem da ce metrk kad tad u nekom obliku proci kroz te kasete. Jer se ovde planovi menjaju 20 puta do izvrsenja. No dobro, da stavimo pricu s metroom na stranu. Ne dam da se kasape funkcionalne linije zato sto je nekome ispod casti da poslednjih 200 metara do poluprazne zel stanice predje midibusom.
 
Ja baš često koristim 46 i 55, ali i druge linije koje prolaze pored Steka / Hitne pomoći i to isključenje iz pravca NBG na Autokomandu zna da bude baš problematično. Isto i za 17, kao što je za 46 i 55. 17 isto tako zna da "zakuca" na isključenju iz Ustaničke na autoput kod Dušanovačke pošte.

Drugo, sve te priče kako je Prokop promašaj, pa onda prvo da se poveća broj ljudi koji koristi stanicu, pa onda uvoditi / preusmeravati linije na južni ulaz, a svi znamo da bez toga neće ni biti povećanja broja putnika, pa priče kako nije Karađorđev park jedna od tri stanice sa najvećom razmenom putnika zbog mogućnosti presedanja na brdo linija ka maltene svim delovima grada nego zbog dobre određene lokacije, i što za razliku od Prokopa gde si bogu iza nogu okružen prašumom, na Karađorđevom parku si u centru... Sve se to može okarakterisati slično kao taj tvoj osećaj.
I još jedna stvar. Mnogi kukali kako neće biti u redu da se 46 izmesti sa Savskog trga na Galeriju, a kada se to desilo, ne videh da se neko potresao zbog toga, a ovamo se svaki put diže frka kada se spomene da se linija preusmeri preko Prokopa. I tako...

Treće, možda se desi sutra da dobijemo metro preko Prokopa, a možda to bude 2125, jer kao što reče Bendere, ko zna šta sve može da se izdešava. Isto važi i za te midibuseve. A što se tiče ignorisanja, to već objasnih u prethodnom pasusu. Za kraj, zašto je ispod časti imati liniju koja bi direktno iz centra išla pored južnog ulaza u Porokop?
 
Znači ipak okretnica kod Galerije nije promašaj, dok Prokop jeste. :)
 
Ja сам често користио линију 46 од Франша до Миријева, и некад 55 као опцију до Цветка па опет чекао 46. И морам рећи да су тој линији највећи проблем петљање по Аутокоманди, посебно у искључењу са аутопута, е ту сам умео да проведем и по 20 минута, и скретање из булевара Краља Александра кроз Мите Ружића и Милана Ракића. То су ми можда и најгори доживљаји из јавног превоза у Београду, и срећом више не идем тако често на Миријево као пре. Сматрам да би 46, као и 55 биле поприлично побољшане да заобиђу то петљање и да се крећу од Мостара около-наоколо, али да избегну рампе са аутопутем.
17 и 18 су подједнако мучне на петљи, као и ниво гужве на њима од Франша до Сава центра, посебно у 17 која препуна стиже до Франша, често ми је долазило и по њих 5 препуних у које нисам могао да уђем. Такође веома непријатно искуство у шпицу, ал нека њих аутопутем заједно са 70, и онако иду право за разлику од 46 и 55 које скрећу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849472#p849472:1vh9czdy je napisao(la):
solecar » Čet Maj 13, 2021 8:59 pm[/url]":1vh9czdy]Znači ipak okretnica kod Galerije nije promašaj, dok Prokop jeste. :)
Izvrces mi reci.
 
Ne izvrćem reči, nego samo konstatujem da je okretnica Galerija na dobrom mestu, jer nakon prvobitnog nezadovoljstva nekolicine nas na forumu, nije bilo nikakvih drugih žalbi, a kad god se spomenu neke linije preko Prokopa, krenu žalopojke, da se slikovito izrazim, kako bi se bukvalno svaka linija uništila. Isto imamo i slučaj ljudi sa Vračara, koji se ne bune zbog ukidanja 19 i skraćivanja 21 i 22.
Bukvalno se ljudima uništava prevoz ispred njihovih zgrada, oni ćute, a kada se spomene Prokop i zmeštanje linija da isti opsluže, odmah se dižu svi na noge.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849464#p849464:368gaenc je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Maj 13, 2021 8:45 pm[/url]":368gaenc]Naravno da cu da se nerviram kada neko uzme da cupa i premesta savrseno funkcionalne linije.

Šališ se? Ako su 17, 18, 46 i 55 savršeno funkcionalne linije, onda je Beograd savršeno funkcionalan grad i nema šta da pričamo, ukidaj Beobuild forum. :lol:

Bender Rodriguez":368gaenc je napisao(la):
A sve to zato sto je nekome ispod casti da se od 2022. vozi midibusom do Prokopa.

