Bi kad je slaba tacka Savskog trga da je u najnizem aluvijalnom delu Beograda a sve izlazi ide u nagibu. Ako tamo kopaju metro imace kroz neogenski savski nasip da kopaju u vlaznom i potpuno necvrstom sedimentu. Takode je visinska razlika izmedu Prokopa i Savskog trga 20 m, pa busenje tunela ispod Prokopa ide svuda u geologiju Vardarskog authotona. Sa Prokopa daljeimam i sve pravce u vodoravnom. Geoloska podloga i elevacia na 97,60 m (sine) daje Prokop u svakom pogledu prednost prema stanici koja je bila postavljena na glini i u najnizem profilu Beograda. Ako ostvaruju metro na Savskom trgu tek ce platiti vecu cenu zbog neadekvatne geoloske podloge za kopanje tunela. Ako ide na vijaduktu u redu, onda je to kao kod Cortanvca, skupo sa 35 m dubokim sipovima, ali ako kopaju kroz Panonski nanos (Pannonium) onda ih cekaju neogenske naslage u necvrstom materijalu, uz svu hidrogeolosku problematiku. Da li je to dobar izbor iz pogleda inzenjerske geologije?