Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

2012":1gueu07m je napisao(la):
To je tačno za Miškovića da bi završio brzo,a nisam čuo da mu je neko zabranio da ulaže u Prokop,mislim da bi bil srećni da je izkeširao,e to za sirotinju je važilo samo u Americi nekad ,a sada se cela Amerika okreće železnici, a Evropa se odavno gospodski vozi železnicom ,mislim da ćeš promeniti mišljenje kada krajem leta proradi Gradska železnica biće to hit ,a možeš zamisliti koliko bi ljudi pored svog auta dolazilo vozovima iz Grada i okoline u šoping mol gde elegantno sa Pančevca ili Vuka,Nbg za tri minuta dođeš u stanicu i iskočiš u mol, a da ne govorim leti bi bilo krcato strancima, i još nešto nema svetske metropole bez dobre Gradske železnice i Metroa i češće ćeš u njima videti situirane ljude,tako da je mas tranzit potaje opcija budućnosti za sve ,tako svet kaže a i mi smo deo sveta ,a nafta i gas sve skuplji i skuplji....para za benzin i aute sve manje i manje....
- Tacno je da je zeleznica najbrzi, najjeftiniji, prevoz na svetu! Ali kod nas to nece dugo, dugo zaziveti, a evo i zasto!
- Toliko su pruge spore, a vozovi otrcani, a uzevsi u obzir kolicinu novca potrebnu da se to makar poboljsa za desetak posto.....mnogo!
- Jedini stranci koji ce se nasim vozovima voziti su ljudi koji idu na EXIT a oni nisu bas isplativi turisti!
- NAJVECA je zabluda da ce Beogradjani odustati od svojuh kola i ici gradskom zeleznicom, Svasta, pa ona ne staje isprek omiljenog kafica....niti ispred ulaza u zgradu.....morace da se pesaci....
 
@stf

Pa jeste bilo i u svetu ,da se prednost davala automobilima i busevima ,ali posle ove krize sve se promenilo,prelazi se na nove izvore energije eko friendly,a ovo za naše pruge je tačno,mada EU će dati novac i za obnovu pruga iz njihovog interesa,ali ja sam mislio na Beograd,s obzirom da obnovljena Gradska železnica pored vozova ,obnovljenih i novih podrazumeva rekonstrukciju pruga a to se podrazumeva ,el da bi vozovi stizali od Batajnice do P.Mosta u intervalu od 15 min.potrebno je liniju osposobiti na min 70 km/h ,što je i počelo radovima u Prokopu a to je brzina kojom vozi Metro u Beču,Oslu itd.a ovo sa vozovovima strancima ,koliko sam ja primetio u Beograd celog leta pristižu stranci vozovima,ostaju dan-dva i nastavljaju za Atinu,Sofiju,Istanbul ..i obrnuto,e sad s obzirom da su u planu brže pruge najaljuje se Budimpešta -Beograd gradnje dvokolosečne od 200 km/h potencijal se vidi,a svi ovi projekti se rade za na redne decenije,kada bi ja imao veliki novac ne bi se razmišljao mnogo da ga uložim u železnice i zbog roba i putnika ,a ovo da će ljudi ići svojim autom na kafu u grad važi će još koji mesec ili više ,jer će se brzo uvesti naplata ulazka u centar,a i sada platiti parking više nije ni malo jeftino i posejanih kamera, i nabudženih faca je malo u odnosu na većinsku sirotinju a u planu je da je ima sve više i više...ako Ameri kukaju sada za mas-tranzitom i prokljinju što nisu kada su bili bogatiji gradili u većim i manjim gradovima Metroe,ili G.železnice,kažu da ne znaju šta da rade od brojnih zahteva gradova da im vlada finansira izgradnju mas-transita jer su ljudi usled krize ostavili aute kod kuće i krenuli u javni prevoz koji se sada raspada pod pritiskom,zar nije isto sa Beogradom?
@sizif

Pa bilo je puno onih koji su pokušavali da uspore razvoj Beograda,nemoj da te to čudi, od izmeštanja nehigijenskih naselja,kredita sa političkim zahtevima,deponija,kupovine zemljišta pa onda se ništa ne gradi,mnogi bi konkurentni gradovi u regionu rado zatrpali Prokop,ili umesto Metroa Beogradu nudili Tramvaj kao kod njih se Metro tobože nešto nije pokazao pa kao šta će nama to...a evo i Ebrd stalno pomera datum za odobrenje kredita za kupovinu novih vozova ,sreća da nas još služe stari i zato Beograđani čuvajte i ovo što imate(ogradite depo za Beovozove i zaštitite ih spolja i unutra video nadzorom )od vandalizma a i konačno da nam dođe u glavu da često ono što imamo ne održavamo,pa su se na jednom stranom forumu Šveđani iščuđavali zašto smo naše šinobuse stare tridestak god.označili kao najgore kada se u Švedskoj voze i po 60.god stara vozila a dobro održavana...
 
