ValterUdarnik
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 08.11.2016.
- Poruke
- 216
- Pohvaljen
- 471
Eh, da je malo posanjati...
Све тачно а онда ми неко прича о уређености, нормалности или снази СФРЈ. Ми ни у теорији не можемо да кренемо напред док не погледамо истини(историји) у очи.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=740659#p740659:1bfrr9jy je napisao(la):Пантограф » 21 May 2020 07:58 am[/url]":1bfrr9jy]Ехеј, немој да манипулишеш, ово није форум за то. Познато нам је свима да су пруге у београдском чвору биле потпуно пропале. Због тога је стање са ГЖС било катастрофално. Такође, чекало се да се станица укине, па да се реновира. Кредит за обнову пруге до Главне станице је узет управо од једне од европских банака, али није реализован због градње Београда на води.
А на аргументе из раније поруке попут - ГЖС није била у функцији градско-приградске железнице - имам питање: А зашто није? Заправо, била је, пре рата. Е, то је тај наш напредак. Уместо да се улагало у одржавање и развој фујнкција железнице - градила се нова железница. А развоја нигде, само пусти перони. Смарт пројектовање, верзија СР Србија, варијанта Укоп.
Такође, гледе броја приступних колосека станицама - занимљиво је да су Немци већ и током кратке окупације схватили да им треба други колосек преко Саве и да су лако то решили, што смо могли и ми, остали су нам и темељи за паралелни мост - погледајмо много важнију чињеницу, а то је број колосека на пругама које воде према Београду, а он је нажалост остао исти током прве три и по деценије градње новог чвора (после је придодат дупли ка Панчеву, а, колико се користи, и на њега смо бацили паре). Дакле, градили смо чвор а не пруге. А када је почела градња Прокопа, аутопут је већ стигао до Баточине и тим кашњењем и заменом приоритета смо осакатили путничку железницу у протеклих 40 година. Уз неодржавање, рецимо, Барске пруге и недовољну електрификацију пруга уопште.
Да смо само другачије улагали новац који смо иначе потрошили на железницу, народ би данас у Србији масовно путовао возовима.