[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662286#p662286:2noviaxb je napisao(la):
Дошљак » Pet Sep 20, 2019 7:31 pm[/url]":2noviaxb]Спомињао је пре, кад је било актуелно пресељење онај Неша из железница конкретно тролејбус. Са друге стране, до тролејбуских стајалишта и стајалишта 44 (иначе су троле са Бањица махом препуне) треба прво да се попне степеништем са перона на плочу, па да се шета лепих 400 метара од улаза у станицу до булевара кнеза Александра Карађорђевића од чега једно трећина путање узбрдо, па онда још 150 метара ка тролејбуском и аутобуском стајалишту код Руда које је најближе. Успут ни хлада ни заклона. Ако се пак од перона до плоче иде лифтом, онда је та удаљеност још дужа за неких 70 метара. Алетрнатива томе јесте да се иде степеништем дугачким око 50 метара до Стјепана Филиповића, па кроз парк између зграда све до тролејбуског стајалишта које је скоро па преко пута улаза у Музеј историје Југославије. Та путања је краћа можда за око 300-400 метара (нека ме Соле исправи), али није баш најуређенија нити усмерава путнике. Све у свему, бедна покривеност централне железничке станице јавним превозом.
Минимум који нам треба, без довршетка станице, јесте проширење око 250метара улице Драгана Манцеа од раскрснице са булеваром кнеза Александра до саобраћајнице која иде до улаза, провлачење контактне мреже и спуштање тролејбуских линија до улаза у Прокоп уз обавезно стављање зглобних тролејбуса на те линије.
Озбиљније што треба да се одради јесте довршетак станица ка ауто-путу без чекања инвеститора и комерцијалних садржаја на плочи. Онда могу да се одраде и саобраћајне везе са аутопутем, станични трг и повеже станица са озбиљнијим линијама јачег такта (17, 18, 46, 55, 70). Зар није срамота да се за Икеју уведе јача линија него за прокоп?
Иначе, нове саобраћајнице до Прокопа још увек нису унете на гуглову мапу, можемо мислити како се то одражава на сналажење туриста.