Još ideja za stanicu Beograd Centar...
62340895cw8.jpg

15810608rm2.jpg

DSC00862.jpg

P1070136.jpg
 
Екстра! Путујем из Церака у Нови Београд свако јутро градским превозом и треба ми сат времена исто колико и мом колеги који свако јутро долази из Новог Сада. Фирма у којој радим се налази недалеко од станице Тошин бунар а једино што ми треба је поштивање реда вожње од стране Железнице и на послу бих био за цирка 20ак минута. Чак би се у то име одрекао и овог моста преко Аде :)

Е сад једно можда глупаво питање .. шта је више кошта километар пруге или километар аутопута?
 
Pa sada će Beovoz ili City Rail bit gradska firma pa će sigurno dobro funkcionisati i biti pouzdana i udobna a i biće u ITS što znači markica ti važi i za vozove ,a i most na Adi može da nosi Beovoz pa se time otvaraju nove mogućnosti, e za ovo zadnje ne znam šta je skuplje ali tu je negde,u svakom slučaju železnica je tri puta jeftinija za transpotrt robe a za putnike ima visok kapacitet tako da samo jedna kompozicija Beovoza može da preveze krdo ;) dok na sat menja 50 ak autobusa..železnica je budućnost grada na duže..
 
pozdrav ljudi :) pratim duze vreme sta se ovde pise a evo po prvi put odlucih da se oglasim :D

vidim niko nije preneo vest pa aj da budem koristan i ja

Đilas: Ove godine izgled metroa

Beograd -- Beogradski metro, o čijem izgledu će građani ove godine biti upoznati, gradiće oni koji ponude najnižu cenu i najbolje uslove kreditiranja, kaže Dragan Đilas.

Gradonačelnik Beograda je rekao da će uskoro predstavnici gradskih odborničkih grupa posetiti Beč, gde će na delu da vide kakva su iskustva ljudi koji prave metro već 50 godina. "Posle toga ćemo u grubim crtama da utvrdimo i konačan izgled beogradskog metroa", kazao je Đilas za "Večernje novosti".

Đilas je kazao i da je procena da bi samo početna faza koštala milijardu evra i da je zbog toga to državni projekat koji nadilazi mogućnosti Beograda.

Prema njegovim rečima, od trenutka kad budemo znali izgled metroa i kad počne razrada konkretnog projekta, pa do početka radova, ne može da prođe manje od godinu dana.

"Ilustracije radi, u Beču se gradi dva kilometra metroa godišnje. Nama je potrebno bar 20 kilometara da bi metro funkcionisao. Ne možemo reći da imamo metro kad povežemo samo Novi Beograd i Vukov spomenik. Tek kad napravimo mrežu i spojimo, na primer, Banovo brdo i Karaburmu, moći ćemo da se pohvalimo metroom koji će da rastereti saobraćaj u Beogradu. Realno je da efekti budu vidljivi posle šest-sedam godina od početka gradnje", rekao je on.

Za budući gradski most, koji će graditi Kinezi, rekao je da je poznato idejno rešenje.

"Biće jednostavne konstrukcije. Po dve trake sa obeju strana, plus 21 kilometar pristupnih saobraćajnica. Projekat će da radi CIP, a radovi na mostu, koje će da kreditira kineska Eksim banka, počeće u drugoj polovini godine. Kineska strana postavila je rok izgradnje do tri godine. To znači da će 2013. godine most biti završen, i očekujemo da će od tada da živne i leva obala Dunava", rekao je Đilas.

Za most na Adi je rekao da će 2010. godine biti završen pilon i da će navući čelična konstrukcija.

"Našli smo rešenje i za imovinske probleme sa novobeogradske strane, a krajem sledeće godine građani će moći da pređu preko novog mosta", kazao je gradonačelnik Beograda.

Izvor: Večernje novosti
Link: http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2010&mm=01&dd=29&nav_category=206&nav_id=407404
 
Pa liftom pomocu stapa i aknapa cemo na most .A sto se tice cjene kilometra zeljeznice i auto puta zavisi od vise faktora dali je ravnicarski ili brdski teren od toga kilometar ravnicarske puge doje sa svom opreme oko 1000 000e a brdske pruge moze da kosta i do 3 000 000 e a tuneli dvokolosjecni zavisno od terena oko 6/7 miliona :/
 
