Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662717#p662717:1vz5v5iy je napisao(la):
Дошљак » Нед Сеп 22, 2019 1:50 am[/url]":1vz5v5iy]Па није баш то лаган пут, има ту од стајалишта Мостар до улаза у Прокоп лепих 800 метара, а до лифта и 900. Мада реално би требало на том стајалишту и другим стајалиштима на Мостару ставити и путоказе ка Прокопу.

Јесте лаган када долазиш у БГ јер је све низбрдо. Ја редовно идем од Савског трга Балканском па ми то близу дође. :)
 
Има ту мало и психологије. Велике раздаљине и узбрдице се лакше подносе када је путања испуњена садржајима (зграде и локали уз пут). Овде је баш пусто. Није ни аеродром далеко од стајалишта 611 и 711 на аутопуту па преко пасареле па уз пут, али сви ипак практикују 72 и А1. Упоредимо удаљеност не улаза станице него силаска са воза на перон и доласка до најближег јавног превоза на Прокопи и бившој главној.
 
Јесте пусто и да будем горе, око тебе је само пут. Није свеједно ходати али опет људи иду редовно испод Мостара када требају да преседају. Такође, знам људе који када иду до Болнице Драгише Мишовић, изађу на Мостар и онда иду пешке до трола.
 
Лоша преседања су слика прилике. Прокоп као нови садржај у граду који је још увек у изградњи просто мора да буде одлично повезан са јавним превозом високог капацитета. Значи и метро, и тролејбуси, и електробуси и аутобуске линије јачег такта. У супротном је пропала инвестиција. Па бољу везу са превозом има железничка станица у Овчи него Прокоп.
 
На крају ће морати да уведу посебан бус Ж1 који би возио до Прокопа, као што постоји А1 за аеродром. Платиш 300 динара и не ломаташ се.
 
Prelazak sa Savskog trga na Prokop nije čak ni prelazak sa konja na magarca , jer na Prokopu nemaš ni tog magarca.
Pre neki dan sam prvi put u životu video desetak ljudi u 36 koji su išli ka Prokopu , i to iz pravca Hrama.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662850#p662850:3h3mzff0 je napisao(la):
Зимогроз » Нед Сеп 22, 2019 11:25 am[/url]":3h3mzff0]На крају ће морати да уведу посебан бус Ж1 који би возио до Прокопа, као што постоји А1 за аеродром. Платиш 300 динара и не ломаташ се.
Изађе цена као карта до Новог Сада :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662850#p662850:18v06qyn je napisao(la):
Зимогроз » Sun Sep 22, 2019 11:25 am[/url]":18v06qyn]На крају ће морати да уведу посебан бус Ж1 који би возио до Прокопа, као што постоји А1 за аеродром. Платиш 300 динара и не ломаташ се.
Na kraju će morati da prelome. Ako se odluče da Prokop ostaje glavna stanica, onda mora da dođe ozbiljan prevoz, ako neka lepo kažu da su se zaje**ali i kraj. Neka bude glavna na NBG i ćao.
 
Čak ni metro nisu planirali da ide na Prokop sve kako bi pokupio ljude iz BnV-a kao da je tim ljudima od životnog značaja da koriste javni prevoz a imaju novca da plate stanove od 5000 evra. Ima tramvaj kroz BnV on je dovoljan sam po sebi i ćao.
 
Метро се код нас представља као ексклузива која диже цену некретнине. Типа јесте далеко Макиш, али имаће метро и ето брже си у центру него неко са Душановца. А то што се доста поклапају постојеће и планиране трасе трамваја и метроа то нема везе. А игнорисана постојећа насеља ко шиша.
 
Najgore od svega je to što umesto da se BG VOZ linija 3 (beše li tako, ona koja ido do Karaburme, nju treba produžiti do Ade Huje, pa odatle kao u svakom racionalnom društvu sagradiš LRT iz Mirijeva) samo produžu do Železnika i da se tako uz malo novca taj deo poveže, oni grade liniju nad linijom kao da je Makiš Menheten, ne znam možda planiraju tamo neke solitirčerine i ogromne poslovo-stambrane komplekse čim ima dve linije i metro i voz! Metro treba da ide od Orlovače, preko Prokopa za Borču da onaj jadan Pančevac dana više dušom malo.
 
