Pitam: „Da li je tačna priča da je Branko dao da se loži u ložionici ispod Gazele kako bi Tita ubedio da treba da se gradi železnička stanica Prokop”? „Tačno. O tome je pisao Borko Gvozdenović, novinar Politike. Evo kako je to bilo. Tito je prvi prošao auto-putom od Zemuna, bilo je planirano da se stane i izađe iz kola iznad železničkih šina. Tada je ispod prošla parna lokomotiva koja je uz ložionicu napravila veliki dim. „A, boga ti, kakva je ovo sramota, ovakav dim“, obratio se Tito Branku i rekao da to treba ukinuti. Branko je to jedva dočekao i odmah je tražio je da se izmeste železnička stanica i šine. Tako je počela izgradnja Prokopa. Hvalio se kasnije Branko da je upravo on organizovao sa nekim iz železnice taj prolazak lokomotive u trenutku kada je Tito bio tu”, priča mi moj sagovornik i kaže kako su Branka organizovano napadali novinari iz drugih jugoslovenskih republika, uglavnom po nalogu tamošnjih rukovodstava. „Branko je genijalno znao da obezbedi pare za beogradsku infrastrukturu, pa je auto-put kroz Beograd do Save građen sredstvima Federacije, od Save prema Šumadiji novcem Srbije, a most je gradio Beograd. Pošto su se pare obezbeđivale iz tri izvora kasnili su radovi, pa su ga i zato napadali iako nije bio kriv. Tako je hteo da gradi Prokop i metro”, priča Bogunović, prenosi Goran Vesić, zamenik gradonačelnika Beograda u svojoj kolumni za list "Politika".