Sve u svemu pored ovih koje ima Beogradu su potrebne nove linije Gradske Železnice posebno pored Dunava i oko Kalemegdana..a Prokop je to ključno čvorište jer će biti 4 koloseka namenjeno za Gradsku železnicu..dva su u funkciji a dva su počela da se rade i biće u funkciji do kraja juna..
28royw.jpg

jfzyoh.jpg
 
mislim da ću poludeti ako još jednom vidim ovaj prokleti render
 
2012":iozglg9b je napisao(la):
@stf

Pa jeste bilo i u svetu ,da se prednost davala automobilima i busevima ,ali posle ove krize sve se promenilo,prelazi se na nove izvore energije eko friendly,a ovo za naše pruge je tačno,mada EU će dati novac i za obnovu pruga iz njihovog interesa,ali ja sam mislio na Beograd,s obzirom da obnovljena Gradska železnica pored vozova ,obnovljenih i novih podrazumeva rekonstrukciju pruga a to se podrazumeva ,el da bi vozovi stizali od Batajnice do P.Mosta u intervalu od 15 min.potrebno je liniju osposobiti na min 70 km/h ,što je i počelo radovima u Prokopu a to je brzina kojom vozi Metro u Beču,Oslu itd.a ovo sa vozovovima strancima ,koliko sam ja primetio u Beograd celog leta pristižu stranci vozovima,ostaju dan-dva i nastavljaju za Atinu,Sofiju,Istanbul ..i obrnuto,e sad s obzirom da su u planu brže pruge najaljuje se Budimpešta -Beograd gradnje dvokolosečne od 200 km/h potencijal se vidi,a svi ovi projekti se rade za na redne decenije,kada bi ja imao veliki novac ne bi se razmišljao mnogo da ga uložim u železnice i zbog roba i putnika ,a ovo da će ljudi ići svojim autom na kafu u grad važi će još koji mesec ili više ,jer će se brzo uvesti naplata ulazka u centar,a i sada platiti parking više nije ni malo jeftino i posejanih kamera, i nabudženih faca je malo u odnosu na većinsku sirotinju a u planu je da je ima sve više i više...ako Ameri kukaju sada za mas-tranzitom i prokljinju što nisu kada su bili bogatiji gradili u većim i manjim gradovima Metroe,ili G.železnice,kažu da ne znaju šta da rade od brojnih zahteva gradova da im vlada finansira izgradnju mas-transita jer su ljudi usled krize ostavili aute kod kuće i krenuli u javni prevoz koji se sada raspada pod pritiskom,zar nije isto sa Beogradom?
@sizif

Pa bilo je puno onih koji su pokušavali da uspore razvoj Beograda,nemoj da te to čudi, od izmeštanja nehigijenskih naselja,kredita sa političkim zahtevima,deponija,kupovine zemljišta pa onda se ništa ne gradi,mnogi bi konkurentni gradovi u regionu rado zatrpali Prokop,ili umesto Metroa Beogradu nudili Tramvaj kao kod njih se Metro tobože nešto nije pokazao pa kao šta će nama to...a evo i Ebrd stalno pomera datum za odobrenje kredita za kupovinu novih vozova ,sreća da nas još služe stari i zato Beograđani čuvajte i ovo što imate(ogradite depo za Beovozove i zaštitite ih spolja i unutra video nadzorom )od vandalizma a i konačno da nam dođe u glavu da često ono što imamo ne održavamo,pa su se na jednom stranom forumu Šveđani iščuđavali zašto smo naše šinobuse stare tridestak god.označili kao najgore kada se u Švedskoj voze i po 60.god stara vozila a dobro održavana...
- Sve je to u redu, osim onoga da ce Beogradjani masovno preci na metro, tj. grsdsku zeleznicu! Poredjenja radi, cene benzina u Americi, prema njihovom standardu su bedne! Podigli su cene za koji cent, i svi navalili na metro! Kod nas, nam usi zavrcu svakih mesec dana sa tom cenom, a automobila u gradu sve vise! Ljudi su ovde lenji i bezobzirni, i radije ce gladovati i kucu prodati, nego da se odreknu benzina i kola!
 
Pogledaj koliko je novih automobila kupljeno posle krize,a i oni koji ih imaju nemaju novca za benzin,možda za posao jedva a za šećkanje pa tek,a gužve su na glavnim mostovima katastrofa ,pa tek ti se ne isplati da ideš od recimo B.Brda prema Zemunu ili centru,a tamo te čekaju sve više cene parkiranja mesta za parking je gotovo nemoguće naći tokom dana, a ovo za Amere i jagmom za Metroom pročitao sam u njihovoj štampi,jer je kriza tamo žešća,a građani će masovno preći u Beogradu na Metro samo neka ga izgrade,jer tako je u svakoj Evropskoj metropoli,pa uporedi koliko građana koristi Metro u Parizu,Londonu,a u N.Y 70% ljudi nema auto,većse vozi Metroom,jednostavno Metro,Gradska železnica je axiom koji se ne dokazuje...
 