Хтео бих да се поделим неким својим утисцкима везано како се нека локација везује за транспортна чворишта. Можда није баш најсрећнији пример, али по количини људи, мислим да је упоредиво са прокопом на дужу перспективу.

Реч иде о ТЦ Город ЛЕфортово у Москви. Направљен је на месту бивше теретне железничке станице, усред слабо насељеног краја. Живео сам на Лефортову тако да знам каква је то рупа била. Поред пролази Шосе Ентузијастов, магистрала високе концентрације са две трамвајске и једном тролејбуском линијом. Одмах после иградње ТЦ забранили су скретање удесно из правца обода натеравши тиме возаче да праве велику петљу од 1,5км преко оближњег трећег прстена.

Од оближње метро станице Авиомоторнаја има мало више од 1км, а од мало даље Римске/Плошћад Иљића 1,5км. Сам ТЦ има површину око 250.000мкв и паркинг за 2700 аутомобила.

Све то је условило првих дана отварања да се ТЦ доста пуст јер чак и у релативно равној Москви ићи о метроа или до њега са пуним рукама није баш пријатно (еквивалент пуном коферу).

Шта су урадили:

1. Постоји институција приватних маршрутних таксија, комби са 16места који држи кратку линију од метроа до ТЦ. Труде се да се напуне али имају штоперицу јер су дужни да одржавају такт од 3минута у шпицевима до 9 минута ван шпицева. Уведени су врло брзо после отварања
2. Град је увео још једну трамвајску линију, још четири аутобуске и две мидибус линију од м. Рисмска/Плошћад Иљића

Шта су тиме добили:

Да ТЦ на дневној бази, средњестатистички посети 29000 људи.

Суштина мог поста је пкаже да се релативо једноставно, може обезбедити приступ до било које задњице, само ако постоји довољан број људи који би тамо ишао. Колико данас Прокоп генерише путника, не знам претпостављам бар 10 пута мање. С тим у вези сматрам да је изградња додатних садржаја, која би изазвала потребу да се људи тамо појаве добра ствар...
 
Danas sam merio vreme. Od stanice trole 41, 40 iz pravca grada do ulaza u lift stanice Prokop treba 3 minuta 30 sekundi. Kad se ide sa stanice ka gradu je malo duze. Treba malo reklamirati i promeniti ime stanica trole za pocetak. I naravno ubrzati zavrsetak svega sto nedostaje Prokopu. Od stanicne zgrade do veze sa Autoputem itd...
 
Генерално по граду фале путокази који би усмеравали пешаке на одређене садржаје, било транспортну инфраструктуру, било установе културе, атракције и сл. Нпр. што на свим стајалиштима око Франша не би имали путоказе за железничку станицу Карађорђев парк са дисплејом за долазак следећег воза?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663205#p663205:125fapsq je napisao(la):
Novkabl » Пон Сеп 23, 2019 5:46 pm[/url]":125fapsq]Danas sam merio vreme. Od stanice trole 41, 40 iz pravca grada do ulaza u lift stanice Prokop treba 3 minuta 30 sekundi. Kad se ide sa stanice ka gradu je malo duze. Treba malo reklamirati i promeniti ime stanica trole za pocetak. I naravno ubrzati zavrsetak svega sto nedostaje Prokopu. Od stanicne zgrade do veze sa Autoputem itd...


