Pa u vezi Gsp ima više aspekata,vreme vožnje od tačke A do tačke B,u večernjim satima je ok,a u jutarnjim ne vredi ako se u Požeškoj ukrcaš na vreme da bi otišao na posao sat ranije ,već se zaglaviš kod Sajma pa pre Gazele ,pa na Gazeli,tako da je kolaps u gradu odbacuje svaku tezu o efikasnosti Gsp ,već o tragediji naših dana...drugim rečima kada odlazite i vraćate sa posla neka vam je Bog u pomoći,te ako preživite stiskanje u prepunom autobusu gde često i "mirišu" do vas a budete i dobro "povatani" ,što i nije loše,a da ne govorim o hladnim autobusima na -10,razvaljenim vratima i otvora iz kojih duva na sve strane autobusi iz doba pre Miloševića,a kod privatnih prevoznika stanje još gore ne razumem u čemu je štos sa istim ,šta će nam ovakvi?Znači posle jednog perioda pre dve godin pobolšanja sad dajem najnižu ocenu GSP-u( -10)