Наравно да гомила људи користи аутомобиле кад је град тако ретардирано конципиран. :rolleyes: Да има метроа као што га неће никад бити, љиди би имали навику да га користе па се не би возили колима.
 
- Ljiudi, razmislite o ovome!
- Kada bi Beogradjani vec sutra ostavili automobile, i presli na javni prevoz, u gradu ne bi bilo saobracajnog kolapsa, javni prevoz bi postovao red voznje u sekund, u autobusima ne bi bilo guzvi, svi bi stizali na vreme.....
- Prosek broja osoba u kolima u spicu je 1.4!!!! To je tragedija! O tom problemu ja pricam
- A sto se tice metroa, on jeste potreban, ali nece mnogo kola skloniti sa ulica!
 
Pa iskustva iz celog sveta su tu,ne treba da izmišljamo nova ,korist Metroa za jedan grad se ne dokazuje,dovoljno je uzeti parametre iz Evropskih gradova....a često se samozvani stručnjaci promovišu kako je Beograd toliko jedinstven grad ,da u našoj galaksije nema poređenja :rolleyes:
 
@stf a zašto bi neko ko ima svoja kola prešao na musav i smrdljiv gsp pun kojekakvih individua u kome svako malo dolazi do ispadanja i kvarova? evo jutros stoje tramvaji na obe strane bulevara - i sad treba čovek na njih da se osloni da bi svakog jutra došao na vreme na posao? verujem da u slučaju sređenog, brzog i efikasnog javnog prevoza većini ne bi bio nikakav problem da ga koristi (kao što je to i svuda u svetu) ali očekivati tako nešto sa gsp-om ovakvim kakav jeste (a realno je jedna od najgorih strana života u beogradu kako zaslugom onih zbog kojih metro još nije izgrađen tako i zaslugom zaposlenih) je totalno nerealno
 
stf":32h7x5le je napisao(la):
- Ljiudi, razmislite o ovome!
- Kada bi Beogradjani vec sutra ostavili automobile, i presli na javni prevoz, u gradu ne bi bilo saobracajnog kolapsa, javni prevoz bi postovao red voznje u sekund, u autobusima ne bi bilo guzvi, svi bi stizali na vreme.....
- Prosek broja osoba u kolima u spicu je 1.4!!!! To je tragedija! O tom problemu ja pricam
- A sto se tice metroa, on jeste potreban, ali nece mnogo kola skloniti sa ulica!
Ne računaš ljude sa strane, tranzit, teretnjake itd :) a i što bi se budža vozio sa tobom u autobusu kad mož vozač da ga vozi :D
 
zaffa":15csk7v1 je napisao(la):
@stf a zašto bi neko ko ima svoja kola prešao na musav i smrdljiv gsp pun kojekakvih individua u kome svako malo dolazi do ispadanja i kvarova? evo jutros stoje tramvaji na obe strane bulevara - i sad treba čovek na njih da se osloni da bi svakog jutra došao na vreme na posao? verujem da u slučaju sređenog, brzog i efikasnog javnog prevoza većini ne bi bio nikakav problem da ga koristi (kao što je to i svuda u svetu) ali očekivati tako nešto sa gsp-om ovakvim kakav jeste (a realno je jedna od najgorih strana života u beogradu kako zaslugom onih zbog kojih metro još nije izgrađen tako i zaslugom zaposlenih) je totalno nerealno
Uh, uh, uh...
Čini mi se da sam upravo pročitao najbesmisleniji post ove nedelje. Ove kojekakve individue su potpuni rispekt. Još ispade da smo svi mi koji koristimo blagodeti GSP-a musavi, smrdljivi i manijaci iako od svih beskorisnih ljudskih osobina zasigurno posedujemo samo jednu - manje smo sebični od vas sa kolima.

Uostalom, sem ako živiš i radiš na potezu Tvornička-Požeška-Ustanička, mi zli te čekamo u prvom autobusu na koji ćeš kad-tad morati da presedneš.

A teorija da će naš metro biti efikasniji od našeg GSP-a, naše administracije, našeg (dodati po želji) samo zato što je tako drugde (gde je, btw. i ovo ostalo mnogo efikasnije) je vredna podforuma o psihologiji.
 
Naš GSP je mnogo efikasniji od američkog, ako ti nešto znači. Meni ovde autobus ide na svakih pola sata, a nekad se desi da jednostavno ne dođe. Ima lepo LED ekran na stanici, piše da dolazi za 2 minuta, pa za minut... pa onda se jednostavno obriše i piše sledeći. Putujem na fakultet pola sata u gradiću od 100.000 ljudi...
 
Vrh