Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

У Франкфурту постоји шалтер сала, али више је у форми креативног офиса као МТС што има салоне. Било је 12 службеника. И ред испред. За велика растојања и међународне возове не може другачије још увек...
 
Код њих 12, код нас 3, од тога раде 1 или 2 шалтера...

Бивша главна железничка станица Београд...
800px-Belgrade_main_railway_station%2C_July_2019_17.jpg


...и железничка станица Београд-центар.

108598_beograd-centar-7-novo_f.jpg


Oнолико перона оне дужине, онолико потходника, онолико степеништа за силазак на пероне са плоче, а оволика шалтер сала са оволико шалтера.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761955#p761955:2l982azk je napisao(la):
bit » 01 Aug 2020 12:32 am[/url]":2l982azk]Da ali kao sto reče milanche ovo NIJE PROJEKAT, već neki sklepani konceptualni 3D prikaz kome je jedini cilj da se vrti po novinama i tv i da se zamlaćuju ljudi. Tako da ga ne treba shvatati i komentarisati previše ozbiljno.

Ovo JESTE projekat, postoje planovi za ovu stanicu i po tom rešenju se i gradi.
 
Нек дају онда лепо конкретне планове просторија, као што је урађено за нову БАС.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=762236#p762236:1cqdflvz je napisao(la):
Дошљак » Sub Avg 01, 2020 11:19 pm[/url]":1cqdflvz]
Oнолико перона оне дужине, онолико потходника, онолико степеништа за силазак на пероне са плоче, а оволика шалтер сала са оволико шалтера.
Taman kad pomislim da me od Železnica i Prokopa više ništa ne može iznenaditi, oni mi dokažu suprotno. :lol:
 
Šalteri na nivou parking servisa ili jedne obične pošte. Da nema onog voza u pozadini i da nije na srpkom niko ne bi pomislio da se radi o "glavnoj" železničkoj stanici Beograda.
 
Ovi sadašnji šalteri su privremeno rešenje.
I kada se stanica jednom bude završila tu gde su sad više neće postojati.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=762105#p762105:csljjzom je napisao(la):
gishko » Sub Avg 01, 2020 4:41 pm[/url]":csljjzom]Ako se za te karte pobrinu ovi koji su do sada sve ostalo radili u železnici, ne bi me čudilo da i za kartu kupljenu preko interneta traže odlazak na šalter da je neko overi.

SV već neko vreme prodaje online karte za liniju Beograd - Vršac i nije potrebno da se ide na šalter. :kafa:
 
I već 2 godine nisu uveli ni jednu novu liniju... :kafa:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=762411#p762411:yet3n44z je napisao(la):
gishko » Ned Avg 02, 2020 3:24 pm[/url]":yet3n44z]I već 2 godine nisu uveli ni jednu novu liniju... :kafa:

Nisu, ali kad i ako budu, neće se ići na šalter, što je poenta mog posta. Da bi se uvela kupovina online karata na svim linijama u Srbiji, potrebno je da se svi kondukteri u Srbiji opreme savremenim aparatima za izdavanje i kontrolu karata kao na liniji Beograd - Vršac.
 
Ако су могли бусплусери да се опреме апсратима, могу и кондуктери СВ.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=762474#p762474:2zat7ntk je napisao(la):
Дошљак » Ned Avg 02, 2020 6:48 pm[/url]":2zat7ntk]Ако су могли бусплусери да се опреме апсратима, могу и кондуктери СВ.

U planu je već odavno, ali kao i sve na našoj železnici, kasni i odlaže se. Mada, kad vidiš na šta liče oni kondukteri od Niša do Dimitrovgrada, zapitaš se da li bi oni umeli to da koriste...
 
све се научи када се хоће и када се мора. нарочито ако ти од тога зависи да ли ћеш радити или не
 
Mислим да је са кондуктерима најмањи проблем, ништа нису бољи Грчки кондуктери па користе модерну технологију. Или нпр. редари на утакмицама који исто на улазу очитавају карте. Проблем је у бирократији која се бави шминком и лажном пропагандом уместо да подиже стандард и технолошки ниво реалним потезима.
 
Заиста, Чак и најгори неотесанци уз жељу с врха постају оперативни.

Моје искуство како су се поште у у Москви мизмениле. До пре само две године то је било легло змија и заоставштина најгоре совјетско комунистичке школе. Сваки одлазак на пошту ми је био ноћна мора. А то што сам странац, значило је да ћу имати посебан третмАн и попуњавати гомилу дебилних папира.

За само две године, од како су покренули акцију да је пошта сад нешто ново прича се променила за 180 степени, при чему, са истим шалтерушама. Можда не 100% може је неко ипак и морао да оде али је већина запослених остала иста.

Од тога да не смеју да буду намћори, да не смеју да буду грубе, до организације реда и коришћења примања пошиљки.

Просто да не поверујеш.