И од станице трола треба ти још неких 5-7 минута (у зависности од станице) до Мостара. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663209#p663209:2litgf8v je napisao(la):
Дошљак » Pon Sep 23, 2019 5:59 pm[/url]":2litgf8v]Генерално по граду фале путокази који би усмеравали пешаке на одређене садржаје, било транспортну инфраструктуру, било установе културе, атракције и сл. Нпр. што на свим стајалиштима око Франша не би имали путоказе за железничку станицу Карађорђев парк са дисплејом за долазак следећег воза?
Zato što ne može da se obrne milionče. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663222#p663222:13uqbvzi je napisao(la):
Norexan » Pon Sep 23, 2019 6:38 pm[/url]":13uqbvzi]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663205#p663205:13uqbvzi je napisao(la):
Novkabl » Пон Сеп 23, 2019 5:46 pm[/url]":13uqbvzi]Danas sam merio vreme. Od stanice trole 41, 40 iz pravca grada do ulaza u lift stanice Prokop treba 3 minuta 30 sekundi. Kad se ide sa stanice ka gradu je malo duze. Treba malo reklamirati i promeniti ime stanica trole za pocetak. I naravno ubrzati zavrsetak svega sto nedostaje Prokopu. Od stanicne zgrade do veze sa Autoputem itd...
И од станице трола треба ти још неких 5-7 минута (у зависности од станице) до Мостара. :)
Sledeći put bi moglo da se proba sa jednom torbom na leđima , jednim koferčetom i cegerom. I to sve od stanice na autoputu kod Mostara. Da vidimo koje će biti prolazno vreme. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663238#p663238:jfhg5s40 je napisao(la):
solecar » Пон Сеп 23, 2019 7:58 pm[/url]":jfhg5s40]
Sledeći put bi moglo da se proba sa jednom torbom na leđima , jednim koferčetom i cegerom. I to sve od stanice na autoputu kod Mostara. Da vidimo koje će biti prolazno vreme. :)

Išao sam s punom rancem na leđima. Drugo, ljudi prevaljaju istu rutu tipa od BAS-a do hotela ispod Moskve pa se ne žale. :)
 
Имајмо обзир да возом путују и целе породице са малом децом, и старији људи, па чак и слепе особе. Скоро сам отпратио једног слепог човека до Топчидера, тужан призор његово разочарење где су преселили станицу иако није ни видео.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663254#p663254:26k9bkul je napisao(la):
Norexan » Pon Sep 23, 2019 8:46 pm[/url]":26k9bkul]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663238#p663238:26k9bkul je napisao(la):
solecar » Пон Сеп 23, 2019 7:58 pm[/url]":26k9bkul]
Sledeći put bi moglo da se proba sa jednom torbom na leđima , jednim koferčetom i cegerom. I to sve od stanice na autoputu kod Mostara. Da vidimo koje će biti prolazno vreme. :)
Išao sam s punom rancem na leđima. Drugo, ljudi prevaljaju istu rutu tipa od BAS-a do hotela ispod Moskve pa se ne žale. :)
To što sve meriš prema sebi i sebi ravnima , nikako ne znači da je to realno i 100% objektivno. To bi bilo isto ko kada bih ja rekao da je penjanje uz Avalu peške mačji kašalj. A 2/3 ljudi koji su išli samnom , dušu ispustili dok smo došli do Tornja. Kao što reče Došljak , ima tu porodica sa decom , pa ljudi koji nisu u najboljoj fizičkoj kondiciji , pa starijih ljudi i sl.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663205#p663205:yn295r6k je napisao(la):
Novkabl » 23 Sep 2019 04:46 pm[/url]":yn295r6k]Danas sam merio vreme. Od stanice trole 41, 40 iz pravca grada do ulaza u lift stanice Prokop treba 3 minuta 30 sekundi. Kad se ide sa stanice ka gradu je malo duze. Treba malo reklamirati i promeniti ime stanica trole za pocetak. I naravno ubrzati zavrsetak svega sto nedostaje Prokopu. Od stanicne zgrade do veze sa Autoputem itd...

Znaci sa koferima duplo duže vreme tj 7 minuta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663300#p663300:24bmmg2f je napisao(la):
solecar » Пон Сеп 23, 2019 11:28 pm[/url]":24bmmg2f]To što sve meriš prema sebi i sebi ravnima , nikako ne znači da je to realno i 100% objektivno. To bi bilo isto ko kada bih ja rekao da je penjanje uz Avalu peške mačji kašalj. A 2/3 ljudi koji su išli samnom , dušu ispustili dok smo došli do Tornja. Kao što reče Došljak , ima tu porodica sa decom , pa ljudi koji nisu u najboljoj fizičkoj kondiciji , pa starijih ljudi i sl.

