Razume se, da ovde ne treba raditi na taj nacin. Prirodni oslonac terena je odsecen pa je latentno u klizanju.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849898#p849898:1f6p82qd je napisao(la):vucko » 14 May 2021 09:21 pm[/url]":1f6p82qd]@Bender Ako sam dobro razumeo inženjera on misli na ovaj deo uzvišenja ispod kojeg nema betonske ploče Prokopa to jest gde nije stanica. Između betonske ploče i tunela Dedinje. Koliko sam ga razumeo deo brda je stabilan gde je Prokop jer je sve fiksirano i taj veliki usek je fiksiran betonskom pločom Prokopa kao plombom. Dok ovde gde nema ploče celo brdo može da sklizne u tu "rupu. Evo ilustracije.
Da ali je taj antiklinalni deo sedimentacijskog oblika pa nevalja nikako :mrgreen:[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849901#p849901:2fx4msfd je napisao(la):Дошљак » 14 May 2021 09:32 pm[/url]":2fx4msfd]Такозвани Трећи Београд је без икаквог узвишења
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849378#p849378:1kma32gi je napisao(la):KartmenBG » Чет Мај 13, 2021 5:02 pm[/url]":1kma32gi]Jel ima negde primer u Evropi gde je u okviru zeleznicke stanice napravljena gondola koja sluzi kao feed sa neke centralne gradske lokacije?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849383#p849383:1kma32gi je napisao(la):Дошљак » Чет Мај 13, 2021 5:08 pm[/url]":1kma32gi]
Има, градић Восваген у Норвешкој, са 6500 становнка.
Treba imati u vidu da je u delu koji je Vučko označio žutom bojom izgrađena mostovska konstrukcija i potporni zid. Gledano po širini jedna polovina saobraćajnice je na stubovima druga na nasipu između novog potpornog zida i kosine.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849898#p849898:2cjnyrag je napisao(la):vucko » Pet Maj 14, 2021 10:21 pm[/url]":2cjnyrag]@Bender Ako sam dobro razumeo inženjera on misli na ovaj deo uzvišenja ispod kojeg nema betonske ploče Prokopa to jest gde nije stanica. Između betonske ploče i tunela Dedinje. Koliko sam ga razumeo deo brda je stabilan gde je Prokop jer je sve fiksirano i taj veliki usek je fiksiran betonskom pločom Prokopa kao plombom. Dok ovde gde nema ploče celo brdo može da sklizne u tu "rupu. Evo ilustracije.
Ovaj predlog je posebno dobar i smislen, pošto linija 38 važi za jednu od najbeskorisnijih, a i najgorih u gradu. Tako da bi ovim napokon dobila neki smisao umesto da vozi poluprazna od Šumica do Kosmaja prevozeći po tri šofera i... vazduh.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849859#p849859:1n1h4z9y je napisao(la):Karlo del Ponte » Pet Maj 14, 2021 8:28 pm[/url]":1n1h4z9y]44 окренути Сењак - Прокоп - Аутокоманда - Славија - Краља Милана - Трг Вилине воде, и додати му 2 аутобуса са 36. Тада би била нормална веза на 15 минута за Славију и центар.
34 са Савског трга (неко место где се може тамо окренути, а на супротном крају продужити до Миљаковца.
40 трола да стаје баш испред Прокопа, а 41 да буде бржа и постојећом трасом.
51 који је празан северно од Сајма да се окрене на Прокоп.
38 да се обједини све од Великог мокрог луга до Топчидера у једну линију која стаје пред Прокопом.
Можда ако би жичара ишла од Прокопа дуж аутопута до Аутокоманде или Мостара. Али замисли сад неког ко је допутовао из Пријепоља или Лесковца возом, како се са торбама чека да се укрца у гондолу, типа њих 200 што је дошло са возом из Лесковца, а гондола прима 20 путника. И после преседају на Мостару на метео спуштајући се двадесетак метара испод земље.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849913#p849913:1y4f3uof je napisao(la):Прле » Пет Мај 14, 2021 9:47 pm[/url]":1y4f3uof][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849378#p849378:1y4f3uof je napisao(la):KartmenBG » Чет Мај 13, 2021 5:02 pm[/url]":1y4f3uof]Jel ima negde primer u Evropi gde je u okviru zeleznicke stanice napravljena gondola koja sluzi kao feed sa neke centralne gradske lokacije?
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849383#p849383:1y4f3uof je napisao(la):Дошљак » Чет Мај 13, 2021 5:08 pm[/url]":1y4f3uof]
Има, градић Восваген у Норвешкој, са 6500 становнка.
Ја већ даним размишљам о овоме. Можда би оваква жичара спасла тврђаву од "украса", а Прокоп повезала са неким прступачнијим хабом?
Price Comparisons with Cable Car Systems
As stated by Clement-Werny at al. (2011), investment costs of existing mono-cable
gondolas in mountain areas are as follows:
• Drive station – 3,000,000 €
• Intermediate station – 1,500,000 €
• Return station – 1,000,000 €
• Cabin (8–10 person) – 30,000 €
• Pylon – 100,000 €
• Carrying-hauling rope – 100,000 €
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=849936#p849936:2w4h5j1m je napisao(la):Прле » Sub Maj 15, 2021 12:02 am[/url]":2w4h5j1m]Дало би се размислити, постоје варијанте и са више путника, разумем о чему причаш, али није то баш толики прблем. Мени је теже да замислим утовр тих истих путника сада, када нема ничега у аутобусе који су препуни.
Ипак цена израде гондоле је далеко нижа него рецимо трамваја до Прокопа.
Price Comparisons with Cable Car Systems
As stated by Clement-Werny at al. (2011), investment costs of existing mono-cable
gondolas in mountain areas are as follows:
• Drive station – 3,000,000 €
• Intermediate station – 1,500,000 €
• Return station – 1,000,000 €
• Cabin (8–10 person) – 30,000 €
• Pylon – 100,000 €
• Carrying-hauling rope – 100,000 €
Цео документ можe се преузети овде https://www.researchgate.net/figure/fig1_297722930
На примеру Њујоркшког кејблтрама види се да постоје две кабине капацитета 125 људи. И да су доступне за особе са инвалидним колицима.
https://en.wikipedia.org/wiki/Roosevelt ... cteristics