Dajte ljudi nemojte ponovo da pokrećete tu bajatu priču na temu tramvaja u 21. Veku (umesto metroa). Zašto LRT lobi nije 80-neke odmah posle "pobede" nad Serktorom za Metro izdejstvovao spajanje Taša sa Karađorđevom (tunel), Pariskom/Tadeuša Košćuška preko Terazija, Trga Republike i Studentskog Trga (nadzemno), odnosno Gospodarske ili Sajma do Resavske preko Prokopa podzemnom vezom? Izvinite molim vas imali su više decenija za realizaciju, pri čemu je mnogo vode proteklo i pre raspada zemlje u doba Komunizma. Eto nisu i sada mi treba pored automatskog metroa koji sve to zaobilazi da ponovo pokrećemo priču o tramvaju koji ni do Zemuna i Bežanijske Kose nije doteran tokom pomenutog peroda kako bi se izukrštao s metroom poput svakog normalnog fidera. Postojeća tramvajska mreža linija radijalnog je tipa poput metroa, a nama fale kako transverzalne tramvajske tako i brze autobuske trase (gradskim autoputevima, tunelima koje nemamo).
Lepa je zamisao ekspres tramvaja, no nama je trenutno preči običan metro na smislenoj trasi što, ukoliko na trenutak zaboravimo na M1 može biti rešeno grananjem M3 od stanice Novi Beograd ka Hipodromu, dalje do Borče preko Prokopa uz ukrštanje sa ostalim linijama i samom sobom u centru. Na taj način bi bio pokriven i Dorćol i Kotež, dok bi se otvorila mogućnost urbanizacije Kožare.
Steva pomenu dvosmerne tramvaje, pa eto bolje bi bilo gradskim ocima da se pozabave tehničkom unapređenju sistema umesto pokušaja zamene metroa tramvajem na ključnoj trasi. Dok sa jedne strane postojeće radijalne pravce možemo iskoristiti kao lokalni nadzemni prevoz, nove treba izgraditi tako da na što efikasniji način dopune metro mrežu u zapadnom i severnom delu grada.
Eto, recimo taj trećebeogradski tramvaj bi mogao biti potpuno nezavisan sistem u odnosu na postojeći uskokolosečni, što bi otvorilo mogućnost korišćenja standardnog koloseka i dvosmernih vozila. Samo da metro pređe Dunav, a železnica Zrenjaninski Put.