Па мерио сам према другим људима који без икаквих проблема стужу до Теразија са БАС-а а мораш да признаш да је та узбрдица далеко захтевинија и дужа него пут Мостар - Прокоп који очигледно не познајеш или се правиш луд да занемараш чињеницу када изађеш до раскрнице чека те лагани спуст до станице.

Да сам узео нагиб какав је кад се иде од Сењака (окрет 34,44) до Прокопа па да разумем али овако не. Но гледај чуда и тамо људи иду... :shock:

Београд је брдовит. Ко није никада прешао неко брдо може се рећи да никад није био у Београду а камоли да живи у њему. :kafa:
 
Иде ко мора. Већина људи је у старту отписала железницу као вид путовања.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663326#p663326:wglolp5b je napisao(la):
Norexan » Uto Sep 24, 2019 3:39 am[/url]":wglolp5b]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663300#p663300:wglolp5b je napisao(la):
solecar » Пон Сеп 23, 2019 11:28 pm[/url]":wglolp5b]To što sve meriš prema sebi i sebi ravnima , nikako ne znači da je to realno i 100% objektivno. To bi bilo isto ko kada bih ja rekao da je penjanje uz Avalu peške mačji kašalj. A 2/3 ljudi koji su išli samnom , dušu ispustili dok smo došli do Tornja. Kao što reče Došljak , ima tu porodica sa decom , pa ljudi koji nisu u najboljoj fizičkoj kondiciji , pa starijih ljudi i sl.
Па мерио сам према другим људима који без икаквих проблема стужу до Теразија са БАС-а а мораш да признаш да је та узбрдица далеко захтевинија и дужа него пут Мостар - Прокоп који очигледно не познајеш или се правиш луд да занемараш чињеницу када изађеш до раскрнице чека те лагани спуст до станице.

Да сам узео нагиб какав је кад се иде од Сењака (окрет 34,44) до Прокопа па да разумем али овако не. Но гледај чуда и тамо људи иду... :shock:

Београд је брдовит. Ко није никада прешао неко брдо може се рећи да никад није био у Београду а камоли да живи у њему. :kafa:
Nije šija nego vrat. Nisi merio prema sebi nego prema sebi ravnima. Nisi merio prema uzbrdici od okretnice 34 i 44 na Senjaku do Topčiderske zvezde , nego prema uzbrdici od Balkanske ulice.
To što je Beograd brdovit , ne znači da svako može da ga svugde prelazi sa lakoćom i da je svima lako da dođu od autoputa do perona na Prokopu , jer nisu korisnici Prokopa isključivo osobe koje mogu volu rep da iščupaju.
Ali šta uostalom zna neko ko ceo život živi pored Prokopa , a više je nego očigledno da ga apsolutno ne poznaje i pri tom se još i pravi lud. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663396#p663396:jkm5qvtg je napisao(la):
solecar » Уто Сеп 24, 2019 12:22 pm[/url]":jkm5qvtg]
Nije šija nego vrat. Nisi merio prema sebi nego prema sebi ravnima. Nisi merio prema uzbrdici od okretnice 34 i 44 na Senjaku do Topčiderske zvezde , nego prema uzbrdici od Balkanske ulice.
To što je Beograd brdovit , ne znači da svako može da ga svugde prelazi sa lakoćom i da je svima lako da dođu od autoputa do perona na Prokopu , jer nisu korisnici Prokopa isključivo osobe koje mogu volu rep da iščupaju.
Ali šta uostalom zna neko ko ceo život živi pored Prokopa , a više je nego očigledno da ga apsolutno ne poznaje i pri tom se još i pravi lud. :)

Узбридица од окрет 33,44 према Топчидеру и она од Мостара према Прокопу не могу да се мере јер прва под већим углом и дуже траје путовање. :kafa:

Ако се жалиш на путовања што рецимо не узмеш узбрдицу од Кеја до Гардоши у Земуну или рецимо кренеш Краљем Петра од Цара Душана до Кнеза? А видиш све су то пешачке зоне и људи не користе изговоре него ноге још од пантивека. :)
 
Vrh