Тако да ако се хоће, могу сви да се натерају. Верујте да нам није у крви да будемо буздовани. Мора неки ред да постоји о да се форсира
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=762237#p762237:36kynaqq je napisao(la):
spatiotecte » 01 Avg 2020, 22:21[/url]":36kynaqq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=761955#p761955:36kynaqq je napisao(la):
bit » 01 Aug 2020 12:32 am[/url]":36kynaqq]Da ali kao sto reče milanche ovo NIJE PROJEKAT, već neki sklepani konceptualni 3D prikaz kome je jedini cilj da se vrti po novinama i tv i da se zamlaćuju ljudi. Tako da ga ne treba shvatati i komentarisati previše ozbiljno.

Ovo JESTE projekat, postoje planovi za ovu stanicu i po tom rešenju se i gradi.

Ne Spatio, ono NIJE projekat. Nema projekta za schopping mall, nema projekta za garazu, mozda postoji samo IDEJNI projekat i to samo za centralni hol sa salterima i informacijama, to je ovo stakleno u sredini. Pritom, i to je promenjivo, u zavisnosti od same organizacije schopping malla, a to opet zavisi od investitora. Postoje samo u bojama definisane povrsine sa nemenom. Arhitekta si, tako da valjda znas razliku sta je projekat, a sta su samo fleke sa mogucim povrsinama. Tako da nemoj napamet da pricas.

Da ponovim jos jednom, da postoji volja, sutra bi se nasao investitor za ovaj schopping mall. Dovoljno je samo ponuditi miskkovicu na primer, da svoj delta planet umesto na autokomandi napravi na prkopu. Ne znam da li je konkurencija schopping mallu u bnv razlog sto se ovo izbegava ili ne, mada me nista ne bi me cudilo. Jos kada bi metro isao preko prokopa a gore jos se izgradio i taj schopping mall, vrlo verovatno da bi preuzeo primat. Suvise puno vaznih nacionalnih i lokalnih interesa je gurnuto u stranu na racun privatnog interesa, ne bi me cudilo da je i sada isti slucaj.
 
Сумњам да је тако све једностанвно. Зашто то онда не би урадили?

Ах да, приступне саобрађајнице које нико не зна колико ће то да кошта и кад ће да се заврши...
 
nisu velike pare u pitanju za pristupne saobracajnice....
zasto ne urade..pa ne znam... nemam drugo objasnjenje osim da prosto ne zele jer im se nesto ne uklapa u privatni interes, kao recimo oko velikog trznog centra... isto kao sto im se nije ulapalo u privatni interes da ostave staru glavnu zel stanicu sa dva koloseka za gradsku zeleznicu, isto kao sto im se uklapa da prave zicaru od kalisa do usca da dovede ljude kod mosta na suvom u parku gde su kafici itd.
zvanicno, jos negde 2002-2004 kada je pobedio trigranit na tenderu za gradnju na ploci, stvorio se problem oko parcelacije. Stanica je upisana na tu parcelu, vlasnistvo ZS, kako sada novog vlasnika upisati u katastar... Sto je glupost. Posto znam kako razmisljau u drzavnim institucijama, verujem da im to bio nepremostiva prepreka, a zapravo su mogli da se snadju, da vode stanicu kao da je u tunelu, pa da gornja parcela tj ploca kao parcela pripadne onome ko ce da gradi.
 
Da su hteli da završe posao sa Trigranitom uradili bi Lex Specijalis.
Za državu ne može da postoji problem katastarske prirode.
 
Да се изграде приступне саобраћајнице заиста није ни превише скупо нити дуго.
Ипак, земља је потребна, а то значи изместити БИП, и покуповати зељму около. А то није ни јефтино, а ни кратко.

Верујте, док се тај други део посла (екпроријација) не уедаи неће бити ни тржног центра ни приступних саобраћајница.

И да, да држава хоће, нашла би снаге да то изгура на мишиће- Па ипак, ни Милошевићева ни ова пинки власт немају ту снагу.
 
Pa pazi, nista ne koci da se krene sa izgradnjom TC na ploci i da se krenu da se prave pristupne saobracajnice sa autoputa. odvojen je proces TC i sredjivanje okoline, mada naravno treba je svakako srediti i privesti nameni. BIP vec ima svoju proizvodnju, valja u Krnjaci ja mislim, tako da je to najmanji problem. Prvitni vlasnici mogu da se obestete, kao kod svake izgradnje autoputa, ili na kraju kao i kod bnv. Mislim da je cela ekspropriacija bnv-a trajala 2 godie, i uradjen je moram priznati, lavovski posao. Svakako ce morati i malesko brdo da se raseli i tu napravi poslovno/komercijalno/stambeni kopleks. Jos pri tom, tu nikad nije bilo ogranicenja spratnosti, tu se mogu i kule praviti. Verujem da bi to brzo moglo da se izgradi i sredi, samo da drzava ima volje da pokrene taj proces.
 
Vrh