Мислио сам да мост преко аутопута од Ресавске ка Прокопу доведе трамвај до плоче станице, да пруга буквално иде преко ње, а да дуж постојеће саобраћајнице исто буде постављена трамвајска пруга, и да ту буде и Т скретница (лоше сам се изратио раскрсница). Даље пруга дуж саобраћајнице би ишла на исток до Драгана Манцеа (није неопходно да иде по самој саобраћајници, може и по плочи паралелно са саобраћајницом, још боље и независно), а даље да прође низ Драгана Манцеа до Звечанске, и онда Звечанском право до Трга Ослобођења где би била друга Т скретница са пругом Славија-Трошарина. То би захтевало и мало чишћење објеката дуж Звечанске, и мању рампу на делу где је Звечанска прекинута порталом железничког тунела Карађорђев парк-Раковица, поред сиротишта.
На другу страну, западно, би била мало компликованија ситуација, морало би да се руши више, пруга би пратила плочу, а не саобраћајницу и онда ишла дијагонално до супротног ћошка, ближе ортопедском заводу, који би био исељен и срушен, и где би пруга прво ишла мало на стубовима па даље на испод булевара Војводе Путника кроз краћи тунел и избијала на Манасијеву улицу, дуж које би исто били порушени неугледни објекти, и куда би се пруга спојила са пругом у Војводе Мишића исто са Т скретницом.
Немојте замерити ако је израз Т скретница погрешан. Ево и цртежа како би то изгледало. Нема пуно рушења, а и то што би се срушило би само допринело побољшању амбијента на потезу Малешког брда. Нема пуно тунела, можда има мало више мостова, једино нисам сигуран скроз баш за конфигурацију терена, чини ми се да би дуж Звечанске до Трга ослобођења исто била потребна рампа због висинске разлике. На самој плочи, изнад трамвајске пруге би могло да се гради, тј. да пруга буде у бетонским касетама.
П.С. Ево и угрубо шира слика трамвајске и тролејбуске мреже до Прокопа.
Отварају се могућности за линије:
Тролејбус:
-Звездара-Мостар-Прокоп-Бањица
-Бањица-Прокоп-КЦС-Славија-Теразије (Студентски трг или Звездара даље ако се преспоје контактне мреже из Коларчеве у Македонску)
-Медаковић-Славија-КЦС-Прокоп-Бањица
-Учитељско насеље-Славија-КЦС-Прокоп-Мостар-Главна пошта-Македонска-Коларчева-Теразије-Славија-Крушевачка
-Крушевачка-Славија-КЦС-Прокоп-Мостар-Главна пошта-Македонска-Коларчева-Теразије-Славија-Крушевачка
-Устаничка-Славија-КЦС-Прокоп-Бањица
-Прокоп-КЦС-Славија-Теразије-Коларчева-Македонска-Главна пошта-Мостар-Прокоп (кружна линија)
Трамваји:
-Бањица-Трг ослбођења-Прокоп-Сајам-Мост на Ади-Блок 45 (експрес 9)
-Устаничка-Таш-Ресавска-КЦС-Прокоп-Сајам-Мост на Ади-Блок 45 (експрес 7)
-Баново брдо-Сајам-Прокоп-КЦС-Ресавска-Таш-Вук-Омласинкси стадион (експрес 12)
-Раковица-Сајам-Прокоп-КЦС-Славија-Вук-Омладински стадион (експрес 3)
-Беко-Пристаниште-Савски трг-Мостар-Прокоп-Трг Ослобођења-Славија-Вук-Поштанска штедионица-Беко (проширена 2)
-Савски трг-Мостар-Прокоп-Трг Ослобођења-Славија-Немањина-Савски трг (кружна)
-Савски трг-Мостар-Прокоп-КЦС-Ресавска-Немањина-Савски трг (кружна)
-Славија-Трг Ослобођења-Прокоп-КЦС-Ресавска-Славија (мала кружна)
-Нови БАС на НБГ-Мост на Ади-Сајам-Прокоп-КЦС-Ресавска-Немањина-Савски трг-Стари Савски мост/Нови-Ушће-Сава Центар-Нови БАС (велика кружна)
-Нови БАС на НБГ-Мост на Ади-Сајам-Прокоп-Трг Ослобођења-Славија-Немањина-Савски трг-Стари Савски мост/Нови-Ушће-Сава Центар-Нови БАС (највећа кружна)
Мислим да би оваквом мрежом линија скоро сваки део града био добро повезан са Прокопом. Скоро сва кључна преседачка чворишта и садржаји у граду.