Daš neku ideju minibusa i sad odjednom sve što nije po tvome je ispod časti da se vozi imaginarnim benderobusom... :notok:

solecar":368gaenc je napisao(la):
Ja baš često koristim 46 i 55, ali i druge linije koje prolaze pored Steka / Hitne pomoći i to isključenje iz pravca NBG na Autokomandu zna da bude baš problematično. Isto i za 17, kao što je za 46 i 55. 17 isto tako zna da "zakuca" na isključenju iz Ustaničke na autoput kod Dušanovačke pošte.

Upravo! Pogotovo linija 46 koja je nekada išla do nekadašnje železničke stanice. Logično je da sada ide do sadašnje železničke stanice.

Pa eto, mogli bi za početak 18 i 46 preko Prokopa, a 17 i 55 da ostave sadašnjom trasom, pa da vide efekte. Ima jedan potpuno isti slučaj na Novom Beogradu upravo između linija 17 i 18, gde su pre izgradnje saobraćajnica kod Arene obe linije išle istom trasom (autoputem) od Sava Centra do Opštine Novi Beograd, a sad 17 ide drugom trasom preko Bulevara Zorana Đinđića.
 
17 i 18 jesu savršeno funkcionalne linije. Problemi koje oni imaju kod Autokomande su iste prirode koje ima npr 23. u Kneza Miloša. Ali to nije razlog da se kasape i čupaju.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849504#p849504:d6a6uzir je napisao(la):
WLABmz » Čet Maj 13, 2021 10:44 pm[/url]":d6a6uzir]
Daš neku ideju minibusa i sad odjednom sve što nije po tvome je ispod časti da se vozi imaginarnim benderobusom... :notok:
Šta pričaš bre? Šta se foliraš?
Pa za razliku od tebe tako punog znanja o železnicama a lenjog, ja sam dao predloge i rešenja kako da se nesrećni Prokop poveže i tramvajem i midibusom. Dakle koliko god ga mrzeo, ispoštovao sam ga i dao alternative. Ti za svo to vreme kurblom nisi mrdnuo, ali bitno je da se pokenјаš po tuđim idejama i primedbama.

Benderobusom... To je najbolje što znaš?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849503#p849503:d6a6uzir je napisao(la):
solecar » Čet Maj 13, 2021 10:42 pm[/url]":d6a6uzir]Ne izvrćem reči, nego samo konstatujem da je okretnica Galerija na dobrom mestu, jer nakon prvobitnog nezadovoljstva nekolicine nas na forumu, nije bilo nikakvih drugih žalbi, a kad god se spomenu neke linije preko Prokopa, krenu žalopojke, da se slikovito izrazim, kako bi se bukvalno svaka linija uništila. Isto imamo i slučaj ljudi sa Vračara, koji se ne bune zbog ukidanja 19 i skraćivanja 21 i 22.
Bukvalno se ljudima uništava prevoz ispred njihovih zgrada, oni ćute, a kada se spomene Prokop i zmeštanje linija da isti opsluže, odmah se dižu svi na noge.
Pa nisam ja kriv što mnogi ljudi ovde nemaju kičme da se bore za sebe. Zato mi ne izvrći reči. Ja pričam o 17 i 18 koje znam i koje koristim. Kome je stalo do 46 i 55, on neka se bori za njih. Ne mogu ja da se borim i za druge još.
 
Dok fantazirate o linijama danas oko 17h na sastanku je bilo oko 50 ljudi. Evo fotkica, radio sam i livestream sa događaja pa će posle i video a i izveštaj:

E1RvM15WYAQjBRe


E1RvN6hX0AIF0hm
 
17 и 18 би продисале када би их ослободили рампи за укључење/искључење са/на аутопут код Аутокоманде. Посебно 18 која се заглављује у оба правца.

Све је то лепо Вучко, али без увреде то је тема о комшилуку Прокопа, а не самом Прокопу као станици или његовом функционисању. Мислим да то заслужује засебну тему.
 
Ma isčupajte lepo sve linije JGPa i postojećih ''ležišta'' i prebacite ih da voze ka Prokopu.


Koja je ovo sekta od teme...
 
Није секта него маштарија, неће нико послушати наше предлоге :D А искрено Аутокоманда и није неко лежиште ни једној линији јавног превоза која туда пролази осим трамвајима. По мени је Аутокоманда црна рупа за сва друмска возила.
 
Ne baš. Pokazali smo više puta (a i pričali smo o tome prekjuče na temi Savski trg) da se sve ovde vrlo dobro čita i da se neke ideje i usvajaju. Istina, izmene u saobraćaju se manje realizuju u odnosu na druga forumska rešenja (npr Zexova zelena padina kod Brankovog mosta ili predlozi za ljubičasto drveće na Savskom trgu...) ali ni to nije isključeno. Grad i čelnici itekako crpe ideje i inspiraciju za svoje odluke odavde.

