W
WLABmz
Guest
spatiotecte":1w9bx4z0 je napisao(la):Ali džaba, ne vredi... ne možeš dokazati neke stvari ako druga strana to ne želi da čuje.
Пантограф":1w9bx4z0 je napisao(la):Управо си избрисан са листе људи чије постове уопште видим на екрану.
Koliko ja vidim, neko drugi ne želi da čuje drugačije mišljenje.
spatiotecte":1w9bx4z0 je napisao(la):Jel će morati da se čeka još 50 godina i da se uloži još 5 milijarde evra da bi neko mogao normalno da udje u voz?
Oko 100 puta manje treba da se uloži.
Пантограф":1w9bx4z0 je napisao(la):Корак 1) Читав чвор завршити тако да оптимално функционише. Са нагласком на ЧИТАВ. То значи и ТПС Кијево. Само Земун није довољан. Четири колосека од Земуна до Прокопа. Пругу за аеродром спојити и са теретном обилазницом (која добија други колосек), тако да воз може да настави према Батајници (дабоме и Новом Саду). Метро обавезно довести до обе главне станице: Прокоп и НБ.
TPS Kijevo može da gradi Srbija Voz, a ne Infra - onda kada mu bude potreban. Sa trenutnim voznim parkom, pa i sa višestruko uvećanim voznim parkom TPS Zemun je i više nego dovoljan. Za cenu TPS-a Kijevo se može kupiti 10-ak Flirtova - mislim da je sada to mnogo korisnije nego TPS za kojim trenutno nema potrebe.
Pošto će se pruga od Prokopa do Zemuna koristiti samo za putnički saobraćaj, moje pitanje je, za koga bi se gradila ta dva dodatna koloseka, s obzirom da trenutno jedini putnički operater u Srbiji, nema vozne kapacitet da takt vozova bude takav da premaši kapacitet postojeća dva koloseka, niti je realno da se taj vozni park osetno uveća u budućnosti, s obzirom na budžet kojim raspolaže? Pritom, imajući u vidu da bi izgradnja dodatna dva koloseka od Prokopa do Zemuna bila basnoslovno skupa zbog - eksproprijacije i rušenja objekata u centralnoj gradskoj zoni, potpuno novog mosta preko Save, proširenja nasipa na Novom Beogradu, potpuno novog bežanijskog tunela ili proširenja sadašnjeg (za koji je i pitanje da li uopšte moguće izvesti, jer je on rađen cut and cover metodom, a sada postoje objekti iznad njega).
Dakle, "čitav završetak čvora" više nije pod jurisdikcijom jedne firme - Prokop pripada Infri, TPS Zemun Srbija Vozu, Makiš Srbija Cargu.