Пантограф
Professional
- Učlanjen(a)
- 23.04.2012.
- Poruke
- 21.345
- Pohvaljen
- 48.739
Orjene, prosto je: kada se njime putuje do 3 sata, voz ima tendenciju da ugasi avionsku liniju između ta dva mesta; od 3 do 6 sati su konkurencija; preko 6 sati putovanja vozom i avion pobeđuje - u današnje vreme, sve više sa nulom. Možda se to promeni zbog ekologije i sl, ali, točak se nikad ne okreće unazad. Ne verujem u svetlu budućnost noćnih vozova - lepo bi bilo da opstanu, ali, teško da će to ponovo biti dominantan način putovanja. Nije ovo vreme kada su planirali Prokop.
Do Beča, voziće se ljudi. Neko će otići i dalje. Ali, to je malo. I to nema nikakvog uticaja na ovu temu: većina tih sa zapada ionako će izaći na Novom Beogradu.
Nama su putničke železnice potrebne za zadovoljenje potreba našeg stanovništva, da može da radi i uči na održiv način, jer, autoputevi tu neće mnogo pomoći. Lako ćemo za Frankfurtski Flughafen.
Do Beča, voziće se ljudi. Neko će otići i dalje. Ali, to je malo. I to nema nikakvog uticaja na ovu temu: većina tih sa zapada ionako će izaći na Novom Beogradu.
Nama su putničke železnice potrebne za zadovoljenje potreba našeg stanovništva, da može da radi i uči na održiv način, jer, autoputevi tu neće mnogo pomoći. Lako ćemo za Frankfurtski Flughafen.