A što se tiče teme, onaj sa nadimkom u vidu oznake za vagon predloži ovo:

I cela tema pada u trans. A pritom nema umeća ni da ilustruje to što predlaže, nego sam mu ja napravio ilustraciju.

A ja kad predložim midibus liniju koja će pokriti ne samo tu nesrećnu crnu rupu nego i mesta oko KCS i sam KCS, a koja pritom NE ISKLJUČUJE postojanje metroa kroz famozne kasete... dobijem izvrtanje reči, i kliberenje u vidu prepucavanja desetogodišnjaka.
A sve to da bi pojedinci ovde pokušali da na uštrb celog grada spasavaju projekat s kojim gotovo niko ništa ne želi da ima, pa tako ni sami putnici Železnice.

Pa ne znam kako drukčije da nazovem to nego sekta. Cela ova tema i svi na njoj - sem par izuzetaka - su konstantno u Prokopskom sindromu.


Još sam bio fer pa sam ispoštovao tu crnu rupu, i dao nekoliko različitih predloga da se njen status i povezanost poboljšaju. Ali ne, ni to nije dovoljno. Jer sam se usudio da ponovim ono što misli ceo grad - da je to propala i zaboravljena crna rupa od projekta, i da nije u redu da drugi ispaštaju da bi se ona na gurku i na silu jedva nešto oživela. I odmah sam samim tim stavljen na crnu listu. Al aj da bar čujem neke smislene kontra argumente na to. Nego dobijem izvrtanje reči s jedne i klinačka dobacivanja za stolom s druge strane. Vau. Prosto vau...
 
Е сад, онолики инжињери по секретаријату за јавни саобраћај, секетаријату за урбанизам, ГСПу, ЦИПу и другим институцијама, а они идеје купе по форуму :D

На овом цртежу опет маша, једино 38/38Л и 70 своју путању настављају дуж аутопута даље од Аутокоманде. Нацртај то за 46, 55, 17 и 18. ;)
Ништа лично Бендер, само свако износи своје мишљење, нисмо у Северној Кореји па да сви заступамо иста :D
 
@ wlabmz

Mišljenja što se tiče preusmerenja 17 preko Bulevara Zorana Đinđića su podeljena. Jedan deo ljudi to smatra promašajem, a drugi punim pogotkom.
Što se tiče 18, ona mi je uvek bila logičnije rešenje za preusmerenje preko Prokopa, jer ne ide na Vračarsku stranu posle Autokomande, nego na Voždovačku, preko kružnog toka. Takođe smatram da je potrebno i da ostanu linije koje bi saobraćale autoputem od Mostara do Autokomande i da je predlog 46 i 18 preko Prokopa, a 17 i 55 autoputem, OK i da je to ustvari mnogo bolje rešenje nego li ona ranija koja sam davao za 55 preko Prokopa.

Takođe mislim da je dobro i rešenje koje je Karlo predlagao za 51, od Mostara preko Prokopa, Autokomande i Bul. oslobođenja do okretnice na Slaviji (Katanićeva ili kod NBS). Ovim predlogom se mnogo više muva "ubija" nego li što se gubi. Barem sam ja od dosta ljudi, što ovde, što na drugim mestima čuo, vezano za gubitak veze 51 i Slavije i daleko manjeg broja ljudi koji je koristi od tada, pogotovo na delu od Sajma do Savskog trga.

Isto tako bih spomenuo i predlog, koji nije samo moja ideja (predlagali i drugi), da se 44 izmesti da saobraća Prokop - Autokomanda - Bul. oslobođenja - Slavija - Kralja Milana - Terazije

@ Bender

Niko ne traži da se sve žive linije "iščupaju iz postojećih ležišta" i preusmere na Prokop. I ovo pisanje nema nikakve veze sa time što ti ne možeš da se boriš i za druge. To mi je OK i prihvatljivo. Ono što previđaš, a što sam spomenuo je da su ljudi, dobar deo njih, spremni da grizu za nepreusmerenje linije preko Prokopa, a da za liniju u svom kraju ne bi prstom mrdnuli da se preusmeri negde drugde, skrati ili ukine. Pod tim preusmerenjem ne mislim na preusmerenje preko Prokopa. Ako tu pojavu možeš da mi objasniš...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849506#p849506:3ude9ug5 je napisao(la):
vucko » 13 Maj 2021 22:53[/url]":3ude9ug5]Dok fantazirate o linijama danas oko 17h na sastanku je bilo oko 50 ljudi. Evo fotkica, radio sam i livestream sa događaja pa će posle i video a i izveštaj:
Puštao video sa FB, ali jako slabo se čuje.
 
Obrati pažnju i premotaj film, o čemu se sve pisalo na forumu još pre nego što je realizovano i izgrađeno. A da prethodno nije bilo u planovima. I videćeš da se iznenađujuće puno rešenja uzima upravo odavde.


Nije problem u različitim mišljenjima kao pojavi, nego što biste vi da čupate savršeno funkcionalne linije samo, samo i saaaaamoo da biste održavali Prokop na aparatima. Baš nešto verujem da je @OznakaVagona razmišljao o ''poboljšanju'' 17 i 18 mimo priče o Prokopu. Jes kako da ne, zabole ga uvo. Nego zaljubljenik u Prokop, a vidi kako mu čedo umire na aparatima već godinama. Pa ko veli šta ćemo kako ćemo, ajde malo da pravimo čvorove sa 17 i 18 ne bi li još kojih par desetina putnika više dnevno otišlo na taj nesrećni Prokop.

Ajde lepo da odemo jednom svi i pitamo putnike u 17 i 18 da li žele da se jednog dana njihova linija vezuje u čvor da bi prišla Prokopu sa severa preko upetljane petlje... ili da se prebacuje da ide preko Bulevara Mira... pa da vidimo šta će reći. Da vidimo koliko ljudi to zaista želi. Već zamišljam lice neke sredovečne žene kako joj objašnjavam da postoje ljudi koji bi preusmerili njen 18 da se mota u čvor (severna varijanta) ili da kruži okolo naokolo (južna varijanta) oko Prokopa da bi se poboljšala njegova povezanost sa JGP. Pa tačno je vidim kako naglas psuje i pita me a ko to pa ide do tog Prokopa pa da ona svakog dana gubi dodatnih 20 minuta na njega? I koja to linija prevoza ima rutu u obliku čvora? Baš bih voleo da vidim to. Ko zna, možda jednom i odem sa telefonom, pa držim neprekidan snimak i pitam ljude, jednog po jednog, pa okačim ovde. Baš da vidimo koliko je tih hodočasnika ka Prokopu.


Pritom se sve više pitam da li je @OznakaVagona razmišljao o tome gde bi u tom slučaju kruženja preko Bulevara Mira bila stajališta za 17 i 18 za one koji žele da siđu na Mostaru ili pak da idu u KCS. Kladim se da o tome nije razmišljao. A i što bi. Bitno da je on pokrio svoj Prokop. U koji ode svaki 100. putnik svakog autobusa. A KCS (odnosno ''Deligradska'') i Mostar, na kojima u proseku siđe i uđe oko 20 ljudi sa svakim vozilom... njih ko šiša. Prokop je najbitniji.
 
17, 18, 46 и 55 су на потезу од Мостара до Аутокоманде далеко од савршених. Веруј да већина људи овде нису никакви заљубљеници у Прокоп, али то нам је што нам је, стара станица је угашена. И погрешно је размишљање о пар десетина путника дневно, ту треба да стижу пуни возови из Јагодине, Ниша, Ваљева, Ужица, Пријепоља, Руме, Сремске Митровице, Шида и надам се скорије и из Новог Сада и Суботице.

Мислиш да је ико питао путнике линија које су окретале на Савском тргу где желе да им окреће аутобус и да су задовољни окретницом испод Газеле?
 
Ne. Mogu. Ja. Da. Vodim. Njihovu. Bitku. Umesto. Njih.


A šta mislim, i o tome i o Galeriji, rekao sam na nekoj drugoj temi (možda ''Savski amfiteatar'') kad sam Perkanu objašnjavao i rekao da, citiram - su slepci, umesto što su sakatili linije do Gazele, mogli jedan deo njih (sa Savskog trga) da preusmere do Galerije (kapiram, moraju Braća Inc. da namlate pare) a DRUGI DEO da ostave duž Savske, Karađorđeve pa da im stave okretnicu oko onog parka između Simpa, EKOFa i BASa (ono gde su nekada stizali međugradski i turistički autobusi). Dakle naravno da smatram da su ovi iz Grada slepčine što su to uradili i naravno da sam objasnio kako je moglo da se reši.


Tako da prekinite s tim kvarnim pokušajima da me povežete i stavite u isti tal sa naprdnjačkim talogom. Pogotovu što sam rekao da 46 i 55 nisam nikad koristio, te da se ograđujem što se njih tiče. A isto vala važi i za 36. Ali 17 i 18 znam kako funkcionišu. I nema šta ko da ih vezuje u čvor ili šalje okolo naokolo zato što je pojedincima ispod časti da ih do jedne od najpraznijih lokacija u gradu odveze midibus.
 
Vrh